Antaisitko anteeksi?

  • Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti
---

Miehesi pitää sinusta kiinni, hieroo likaisia sukkiaan naamasi ja sähisee että tämän arvoinen olet minulle. On selvinpäin. Katuu jälkikäteen.

Mitä ajatuksia herättää?
 
Ööh..en tiedä eroaisinko vain tuon yhden tapauksen takia mutta en ihan heti kyllä kokisi mitään lämpimiä tunteita tai arvostusta miestä kohtaan. Jos tuollaista alistamista on ollut aiemmin tai lisää tulee niin sitten olisi parempi kyllä sanoa moro.
 
ehkä, ehkä en
No tuota, riippuu siitä kuinka paljon haluan rakastaa häntä sairaana. Sairastumistahan ei voi itse valita. Ja tapaus pitäisi selvittää perin pohjin ja miehen hakea apua/hoitoa.
 
frfr
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Miehesi pitää sinusta kiinni, hieroo likaisia sukkiaan naamasi ja sähisee että tämän arvoinen olet minulle. On selvinpäin. Katuu jälkikäteen.

Mitä ajatuksia herättää?

no en todellekaan antaisi anteeksi. ihminen ei muutu, muista se!

 
ehkä, ehkä ei
Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Takana sen verran henkistä väkivaltaa että luulin olevani epänormaali kun koin tuon nöyryyttävänä. Kiitos.
Jos haluatte vielä yrittää, nyt on sitten aika hakea apua, sekä sinulle että miehellesi. :hug: Jos hän ei siihen suostu, eroatte varmasti. Tai jos hoito ei mieheen auta, ei sinulla ole velvollisuus enää tämmöisessä vastamäessä rakastaa.

Kyllä ihmiset voivat muuttua ja muuttuvatkin, mutta työtä se vaatii. Jos te olette yhdessä sen työn valmis tekemään, tehkää. Jos ette, ei siitä sinua voi moittia.
 
Rukoilijasirkka
Kostaisin jollain tosi inhottavalla tavalla. Karkaisin, enkä kertoisi minne. Tai no, kyllä se tietäisi minne. Tulipas vihainen olo, kun edes kuvitteli tollsta. |O
 
No jos se olisi juuri saanut kuulla vaikka että häntä on petetty niin ymmärtäisin. Tuosta noin vaan normaalin arjen keskellä tehtynä, ilman että toinen on tehnyt ensin yhtään mitään, en todellakaan antaisi anteeksi!
 

Yhteistyössä