AMK jännitys!!

  • Viestiketjun aloittaja Äipä85
  • Ensimmäinen viesti
Jännitystä ilmassa!
ja tsemppihalit niille, joilla ei VIELÄ sisäänpääsy onnistanut. Minä olen ihan ihmeissään, kirjekin tuli ja sain hyvät pisteet. Mitähän ne minusta luulee? Ja Karma, minullakin pikkuvauva (nyt 9kk) ja nyt hirvittää, miten raskin viedä hänet hoitoon. Huh. Silti hyvä mieli.
 
Mä pääsin, jeeee! Monen monta kertaa hakenut vuosia sitten, nyt muutama välivuosi haussa ja nyt paikka TAMKissa sairaanhoitajakoulutukseen.... onnellinen!! :) Mutta myös hyvin jännittynyt, miten onnistuu opiskelut 4 lapsen kanssa...

Onnittelut myös muille sisään päässeille, ja halaukset niille jotka ei päässy, tiedään enemmän kuin hyvin miltä se tuntuu... :(
 
"mä"
Mä pääsin, jeeee! Monen monta kertaa hakenut vuosia sitten, nyt muutama välivuosi haussa ja nyt paikka TAMKissa sairaanhoitajakoulutukseen.... onnellinen!! :) Mutta myös hyvin jännittynyt, miten onnistuu opiskelut 4 lapsen kanssa...

Onnittelut myös muille sisään päässeille, ja halaukset niille jotka ei päässy, tiedään enemmän kuin hyvin miltä se tuntuu... :(
Samaan paikkaan minäkin pääsin, ekaa kertaa hain. Eli mahdollisesti tullaan tammikuussa olemaan luokkatovereita :) Onneksi siellä on joku muukin äiti-ihminen!
 
  • Tykkää
Reactions: jouluihminen
[QUOTE="mä";25102318]Samaan paikkaan minäkin pääsin, ekaa kertaa hain. Eli mahdollisesti tullaan tammikuussa olemaan luokkatovereita :) Onneksi siellä on joku muukin äiti-ihminen![/QUOTE]

Mulla on tässä pohdittavaa... Olen nimittäin nyt töissä, työsuhde olisi maaliskuun loppuun saakka. Ei mikään unelmahomma, mutta toisaalta, pitäisikö kerätä vielä muutama kuukausi rahaa sukan varteen ja aloittaa opinnot vasta syksyllä... Hmm, pitää pohtia tarkasti, en oikein tiedä miten tekisin...
 
[QUOTE="vieras";25096798]Turhaan puoliltaöin koputtelet nettiä, jukaisut tulevat aamupäivän aikana, kunhan toimistoihmiset tulevat töihin ja päivittävät tiedot, ei niitä varten kukaan yöllä töihin tule, usko pois.[/QUOTE]

Ooh, ai joku luulee vielä, että tietokoneaikana tarvitaan ihminen naputtelemaan tiedot reaaliaikaisesti, jotta ne näkyisivät. Kyllä se kone hoitaa homman, ei siihen konttorineitejä tarvita, usko pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äipä85;25223258:
pääsin sitte kummiskin sisään :)) Jee!!
Onnittelut! Mihis kouluun haitkaan (en löytänyt ainakaan äkkilukemisella sitä)? Itse pääsin Tampereelle, mutta aloitan vasta syksyllä, juuri perjantaina vein paperit kouluun ja ilmoitin paikan vastaanottamisesta, mutta ilmottauduin kevääksi poissaolevaksi opiskelijaksi. :)
 

Yhteistyössä