Apua :/ Tänään pitäisi mennä Disney on ice- jääshowhun... Poika 6v oksentanut yöllä kahdesti ja äsken tuli limaa...

--
Voi viddu mitä hurskastelua tämä ketju täynnä! Ei ihme että kaikenmaailman superbakteerit jyllää kun tuollaisella hysterisoinnilla pilataan vastustuskyky. Naurettavia ämmiä...
Mä en hurskastele. Olen sitten ehkä tavallista huomaavaisempi.
Vastustuskykyä saa muutenkin kuin ottamalla vastaan joka hemmetin yrjötaudin jota nämä omasta mielestään "tervettä järkeä" käyttävät äidit levittävät. Oletko kuullut koskaan käsitettä "terve kotipäivä" jota terveydenhuollon ammattilaiset suosittelevat?
 
...
Ei kerta kaikkiaan voi ymmärtää. Mieluummin tyhjät tuolit jääshowssa kuin muutama onnellinen lapsi. Kyllään se lasten ilo aina harmittaa!
Musta olisi ihan mielettömän huvittava ajatus, että mieheni kanssa johonkin hiton jäähommeliin mentäisiin ja jätettäisiin sairas lapsi kotiin.

[QUOTE="vieras";23108355]No mitä ihmeellistä tuossa nyt on? Mitä helvetin ahneutta se on, jos haluaa itse käyttää itse ostamansa liput, eikä antaa niitä pois. Jösses sentään mitä kommentteja tämä ketju on täynnä... :headwall:[/QUOTE]
 
...
Ja vielä; ei kyllä paljoa polla säteile kyllä, jos edellisyönä oksentaneen vie lastentapahtumaan.

Ei kerta kaikkiaan voi ymmärtää. Mieluummin tyhjät tuolit jääshowssa kuin muutama onnellinen lapsi. Kyllään se lasten ilo aina harmittaa!
Musta olisi ihan mielettömän huvittava ajatus, että mieheni kanssa johonkin hiton jäähommeliin mentäisiin ja jätettäisiin sairas lapsi kotiin.
 
--
onhan näitä.. http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1921394-apua-tanaan-pitaisi-menna-disney-ice-jaashowhun-poika-6v-oksentanut-yolla-kahdesti-ja-asken-tuli-limaa/sivu7.html
 
"vieras"
Nämä on näitä kivoja juttuja.. Alkuviikosta tuli meidänkin perhekerhoon äiti, joka epäili lapselleen olevan vesirokko puhkeamassa. Pari näppyä oli tuolloin. Nyt on sitten vesirokossa. En ymmärrä näitä, jotka tulevat yleiselle paikalle tieten tahtoen tauteja levittämään.
Kaikki kun eivät halua saada esim. tuota vesirokkoa saada. Saati sitten jotain mahatautia.
 
"vieras"
Onhan tullut ketju tästä.

Laitanpas piruttain kuulumisia tänne...

Poika on pirteä kuin peipponen, katsoi piirrettyä ja söi jogurttia,leivän ja joi maitohappobakteerijuoman.

Nyt pelaa pleikkaria ja ei ole oksentanut eikä ripuloinut... paitsi kerran kävi räkäsemässä vessan pönttöön, mitä ei ole koskaan edes tehnyt :) ottanut iskältä mallia:whistle:

Ja me lähdetään 4 tunnin päästä, jos pojan vointi on edelleen hyvä. Mutta minä kyllä tiedän ja näen milloin on pojalla huono olla... ja osaa poika kyllä avata suunsa ja kertoa jos ei pysty lähtemään.
Siinä ei ole kovin paljon tehtävissä kun piltti ilmoittaa että NYT mua oksettaa ja istutte siinä ykkösrivissä jään vieressä. Meillä on vatsatautia podettu niin että oksentelu on alakanut uudelleen pitäen hiemna taukoa välissä. Ei ne ohjeet terveestä vuorokaudesta kotona ole tuulesta temmattuja...
 
Kiitos vain
No, me käytiin siellä Disney on Icessa hakemassa vatsatauti. Tiesin riskin, sillä viime vuonna kävi täsmälleen samalla tavalla, vuoden ainoa vatsatauti alkoi päivää reissun jälkeen, mutta meilläkin oli tapahtumaa odotettu ja olimme siis sinne mennessämme vielä terveitä.

Joten kiitos vain oikein paljon kaikille niille ihanan empaattisille ihmisille, jotka tuovat sairaat lapsensa tällaisiin tapahtumiin. Ihan vain, etteivät rahat mene hukkaan tai lapselle tule paha mieli. Minulle raha on niin paljon perässä tärkeysjärjestyksessä, etten todellakaan veisi sairasta tai puolikuntoista lasta mihinkään tuollaiseen tapahtumaan, joku satanen tai pari tai jopa joku matkan hinta on ihan pikkurahaa, jos lapsi saa parantua rauhassa.

Ensi vuonna saatte sitten tartuttaa jonkun muun. Yhden kerran katson vielä sattumaksi, mutta kaksi perättäistä vuotta kertoo, että tosiaan näitä piittaamattomia on ihan liikaa. Täytyy vain toivoa, ettei tauti tartu kotiin jääneeseen kuopukseen, jonka painokäyrät laahaavat muutenkin miinuksella, on muuten pian sairaalareissu edessä...
 

Yhteistyössä