Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

heippa kaikki. mulla on tänään todella huono päivä. tekis mieli vetää nassuun kaikki mahdollinen mitä kaapissa on. pakko vaan pitää kuri ja mennä vaikka lenkille.
onkos muille sokerihiirille tullut päänsärkyä? mulle on parina päivänä särkeny tosi paljon enkä muuta syytä keksi kun se että olen luopunut kaikesta makeasta :(
mutta nyt hernekeiton tekoon. :wave:
 
Päivää!
Kävin elen ilmottautumassa mukaan painareihin..niiden vaaka oli paljon kivempi ku mun,se näytti 65,5 kg :LOL:
Toi uus ohjelma on ihan "hassu"..mietin tos et mahanko millää oppii käyttää sitä vai pitäskö vaa mennä vanhan ohjelman mukaan...
Nyt jää lenkki tänään väliin kyllä,tutustun tuohon meijän Vessanpönttöön...yöllä iski kauhee vatsakipu,kippurassa pitää kävellä,vatsa pitää älytöntä älämölöö ja kuplintaa ja vessas saa juosta..
Tylsää...
Toisaalta täähän on hyvää paastoo sit..viikonloppuna olis yhet synttärit tiedossa..
Hienosti kaikki saanu pudotettuu painoo,jatketaa samaan malliin =)
 
Jipii! Ensimmäinen tavoite saavutettu, alle 80kg. Painoin siis syyskuun alussa ku sairaalasta kotiuduin vauvan kans 91kg. Oishan tuo saanu siitä nopeammin pudota mutta hiljaa hyvä tulee.
Tuossa pudotuksessa nyt oli vaan aika paljon varmaan nestettä mutta kuitenkin. Sain vähän lisäintoa tähän hommaan.

pullapitko: :hug: Joskus noita päiviä vaan on. Mulla oli semmonen eilen.. Mut onneksi ne menee ohi, ja lenkki raittiissa ilmassa piristää kummasti.

Tipunen: Musta tuntuu kans että sää syöt liian vähän. Kun syö liian vähän elimistökin lopettaa sen rasvan polttamisen. Pitäis välillä antaa vähän sytykettä =) Mutta älähän lannistu, viikko vasta takana, kyllä se siitä alkaa tippumaan :hug:

Eilen jaksoin siis salille ja hyvä mielihän siitä tuli. Viime yö meni vähän paremmin ja nyt ei oo ihan valtava väsy. Jos sitä lenkille tänään inspiroituis..

Hienosti on meillä lähtenyt tämä käyntiin, kenelläkään ei plussa numeroita mikä on tärkeintä!! :flower:
 
Täällä myös yks sokerihiiri (toivottavasti pian entinen), jolla viime viikolla päätä särki melkein jatkuvasti. Itsekin olen olettanut sen johtuvan sokerin määrän äkillisestä vähenemisestä, varmaan kestää kropallakin vähän aikaa tottua siihen, ettei jatkuvasti tulekaan sokeripommeja.. Onneksi tuo päänsärky näyttäisi nyt olevan ohi.
Kaalilaatikon laitoin justiinsa uuniin ja tässä nyt samalla rouskutan kaalin lehtiä, jotka jäi yli, nam ;)
 
Minäkin ajattelin ottaa tämän keskiviikon punnituspäiväksi.

Alkupaino: 84,4 kg
Paino nyt: 69,1 kg
Pudotusta viikossa: -500g
Pudotusta yht: 15,3 kg

Tästä on hyvä taas jatkaa. Nyt alkaa olemaan niin tiukassa tuo pudotus ettei tosikaan. Asennetta saa olla koko ajan hakemassa.

Tipunen: Tuli mieleen, että käytkö lenkillä joka päivä ja teetkö vatsalihakset joka päivä? Pidä edes yksi välipäivä viikosssa ainakin vatsalihaksista jotta kehosi ehtii palautua välillä ja jotain tapahtuukin. =) Mutta muuten kun katoin sun ruokalistaasi, mä olisin nälkäinen ja kiukkuinen, eli minäkin ihmettelen ettei pudotusta ole tapahtunut. Oiskohan sittenkin puntarin syytä? =)
 
Heissan kaikki, Mä olen 3kk vaavin äiti ja haluisin kanssa hieman tarkkailla painoani. Imetyksen takia en suurta laihdutusta voi heti aloittaa, mutta haluisin päästä eroon tästä jatkuvasta makean himosta. Yksin kotona iltapäivä kaffet pullineen maistuis harvase päivä. =) Uskon, että tiedätte mistä puhun. Urheilen pari kertaa viikossa ja tietenkin käyn lapsen kanssa lenkillä päivittäin. Painoa on tällä hetkellä 81,5kg ja halusin nyt alkuun päästä alle 80 kg. Pitkäaikainen tavoite on 75kg ja ehkä siitä vielä 70 kg. Raskauskilot lähti jo, mutta ennen raskautta pääsi mopo hieman käsistä. Ihana nähdä, miten paljon kaikki on tsempannut ja saanut tulosta aikaiseksi. Toivottavasti voin todeta itse ensi viikolla painoni hieman karisseen.
 
kiitos perlos tsempistä. kunhan tämä päänsärky menee ohi niin sitten hyvä olla. elimistö varmaan ihmettelee että missä pirussa on kaikki sokeri :LOL:
ei tule ei.
nyt täytyy valmistella töihin lähtöä joten hauskaa päivänjatkoa kaikille ja tervetuloa kaikki uudet B)
 
Voivoivoi. Viikon pudotus peräti 100g. Ja sekään ei varmaan varsinaista pudotusta. En kyllä ole vielä päässyt herkutteluista. Ihmeellisillä tekosyillä antanut itselle luvan syödä kaikkea mahdollista :ashamed: Tänään uusi alku. Syönyt olen kevyesti sekä äsken kävin kävelyllä ja työnsin kuopusta rattaissa ja esikoista vedin pulkassa. Jospa ensiviikon punnitus olisi eriluokkaa :)
 
Moi vaan.Pääsinpä minäkin kirjaamaan painoni,onneksi on pudotusta tullut viikossa ihan kivasti kun tippu 1,9 kg.Lähtö oli 84,4 ja tänä aamuna 82,5. Mulla on vaan sellainen ongelma vaakani kanssa että heittelehttii luvut tosi pahasti jos on eri kohdassa lattiaa,on ilmeisesti epätasaisuutta lattiassa,pitää ettiä kova alusta kämpästä.Seurailen sivuja ahkeraan vaikka en kirjoittele usein,tosi aktiivisia olette liikkumaan.mun liikunta on tosi vähäistä , meillä mies kotona usein vasta liki kuus ja ei aina viittis jättää heti kaikkia neljää muksua sen hoteisiin kun on kuitenkin tota työpäivää kertyny helposti 11 tuntia. Mutta yritellään aina silloin tällöin.Onko kellään muutes käytössä herbalifen-tuotteita? Jatketaan taas toiste.Tsemppiä kaikille.
 
Tipunen: Syö ihmeessä enemmän :) . Jos aamulla ei puuro maistu niin ota vaikka pala ruisleipää, siihen salaattia, kinkkua, kurkkua, tomaattia tms. Runsas liikunta voi kerätä kehoon nestettä joten nou hätä. Ens viikolla sulla on paljon isompi pudotus!
 
Moikka!
Mulla on ollut tänään huono päivä. :ashamed: :headwall:
Aamulla kun heräsin pää oli kun haminan kaupunki. :kieh: Heti buranaa huiviin ja sitten helpotti.
Minäkään en ole yhtään kertaa syönyt mitään sokerista kyun aloitin silloin laihdutuksen.
Mulla on kyllä menkat ja ihan kauhea vuoto,siis ihan kauheaa.
Siitäkin voi johtua päänsärky ja hermo olo. :ashamed:
Mutta eiköhän tämä tästä.
Mulle tuli tänään stepperi ja meinasin lenkin jälkeen kokeilla sitä. :whistle:
Minä uunonna kyselen että kannattaako sillä tehä kengät jalassa vai ilman?
 
Heissan!

Mulle vois tuonne etusivulle laittaa oikeen aloituspainon; 81,6kg..
Arvatkaa säikähdinkö, kun nyt lopulta se vaaka saatiin käyttökuntoon? Järkytys oli suuri :ashamed:

5.päivä oli ristiäiset, eikä siellä osannut pitää näppejään erossa herkuista ja kun jäi vielä reilusti ylikin, niin arvatkaas vaan kuka niitä on mättänyt naamariinsa..masentavaa..
Mulla tuntuu tää aloitus vähän venyvän, kunhan nyt jossain vaiheessa sais niskasta itteensä kiinni.
No, nyt pitää mennä taas..
 
Mulla on pv:n vanhat ohjeet ja niistä katsoen syön ihan ok. Vai olisko mun annokset sitte liian suuria? Salaattia menee helposti 4dl ja keittoa tollanen 2,5dl. Käytän juustoa neljä siivua päivässä, sitä en aio vaihtaa enää vähärasvaisempaan. maitoa en käytä ollenkaan. Aattelin vaihtaa hedelmän vihannekseen.
Liikuntaa olen kyllä harrastanut joka päivä, yks lepopäivä pitäis sitte ottaa. Yövuorossa söin rahkaa ja ananasta, sekin voi vaikuttaa tuohon aamupainoon...En nyt kuitenkaan vielä sitä suklaalevyä syönyt, koitan ny vaan jaksaa. Jos tää lähtis tästä sujumaan. Tilasin ittelleni kuntopyörän :)
Tervetuloa uudet, koitin teitä päivitellä tuohon etusivulle.

Tsempillä eteenpäin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tipunen:
Kuten päivällä kerroin, kävin vaakassa muuten vaan ja paino ei ollu tippunu. Joten missä mättää??? Liikunta on joka päivä sama: tunnin lenkki (rattailla tai ilman) ja vatsa-ja selkälihasliikkeet (50kpl kumpiakin)

Ruoka suurin piirtein näin:

Aamu: Muki kahvia, 2 ruisleipää (juusto 17%,kinkku alle 3%) kurkku

Lounas: Tonnikala- tai kanasalaatti 5dl vettä

Välipala: omena tai päärynä 5 dl vettä

Päivällinen keitto tai salaatti, ruisleipä, 5 dl vettä, kuppi kahvia, omena/päärynä

Iltapala: Ruisleipä, porkkana/omena 5dl vettä,teetä, jugurtti

Parannusehdotuksia kehiin; leipä pois? Hedelmät pois?Kaikki pois?
Syy voi hyvinkin olla se että syöt aika kevyesti

=)
Kannattais lisätä proteeiinien määrää ja ehkä vähentää hiilareita!

Kuntoplussassa joka just tuli mainoksena mulle kotiin oli et just proteiinia täytyis syödä paljon ja hiilareita vähän!

Vettä voisit myös lisätä!

Älä nyt ainakaan vähennä ja joskus se paino alkaa vasta tippua parin viikon päästä kun elimistö alkaa polttaa enemmän, kait :/

Mullakaan ei montaa sataa grammaa ole lähteny varmaan, ja unohdin aamulla käydä vaakassa joten käyn huomenna et tulis suht oikeet lukemat!
 
Nyt multa meinas tipahtaa alaleuka, kun hyppäsin vaa'alle.... Siis viime viikolla kävin ja silloin näytti 65kg. Tänään sitten loikkasin vaa'alle ja näytti 60kg!!!! :eek: Voitte vaan arvata et sen jälkeen hypin siinä jokusen kerran, olin lähes varma et vaaka rikki, lopulta oli pakko hakee lapset et näyttääkö se niiden painon oikein ja kyl se vaan näytti! Olo kuin ois pölkyllä päähän lyöty, vähän et HÄH, mitä on tapahtunu. Riemustahan sitä pitäis loikkia, mut kummaksuttaa hieman...Vasta maanantaina tartuin itseeni niskasta ja aloin syömisiä tarkkailla, mut liikkunu en ole normaalia enempää... Miten tää mahdollista? Edelleen kyl epäilen tota vaakaa :snotty:
 
Mulla menee näin:
aamulla fitness muroja
lounas tavallinen kotiruoka
hedelmiä päivällä.
sitten herbalife pirtelö
lisäksi vettä 2litraa,kuppi kahvia ja pari lasia maitoa päivässä.

Niin ja painan nytn .70kg,vähän alle,tarkotus olisi painaa kesällä n.60kg..katotaan miten käy.Pituutta n 165cm.
 
Siis menkat alkoi tänään, yhyy sanon minä. Tosin ihmeen aikaisin, muuta kai se sitä itseään on. Voikohan tämä uusi elämä laittaa kiertoakin uusiksi?
Paljonko pisteitä on kinkkusuikaleissa, joissa on 4 prosenttia rasvaa? Jos laittais tänään niitä 0 pisteen keittoon, tulee hyvää!!

Iloista päivän jatkoa kaikille!!
 
Paino noussut eilisestä puol kiloa!!! Vaikka eilen kävin salilla ja vaunulenkillä ja söin terveellisesti, väsymyksestä huolimatta. Siis masentavaa. Tuntuu että onko ihan sama syönkö kasviskeittoa vai pizzaa :eek: No muuten on tänään pirteämpi olo kun sai nukuttua. Tänään menenkin uimaan ja sit hierojalle, ah mitä luksusta =)
 
Huomenia!
Hyvin on porukalla paino pudonnut,hyvä te! :D
Mä nukuin taas pitkään kun lapsetkin nukku. :ashamed:
En viitsi herätä kolistelemaan aamulla kun koulukkaat lähtee ettei pienet herää niin aikaisin.
Mutta sehän on vaan hyvä että saa nukkua niin jaksaa. ;)
Tein eilen heti lenkin jälkeen stepperillä ja mulla ei ole yhtään kintut kipeenä. :D
Venyttelin kyllä huolella sen jälkeen.
Eli täytyy aina lenkin jälkeen sitten stepata.Jännä toi sivuttain polkeva stepperi kun vertaa normi juttuun.
Tuntuu heti paljon tehokkaammalta. =)
 
heippa!
Tulinpa vaan kuulumisia kertoilee. söin just kanasalaattia lounaaksi ja oli kyllä hyvää. Hienoja tuloksia teillä kaikilla tullut. Hienoa. Töihin täytyy taas kohta raahautua :(
mutta ensin hakemaan poitsu eskarista. Hyvää päivänjatkoa kaikille.
 
Tervehdys kaikki!

teeni:Kinkkusuikaleet.. Tämmöset löyty tuolta rompulta..
HK porsaan kinkkusuikale, maustamaton 1dl 1,5 p
Järvisuomen kinkkusuikaleet 50 g 1,5p
snelmann kinkkusuikale 1dl 1p
pirkka-kinkkusuikale 1dl 1p
Eli ei ollu rasvoista mitään sanottavaa.. Jos ei ollu mikään noista ni laitatko kalorit per 100 g ni voin laskee sen erikseen.

Eilen kävin kävelyllä ja venyttelin mut siinäpä sen päivän liikunta olikin. Pisteet pysy kurissa vaikka söin greyn anatomia katsoessa 100g karkkia. Mua kyllä helpottaa hirveesti tuo kuen voi nyt sitä suklaata syödä, meinaan että muuten tulis sitä vedettyä varmaan reilusti pisteistä välittämättä.. Ottaa koville tää väsymys. Nyt onneksi sovittiin miehen kans että viikonloput se nukkuu pojan kans ja käyttää mulla vaan syömässä ni sais vähän pitempiä pätkiä nukkua.. Toivotaan että se vähän helpottaa. Itkettää vaan koko ajan ku on niin väsyny ni yritäppä siinä sitten itteensä tsempata liikkumaan.. Ja muutenki on koko ajan alkuloinen.

Taas hirvee valitus virsi.. argh!

No sen verran aurinko paistaa tänne kasaan että ollaan kateltu ulkomaan matkaa kesän alkuun ni siinä ois kyllä motivaatiota kunnolla. En meinaa tätä ruhoa kehtaa kyllä bikineihin ängetä :LOL: Siihen mennessä vielä ku nuo ihqt raskausarvet vaalenis ni ois ihan kiva.. :whistle:

No mutta, palaillaan taas :wave:
 

Yhteistyössä