asian vierestä ketju?

mulla tuppaa ainakin menee asia aina siihen itse asian viereen, että olisko sellaiselle ketjulle tilausta et ei puhus sitä itse asiaa olleskaa?

oletetaan et mulla on ongelmana sellainen et ukko tuloop kohta kotiin ja sillä on ainakin 4 sorsaa mukana. meinasin kutsua ystäväpariskunnan ens viikonlopuks sitte paistille, mutta mitä muuta sitä sitte laittais?
 
Miä
Mua sitten vituttaa suoraan sanottuna kun halusin tehdä valkosipuliperunoita mutta tuo ukko pässinpää tuolla nyt kuorii perunoita ja keittää ne kun ei voi kauppaan mennä ostamaan lisää, nuo ei riitä valkosipuliperunoihin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Churri:
Ootko tarkkaan harkinnu MINKÄ ystäväpariskunnan? Ettei vain toiset pariskunnat loukkaantuisi.. Pitäskö kutsua sit kaikki, eikö?
sen jolla on vähiten lapsia! helppoa.. B) mutta, entäs jos olis tehny satsin valkkareita ja pannu kaveriksi raneja vaikka lapsille?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
aika pahan pistit. Mutta mulla ei ole vastausta, joten asian vierestä:
jos ei pääse kauppaan, niin miten vois saada suklaata tai vastaavan olotilan kuin suklaalla? Pitääköhän mun leipoa? Jos, niin mitä?
mokkapaloja! mutta kannattais mennä kuitenkin k-kauppaan kun siel on ne marboun suklislevyt 3e 3kpl!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
aika pahan pistit. Mutta mulla ei ole vastausta, joten asian vierestä:
jos ei pääse kauppaan, niin miten vois saada suklaata tai vastaavan olotilan kuin suklaalla? Pitääköhän mun leipoa? Jos, niin mitä?
Eikö suklaan korvike ole seksi ja toisinpäin ;) "älä maksa siitä mitä saat kotona ilmaiseksi" kertoi joku eilen anoppinsa ohjeistavan.. vai miten se oli
 
Alkuperäinen kirjoittaja Churri:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
aika pahan pistit. Mutta mulla ei ole vastausta, joten asian vierestä:
jos ei pääse kauppaan, niin miten vois saada suklaata tai vastaavan olotilan kuin suklaalla? Pitääköhän mun leipoa? Jos, niin mitä?
Eikö suklaan korvike ole seksi ja toisinpäin ;) "älä maksa siitä mitä saat kotona ilmaiseksi" kertoi joku eilen anoppinsa ohjeistavan.. vai miten se oli
Mä olen viikonlopun kaksin vauvan kanssa, mies ja esikoinen lähti mökille! Eli seksi poissa kuvioista, ja k-kauppaan liikaa matkaa kun vauva on kipeänä. En taida edes lähi s-markettiin tänään päästä, kun tuo on kuumeessa.

*miettii ratkaisuja*
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No mihinkäs mä meen kun en voi syödä mokkapaloja... enkä suklaatakaan kun oksettaa :x Minä, maailman kovin karkkihiiri olen epäkunnossa (psst... rv 7+3)
voi voi, tää on jo aika paha! tuossa tilassa tietty ihan ymmärrettävää.. pitäskö sun sit mennä sinne suihkuun?
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No mihinkäs mä meen kun en voi syödä mokkapaloja... enkä suklaatakaan kun oksettaa :x Minä, maailman kovin karkkihiiri olen epäkunnossa (psst... rv 7+3)
:flower: Onnea. Ja oksennuspusseja. Vai mitäs sitä on tapana toivotella :xmas: Mullekaan ei raskauden aikana suklaa uponnut, pitää ottaa siis nyt vähän vajetta takaisin :p Mitäs me sulle keksitään...
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No mihinkäs mä meen kun en voi syödä mokkapaloja... enkä suklaatakaan kun oksettaa :x Minä, maailman kovin karkkihiiri olen epäkunnossa (psst... rv 7+3)
:flower: Onnea. Ja oksennuspusseja. Vai mitäs sitä on tapana toivotella :xmas: Mullekaan ei raskauden aikana suklaa uponnut, pitää ottaa siis nyt vähän vajetta takaisin :p Mitäs me sulle keksitään...
sipsejä... mä haluan NYT sipsejä. Ja viikon oon himoinnut hernekeittoa :LOL: :LOL: :LOL:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
No siinä on 5 perunaa vaan :/ Ja suihkuunkin pitäis mennä mut en jaksa :whistle:
säästö se on pienikin säästö! mee huomenna, säästyy vettä ja saippuaa. onpa muuten vähiin menny teijjän potut. :(
Niin ja mies on laiska kun ei voi ostaa lisää. En oo muuten ikinä syönyt sorsaa, onko hyvää?
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
No mihinkäs mä meen kun en voi syödä mokkapaloja... enkä suklaatakaan kun oksettaa :x Minä, maailman kovin karkkihiiri olen epäkunnossa (psst... rv 7+3)
voi voi, tää on jo aika paha! tuossa tilassa tietty ihan ymmärrettävää.. pitäskö sun sit mennä sinne suihkuun?
Suihku vois olla hyvä ratkaisu ja niiden sorsien kanssa vaikka kermaperunoita (ei mitään hajua mitä jonkun tipun kanssa pitää syödä )
 
Hei kaverit eikö tää mee täysin asian vierestä :headwall: :headwall:
Keskittykää olennaiseen !! :snotty:

Jaa pitäs meikatakki ku olis häihin lähtö eessä. Tietenkin menee viimetinkaan, niin aina.
 
millipillille: http://www.suomikauppa.fi/product_info.php?cPath=23_148&products_id=2238
liliille: http://www.suomikauppa.fi/product_info.php?cPath=24_38_194&products_id=425

melko kallista, eikä varmaan tänään tuu vaikka tilais.. mutta lohduttaako edes kuvat? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Churri:
Hei kaverit eikö tää mee täysin asian vierestä :headwall: :headwall:
Keskittykää olennaiseen !! :snotty:

Jaa pitäs meikatakki ku olis häihin lähtö eessä. Tietenkin menee viimetinkaan, niin aina.
käy sää ajalla noille kahdelle reppanalle noi eväät!? muista ripsari tulee molempiin "silmiin"..
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja Churri:
Hei kaverit eikö tää mee täysin asian vierestä :headwall: :headwall:
Keskittykää olennaiseen !! :snotty:

Jaa pitäs meikatakki ku olis häihin lähtö eessä. Tietenkin menee viimetinkaan, niin aina.
Ainiinjoo olennaiseen. Sisko lupas meille viinimarjamehua kun se sitä tekee. Se on kotitalousihme, miä en :D En tykkää edes leipomisesta yhtään.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
sipsejä... mä haluan NYT sipsejä. Ja viikon oon himoinnut hernekeittoa :LOL: :LOL: :LOL:
Hernekeitosta kun tässä puhutaan niin ammuitteko pienenä puhallusputkella niitä kovia herneitä? Se oli hauskaa
:D
Jooooo!!!! Mulla ois pussi herneitä kotona, pitäisköhän ilahduttaa naapureita... tai niiden hiekkalaatikkoon kusevia kissoja :kieh: :kieh:
 
Mulla täällä on pelko persiissä. Sain "pikku" astmakohtauksen viime lauanataina kun neitoa vein ratsastamaan. Nyt hän on isänsä kanssa tallilla mutta mietin että mitä mä teen niiden tallivaatteiden kanssa.

a)tuuletan ulkona ja sit pesuun vai

b)suoraan koneeseen ilman tuulettamatta vai..

c)suoraan roskiin ihan veen lujaa..

:/ :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viiviliina:
Mulla täällä on pelko persiissä. Sain "pikku" astmakohtauksen viime lauanataina kun neitoa vein ratsastamaan. Nyt hän on isänsä kanssa tallilla mutta mietin että mitä mä teen niiden tallivaatteiden kanssa.

a)tuuletan ulkona ja sit pesuun vai

b)suoraan koneeseen ilman tuulettamatta vai..

c)suoraan roskiin ihan veen lujaa..

:/ :whistle:
ei ku sä meet vakuutusyhtiöön, etkä kerro tuosta niille yhtään mitään, otat kaiken mitä vaan saat ittelles sieltä. mun ukko ei saa tapaturmavakuutusta kun sillä on astma!
 

Yhteistyössä