Apua kun mua jännittää! Mä oon niin hullu!

  • Viestiketjun aloittaja pupu kohta pöksyssä
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24145132]Miksi ihmeessä et sitä tee? Tai laita lapsestas valokuvaa vaikka heille?[/QUOTE]

Olen odotellut että isä itse kertoisi vanhemmilleen.. vauva on 4kk. Isä on aikonut "jossain vaiheessa" kertoa. Mutta luulen että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä suurempi shokki asia on hänen vanhemmilleen. Isä on isyytensä tunnustanut, joten juttu ei voi pysyä salassa iäti, luulisin..
 
Olen odotellut että isä itse kertoisi vanhemmilleen.. vauva on 4kk. Isä on aikonut "jossain vaiheessa" kertoa. Mutta luulen että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä suurempi shokki asia on hänen vanhemmilleen. Isä on isyytensä tunnustanut, joten juttu ei voi pysyä salassa iäti, luulisin..
toivotaan, että lapsen isä kertoo vanhemmillee, heillä on myös oikeus tietää. Sillon aikoina, ku mä synnyin, niin mun mumma soitti isäni vanhemmille, että teille on tullu lapsenlapsi :) ei ollu kummastakaan mun vanhemmasta kertomaan. siis meillä mun isän ja äidin tiet erosi jo raskausaikana.
 
"vieras"
Olen odotellut että isä itse kertoisi vanhemmilleen.. vauva on 4kk. Isä on aikonut "jossain vaiheessa" kertoa. Mutta luulen että mitä enemmän aikaa kuluu, sitä suurempi shokki asia on hänen vanhemmilleen. Isä on isyytensä tunnustanut, joten juttu ei voi pysyä salassa iäti, luulisin..
Toi "jossain vaiheessa" on huono merkki. Miksi häpeää, tai salailee omaa lastaan? Ota vaan itse ohjakset käteen, tai sano lapsen isälle että joko hän ilmottaa heti, tai sä otat yhteyttä
 
[QUOTE="vieras";24145283]Toi "jossain vaiheessa" on huono merkki. Miksi häpeää, tai salailee omaa lastaan? Ota vaan itse ohjakset käteen, tai sano lapsen isälle että joko hän ilmottaa heti, tai sä otat yhteyttä[/QUOTE]

kai hänestä tuntuu nololta kun on saanut raskaaksi itseään lähes 10 vuotta nuoremman tyttösen yhden yön aikana.. :ashamed:
mutta asia nyt on vaan niin että hän on lapsen isä, tuskin hän sitä iäti voi salailla : /
 
"vieras"
kai hänestä tuntuu nololta kun on saanut raskaaksi itseään lähes 10 vuotta nuoremman tyttösen yhden yön aikana.. :ashamed:
mutta asia nyt on vaan niin että hän on lapsen isä, tuskin hän sitä iäti voi salailla : /
Jos tahtoo salailla, niin se onnistuu kyllä pitkäänkin. Sinuna ottasin yhteyttä, ja lapsen isä kuulostaa selkärangattomalta tapaukselta. Pitääkö kuitenkin lapseen yhteyttä ja onko tunnustanut isyyden?
 
[QUOTE="vieras";24145342]Jos tahtoo salailla, niin se onnistuu kyllä pitkäänkin. Sinuna ottasin yhteyttä, ja lapsen isä kuulostaa selkärangattomalta tapaukselta. Pitääkö kuitenkin lapseen yhteyttä ja onko tunnustanut isyyden?[/QUOTE]

On tunnustanut isyyden (ja on tehty dna-tutkimus hänen toiveestaan, itselläni ei ollut epävarmuutta isästä), mutta ei ole edes lasta nähnyt. Ei pidä yhteyttä. Sanoi että aikoo olla lapsen elämässä mukana "sitten joskus kun se on isompi".. just, kyllä se suhde pitäis luoda alusta asti jos meinaa.
Uskon kyllä että hänen vanhempansa järkyttyisivät ehkä aluksi, mutta kuka tietää että asia olisi lopulta iloinen yllätys :)
 
Viimeksi muokattu:
"Jonna"
mä aikoinaan ( yli 14v sit ) soitin isovanhemmille eikä ne olleet kiinnostuneita edes näkemään vauvaa. Mies ei ollut kertonnut heille mitään ja sitten erottiin ennen ku lapsi syntyi.
 
"vieras"
On tunnustanut isyyden (ja on tehty dna-tutkimus), mutta ei ole edes lasta nähnyt. Ei pidä yhteyttä. Sanoi että aikoo olla lapsen elämässä mukana "sitten joskus kun se on isompi".. just, kyllä se suhde pitäis luoda alusta asti jos meinaa.
Uskon kyllä että hänen vanhempansa järkyttyisivät ehkä aluksi, mutta kuka tietää että asia olisi lopulta iloinen yllätys :)
Näin juuri, ja voisit saada sitä apua ja tukea isovanhemmilta-mitä et saa lapsen isältä. Myös lapsi voisi saada paljon, joten tsemppiä, mutta suosittelen että sinä itse teet sen ratkasun, etkä jätä tollasen varaan joka vaan pelaa lisäaikaa itselleen
 
pupu kohta pöksyssä
[QUOTE="Sara";24145135]Ootko sama, joka joku aika sitten kyseli, että "haluaisitko tietää, että sinulla on lapsenlapsi" tai jotain vastaavaa?

Onnea koitokseen!!!!!!! :D :)[/QUOTE]

Jep sama heppu :D Kiitos, mulla pelottaa todella ihan sikana, mutta nyt mä teen tän.
 
  • Tykkää
Reactions: Kirspe
"Vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pupu kohta pöksyssä;24144230:
Tulen kertomaan tähän samaan ketjuun. Toivottavasti mummo ei palstaile, voisi hyvinkin palstailla sillä tämä "mummo" ei ole edes viittäkymmentä vielä. :D
Iiik! Kohta jonkun palstalaisen luuri soi! :D Heh...

Noh, tulin vain nostelemaan minäkin.

Aiotkos ap soitella jo nyt päivällä, vai vasta illalla? :) Tsemppiä!!!
 
pupu kohta pöksyssä
Ajattelin soitella joskus viiden aikaan. Yleensä ihmiset pääsevät neljän paikkeilla töistä joten on varmaan ihan kohteliasta soittaa vasta sen jälkeen. Ja sit taas esim kahdeksan aikaan voi olla jo liian myöhään :D
 
Joku vieraista kyseli miks mun kaverin lapsen äiti pisti hanttiin isyydentunnustusprosessissa. Täysin tarkkaan en ko. äidin mielenmaailmaa tiedä, mutta veikkaan syyksi sitä, että biologinen isä oli ihan väärä hänen maailmankuvalleen. Olisi siis halunnut lapsen bioisäksi jonkun muun, vaikka se nyt käytännössä ei ollut mahdollista. Että on näitäkin, alunperin äiti ei ollut edes halunnut koko isyydenselvitystä, mutta onneksi isilläkin on oikeus se lapsen eka elinvuosi ainakin aikaa alottaa tuo prosessi itsekin.
 

Yhteistyössä