Atkinssin dietti...

Onko kellään kokemusta.. Itse tällä noin parivuotta sitten, mutta sitten tuli niin muutosta elämään että se silloin jäi ja kyllä silloin ihantuloksia sai! Saisiko kenestäkään seuralaista pudottamaan painoa sen avulla...??
 
Kolmatta päivää nyt kyseisellä dietillä.. Sellainen ylimääräinen turvotus laskusuunnassa, joka yö saa käydä vähintään kaksi kertaa pissalla, vissiin nesteet liikkuu.. Dietin alotuksen jälkeen ei oo tarvinnu isommalla hädällä käydä.. Eli varmaan huomenna apteekkireissu.. Mutta oon kyllä ihan tyytyväinen muuten... Tänään meinas tehdä aamulla leipää mieli, mutta onneksi ei ollu liian iso kiusaus! =)
 
Mun mies pudotti keväällä yli 20 kiloa painoa atkinssilla. Mä ite vähä siinä sivussa noudatin siihensuuntaan periaatteita ja mulla putos muutama kilo. Tosin vaikea sanoa montaki kiloa ku olin raskaana ja mulla nousi kilon paino koko raaskauden aikana.
Mutta tehokas konsti, kunhan sen tekee oikein. Rasvaa ei saa missäännimesäs unohtaa, jos hiilarit on minimissään.
 
On se kyllä ihan tehokas.. Ja mä otan sen siltäkantilta ettei mielenkiinto mene et esim. maitoa juon vähän, jogurttia syön vähän.. Eli pääsääntöisesti kaikki perunat, leivät riisit pastat pois jotka sisältää paljo hiilareita.. leipää teki mieli ykspäivä niin otin hapankorpun, palassa on 5.2g hiilareita, en pidä pahana!
 
Kyy
Minä ajattelin tänään aloittaa tuon South Beach Dietin. Kerran kokeillut aiemmin ja oli minusta innostavan terveellinen ja tehokaskin(?), mutta silloin jäi kokeilu lyhyeen omaa saamattomuutta. Mutta nyt ajattelin antaa uuden mahdollisuuden tuolle, josko sitä joskus pääsisi näistä kiloistaan eroon! :D
 
tää firma tuo nyt jenkeistä Atkins-Advantage patukoita joilla lähtee namihimo ilman hiilareita www.sokeriton.fi Oli tästä juttua toisellakin palstalla ja kehua voin täysillä! Mahtavat tuoreet patukat oli paljon parempia marketin ällöt kuivat protskupötköt. Maksaa enemmän, mut jos ei muuta karkkia osta niin ei 4-5 e patukasta joskus ole edes mitenkään järkyttävää... :p
 

Yhteistyössä