Apua. Työhaastattelu kohta ja itken vessassa. Paha sosiaalisten tilanteiden pelko

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ap tässä. Olin siis jo hyvissä ajoin aamulla paikanpäällä kauppakeskuksen vessassa itkemässä paniikkia kun olisi 9.00 yhteen liikkeeseen haastattelu. Jotain siellä sopersin.. Aivan kamalassa paniikissa. Kaikkea en muista, ei se todellakaan kovin hyvin mennyt.
Olen pyytänyt terveyskeskuksesta aikaa lääkärille jo puoli vuotta että saisin jotain beetasalpaajaa tms helpottamaan tuota tai myös osoitusta jonnekkin terapiaan mutta aina minulle sanotaan että ei ole antaa aikoja lääkärille ei voi mitään.. Tuntuu että olen eriarvoisessa asemassa kun en edes lääkärille pääse kun haluaisin. Haluaisin niin kovasti töitä ja normaalin toimeentulon mutta tuo perkeleen ahdistus, sosiaalisten tilanteiden pelko pilaa kaiken. Vaikka kuinka järjellä yrittää itselle sanoa ja jotkut jakavat vinkkejä että unohda se jännitys ja älä vingu, ihmisiä ne haastattelijatkin ovat jne ja että ihan hölmö juttu, senkun vain ajattelee ettei hermoile niin pystyy suoriutumaan.. Olisipa todellakin niin helposti tehty. Järki tästä on kaukana. todella kaukana.
En varmana saa hakemaani paikkaa mutta sen näkee varmasti vasta jonkun ajan päästä.
Ihana ihminen ja rohkea!!!! Voi että!
Harva olisi mennyt noissa oloissa. Sinulla tosiaan (oli?) paniikkihäiriö.

Vuosia on kulunut. Toivottavasti olet saanut avun ja työpaikan.❤
 

Yhteistyössä