Anteeksi, olisiko hetki aikaa?

[QUOTE="Dee";28101134]Morrigan, voitko "katsoa" mulle? Oon pyydellyt pari kertaa ennenkin, mutta koskaan ei oo sattunut olemaan hyvä hetki. :D[/QUOTE]

Lankkusilta vasemmalta puolelta, tai ehka hyppylauta, kaantyy 90 astetta, paa kohti katsojaa ja toiset 90 astetta oikealle, kuilun tai jyrkanteen yli, menneesta tulevaisuuteen. Muodostaa sillan, kulkureitin, ei kaiteita.

Yhtaan enempaa en tanaan katso. Olen valvonut koko viime yon kahden kaverin tukena. Ja toisen kanssa homma jatkuu yha.
 
"Dee"
Lankkusilta vasemmalta puolelta, tai ehka hyppylauta, kaantyy 90 astetta, paa kohti katsojaa ja toiset 90 astetta oikealle, kuilun tai jyrkanteen yli, menneesta tulevaisuuteen. Muodostaa sillan, kulkureitin, ei kaiteita.

Yhtaan enempaa en tanaan katso. Olen valvonut koko viime yon kahden kaverin tukena. Ja toisen kanssa homma jatkuu yha.
Kiitos! Mielenkiintoista, pitääkin yrittää analysoida tätä. :)

Äsken tuli muuten yhtäkkiä sellainen aika erikoinen huippaava tunne, omituista.
 
[QUOTE="Dee";28101421]Kiitos! Mielenkiintoista, pitääkin yrittää analysoida tätä. :)

Äsken tuli muuten yhtäkkiä sellainen aika erikoinen huippaava tunne, omituista.[/QUOTE]

Joskus tuntuu huippauksena, joillain tikutteluna kasissa. Kuka mitenkin reagoi. :)
 

Yhteistyössä