Apua?? nalle puh pöytäsetin hintaan!!

http://www.stemma.fi/product_detail?id=2615

mitä viitsisitte maksimissaan pyytää tämmöisestä nalle puh pöytäsetistä (2 tuolia nalle puh ja tikru sekä pöytä ) ? hieman on kulumaa pöydässä, mutta ei hirveästi, väri kuvasta poiketen vaaleen sininen... itse olen maksanut uutena reilu 140e postareiden kaa... en ole ostanut stemmasta, ja myyntiin menossa oleva setti on maahantuojalta varmistettu ettei ole sitä sarjaa joka vedettiin osista kaupoista pois huonon laadun/turvallisuuden vuoksi!

hobbyhall kyllä myy uutena 89e + postarit, mut ne ei oo samanlaiset ku nä...
 
mimmu
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
on kyl ihan hyvä kuntonen, et ei oo ne jäletkää pahat... pitää miettii.. alta pitäs pois saada, mut en iha 20e myy.. mut välii tuntuu toi 50e isolta kans... hmmm...
Hei,
Meillä on kans toi sama pöytä ja kaikki neljä tuolia. Maksettiin muistaakseni 129 euroa. Kannattaa muistaa että sekä pöytä että tuolit on tehty kauttaaltaan oikeasta puusta. Ei siis halvasta mdf:stä, kuten jotkut on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:
Alkuperäinen kirjoittaja kriztina83:
on kyl ihan hyvä kuntonen, et ei oo ne jäletkää pahat... pitää miettii.. alta pitäs pois saada, mut en iha 20e myy.. mut välii tuntuu toi 50e isolta kans... hmmm...
Hei,
Meillä on kans toi sama pöytä ja kaikki neljä tuolia. Maksettiin muistaakseni 129 euroa. Kannattaa muistaa että sekä pöytä että tuolit on tehty kauttaaltaan oikeasta puusta. Ei siis halvasta mdf:stä, kuten jotkut on.
joo en mä niin ku sanoinki ni ihan polkuhintaa lähe myymää, mut käytetyt ne on kuitenki... pitää miettii ja kattoo.. laittaa vaik huutiksee ja joku hv ja sit jos e täyty ni keskustella hinnasta...
 

Yhteistyössä