Arvaa minun paino?

Ei kyllä uskoosi, että painat 80kg koska näytät hoikalta odottajalta. Mutta ei kyllä olisi uskonu yhdestä mun hoikasta kaveristakaa, että oli tullu 20kg painoa. Ihan turhaan pidät oloasi isona!

Mikä sun pituus olikaa? Oon sen lukenu täältä joskus, mutta en muista. Muistelisin kuitenki, että melko samanmittaasia ollaan. Mä oon 168cm enkä pidä itteäni melko pitkänä vaan noin keskimittaanen oon.
 
Silleen jännä, että mulla on yksi tuttu joka on kanssa normaalisti varsin pieni ja hoikka ja myös hän "lihoi" raskausaikoina melkein ton nelkyt kiloa. Ja sitten taas laihtui synnytettyään. Ja meikäläiseltä ne pari kiloa, jotka ovat jääneet jokaisesta raskaudesta, eivät tahdo lähteä millään :D
Juu se on aika jännä juttu :D. Mulle kans monet sanoivat saman että tuli vain 5kg ja ei lähde millään ja sulla, eli minulla lyhyessä ajassa itsestään noin 40kg lähtee. Kuitenkin joka kerta pelko jos ei nyt sitten noin helposti ne menee, mutta joka tapauksessa, nyt aloitan kovat treenit, kun en myös enää lapsia halua tehdä tämän jälkeen, ainakin luulen niin, niin tarkoitus saada aika kiinteä ja laiha runko. Ei vain kauneuden takia, myös hyvän olon takia.
 
Ei kyllä uskoosi, että painat 80kg koska näytät hoikalta odottajalta. Mutta ei kyllä olisi uskonu yhdestä mun hoikasta kaveristakaa, että oli tullu 20kg painoa. Ihan turhaan pidät oloasi isona!

Mikä sun pituus olikaa? Oon sen lukenu täältä joskus, mutta en muista. Muistelisin kuitenki, että melko samanmittaasia ollaan. Mä oon 168cm enkä pidä itteäni melko pitkänä vaan noin keskimittaanen oon.
Noin 172 olen :). Ainakin laihana näytän pitkältä siksi pidän itseä ei kovin lyhyenä :D. Mutta en mikään ihan pitkää ole, paitsi koroilla melkein 190 :D.... Juu 80 olen, mutta toisalta hyvää jos oikeasti en ihan noin isolta näyttää muiden silmissä. Omissa silmissä ja olossa tuntu että jopa yli olen. Mutta syy on taas se sama, lyhyessä ajassa pikkasen liika on tullut.
 
"minnä"
No kun jossain keskustelussa ihan kuin olisit sanonut tai sitten joku muu on sanonut.. Ja sitten tuo sun nimi vielä enemmän aiheutti sellaisen käsityksen. Mutta siis, kiitos vastauksesta :D
 
Hiippari
Äläpä huoli, oikein sutjakalta näytät :)

Niin se monesti näyttää menevän jotta alkujaan ja luonnostaan hoikille kertyy kiloja nopsaan raskausaikana, aivan käsittämätöntä. Mutta äkkiä ne myöskin sulaa pois sitten, suurin osa lie nestettä kuitenkin :D
Aikoinaan lähtöpainot 47-52 -> 85, 76 ja olikohan viimesillään 90 rikki, en uskaltanut enää käydä vaa'alla silloin.. Aina se "hippo-olo" on ollut silti vaivan arvoista, heh.
 
"Kolo"
Mahtaa sun tissit olla aika kärpäslätkät jos tää on neljäs raskaus ja jokaisen kohdalla sun paino heittelee noin paljon. Mulla meni tissit pilalle yhdestä raskaudesta kun paino oli ensin 55kg->81Kg->53kg.
 
Äläpä huoli, oikein sutjakalta näytät :)

Niin se monesti näyttää menevän jotta alkujaan ja luonnostaan hoikille kertyy kiloja nopsaan raskausaikana, aivan käsittämätöntä. Mutta äkkiä ne myöskin sulaa pois sitten, suurin osa lie nestettä kuitenkin :D
Aikoinaan lähtöpainot 47-52 -> 85, 76 ja olikohan viimesillään 90 rikki, en uskaltanut enää käydä vaa'alla silloin.. Aina se "hippo-olo" on ollut silti vaivan arvoista, heh.
Mulla oli kans kerran 97 kg :D se oli hirveä!
 
[QUOTE="Kolo";30184411]Mahtaa sun tissit olla aika kärpäslätkät jos tää on neljäs raskaus ja jokaisen kohdalla sun paino heittelee noin paljon. Mulla meni tissit pilalle yhdestä raskaudesta kun paino oli ensin 55kg->81Kg->53kg.[/QUOTE]

Ei ole päinvastoin ei vaikuttaa siihen ainakaan se painon nousu ja lasku :D
 
"Hohhoijaa"
*9*Kyllä huomaa, että Milanna85 ei ole muuta nähnyt kun vaaleanpunaisia ruusuja elämässään :D Kyselee kun on lihonu vaikka on kuiva kun kuivankesän orava ja lapsellinen, ei uskois, että on 4 lapsen äiti kohta. Toivottavasti sua elämä opettaa viä ja vähän kasvattaa sua.


T. Elämää nähnyt, ei tarvi tuoda esille kuinka hyvin menee tällä hetkellä elämässä.
 

Yhteistyössä