Auttakaa joku pliis...

  • Viestiketjun aloittaja raX
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
No jos sen lataa suoraa kyseiseen liittymään niin eihän sillä nyt mitään oikeen voi ostella :D ja eiköhän ois kannattavempaa vaik tehä joku pikku keikka ja myydä varastettua tavaraa? Ku jotain 10ellä koittaa säätää että sais kama rahaa...?
:giggle: ja yksisarviset paskoo sateenkaaria ja meillä kaikilla oli niin mukavaa, oi jospa oisin saanut olla mukana :poop:
 
Samusoosi
Ei kympin hölmöjä tarvita montakaan että on tarpeeksi rahaa kasassa.
Just tällä kuviolla ite rahoitin heikkoina aikoina suurimman osan huumeista kun vielä vedin.
Ok. Multa yritetään yleensä pummata isompia masseja.
Mutta en kyllä silti ymmärtänyt, että miten se sieltä puhelinliittymästä revitään ulos se massi.
Suosittelen pöllimään kaupasta esim. jotain laadukasta lihaa ihan saatanasti, ja sitten vaan myyntipuuhiin. Ostin ite 21 euron kimpaleen kutosella. Hyi mua.
 
vierailija
Ok. Multa yritetään yleensä pummata isompia masseja.
Mutta en kyllä silti ymmärtänyt, että miten se sieltä puhelinliittymästä revitään ulos se massi.
Suosittelen pöllimään kaupasta esim. jotain laadukasta lihaa ihan saatanasti, ja sitten vaan myyntipuuhiin. Ostin ite 21 euron kimpaleen kutosella. Hyi mua.
Siihen se just perustuu että ihmiset ei osaa epäillä. Puhelimella ostetaan lahjakortteja, leffalippuja, maksetaan mitä tahansa koodeja jolla on arvoa. Ja ne myydään sitten eteen päin. Aina menee kaupaksi, helppoa myytävää.
 
Eli helpompi ois ottaa suosiolla piuhalle :D no muistetaan nyt kuitenkin että ei kaikki rahan tarpees olevat ole narkkareita tai alkoholisteja. Jos mulla ois ollu varaa kymppi heittää puh aikaan tai mihin kukin sen ois käyttänyt niin oisin sen tehnyt,sitä en tiedä mihin ois loppupeleissä mennyt ja oisinko takas saanut mut se ois selvinny sit myöhemmin miten olis käyny.
 

Yhteistyössä