apua... nopea kysymys

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
hei. Olen perheen äiti ja useamman päivän olen pyöritellyt mielessä itsemurhaa. Asiat on nyt siinä pisteessä kun tekotapakin ois kirkkaana selvillä että on enää pientä pisaraa vaille että en enää jaksa taistella vastaan. Minun kai kannattaisi ottaa yhteyttä jonnekin. (Lapsille en tietysti tekisi koskaan mitään. Olen vain ihan lopussa.) En vain tiedä minne ottais yhteyttä ja mitä sitten tapahtuu.
 
vierailija
Oletko hakenut apua lastensuojelusta lapsille ja mielenterveystoimistosta itsellesi ? Pyydä itsellesi osastohoitojakso ja lapsillesi sijaiskoti. Voiko joku omaisesi tai ystäväsi auttaa lasten kanssa ? Äidin itsemurhasta ei lapset selviä ikinä.
 
vierailija
uusperhe joten osa lapsista vois varmaan mennä isälleen. nuorimmat pitäs olla kai hoidos tai jossain kun niiden isä on töissä. minne minun pitäs soittaa? en tiedä näistä asioista.
 
vierailija
Nyt soitat samantien 112 ja kerrot saman kun kirjoitit tänne! Sitä kautta varmasti saat apua ja hoitoa. Ja jatkosta keskustelet jonkun ammattilaisen kanssa sitten. Varmasti osaavaat neuvoa sinua kunhan.vaan soitat!
 
vierailija
Kaupungin/kunnan sosiaalityö ja sieltä lastensuojelu. Toki voit olla aluksi yhteydessä lasten isäänkin. Lapset saa piankin päivähoitopaikan tuollaisessa äkillisessä tilanteessa. Ettei tarvi isän jäädä pois töistä ja ei välttämättä oo edes mahdollista.
Ja sinä itse haet apua terveydenhuollon päivystyksestä. Sieltä arvioivat tilanteesi ja ohjaavat eteenpäin.
Onko sattunut jotain erityistä, vai oletko jo pitkään suunnitellut ?
 

Yhteistyössä