Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Mä herkuttelin eilen... Söin jopa 3 marianne karkkia :LOL: se ihme kyllä riitti sammuttamaan makeannälän. muuten syöminen ollu ihan jees. Ei ylimääräsiä juttuja.
Mutta uusi ongelma ilmennyt, meinaan ilmavaivat :ashamed: paukuttelen niin että tyrä ryskyy. Tiedä häntä että liittyykö se mitenkään laihikseen.
ny tarvii mennä :wave:
 
:flower:

Heipä hei!

Tänään on minun hemmottelupäivä. Kun on 6 kiloa takana takki ei enää ahdista ja housut tuntuu löysiltä.

Tänään minä nautin (mutta en ruu´an kanssa).
Tein tuossa kasvonaamion ja kävin saunassa. Otan pari lasia viiniä.

Hyvää viikonvaihdetta! :flower:
 
No nyt on jo kaksi viikkoa ilman hyväskää takanapäin. Hyvin on mennyt. Liikuntaa tuli tälle viikolle ma:bodypump 1h ja 30min pyöräilyä, ti:salicircuit 1h, ke:kuntosali 30min ja uinti 30min, pe: salibandy 1,30h ja tänään salibandy pelit n.2,30h ja huomenna varmaan lepopäivä.

Täällä kanssa yksi jota turvottaa tosi paljon ennen menkkoja. Ja paino heittelee tosi paljon ja jos vähänkin syö suolaista ym.

Katoin ekalta sivulta ja melkein kaikilla olivat ensimmäisen viikon tulokset 1-2kg, loistavaa!
 
tuli sitten repsahdettua niinkun arvasinkin eilen juhlimassa olin ja tänään on tehny mieli vaikka mitä ja himoa en pystyny lotettamaan niin menin ja tilasin pizan |O nyt ärsyttää todella että sorruin :kieh: noh tehty mikä tehty enään ei voi mitään huomenna pitää sitten aloittaa kuntoilu kun flunssakin on jo helpotamassa
 
Nyt tuntuu olevan vauvan kanssa vaikeaa ja mieli tekee hyvää. Pari pientä repsahdusta on ollut, mutta en oom joka päivä mässäilly. Munkin pitää ruveta pitämään ruokapäiväkirjaa. Tulin juuri aerobickistä ja se tuntui hyvälle. Harmi, ettei lapsi suostu enää syömään pullosta niin lähteminen on aina vaikeaa. Pitää vaan sitkeästi harjoitella pulloilua niin saan taas liikuntaan muutakin kun vaunulenkkejä sateessa. :LOL:
 
Täällä on myös hieman repsahdettu viikonlopun aikana :ashamed:

Esikoisen synttäreitä vietetttiin perjantaina ja lauantaina ja vielä tänäänkin söin pari palaa jumalaisen hyvää kakkua... Vastapainoksi tosin vetäisin 10.8 km crosstrainerilla puoleentuntiin ja hikoilin päälle saunassa.

Toivotaan kuitenkin, että keskiviikon punnitukseen saan edes kilon pois viimeviikon tulokseen nähden.
 
Joten lenkille ei pääse :/ Mulle ei oo vielä tullut sitä pyörää joten kotikuntoiluksi menee. Suolaista ja makeaa tekis mieli mutta en oo vielä sortunu. Vettä on menny tollaset pari litraa jo. Leivän olen jättäny kokonaan pois, saas kattoo kestääkö pää.. Ke on punnitus.
 
Tulihan tuota herkuteltua näköjään itse kullakin... :/ Tän takia mun punnituspäivä on perjantai, ehtii taas paino vähän tasaantua. :whistle:

Tipunen: Olit laittanut mulle väärän tämänhetkisen painon. Siinä oli jokunen kilo liikaa. Oli kiva kyl todeta et toihan ei onneksi pidä kohdallani paikkaansa :D Eli paino viimeksi punnittuna 52,6kg =)
 
Onneks muutkin on mässäilly :LOL:

Meillä oli pojan 4v synttärit ja tietysti piti syödä karkkia ja suklaata mutta, kakkua en syönyt kun pienen palan :)

Kävin kyllä illalla puolen tunnin kävelyllä et josko jokunen kalori ois menny siinä :D

Huomenna taas tiukka linja ja stepperillä poljentaa niin että hiki lentää =)

Mulla myös on noita ilmavaivoja ja turvotusta joka johtuu just siitä jos yhtäkkiä syö jotain raskaampaa tai herkkua! Voiskohan ilmavaivat johtua myös tosta runsaasta vedenjuonnista ?!

Ei muutakun taas tsemppiä koitokseen ja tiukka viikko edessä että ke ois mukavat lukemat =)
 
Orjatar Paino korjattu etusivulle, samoin Tuuli27.

Ens viikolla olen töissä 7 päivää joten yritän ehtiä päivittää keskiviikkopunnitsijoiden painot (ke tai to) muiden painot päivitän sunnuntaina!! Mulla yleensä tällänen 7 päivän työputki saa aikaan sipsin ja karkin ahminnan vähintään viidentenä päivänä... Toivottavasti ei tällä kertaa :wave:
 
Täälläkin osittain mopo karannu käsistä syömisien suhteen. :ashamed:
Aamupaino oli tänään 80,9kg, mutta nyt kun kävin (söin kebabin leivällä...) niin paino oli pompsahtanu 81,2kg!!! Lenkillä olen käyny ties millon viimeksi,kelit on todella surkeat,täällä ainakin on ihan pääkallokeli.
Odotan kuin kuuta nousevaa hobbarin stepperiä että pääsisin tositoimiin, toiv. huomenna tulee! Meillä esikoiseen iski eilen vesirokko,nyt kauhulla odotan,milloin se iskee myös pikku neitiin ja millä voimalla. Saattaa olla ensi viikolla hermo jokseenkin kireällä kun täällä neljän seinän sisällä kökitään! :headwall:
Turvotusta on täälläkin välillä ihan tolkuttomasti (kuten nyt). Vettä olen yrittäny juoda sen kaksi litraa päivässä. Hedelmien syönti tökkii jotenkin tosi pahasti,hyvä jos yhden omenan saan alas päivittäin,kasviksia kyllä menee. Olisikohan se knor vie juoma hyväksi?
Puuroa olen pyrkiny syömään iltaruoaksi,kaurapuurosta en välitä, syön yleensä 4-viljan puuroa,mutta nyt tein pirkan luomu ruishiutaleista puuroa ja oli tosi hyvää! Suosittelen!
 
:D
Kai pienestäkin saa iloita? Maanantaipunnituksessa edes himppu edistystä tapahtunu. Jospa tästä sais nyt pontta touhuun.

Hurjia edistysaskelia kyllä tapahtunut jo osalla, hienoa! siis monta kiloa joillain, upeaa! :flower: :flower:

lenkkeilin ihan hulluna viime viikolla, mutta tuli varmaan sitten palkittua syömisillä. nyt otan kyllä tiukemman linjan-siis ihan varmasti. Nyt lapsia ulkoiluttamaan. Yritän piipahtaa täällä kerran viikossa ees punnituspäivänä. aina on tää mämmää-kaveri tässä vieressä (10 kk poika).

:wave:
 
Helmiinakin näky syöneen kebabbii..niin minäkin eilen.. :kieh: Ei yhtään taas ole meikäläisellä itsekuria!!! Mihin kummaan se häviää ja miten saa takasin???
Nyt alkoikin paikkareiden vuoden keppi ja kivi ohjeilla meno, on siis viikon ruoat valmiiksi merkattu listaan ja sitä vaan seuraan, ei pitäs tapahtuu isompia lipsahduksia??

Tsemiä kaikille!! J paljon miinus kiloja!!!
 
Jeeeeeee, miinusta 800g!! Vaikka ihan oli sellanen olo taas että plussaa varmasti tullut!! Eli tässä:


11.12.07 68 kg
17.12.07 67 kg (-1000g)
31.12.07 65.8 kg (-1200g)
7.1.2008 65.2 kg (-600g)
14.1.2008 64.4 kg (-800g)
Pudotusta yhteensä 3,6 kg

Ja taas kaikille paljon uskoa ja motivaatiota :heart: .
 
voiko muka pitsa nostaa painoa 1kg.tänään kävin ostamassa uuden vaaka koneen semmosen dikitaalisen ja se näytti et mun paino on 92 |O ,edellinen vaaka tais olla rikki eikä näyttäny oikein :/ en enään kyllä syö pitsaa jos tommonen nousu on yhen kerran vaan repsahtanu eli lauantaina ja nyt plussaa 2kg ei kyllä ollu aivan aamu paino täytyy huomenna ottaa uus punnitus :headwall:
 
400 g oli viikossa lähtenyt eli oikealla tiellä ollaan. Mulla tarkoituksena pudotella sellain verkkaisesti tätä painoa, että ei mene liian rääkiksi touhu ja ettei keho vaan ala syömään lihaksia läskin sijaan. Ja toki toivon, että verkkaisella pudottamisella tulokset olisivat pysyvämpiä.

Mun nimimerkki taisi olla väärin tuolla etusivulla? Ja ei ollut noita lähtötietojakaan eli lähtöpaino oli 82 kg ja kymmenen kiloa olisi tarkoitus saada pois. Tänään punnituksella painoa oli 79,7 kg.

Niinukkako se kyseli tosta Keventäjistä. Keventäjien ideana on käytännössä pitää ruokapäiväkirjaa. Ohjelma laskee keventäjälle sopivan kalorimäärän iän, painon, pituuden, aktiivisuuden, tavoitepudotuksen ja tavoiteajan mukaan. Sitten vaan täytellään päiväkirjaa. Ohjelmasta löytyy kaikenlaiset ruuat ja raaka-aineet aika kattavasti ja niille kalorimäärät. Ei tartte siis itse etsiä purkin kyljestä, että mitäköhän tässäkin on kaloreita ja sen jälkeen laskea laskimella niitä ruutuvihkoon. :D Sen lisäksi päiväkirjaan pystyy merkkaamaan liikuntasuorituksia ja ohjelma kertoo niissä kuluneiden kalorien määrän. Reseptejä Keventäjistä löytyy myös, vaikka millä mitalla. Itse olen ainakin ollut ihan tyytyväinen tuohon Keventäjien systeemiin.

Itsellä ei mitään kovin pahoja repsahduksia ole tullut eli tuossa kaloritavoitteessani olen pysynyt suht hyvin. Kyllä välillä on tehnyt ihan kamalasti mieli esimerkiksi suklaata, mutta en ole ostanut. Ystävän luona söin pari konvehtia kyllä. Liikunnan suhteen pitäisi kyllä petrata. On vaan nuo kelit olleet niin onnettomia, että ei juuri viitsi lähteä sauvoja ulkoiluttamaan. Olen tässä ajatellut, että lähtisin myös kerran viikossa käymään salsaa tanssimassa, mutta saa nähdä torpeedoiko neidin eroahdistus tämän. Eilen sai autossa niin kovan eroahdistuskohtauksen, että lopulta oksensi. Ja olin kuitenkin ensi alkuun etupenkillä (neiti takana) ja lopuksi vaihdettiin kuskia, niin ei sekään auttanut. Oksennus tuli ja pakko oli napata neiti kesken matkan syliin, kun olisi muuten omiin tuotteisiinsa tukehtunut. Että tämmöistä täällä...
 
Mässätty täälläkin viikonloppuna! :x :ashamed: Mutta tänään sitten oltu vastapainoksi melkeimpä rehulinjalla :whistle: Juuri äsken otin hien pintaan stepperillä ja nyt suihkun raikkaana on mukava olla.
Meillä edelleen liukasta,ei juuri viitsi nenäänsä työntää ulos. :(

Keskiviikkona on kova paikka edessä,toivottavasti vaaka näyttäisi miellyttäviä lukemia! :saint:

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille :wave:
 
kieltäydyin eilen suklaavohvelista :D ..ja isäntä oli ihan *HÄH?* :eek: :D ja sitten illan alussa houkutteli suklaa jäätelöllä..siinä oli ihanan isoja suklaapaloja.. ja mie sanoin *kiitti ei miulle* ja taas sain tuon *HÄH?* :eek: vastauksen..ja tänään en kaverilla sortunu kahvipullaan!!!!

mie olen syöny ihan simona appelsiineja korvikkeks ja siivonnu ku paraski emäntä...ja siinä samalla tehny mahajumppaa..(jännittänyt vatsalihakset=kuvitellut että napa painuu selkärankaan) ja ai että oksettaa...mut se siitä niinhän ne ykäilee oikeetkin kuntoilijat alussa...ois ollu tuolla kuntosalilla tutustumisia tänään ihan ilmasiks mut mitenkäs meet kun isäntä meni viemään esikon korisharkkoihin ja kotona on neljä ihanaa kitkuilijaa ja mummmo meni lapsenvahtina olemisen sijaan vesijumppaan.. no eipä haittaa..myö otetaan kohta ilta diskoo...steph raggaman..on kuulema se jota pitää soittaa niin kovalla että naapuritkin kuulee... :D :whistle: :wave:
 
Näyttää olevan porukalla paljon miinuskiloja, hyvä te. Itellä paino sahaa kummasti ylös ja alas. Tänään tultiin miehen kans siihen tulokseen että tuo meidän puntari ei ole oikeen luotettava. Riippuu vähän miten päällä seisoo ym. Ja välillä masentaa ku on pompannu ylöspäin. No tänään oli onneks miinusta.

Onko kellään kokemusta kiloklubista? Hyvä terveyden tilaaja ja ystävä pääsevät sinne kirjautumaan ja niinpä kirjauduin sinne mutta vaikuttaa tosi sekavalta. Jos osaisi käyttää kunnolla niin olisi varmaan aivan mahtava kun se laskee päivän kalorit niin tarkoin ja on tosi kattava valikoima ruokia joiden kalorit sieltä näkee. Sinne ku pääsi niin ei tarvi painonvartijoiden kalliita ohjeita. Siis sellanen passaa mulle hyvin.
 
Kukkuu täältäkin suunnalta monen päivän jälkeen! Vieraita edelleen kylässä, mutta arvatkaa mitä? en ole sortunut!! Siis silleen että pisteet ois ylittynyt..
Viikonloppuna käytiin synttäreillä ja olin säästänyt pisteet kakkupalaseen ja kylläpä se maistui hyvältä!!
Tänään tai huomenna pitäis varmaan tulla pv:ltä tilaamani sipsit ja puolen pisteen keksit, ajattelin uteliaisuuttani kokeilla, vaikka postimaksu olikimn aika hurja.
Siis onko toi ohje joka oli tuolla aiemmin (siis miten pv:n pisteet määrittyy) niin oikein? sen mukaan munkin pitäis syödä 20-21 pistettä! Ja hyvä kun saan sen 18 täyteen.
Liikuntaa on tullut vain sen kuntopyörän muodossa, eilen piti mennä kaverin kanssa vesijumppaan, mutta ei päästykään, jospa ens viikolla.
Joo, mutta huomenna taas katsotaan, onko tuloksia tullut, siihen saakka :wave:
 
Huomenta!
Totuuden hetki koitaa ja aamulla oli viikko punnitus.
Lähtöpaino 76.5kg
Sitten 70.6kg
Viikko sitten 68.9kg
Tänään sitten 68.2kg
Pudotusta siis vaan -700g.
:headwall: :headwall: :headwall:
Miksi mua tympäsee kun tuon enempää ei ole tullut miinusta?
Yhtikästä ainoata repsahdusta ei ole mulla tullut,lasken liiankin tarkaan kaikki pisteet ja syömiset.
Liikkuminenkin on lisääntynyt.
No jospa se siitä.
Mies vaan lohdutti että luuletko että se paino putoo joka viikko yhtä paljon?
Kuulemma tasaantuu jossain vaiheessa.
Nyt mä lähden aamukahvia hakemaan kun päätäkin särkee.
Tuntuu hullulta kun miettii että 1½kk ei ole syönyt mitään sokerista ja makeaa tai juonut limua. :eek:
Mutta parin viikon päästä mennään häihin ja varmasti syön siellä. B)
 
Mä punnitsin jo tänään, kun lähden huomenna vaavin kanssa mummolaan. Eilen aamulla paino oli jo 80,2 mutta tänän 80,6 siis virallisempi tulos. Oon ihan tyytyväinen, kun en nyt oo mitään tehodiettiä pitänyt ja imetän. Hiljaa hyvä tulee. viikon urheilusuorituksina 3 tunnin vaunulenkkiä, 1 aerobick ja 3 kertaa kuntoplussan vatsa-akatemia treenit. Lisäksi toki kävelen päivittäin sen 10000 askelta...ainakin yritän. ;)

lähtöpaino 81,5kg
Viikkopudotus 0,9kg
Paino nyt 80,6kg

Mulla aiemmin laihduttaessani 20kg oli tapana, että sain syödä makeaa aina kun olin urheillut rankansti. Tosin vähemmän makeaa kuin kaloreita oli kulunut eli ale 100g karkkeja. Ja söin ne heti treenin jälkeen. Pysyi mieli virkeänä ja paino lähti muulla ruokavaliolla, mut en tiedä vieläkö toi juttu toimis. Silloin se kannusti liikkumaan ja kävinkin miltei joka päivä spinningissä ja salilla parin tunnin treenin. Nyt ei lapsen takia moista enää voi. Juoksemisen aloitan taas pian, kun saan vaan lantiopahjalihakset jumpattua jonkinlaiseen kuntoon.

Tseppiä kaikille. :wave:
 
huomenta kaikille.

ja kiitos mennis keventäjät vinkistä..nyt sitten itteni tungin sinne kanssa..sunnuntaista asti olen pitänyt siellä päiväkirjaa..alussa olin vähän ulalla noiden painojen suhteen,et mitä mikäkin painaa,esim paljono yks peruna painaa mm.
sitten kaivoin keittiö vaakan esiin.isäntä katto pikkusen hitaasti kun meikälaäinen mittailee noita raaka aineita..
ja kun tota ohjelmaa käyttää niin kyllä siihen tottuu. =)

jollekkin mullekkin tarjoiltu herkkuja..sama myös täällä..isäntä eilen illalla jäätelöä noiden isojen likkojen kanssa söi..sitten se miulta kysy et etkös sie syökkään..sanoin et en nyt..ja painuin makkariin kattomaan telkkaria..helkkaristi olis kyllä tehnyt mieli.mutta en sorru en..

sen vaan tässä sanoin ukolle että kun 5kg on lähteny pois niin sitten mennään käymään pizalla :D

kyllä se yks ilta mulle saunassa sano että olen laihtunut..mie vaan siihen et jaa,et mistähän kohasta :D kielestä varmaan :kieh:
kyllä tuo housun vyötärö on pikkusen löystynyt..täytyy myöntää =)

mutta nyt tyty kutsuu..ei sit nukkunu puolta tuntia pitempään..
 

Yhteistyössä