Annatko aivopestä itsesi homomyönteiseen yhteiskuntaan?

  • Viestiketjun aloittaja viimeinen niitti
  • Ensimmäinen viesti
viimeinen niitti
Kummallista tämä homomyönteisyyden pakkosyöttö. Annas olla jos on joku eri mieltä, sekin keskustelu pitää vaientaa ettei homomyönteinen valtionKIRKKO kärsi! Nyt sitten nämä "suvaitsevaiset" fiksuuden perikuvat häiriköivät niitä jotka ovat uskaltaneet tuoda toisenlaista näkökulmaa. Suvaitsevaisuuttako? Kyllä suvaitsevaisuus on homojutuissa samaa luokkaa kuin mamujen suvaitseminen. Jos et olekaan niin suvaitsevainen, olet rasisti.
Lehdet ja kaikki paikat täynnä kuvia suutelevista naisista tai miehistä. Tämä on sitä aivopesua että jo pienet lapset näkevät homouden olevan "normaalia" ja "hyväksyttävää" jopa toivottavaa heti kun alkaa tuntua siltä että jos vaikka olisikin homo taikka bi.
On selvä että nyt on menty liian pitkälle ja aika puhua suunsa puhtaaksi vaikka kovasti näitä rohkeita yritetään vaientaa!
 
Non compos mentis
Hiukan mustavalkoista ajattelua että jos ei ole jollekin asialle myönteinen se tarkoittaa heti niiden ihmisten vihaamista. Luulin sinua niin älykkääksi mutta et taida ollakaan :D
Noh, aika moni homoseksuaali on menettänyt perheensä tuen, työpaikkansa, jopa henkensä, joten en pidä sanaa viha liioiteltuna. Onhan se karua, jos nykypäivänäkin pitää esittää jotain muuta kuin on, ettei saa turpaansa tai menetä mahistaan työpaikkaansa tms. Itselläsi ei taida olla kovin hyvin hallussa se tieto, että miten paljon ovat sukupuolivähemmistöt joutuneet kärsimään ja edelleenkin kärsivät. Ihan hyväksynnän puutteesta. Itsemurhariskikin on suurempi. Vastikään kampanjassa rinnastettiin murhaajiin. Eikö se ole vihanosoitus?
 
aivan
jokainen saa mun puolesta rakastaa ketä haluaa, kun kyseessä aikuiset ihmiset. Ystäväpiirissäni on muutama homomies ja olen nähnyt mitä se pitkään kaapissa eläminen ja itsensä kieltäminen tekee ihmisen psyykkeelle:( Suomessa ei todellakaan olla kovin homomyönteisiä ehkä suuria kaupunkeja lukuun ottamatta. Maaseudun ja pikkupaikkakuntien ihmisille edelleen melkoinen tabu. On se aika rankkaa, että täytyy muuttaa toiselle puolelle maata/maailmaa voidakseen olla kuka on. Koittakaa itse elää itsenne kieltäen alkuun nyt vaikka 10 vuotta.
 
a.p.
Noh, aika moni homoseksuaali on menettänyt perheensä tuen, työpaikkansa, jopa henkensä, joten en pidä sanaa viha liioiteltuna. Onhan se karua, jos nykypäivänäkin pitää esittää jotain muuta kuin on, ettei saa turpaansa tai menetä mahistaan työpaikkaansa tms. Itselläsi ei taida olla kovin hyvin hallussa se tieto, että miten paljon ovat sukupuolivähemmistöt joutuneet kärsimään ja edelleenkin kärsivät. Ihan hyväksynnän puutteesta. Itsemurhariskikin on suurempi. Vastikään kampanjassa rinnastettiin murhaajiin. Eikö se ole vihanosoitus?
Murhaajiin rinnastus oli lehdistön tulkinta, tottakai, jotta saadaan kohua aikaiseksi. Kannattaa itse tutustua siihen kampanjaan, ei se niin kamala ollut mitä eräät sensaatiolehdet antavat kuvaa.
 
"vieras"
Enpä oikeastaan koe mitään tarvetta vaientaa tuollaista puhetta/huutelua/karjumista/tekstiä/mitä milloinkin. Se asettaa itse itsensä sopivaan valoon, sanoipa sitä nyt rohkeudeksi tai miksi tahansa.

Yleensä sanon sitä kuitenkin huomiohakuisuudeksi ja provokaatioksi. Varsinkin näin vaalien alla se tuntuu kiihtyvän erityisen messeviin mittasuhteisiin. Ihan yhtä tylsää se kuitenkin sisällöllisesti on kuin aina ennenkin, eli ei sinänsä säväytä minua.

Varokaa kuitenkin, ettei verisuoni puhkea päästänne. Tuommoinen hermoileminen ei ole pitkällä aikavälillä tarkasteltuna hyväksi terveydelle.

Ps. Varokaa homopainajaisia. Ne voi viedä varomattomilta yöunet, kun homoutta nykyään tungetaan joka tuutista. :p
 
Vastikään kampanjassa rinnastettiin murhaajiin. Eikö se ole vihanosoitus?
No ei rinnastettu. Katsoin juuri tuon videon, eikä siinä sanottu että homot ovat kuin murhaajat. Kunhan vain todettiin, että jos jopa murhaajat voivat tehdä parannuksen (vai mikä sana se nyt oli), niin miksi ei sitten homokin. Minä ainakin ymmärsin, että tarkoitettiin, että jos hirveän pahakin voi muuttua, niin miksi sitten ei homouden kaltaisesta paljon lievemmästä asiasta voisi muuttua.

Ja korostan vielä, että en nyt ota mitenkään kantaa mihinkään. Selitin vain tuon "Annin" sanomisia niille, jotka selkeästi eivät ole ymmärtäneet.
 
Saraldo
Ei mua tarvitse aivopestä, mä olen homomyönteinen ihan omasta tahdostani :). Mun käsitykseni mukaan rakkaus ei katso sukupuolta ja homoseksuaalit ovat ihan samanlaista väkeä kuin heterotkin, jos seksuaalista suuntautumista ei lasketa mukaan. Mä ymmärrän sen, että pedofiilit lynkataan seksuaalisten mieltymystensä vuoksi, mutta homoseksuaalisuudessa ei ole mitään laitonta eikä se vahingoita ketään.
 
harmailen
Ei mua tarvitse aivopestä, mä olen homomyönteinen ihan omasta tahdostani :). Mun käsitykseni mukaan rakkaus ei katso sukupuolta ja homoseksuaalit ovat ihan samanlaista väkeä kuin heterotkin, jos seksuaalista suuntautumista ei lasketa mukaan. Mä ymmärrän sen, että pedofiilit lynkataan seksuaalisten mieltymystensä vuoksi, mutta homoseksuaalisuudessa ei ole mitään laitonta eikä se vahingoita ketään.
110% peesi!
 
rtee
Mitä lehtiä se ap lukee kun täynnä suutelevia naisia ja miehiä? Ei mitkään minut lukemat lehdet vaan niitä täynnä ole. Eiköhän edelleen noin 90% mediassa esiintyvistä ihmisistä ole heteroja? Ne homot vaan tuntuu pistävän silmään, niille joille homot on ongelma.

Loppukevennys ;) http://www.youtube.com/watch?v=wejE_37dx_A
 
rtee
No ei rinnastettu. Katsoin juuri tuon videon, eikä siinä sanottu että homot ovat kuin murhaajat. Kunhan vain todettiin, että jos jopa murhaajat voivat tehdä parannuksen (vai mikä sana se nyt oli), niin miksi ei sitten homokin. Minä ainakin ymmärsin, että tarkoitettiin, että jos hirveän pahakin voi muuttua, niin miksi sitten ei homouden kaltaisesta paljon lievemmästä asiasta voisi muuttua.

Ja korostan vielä, että en nyt ota mitenkään kantaa mihinkään. Selitin vain tuon "Annin" sanomisia niille, jotka selkeästi eivät ole ymmärtäneet.
Minä kyllä ymmärsin sen niin, että murhaajat voivat parantua hirveydestää ja niin myös homotkin. Että asioita pidetään yhtä pahana.
 
toinen minä
ihmettelenpä vain taas
Eniten näissä homonvastustajissa hämmentää se, että kun homot halauvat oikeuden olla olemassa ja esimerkiksi mennä naimisiin, sen ymmärretään jotenkin olevan pois heteroilta. Se, että joutuu esimerkiksi elämään salaillen puolisoaan ja pelkäämään turvallisuutensa vuoksi (kyllä, osa ihmisistä on valmiita hakkaamaan homoja täällä "ylisuvaitsevassa" Suomessa) on sinun mielestäsi siis ihan oikein ap, kun kerran olet homojen oikeuksia vastaan?

Ja miten se, että ihmisryhmä haluaa samat oikeudet kuin muillakin aikuisilla, tarkoittaa sitä että homoista vaahdotaan liikaa? Oma vaahtoamiseni loppuu heti sitten, kun minulla on oikeus elää tavallista elämää ilman että joku peelo katsoo oikeudekseen kertoa, että minun ihmisoikeuteni ja oikeuteni olla olemassa ovat väärin.

Voin kertoa, että homoksi ei todellakaan kannusteta liberaaleissakaan piireissä. Kukaan muu kuin fundishörhöt (uskonnolliset tai muut) eivät puhu mistään homoksi kannustamisesta. Kun ihmistä ei pakoteta mihinkään suuntaan, hän löytänee sen mitä on. Oli se sitten homo tai hetero.

Jos sinua ällöttää henkilökohtaisista syistäsi homojen näkeminen, niin sittenpä ällöttää. Montaa homoakin voi ällöttää heterous, mutta enpä ole kuullut homokampanjasta jossa ajettaisiin heteroille vaikkapa avioitumiskieltoa.

Sinun halusi: olla antamatta homoille oikeuksia => toisten ihmisten perusoikeuksiin ja olemassaolon vapauteen puuttumista, vahingollista ryhmälle jonka olemassaoloa vastustat

Homojen toive: Saada elää niin kuin muutkin ihmiset => ei vahingoita ketään.

Siksi hyvä ap sinun kantaasi pidetään syrjivänä, että sinä olet ihan oikeasti syrjimässä tätä ihmisryhmää.

Ja pedofiilikortin tai eläinten kanssa avioitumisen mukaan ottaville tiedoksi, että homot ovat iahn tavallisia ihmisiä jotka halauvat suhteen tavallisten aikuisten ihmisten kesken alistamatta tai riistämättä ketään. Muita ihmisiä (tai eläimiä) hyväksikäyttävät ihmiset ovat hyväksikäyttäjiä ja kaltoin kohtelijoita. Jos et ymmärrä mitä eroa on kahden aikuisen suhteella verrattuna pedofiliaan tai muuhun seksuaaliseen väkivaltaan, niin toivon todella ettei sinulla ole lapsia. Tai koiria...
 
ei yhtään normaalia
en ymmärrä miksi jotkut kokee homouden/lesbuden ihan normmalina juttuna?Parisuhteeseenhan kuuluu myös seksi niin miten naiset voi harrastaa seksiä ilman tekokkikkeliä?Ja homot työntää vehkeensä reikään joka on tarkoitettu ulostamista varten.
 
toinen minä
Minä kyllä ymmärsin sen niin, että murhaajat voivat parantua hirveydestää ja niin myös homotkin. Että asioita pidetään yhtä pahana.
Niin. Vaikka se homous EI edes OLE mikään mielenvika.
Muissakin eläinlajissa esiintyy homoseksuaalisuutta.
Se on ollut normaalia aikojen alusta asti.
Teidän, jotka kiellätte sen, teidän mielenne on aivopesty uskonnollisella shitillä, joka taas ei ole ollut olemassa yhtä kauan kuin kaikki elolliset.
Varmaan väitätte vielä, ettei me ihmiset muka olla apinoiden sukulaisia kaiken lisäksi.
 
Draumsyn harmaana
Minä kyllä ymmärsin sen niin, että murhaajat voivat parantua hirveydestää ja niin myös homotkin. Että asioita pidetään yhtä pahana.
No väärin ymmärsit. Asiasta oli ihan tiedotekin noilla Nuotan sivuilla.

"Kysymys ei ole rinnastamisesta vaan kontrastin osoittamisesta. Esimerkiksi “Anni” siis nostaa mielestään pahimman mahdollisen synnin tehneen ihmisen eli murhaajan."
 

Yhteistyössä