Aloitteenteon epätasa-arvoisuus lisää onnettomia liittoja ja erolukuja

  • Viestiketjun aloittaja "miksu"
  • Ensimmäinen viesti
"miksu"
Mikä vitun aloitteenteon epätasa- arvo?

Toki lie totta, että jos olisin nätti nainen, niin saisin vähemmän pakkeja tai ainakin vähemmän korvilleni, mutta en silti koe tasa- arvoani mitenkään loukatun.

Mulla on täysi oikeus olla tykkäämättä kaikista naisista. Kaikilla naisilla on täysi oikeus olla tykkäämästä minusta. Se on tasa- arvoa.
Aloitteenteon epätasa-arvoa on se, että miesten oletetaan pääasiassa tekevän aloitteet siinä missä nainen lähinnä odottaa niitä.

Jos olisit sellainen mieshenkilö, jonka on luonteensa vuoksi vaikea tehdä aloitteita niin tilanne olisi todennäköisesti se, että et saisi koskaan pakkeja, kun et myöskään pystyisi tekemään aloitteita kenenkään suuntaan. Tämä ihan riippumatta siitä, miten houkutteleva pakkaus olisit.

Siitä, että kaikilla on oikeus tykätä tai olla tykkäämättä kenestä haluaa olen täsmälleen samaa mieltä.
 
"random"
[QUOTE="miksu";30530305]Jos olisit sellainen mieshenkilö, jonka on luonteensa vuoksi vaikea tehdä aloitteita niin tilanne olisi todennäköisesti se, että et saisi koskaan pakkeja, kun et myöskään pystyisi tekemään aloitteita kenenkään suuntaan. Tämä ihan riippumatta siitä, miten houkutteleva pakkaus olisit..[/QUOTE]

Luulenpa, ettet ole kovinkaan houkutteleva pakkaus, jos luonteesi on kuvailemasi kaltainen. Jos olisit, niitä naisia olisi kyllä jonossa ovesi takana.
 
vierass
Sori ap mutta en ymmärrä aloitusta.

Jokaisella on oikeus tehdä aloite mikäli jostain henkilöstä kiinnostuu. Okei, naisena myönnän olevani huono aloitteentekijä (ehkä kerran pari olen koskaan varsinaisesti aloitetta tehnyt) ja miehet ovat minua lähestyneet MUTTA jos jostain miehestä kiinnostuisin (olen ollut avoliitossa pian 10v ja 2 lastakin on) niin munhan se aloite pitäisi tehdä mikäli mies ei tekisi ja häneen haluaisin kuitenkin tutustua.

Ethän sä voi naisia siitä syyttää jos et löydä puolisoa? Jokainen vastaa itsestään. Jos jää odottamaan että joku kotoa hakee niin kauan saattaa mennä. Mua on kai miehet pitäny ihan viehättävänä koska vientiä on/ois ollut mutta toisaalta mua ei taas oo juurikaan kiinnostaneet ne minua lähestyneet miehet. Alotteiden määrä ei siis ratkaise löytääkö vakituista kumppania vaan se minkälainen ihminen lähestyy tai ketä itse lähestyt.
Nykyisen mieheni tapauksessa hän oli aluksi selvästi aktiivisempi osapuoli ja varmasti vaikutti siihen että yhteen päädyttiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="miksu";30530288]Jos "molemmat tekevät osansa" on sinusta tasa-arvoa, niin sitten kai on ok, että nainen on kotona se, jonka vastuulla kodinhoito, ruoanlaitto ja lastenhoito ovat, siinä missä mies keskittyy palkkatyöhön ja teknisiin juttuihin?[/QUOTE]

Ehdottomasti? Perhe päättää kuka tekee mitäkin ja kumpi jää vauvan kanssa kotiin.
Tasa-arvoa ei ole minusta se, ettei ole sukupuolirooleja, vahvuus alueita vaan sitä, että perinteisistä rooleista huolimatta jokainen voi valita miten tykkää.. Eli sama homma sinkkumarkkinoilla: jos haluat tehdä aloitteita niin voit tehdä, mutta jos luotat oman sukupuolen "käytösnormeihin" niin saat luottaa ja toimia sillä tyylillä.
 
[QUOTE="miksu";30530305]Aloitteenteon epätasa-arvoa on se, että miesten oletetaan pääasiassa tekevän aloitteet siinä missä nainen lähinnä odottaa niitä.

Jos olisit sellainen mieshenkilö, jonka on luonteensa vuoksi vaikea tehdä aloitteita niin tilanne olisi todennäköisesti se, että et saisi koskaan pakkeja, kun et myöskään pystyisi tekemään aloitteita kenenkään suuntaan. Tämä ihan riippumatta siitä, miten houkutteleva pakkaus olisit.

Siitä, että kaikilla on oikeus tykätä tai olla tykkäämättä kenestä haluaa olen täsmälleen samaa mieltä.[/QUOTE]

No kerrohan ny mitä sä tekisit aloitteellisella naisella?

Jos sä et itte uskalla sanoa naiselle "moi", niin sähän hyppisit seinille ja paskoisit housuun jos nainen sua lähestyisi.
 
"random"
mikähän siinä on että palstalla ei voida keskustella asioista yleisellä tasolla vaan aina pitää mennä henkkoht nokitteluun

noh, ehkä se on helpoin tapa korostaa omaa nokkeluuttaan
"Kerrohan, mitä sosiaalisesti rajoittunut ja äärimmäisen arka mies tekisi aloitteellisella naisella?

Jos mies ei itse uskalla sanoa naiselle "moi", niin hänhän hyppisi seinille ja paskoisi housuun jos nainen häntä lähestyisi."

Parempi?
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä