asiasta tietävät: kuinka alas hemoglobiini saa laskea ennenkuin on vaarallista

  • Viestiketjun aloittaja ymmällään
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vuonna 2017/08 meni olo niin voimattomaksi että piti soittaa naapuri apuun. Luulin että oli liian matala verensokeri.
Kun tulivat ne sano että mä oon aivan valkonen, soittivat luvalla ambulanssin.

Ensihoitajat tuli ja heti ringeriä tippumaan ja muut mittaukset. Olin tosin niin heikossa kunnnossa etten tajunnut mitä mulle tehtiin.

Eikun ambulanssilla sairaalaan missä pikamittasvat hemon mikä oli alle 50. Siitä sitten heti lisäverta ja muita mömmöjä. Yöksi tarkkailuun. 4h välein verikoe.
Aamulla ultraan ja hetkenpäästä vatsantähystykseen.

Ahaa pääsi henkilökunnalta kun tähystin oli perillä. Pohjjukaissuolenhaavauma.
Johtuu kun leikkausten jälkeisten kipuilujen takia olen syöny paljon tulehduskipulääkkeitä ilman vatsansuojaa somac control.

Lisää verta ja edelleen 4h välein verikokeet. Joutu ottamaan ne jalasta kun molemmat käsivarret täys tiputuksia....

08/17 lähtien en ole tuntenut oloani normaaliksi. Vituttaa
tuo vatsansuojalääke pilaa koko systeemin koska se just aiheuttaa vaivoja.
keuhkokuume on suuri riski sen käyttäjillä, luki mediuutisissa.
 
vierailija
Vuoto on yleensä hyvä merkki siitä että jotain on pielessä. Jos vuotoa ei tulisi saattaisi moni gynekologinen tutkimus jäädä tekemättä ja sitä kautta esim syövät kasvaa kuin pellossa.
 
vierailija
Mullahan talvella alkoi tuo pumppu reistaileen.. ihmettelin että hengästyin jo 10m kävelypätkän jälkeen ja menin sairaalaan.. ottivat sydänfilmin niin rytmihäiriö ja hemot oli 50. outoa vaan kun ei väsyttäny ollenkaan niin syyksihän löydettiin tuo B12 imeytymishäiriö. 4 pussia annettiin verta ja muutama pistos coheminia
Coheminista en ole kuullutkaan.
 

Yhteistyössä