Antaisitteko tosi ihanan miehen nussia kondomilla?

  • Viestiketjun aloittaja Hanna77
  • Ensimmäinen viesti
Hanna77
Jos saisitte treffeiltä seuraa tosi herkusta miehestä (ei mikään pelimies) ja olisitte aika varma että ootte terveitä niin antaisitteko te vaan kondomilla nussia? Ite en kyllä voi vastustaa sitä kiusausta minkä tunne paljaasta kullista antaa. Ja se ryöppy sisään. Aah :) välillä olen sanonut miehelle, että jos ei anna luomua niin ei saa mitään. Yleensä toimii. :)
Miksi vaan paljaalla antaa jos uskoo ihmiseen ja on tapaamassa häntä uuudestaankin?
 
teinit on kumittomia
Piileviä sukupuolitauteja on niin paljon, etten ikinä antaisi paljaalla puolituntemattomalle. Vasta vakiintuneessa parisuhteessa. Vähintään HPV-viruksen saa tuolla tyylillä ilman kumia pelleilemällä, todennäköisesti myös klamydian. Ne ovat niin yleisiä oireettomia tauteja.
 
eh
Jos olisin sinkku ja siinä mielessä uusien miesten "nussittavissa", pysyisin kyllä lopun ikääni teininä. En aio aikuistua, kun ei ihmisistä voi päälle päin nähdä mitä kaikkia tauteja niissä voi olla.
 
"vieras"
Piileviä sukupuolitauteja on niin paljon, etten ikinä antaisi paljaalla puolituntemattomalle. Vasta vakiintuneessa parisuhteessa. Vähintään HPV-viruksen saa tuolla tyylillä ilman kumia pelleilemällä, todennäköisesti myös klamydian. Ne ovat niin yleisiä oireettomia tauteja.
Ja taas valheellista propagandaa, itse olen nussinut paljaaltaan kymmenisen vuotta useita eri kumppaneita eikä ole koskaan ollut mitään tautia. Älä siis yleistä ja on tosi surku kun sinä olet saanut sen taudin, ei se muille tule.
 
[QUOTE="vieras";28925895]Ja taas valheellista propagandaa, itse olen nussinut paljaaltaan kymmenisen vuotta useita eri kumppaneita eikä ole koskaan ollut mitään tautia. Älä siis yleistä ja on tosi surku kun sinä olet saanut sen taudin, ei se muille tule.[/QUOTE]

Ootkos käynyt testeissä?
 
Viersa
Kivat vaan näille paljaalla panijoille. Tajuatteko mitä kaikkea sontaa miehillä voi olla munassaan kun sorkitaan eri reikiin eri ihmisten kanssa? En todellakaan antaisi paljaalla jollekin säädölle. Ja seurustelun alettua kävisin itse testissä ja pyytäisin miestäkin käymään niin sitten vois tehdä mitä huvittaa. Ja näin tehtiin mun avoimiehen kanssa kun aloitettiin yhdessäolo. Sitten ihmetellään kun munanjohtimet on tukossa klamydian ja vaikka minkä taudin takia kun viimein haluaisi vakiintua ja perustaa perheen eikä lasta tulekaan! Miehellä mponi tauti on oireeton, mutta naisille ne aiheuttavat tulehduksia sisäelimiin ja pitkään jatkuessaan aiheuttavat lapsettomuutta. Todella idioottimainen aloitus ja toivottavasti provo.
 
"Hanna P"
Aika harvalla oikeasti mitään tauteja on, mutta aika harva saa oikeasti ihanaa munaa koskaan elämässään. Ei se ole sama nussituttaa itseään kumilla kuin saada paljasta ja saada mies laukeamaan sisäänsä!
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28925899]Aidsia pukkaa. Darwin awards vittu.[/QUOTE]

Suomessa on vajaa 2000 HIV-positiivista ja suurin osa vanhoja narkkareita. Lottovoitto on todennäköisempi kuin aids.
 
"eevastiina"
Annan aina miesten panna paljaalla. Minulla on jo kaikki veneeriset taudit, joten mitään riskiä ei ole. Tokihan taudit tarttuu sitten miehiin, mutta se ei ole minun ongelma.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28926036]Suomessa on vajaa 2000 HIV-positiivista ja suurin osa vanhoja narkkareita. Lottovoitto on todennäköisempi kuin aids.[/QUOTE]
"Kaikkiaan todettuja tapauksia kesäkuussa 2008 oli 2 317. Heteroseksissä saadut tartunnat ovat lisääntyneet tasaisesti. "
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28926149]"Kaikkiaan todettuja tapauksia kesäkuussa 2008 oli 2 317. Heteroseksissä saadut tartunnat ovat lisääntyneet tasaisesti. "[/QUOTE]
Ja lottomiljonäärejä ei tule yhtä nopeasti kuin HIV-potilaita, että paska vertaus.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28926149]"Kaikkiaan todettuja tapauksia kesäkuussa 2008 oli 2 317. Heteroseksissä saadut tartunnat ovat lisääntyneet tasaisesti. "[/QUOTE]
Ja diagnosoimattomia tapauksia on lisäksi. Keijo, mene testeihin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28926205]Suomessa AIDSiin sairastuneita on 613, näistä 211 on saanut tartunnan heteroseksistä http://www.thl.fi/ttr/gen/rpt/aidssuo.html

Uusien lottomiljonäärien määrä 1983 jälkeen on 224.[/QUOTE]
Heh, Hivistä minä puhun ja sinä näemmä Aidsista, kun Aids-taulukon tähän tungit. Sitä ei lasketa mihinkään. Nykyisin Hiv-potilaista tulee lääkkeiden varassa hyvin voivia tai huonosti kitkuttelevia kroonikoita, eikä Aids-vaiheeseen päädy kuin osa.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28926260]Ei kuolema ole se pointti, vaan krooninen vaikeahoitoinen sairaus, joka vähentää elämänlaatua.[/QUOTE]

Mutta niin vähentää sekin että jättää hyvien kullien nussimisen luomuna. Todennäköisesti ei olisi ollut mitään tautia, mutta pano oli kuin dildo ja muovipussilla olisi sötkötetty. Lihamuna sentään tuntuu ihanan lämpimältä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28926252]Heh, Hivistä minä puhun ja sinä näemmä Aidsista, kun Aids-taulukon tähän tungit. Sitä ei lasketa mihinkään. Nykyisin Hiv-potilaista tulee lääkkeiden varassa hyvin voivia tai huonosti kitkuttelevia kroonikoita, eikä Aids-vaiheeseen päädy kuin osa.[/QUOTE]

Et puhunut vaan vastasit väitteeseen "Lottovoitto on todennäköisempi kuin aids.".
 

Yhteistyössä