Anoppi tuli tänään meille...

ihan tosi
Alkuperäinen kirjoittaja "huono äiti":
Meillä kyllä poju sai sormen päästä imasta jo ristiäiskaakun kermavaahtoa...tossa se nyt on ekaluokkalainen jo että ei hänelle kovin huonosti siinä käynyt...Ei kyllä liika tiukkis kantsis olla..mutta kukin taaplaa tyylillään...
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Olen JÄRKYTTYNYT!
 
mama
ihan typerä äiti olet ku et anna pieniä makuelämyksiä sun lapsellesi!!! Säälin oikeesti niitä lapsia mitkä ei saa mitään herkkua ku äiti on niin päättäny vaan siks, että näyttäs hyvältä olevinaan!!! Todellakaan ei ole terveydelle haitaksi jos pikkusen maistaa Mut voin kertoo ettei se tee sinusta yhtään parempaa äitiä vaikka kuinka yrität!!!! Näyttää ehkä neuvolan ja hammaslääkärin silmissä hyvältä mut ei muuten !!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihan tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja "huono äiti":
Meillä kyllä poju sai sormen päästä imasta jo ristiäiskaakun kermavaahtoa...tossa se nyt on ekaluokkalainen jo että ei hänelle kovin huonosti siinä käynyt...Ei kyllä liika tiukkis kantsis olla..mutta kukin taaplaa tyylillään...
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Olen JÄRKYTTYNYT!
Ranskassa annetaan vauvoille sormustimellinen shampanjaa ristiäisissä. =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mama :
ihan typerä äiti olet ku et anna pieniä makuelämyksiä sun lapsellesi!!! Säälin oikeesti niitä lapsia mitkä ei saa mitään herkkua ku äiti on niin päättäny vaan siks, että näyttäs hyvältä olevinaan!!! Todellakaan ei ole terveydelle haitaksi jos pikkusen maistaa Mut voin kertoo ettei se tee sinusta yhtään parempaa äitiä vaikka kuinka yrität!!!! Näyttää ehkä neuvolan ja hammaslääkärin silmissä hyvältä mut ei muuten !!!!
Ihan huvikseenko ne terveyssuositukset sitten on?
 
.....
ette siis tiedä :) kerronpa siis

Sokeri valkaistaan samalla aineella, jolla säilötään kaikki halvat kuivahedelmät ja rusinat ja pähkinät ja sen lisäksi sitrushedelmät: rikkihapolla (lukuunottamatta sitruunaa)

Rikkihappoa on vaikeaa poistaa elintarvikkeista hyvin, valkaistusta sokerista se poistetaan bensalla.

sanoisinko yök. ehkä sanoisin. antaisinko lapselle valkaistua sokeria, en antaisi, enkä anna. Vaihtoehtojakin on eikä sokeritta täydy jäädä, kunhan tietää mitä ostaa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mama :
ihan typerä äiti olet ku et anna pieniä makuelämyksiä sun lapsellesi!!! Säälin oikeesti niitä lapsia mitkä ei saa mitään herkkua ku äiti on niin päättäny vaan siks, että näyttäs hyvältä olevinaan!!! Todellakaan ei ole terveydelle haitaksi jos pikkusen maistaa Mut voin kertoo ettei se tee sinusta yhtään parempaa äitiä vaikka kuinka yrität!!!! Näyttää ehkä neuvolan ja hammaslääkärin silmissä hyvältä mut ei muuten !!!!
Ihan huvikseenko ne terveyssuositukset sitten on?
Vauvakun ei näitä makuelämyksiä itse kaipaa niin pakkoko niitä on antaa silloin kun ne ei hänelle mitenkään hyväksi ole?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
varmasti molempia! ihan hönttiä hommaa. kyllä vanhempien pitää saada päättää milloin lapsi syö ja mitä, siihen vielä mä lisäisin, että sokeri ei missään nimessä ole nykyisessä muodossaan lainkaan tarpeellinen aine kenellekään, saati lehmänmaito.

kannattaa pitää kiinni omasta näkemyksestään, vaikka mummojen ja neuvolantätien enemmistö muuta hössöttäisikin.
Ot, ihan kun siitä yhdestä laulusta :D
...että sinusta välitän. :D
mikä biisi? pyörii kyl päässä... mut ei tuu ulos :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama :
ihan typerä äiti olet ku et anna pieniä makuelämyksiä sun lapsellesi!!! Säälin oikeesti niitä lapsia mitkä ei saa mitään herkkua ku äiti on niin päättäny vaan siks, että näyttäs hyvältä olevinaan!!! Todellakaan ei ole terveydelle haitaksi jos pikkusen maistaa Mut voin kertoo ettei se tee sinusta yhtään parempaa äitiä vaikka kuinka yrität!!!! Näyttää ehkä neuvolan ja hammaslääkärin silmissä hyvältä mut ei muuten !!!!
Miksi pitäisi opettaa lapsi jo alle vuoden ikäisenä makean perään? makuelämyksiä voi saada muutenkin kuin sokerista, rasvasta ja valkoisista jauhoista.
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja muscat:
mikä biisi? pyörii kyl päässä... mut ei tuu ulos :D
Etkö ymmärrä mitä sulle mä lausuin, kerran vielä mä kuiskata sen voin. Että sullekin parhaat leikkini näytän ja siihen vielä mä lisäisin että sinusta välitän.

Olikoos se noin? Tarhassa tota aina laulettiin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja muscat:
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja ......:
varmasti molempia! ihan hönttiä hommaa. kyllä vanhempien pitää saada päättää milloin lapsi syö ja mitä, siihen vielä mä lisäisin, että sokeri ei missään nimessä ole nykyisessä muodossaan lainkaan tarpeellinen aine kenellekään, saati lehmänmaito.

kannattaa pitää kiinni omasta näkemyksestään, vaikka mummojen ja neuvolantätien enemmistö muuta hössöttäisikin.
Ot, ihan kun siitä yhdestä laulusta :D
...että sinusta välitän. :D
mikä biisi? pyörii kyl päässä... mut ei tuu ulos :D
Mäkään en muista kuin tuon kertsin. :snotty:
 
minä miniä
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
voi ei näitä anoppi sitä ja tätä miniä :LOL:

ite olette niin täydellisiä,jolle ei sovikkaan sanoa ei noi tai näin...
joo,kai se on kantapään kautta kaikki opittava :whistle:
Mutta en minäkään anoppia mene neuvomaan, jos se tekee asiat eri tavalla kuin minä. Enkä myöskään oman miniäni lapselle anna jotain, mitä miniä itse ei anna lapselle. Nii kerta.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
ette siis tiedä :) kerronpa siis

Sokeri valkaistaan samalla aineella, jolla säilötään kaikki halvat kuivahedelmät ja rusinat ja pähkinät ja sen lisäksi sitrushedelmät: rikkihapolla (lukuunottamatta sitruunaa)

Rikkihappoa on vaikeaa poistaa elintarvikkeista hyvin, valkaistusta sokerista se poistetaan bensalla.

sanoisinko yök. ehkä sanoisin. antaisinko lapselle valkaistua sokeria, en antaisi, enkä anna. Vaihtoehtojakin on eikä sokeritta täydy jäädä, kunhan tietää mitä ostaa.

no kerro mitä ostaa?

 
Kk
Alkuperäinen kirjoittaja tyyhtynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja "huono äiti":
Meillä kyllä poju sai sormen päästä imasta jo ristiäiskaakun kermavaahtoa...tossa se nyt on ekaluokkalainen jo että ei hänelle kovin huonosti siinä käynyt...Ei kyllä liika tiukkis kantsis olla..mutta kukin taaplaa tyylillään...
:OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Olen JÄRKYTTYNYT!
Ranskassa annetaan vauvoille sormustimellinen shampanjaa ristiäisissä. =)
HAHHAHAHAHHAHA, no ei kuule anneta. Ei ole ainakaan mikään yleinen tapa. Heko heko
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mama :
ihan typerä äiti olet ku et anna pieniä makuelämyksiä sun lapsellesi!!! Säälin oikeesti niitä lapsia mitkä ei saa mitään herkkua ku äiti on niin päättäny vaan siks, että näyttäs hyvältä olevinaan!!! Todellakaan ei ole terveydelle haitaksi jos pikkusen maistaa Mut voin kertoo ettei se tee sinusta yhtään parempaa äitiä vaikka kuinka yrität!!!! Näyttää ehkä neuvolan ja hammaslääkärin silmissä hyvältä mut ei muuten !!!!
Ihan huvikseenko ne terveyssuositukset sitten on?
niinpä! ;) ilmeisesti siis...
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä miniä:
Alkuperäinen kirjoittaja DURACELL:
voi ei näitä anoppi sitä ja tätä miniä :LOL:

ite olette niin täydellisiä,jolle ei sovikkaan sanoa ei noi tai näin...
joo,kai se on kantapään kautta kaikki opittava :whistle:
Mutta en minäkään anoppia mene neuvomaan, jos se tekee asiat eri tavalla kuin minä. Enkä myöskään oman miniäni lapselle anna jotain, mitä miniä itse ei anna lapselle. Nii kerta.
jep,aina se on parempi kysyä

:wave:
 

Yhteistyössä