Annatteko kissojen nukkua ja oleskella sängyssänne?

  • Viestiketjun aloittaja Kaisukka
  • Ensimmäinen viesti
"juu"
Ei _tietenkään_ tee sinusta huonompaa :) En tosiaan tarkoittanut mitenkään loukata, vaan kerroin vaan kuinka meillä ja mitä mieltä itse omalla kohdallani olen. Meille kissat ja koira ovat edelleen ns. perheenjäseniä ja samalla lailla rakastetaan kuin ennen lastakin.
Ei saa provosoitua mielipideasioista.
En provosoidu, sain sitten varmaan väärän kuvan kirjoituksestasi. Anteeksi siitä. Toki meilläkin kissat ovat perheenjäseniä, mutta tulevat vasta hyvänä kakkosena ihmisten jälkeen. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitää;22629705:
Itse en päästä koiria/kissoja sänkyyn, sillä herranjestas, onko pahempaa romantiikan tappajaa kun kuorsaava koira tai kehräävä kissa jalkopäässä? Ei paljoa seksihalut herää jos koko ajan pitää varoa osuuko nyt koiraan tai kissaan... Vai miten muilla?
Meillä kissat lähtee tieltä pois kun ruvetaan hommiin. Oon mä sen verran äänekäs....
 
Vaikken antaiskaan, ne pirut menis sinne kuitenki. Joten olkoot sielä. Eipä ne häiritte... Pinnasänky on ainoa sänky mihin EI ole asiaa, ja sen olen hyvin tehokkaasti tehny niille selväksi, eikä siellä ole karvavieraita käynykkään ekan kerran jälkeen.
 
"vesimeloni"
Meillä kissat (3kpl) nukkuu ja oleilee muutenkin missä tahtoo, kunhan ei ole kissalle vaarallinen paikka. :) Sängyssäkin siis nukkuvat ja meitä ne ei häiritse. On ihana nukahtaa, kun lämmin kissa kehrää vieressä.
Meille kissat on yhtälailla perheenjäseniä, kuin lapset ja ovat yhtä tervetulleita kainaloon, kuin lapsetkin. Välillä taidan paapoa niitä liikaakin. ;)
Mutta kukin tyylillään, ei kaikki tykkää nukkua kissan kanssa ja jotkut kissat oikeasti häiritsee unta hyppimällä, varpaita pureksimalla tai muuten.
 
Ooo
Tuli jollekin sitten tässä keskustelussa mieleen, miten kotieläin hankaloittaa seksielämää??

Jokainen tehköön mitä tykkää, niin tässä kuin kaikissa muissakin asioissa missä ei tee kenelläkään hallaa/väärin. Kissat viihtyvät varmasti ihan yhtä hyvin omissa "pesissään" misä päin taloa vain, ulkokissojakin on. Itse olen lempeästi ajatelut, että päivän lumessa ja talon alla hiirenmetsästystä harrastanut työläinen saa tulla lämpimään sänkyyn yöksi. Karva on päiväpeitossa jalkopäässä, joski karvattomuus kaikenkaikkiaan talossa olisi ihan mukavaa. Mutta kun niitä noiden elukoiden mukana vain tulee jokatapauksessa.
 
kissamiehen tyttökaveri
Olen pitkälti sitä mieltä, että kissoilta pitäs kieltää pääsy makkariin, koska olen vähän allerginen ja ois kiva herätä aamulla niin että nenä ei ole tukossa. Ongelma vain on se, että kissat osaa avata oven ja en usko et mun miekkonen hennois kieltää kissoja tulemasta sänkyyn, vaikka ite aina yritänkin ajaa ne siitä pois. Oon siis miettiny kompromissia, eli sitä että kissat sais tulla päiväpeitolle mutta lakanoille ei. Onko vinkkejä hyvästä päiväpeitosta/materiaalista johon ei karva tartu?
 

Yhteistyössä