Leppilampi kärynnyt ratista! :(

  • Viestiketjun aloittaja Veeruska
  • Ensimmäinen viesti
www
So?

Näitähän on pilvin pimein eikä niitten kanssa tehä isoja lehtijuttuja. Mie en käsitä miksi julkisuuden henkilön rattijuopumukset olis muka pahempi juttu kuin tavallisen tallaajan
 
vykdod
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ja mitä synkkää tossa on..? :whistle:
Jaa, ei kai sit mitään. HS, jos joku rattijuoppo joskus kaahaa sun lapsosen päälle, niin palaan sitten kysymään mielipidettäsi uudestaan.
mut kun ap:n pointti taiskin olla et se oli just leppilampi joka ajoi
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja vykdod:
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
ja mitä synkkää tossa on..? :whistle:
Jaa, ei kai sit mitään. HS, jos joku rattijuoppo joskus kaahaa sun lapsosen päälle, niin palaan sitten kysymään mielipidettäsi uudestaan.
mut kun ap:n pointti taiskin olla et se oli just leppilampi joka ajoi
niin. kato kun näitä rattijuoppoja on liikenteessä joka päivä. sit joku Leppilampi ajaa pienessä niin johan tulee surunaamoja. tee vaikka joka päivä tää aloitus ilman Mikkoa ja ilman linkki. katotaan heruuko mun sympatiat sitten. :whistle: ;)
 
Veeruska
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
niin. kato kun näitä rattijuoppoja on liikenteessä joka päivä. sit joku Leppilampi ajaa pienessä niin johan tulee surunaamoja. tee vaikka joka päivä tää aloitus ilman Mikkoa ja ilman linkki. katotaan heruuko mun sympatiat sitten. :whistle: ;)
No vaikka ajaja olisi iki-ihana Katri-Helena, niin en mä kyllä asialle ainakaan hymyilis...!
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
niin. kato kun näitä rattijuoppoja on liikenteessä joka päivä. sit joku Leppilampi ajaa pienessä niin johan tulee surunaamoja. tee vaikka joka päivä tää aloitus ilman Mikkoa ja ilman linkki. katotaan heruuko mun sympatiat sitten. :whistle: ;)
No vaikka ajaja olisi iki-ihana Katri-Helena, niin en mä kyllä asialle ainakaan hymyilis...!
kuka on hymyilly? :eek:
 
Veeruska
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Veeruska:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
niin. kato kun näitä rattijuoppoja on liikenteessä joka päivä. sit joku Leppilampi ajaa pienessä niin johan tulee surunaamoja. tee vaikka joka päivä tää aloitus ilman Mikkoa ja ilman linkki. katotaan heruuko mun sympatiat sitten. :whistle: ;)
No vaikka ajaja olisi iki-ihana Katri-Helena, niin en mä kyllä asialle ainakaan hymyilis...!
kuka on hymyilly? :eek:
Aivan... Kukakohan. Varmaan teilläkin tapana ajella "pienessä" kun ei ton enempää hetkauta... Ei kun ai niin: sitten hetkauttaa jos kyseessä on ihan joku tuntematon. (???)

 
vierailija
Mikko yritti esittää kansainvälistä ja ulkolaista tähteä Masked Singer ohjelmassa jossa tänään joutui riisumaan naamionsa. Kyllä se oli sellasta onnettoman naurettavaa rallienglantia mitä hän puhui :LOL:
 
vierailija
Olkoon Matti, Teppo taikka Seppo. Juoppokuski on aina juoppokuski oli hän julkkis tai ei. Vakavamman asiasta tekisi vain se jos kyseessä olisi konduktööri, lentokapteeni, taksikuski, bussikuski yms muu ajoneuvolla työtä tekevä.

Toki juoppokuski yksityisautollakin on riski, mutta ymmärtänette pointin.
 
vierailija
Olkoon Matti, Teppo taikka Seppo. Juoppokuski on aina juoppokuski oli hän julkkis tai ei. Vakavamman asiasta tekisi vain se jos kyseessä olisi konduktööri, lentokapteeni, taksikuski, bussikuski yms muu ajoneuvolla työtä tekevä.

Toki juoppokuski yksityisautollakin on riski, mutta ymmärtänette pointin.
Pointti on se että pahastuit ketjusta. Eli montako kertaa olet itse jo kärähtänyt?
 

Yhteistyössä