Apua kun mua jännittää! Mä oon niin hullu!

  • Viestiketjun aloittaja pupu kohta pöksyssä
  • Ensimmäinen viesti
kohta pupu pöksyssä
Lapsi on nyt 2kk. Lapsen isä ei soita kun emme ole missään tekemisissä (häntä ei kiinnosta).
Ei mun mielestä mitään suurta draamaa ole taustalla, mutta ei tää tilanne mitenkään normien mukainenkaan kyllä ole.
 
kohta pupu pöksyssä
Voi hyvinkin olla, ettei isänäitiä kiinnosta, mutta ainakin olen ilmoittanut ja saan myös tietää onko se nainen ylipäänsä tietoinen asiasta. Ei välttämättä mitenkään fiksu veto multa soittaa, mutta asia häiritsee mua sen verran että päätin ottaa yhteyttä. Tuskin mitään häviänkään.
 
Onhan tuo isyys tunnustettu? Ettei siitä tule vain sotaa periaatteella ei minun poikani voi olla isä kun ei sinun lapsella virallisesti sitä ole, oot kuitenkin paneskellut jotain muuta ja nyt syytät minun kultamussukkaa joka toimii aina niiin vastuullisesti (ah, äidit jotka kulkee silmälaput silmillään, tullut yksi vastaan joka ei halunnut uskoa että poika juo ja ajelee viel promillet veressäkin).
 
kohta pupu pöksyssä
Isyydentunnustusprosessi on käynnissä, mutta siinä voi mennä vaikka vuosi joten jos mummoa sattuisikin asia kiinnostamaan niin sitten voi harmittaa ettei aiemmin ole kertonut. Niin ja isyysasiassa ei ole epäselvyyttä minun puoleltani, ketään muuta isäehdokasta ei ole.
Voi olla, että tuo nainen ei usko ollenkaan tms. Sille en sitten mitään voi, mutta huomennapa saan sen tietää mikä hän on naisiaan. :) Jännittää vaan niin maan pirusti!
 
Vuosi isyydentunnustusproessiin? Ehkä jos joudut käräjien kautta hakee tunnustuksen (ja isyystestin). Kaveril meni pari kk siitä kun pisti prosessin liikkeelle, vaikka lapsen äiti pisti kaikkensa vastaan (siellä näinpäin).
 
pupu kohta pöksyssä
Juu, lastenvalvoja sanoi että vuosikin voi mennä. Mies vastustaa isyydenselvitystä eikä mene minnekään vapaaehtoisesti vaan kaikki pitää tehdä pitkän kaavan kautta. Näyttää siltä, että käräjille mennään.
 
pupu kohta pöksyssä
Tulen kertomaan! Mua jännittää niin niin paljon..ei riitä sanat kuvailemaan! Voihan kyllä olla, että siellä ollaan hyvinkin tietoisia asiasta, mutta pakko vielä itse varmistaa ollaanko. :)
 
"uuniomena"
Tuu kertomaan sit tähän samaan ketjuun. Löydän sit, jos merkkaan tään nyt. Kiinnostaa miten käy. Toivottavasti mummi ilahtuis ja haluaa olla lapsen kanssa tekemisissä :)
 
pupu kohta pöksyssä
Tulen kertomaan tähän samaan ketjuun. Toivottavasti mummo ei palstaile, voisi hyvinkin palstailla sillä tämä "mummo" ei ole edes viittäkymmentä vielä. :D
 
peee
Alkuperäinen kirjoittaja pupu kohta pöksyssä;24144144:
Juu, lastenvalvoja sanoi että vuosikin voi mennä. Mies vastustaa isyydenselvitystä eikä mene minnekään vapaaehtoisesti vaan kaikki pitää tehdä pitkän kaavan kautta. Näyttää siltä, että käräjille mennään.
ei ennen noin kauaa menny. jos ei olikohan kolmeen verikokeeseen menny nii poliisit olis hakenu.
 

Yhteistyössä