Aloin siivota, ai ku meillä on nyt siistiä!!

Purin kaapit et paan kirpalle vanhoja ja imuroimaan mattoja ulos ja pesemään pienempiä mattoja.. Ajatus oli ihan urakalla siivota ja pitää pikku taukoja palstalla...

Kuivaneet pyykit on pinoina sohvalla,eivät näköjään osaa kävellä kaappiin..
Tiskit likoomassa altaassa, eivät näköjään hyppää koneeseen itse...
KAIKKI vaatteet on pitkin sänkyjä ja tuoleja ja osa lattialla.Ne on kuvattu ja laitettu kassiin jotka myynnissä, loput eivät näköjään osaa mennä takaisin kaappiin..
Vessan lattia on täynnä mattoja mytyssä, ne kiipee ihan kohta koneeseen, olen aika varma asiasta..
Pölyjenpyyhkimisvesi on jo lasten leikissä näköjään...
Lapset käsitti tän väärin ja levittäävät innoissaan nekin tavaroita pitkin asuntoa..

En jaksakkaan..Ootan et mies tulee kotiin ja luikahdan kauppaan..Jos käy oikein flaksi se kattoo et mitä vittuu ja siivoo tän sotkun sillä aikaa.. :D

Nyt kun mulla on toimintasuunnitelma, voi vielä hetken palstailla :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Hah, olen joskus mennyt tekemään tuon saman :D Hirveällä innolla aloittanut koko asunnon raivausta, tyhjentänyt kaikki mahdolliset kaapit, hyllyt jne. siivotakseni ne ja kun saanut kaikki levälleen vihdoin tajunnut mikä jumalaton sotku on ympärillä eikä enää yhtään jaksaisikaan tehdä mitään :D

Mutta parasta tuossa on se, että nyt sinun (tai miehen) on pakko siivota. Kun ei niitä tavaroita ja vaatteita voi jättää levälleenkään :D Ensi kerralla sinäkin sitten muistat että tosiaan yksi juttu kerrallaan, yksi kaappi, ei koko taloa ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kitiara Uth Matar
rv 38
Minä pesin ikkunat mutta puolivälissä meinasin hyytyä ja jättää loput huomiselle, tai ylihuomiselle tai... Skarppasin kuiteskin kun eihän sitä tiedä jos huomenna on jo laitoksella - ja nyt on koko huushollin 12 ristikkoikkunaa kirkkaan puhtaat :D
 
hellsbells
Mun siivouspäivät (melko usein) on yleensä tommosia.. No; Alan pyyhkiin pölyjä viiden vuoden tauon jälkeen. Ai, tvtasolla on kyniä, vien ne kippoon. Kippo on tietokonepöydällä, ja se on ihan sekasin. Pinoon siitä tavarat yhteen kasaan (kirjat, lehdet, laskut, avainlukulistat, jne.), siinä on myös kahvikuppi jonka vien tiskiin, laitan tiskit likoomaan. Keittiössä on likasta, kaivan imurin lattialle.
Lattialla on sukat jotka heitän pyykkiin, ja tähän väliin alan sittenkin viikata pyykkejä.

Joo perkele, alotan yhdestä ja päädyn tuhanteen eri paikkaan, mutta missään ei ikinä tule siistiä.
 

Yhteistyössä