APUA! Kaipaan neuvoja laihdutuksen alkuun!

Hei!

Olen 161/74 ja mulla on kaksi lasta 3v ja vajaa 6kk, mut miten pääsisin laihdutuksen alkuun. Kauppaan menee ni näkee melkein kaikkialla karkkia ym...
Mul ois tavoite ainakin 52kg.
Mailailkaa hyviä neuvoja ja ruokaohjeita Miia82_8@hotmail.com :hug:
 
Mäkin suosittelen Painonvartijoita. Kun "syöt pisteitä", et tarvii nälässä olla ja paino putoaa kuin itsestään. Tällä tavalla myös opit niitä tarpeellisia terveellisiä elämäntapoja, jotta saisit myös pidettyä sen painosi siellä alhaalla kun olet laihtunut. Jos et yksin uskalla ryhmään mennä, houkuttele joku ystävä mukaasi.

Sellaisen asian luin jostain joku aika sitten, että se paino missä olet käynyt painavimmillasi on sinun ns. "ihannepaino" johon sinun painosi koko ajan pyrkii takaisin jos laihdut. Eli töitä saa tehdä koko ajan painon kanssa ettei se nousisi. Eli eipä kannattaisi antaa painon kovin paljoa nousta kun alkaa nousemaan.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2005 klo 22:31 Miia82 kirjoitti:
Hei!

Olen 161/74 ja mulla on kaksi lasta 3v ja vajaa 6kk, mut miten pääsisin laihdutuksen alkuun. Kauppaan menee ni näkee melkein kaikkialla karkkia ym...
Mul ois tavoite ainakin 52kg.
Mailailkaa hyviä neuvoja ja ruokaohjeita Miia82_8@hotmail.com :hug:
Suosittelen lämpimästi painonvartijoita.Minun mitat olivat tammikuun loppupuolella 160/74.4 ja nyt on paino oudonnut melkein 12kg.Jos saan painoni pudotettua 58kg,niin olen todella tyytyväinen.Elikkäs tsemppiä sulle mihin sitten ryhdytkin. :) :flower:
 

Yhteistyössä