Arvaa minun paino?

Voin vain sanoa että jo alkaa raskasta olla!

IMG 0380

Lähtöpaino on ollut noin 50kg, suht pitkä olen. Rv 32. Kysyn sen siksi että arvatte, kun tunnen itseä todella iso kokoiseksi tällä hetkellä ja haluan oikein tietä miltä oikein näytän muiden silmissä sen painon kanssa kun en enää taas ole kevyt ja laiha.
 
[QUOTE="sini";30184080]Painoa on kyllä vaikea arvata. Todella hoikalta kuitenkin näytät, oli paino mitä tahansa. Ihana maha sulla! <3[/QUOTE]

Mulla on taas niin kuin joka raskaudessa hirveä omatunto, jopa ruokakauppaan kun menen ja vaikka laitan kärryyn jotain makea tuntu että varmasti joku katso pahasti :D. Ehkä kaikki ei mua ymmärtä, mutta kun yhtäkkiä isot paino muutokset aina vaikuttaneet myös mun ajatusmaailmaan oudosti.
 
[QUOTE="tiina";30184226]Eipä sinulle varmaan ole kertynyt kokoa kuin tuohon vatsan seutuville, ja niinhän se kuuluu ollakin. Painostasi ei mitään hajua, villi veikkaus +24kg?[/QUOTE]

Takapuoli on aika iso, kädet, kroppa, jalat. Vatsaan varma korkeintaan vielä vain 2-3kg, mutta koko kroppaan sitten loput yli 25kg
 
Siis anteeksi nyt, mutta MITEN voi lihoa noin paljon noin pienessä ajassa?

Siis kun jos 7000 kaloria on yksi kilo niin toi tarkoittaa 175000 kaloria eli niinko vaikka reilua sataa isoa sipsipussia. Tai noin neljääsataa maitolitraa.
 
TiiBii en tiedä miten, mutta se on laki että joka raskaus mulle tulee 40kg ja yli jopa. Syytä kukaan ei tiedä miksi. Vaikka joisin vain vettä se vaan tulee/ paino. Raskauden jälkeen lähtee...
Silleen jännä, että mulla on yksi tuttu joka on kanssa normaalisti varsin pieni ja hoikka ja myös hän "lihoi" raskausaikoina melkein ton nelkyt kiloa. Ja sitten taas laihtui synnytettyään. Ja meikäläiseltä ne pari kiloa, jotka ovat jääneet jokaisesta raskaudesta, eivät tahdo lähteä millään :D
 

Yhteistyössä