Allah ollut jälleen suuri Pariisissa??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Miten tämä länsi nyt voi olla jonkinlainen kollektiivi kun esimerkiksi muslimeita ei saa yleistävästi leimata? Henkilökohtaisesti olen aika kaukana jostain amerikkalaisesta hävittäjälentäjästä, joka käy pommittamassa etulinjan asemia Syyriassa. En ihan heti suostu ottamaan siitä asiasta syitä niskoilleni.
Ketään ei kiinnosta kun länsimaiden johtajat hyökkäävät eri maihin. Ketään ei kiinnosta ku amerikkalainen hävittäjälentäjä tappaa ihmisiä. Mutta jos joku muslimi tappaa jonkun....se on kauheeta.
 
vierailija
Ketään ei kiinnosta kun länsimaiden johtajat hyökkäävät eri maihin. Ketään ei kiinnosta ku amerikkalainen hävittäjälentäjä tappaa ihmisiä. Mutta jos joku muslimi tappaa jonkun....se on kauheeta.
Olet väärässä. Huomattavasti enemmän on palstametrejä kirjoitettu länsimaiden sotatoimista kuin terrori-iskuista. Ja sitten taas toisaalta, jos joku muslimi tappaa jonkun vaikkapa Irakissa, niin eipä siitä juuri uutisoida täällä meillä. Paikallisuutiset ovat vähän eri asia ja se todellakin on kauheeta, jos joku muslimi tappaa ihmisiä Euroopassa.
 
vierailija
Ketään ei kiinnosta kun länsimaiden johtajat hyökkäävät eri maihin. Ketään ei kiinnosta ku amerikkalainen hävittäjälentäjä tappaa ihmisiä. Mutta jos joku muslimi tappaa jonkun....se on kauheeta.
Joku muslimi tappaa jonkun. Jos se nyt jäisi siihen yhteen uhriin. Muslimit tappavat toisiaan, viimeksi Afganistanissa 40 uhria. Hullua. Pysykää kotimaissanne tappamassa toisianne. Kiitos.
 
Wäenämöene
Pahoja juttuja tapahtuu kaikkialla. Eli lähtemällä tilanne ei parane.
Ei sinulle, ei. Koska sinulla on suomen oma sampo (Kalevalasta) = taikaseinä :whistle:

Meille taas olisi parasta, jos menisit laittamaan sotaisen kansasi asiat kuntoon

Eikö täällä olekin yleensä liian kylmä? Hrrrrrrrrr, brrrrrrrrrrrrrrr :X3::X3::X3:

Mietippä mustaa kylmää ja sateista syksyä ja paukkuvia talvipakkasia :sneaky:
 
vierailija
Länsimaiset johtajat eivät tapa omia kansalaisiaan vaan hyökäävät muihin maihin ja aiheuttavat kuolemaa ja sekasortoa. Täällä on rauhallista koska länsimäät ei tapa omiaan vaan muita
En kiistä etteivätkö jotkut länsimaat mielellään sekaantuisi jokaiseen maailmanpolitiikan soppaan, mutta eivät ne suinkaan ole ainoita. Saudi-Arabia, Irak, Iran, Egypti, Pakistan ovat olleet jatkuvasti taustalla muslimimaailman kärhämissä eivätkä suinkaan vain USA:n vasalleina. Ja sitten taas toisaalta on maita kuten Suomi, Portugali, Kanada, Uusi-Seelanti ja vaikkapa Sveitsi, jotka eivät taatusti ole millään tavalla vastuussa sodista ja kurjuudesta toisella puolella maapalloa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
En kiistä etteivätkö jotkut länsimaat mielellään sekaantuisi jokaiseen maailmanpolitiikan soppaan, mutta eivät ne suinkaan ole ainoita. Saudi-Arabia, Irak, Iran, Egypti, Pakistan ovat olleet jatkuvasti taustalla muslimimaailman kärhämissä eivätkä suinkaan vain USA:n vasalleina. Ja sitten taas toisaalta on maita kuten Suomi, Portugali, Kanada, Uusi-Seelanti ja vaikkapa Sveitsi, jotka eivät taatusti ole millään tavalla vastuussa sodista ja kurjuudesta toisella puolella maapalloa.
Suomi on vastuussa kaikesta pahuudesta ja kurjuudesta mitä maa päällään kantaa, koska suomalaista tervaa käytettiin orjalaivoissa.
 
En kiistä etteivätkö jotkut länsimaat mielellään sekaantuisi jokaiseen maailmanpolitiikan soppaan, mutta eivät ne suinkaan ole ainoita. Saudi-Arabia, Irak, Iran, Egypti, Pakistan ovat olleet jatkuvasti taustalla muslimimaailman kärhämissä eivätkä suinkaan vain USA:n vasalleina. Ja sitten taas toisaalta on maita kuten Suomi, Portugali, Kanada, Uusi-Seelanti ja vaikkapa Sveitsi, jotka eivät taatusti ole millään tavalla vastuussa sodista ja kurjuudesta toisella puolella maapalloa.
Totta. Saudit ja monet muutkin maat on mukana eri sodissa.
 
Isis tappaa eniten muslimeja. Yksi syy on ehkä se että länsi on isiksen takana. Etkö myönnä että lännen johtajat sekaantuvat eri sotiin?
Eivät kaikki sekaannu..tai mistä mä tiedän miten pahasti Sale on sotkeutunut asioihin maailmalla.
Sinä kun tunnut tietävän ja inhoavan länttä NOIN paljon niin mitäpä jos etsisit maan jostain lähi idästä ja steppailet sinne asumaan? Mä voin jelppiä lipun kanssa oikein mielelläni. Käykö? Ei vai? Onpa yllätys.
 
vierailija
Eivät kaikki sekaannu..tai mistä mä tiedän miten pahasti Sale on sotkeutunut asioihin maailmalla.
Sinä kun tunnut tietävän ja inhoavan länttä NOIN paljon niin mitäpä jos etsisit maan jostain lähi idästä ja steppailet sinne asumaan? Mä voin jelppiä lipun kanssa oikein mielelläni. Käykö? Ei vai? Onpa yllätys.
Kommentoin aiemmin kuinka tämän kirjoittajan viha saattaa eskaloitua, kommentti poistettiin. En oikein ymmärrä miksi. Esim Turun terroristilla oli paha asenneongelma länsimaita kohtaan, silti tänne piti vaan tulla lompsimaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Eivät kaikki sekaannu..tai mistä mä tiedän miten pahasti Sale on sotkeutunut asioihin maailmalla.
Sinä kun tunnut tietävän ja inhoavan länttä NOIN paljon niin mitäpä jos etsisit maan jostain lähi idästä ja steppailet sinne asumaan? Mä voin jelppiä lipun kanssa oikein mielelläni. Käykö? Ei vai? Onpa yllätys.
Inhoan sitä että lännen osuutta sotiin kurjuuteen vähätellään
 
Inhoan sitä että lännen osuutta sotiin kurjuuteen vähätellään
Mua taas kuvottaa se miten yrität peitellä muslimien tekoja heittämällä länsi sitä ja länsi tätä tähän keskusteluun.
Kaikki tietävät mitä länsi on tehnyt väärin ja että trump on sitä ja tätä monen silmissä, mutta onpahan vaan heebo onnistunut saamaan rauhan Koreoiden välille (melkein), sekavuudet Syyrian kanssa melkein jo kunnossa ja Venäjän kanssakin kuulema alkanut synkkaamaan...mitähän sinäkin tekisit jos tyyppi sais vielä nobelin rauhanpalkinnon?

Sitä paitsi, näytä yksikin terrori isku minkä takana Euroopassa on lännen johtajat.
 
Mua taas kuvottaa se miten yrität peitellä muslimien tekoja heittämällä länsi sitä ja länsi tätä tähän keskusteluun.
Kaikki tietävät mitä länsi on tehnyt väärin ja että trump on sitä ja tätä monen silmissä, mutta onpahan vaan heebo onnistunut saamaan rauhan Koreoiden välille (melkein), sekavuudet Syyrian kanssa melkein jo kunnossa ja Venäjän kanssakin kuulema alkanut synkkaamaan...mitähän sinäkin tekisit jos tyyppi sais vielä nobelin rauhanpalkinnon?

Sitä paitsi, näytä yksikin terrori isku minkä takana Euroopassa on lännen johtajat.
En peittele muslimien tekoja. Puhun lännestä koska heidän tekojaan vähätellään. Täällä ei vähätellä muslimien tekoja. Minä vihaan isistä ja trumpia. Vihaatko sä molempia vai pelkästään isistä?
 
En peittele muslimien tekoja. Puhun lännestä koska heidän tekojaan vähätellään. Täällä ei vähätellä muslimien tekoja. Minä vihaan isistä ja trumpia. Vihaatko sä molempia vai pelkästään isistä?
Mussa on sellanen jännä valuvika etten vihaa ketään, halveksin isistä ja he ovat kuvottavia siinä mitä tekevät lapsille ja naisille...En tiedä vielä yhtään vauvaa jonka trump olisi raiskannut tai miestä jonka hän olisi kokannut ruoaksi ja tarjonnut sitten ateriana uhrin perheelle..montako sä tiedät? Kerro toki mulle, niin lupaan muuttaa mielipiteeni trumpista kokonaan.
 

Yhteistyössä