avittakaas nyt!! mahdunko mä näihin farkkuihin???

  • Viestiketjun aloittaja "sunrise"
  • Ensimmäinen viesti
"sunrise"
ne on 25" ja vyötärönympärykseksi merkataan 72cm ja farkut on strechiä.
kun mä mietin tuota ympärystä! farkut on matalat,muttei ny sentään persvakohousut. mun tuon "ylälantion" mitta on jotain 74cm. mutta muuten en oo mikään tikku, vaan mulla on ihan olemassa perse ja reidet. lantionympärys leveimmältä kohta (perse) on 96cm ja reidet 53cm

kokeilemallahan se joo selviää, mut saisin nää farkut nyt halvalla tilaamalla ne jenkkilästä! suomessa saisin maksaa 100€ enempi.
 
"puuhk"
Mun järkeilyn mukaan farkut ovat aivan liian pienet. Tuumakoko 25 on ihan pikkuriikkinen. Mulla on muutama sentti isompi lantiomitta ja käytän kokoja 30" ja 31". Vyötärö on mulla n.4cm isompi kuin sulla juuri nyt. Mä sanoisin, että sun lantio ja reidet ei mahdu noihin mitenkään päin.
 
"sunrise"
mullon kaappi täynnä 27" farkkuja ja ne on mulle löysiä. kokeilin kesällä espritin 26" ja ne oli tosi mukavat päällä. stretchit vielä venyykin käytössä. mittailin tuossa yksiä hennesistä ostettuja farkkuja, ne on lastenosastolta ja niissä on sama vyötärönympärys kun noissa kyseisissä farkuissa ja ne mahtuu kyllä päälle. eikä ne oo juur venyvää mallia. mutta tietty ne voi olla ihan erilaiset :/ niissei oo tuumakokoo ne vaan on lasten 164cm housut.
 
"sunrise"
ainahan sitä voi koittaa liahtua housuihin, mutta jos luut tulee vastaan ni huonompi homma :D 26"kokoo ei oo saatavana enää, seuraava on 27" joka on löysä enkä lähde farkkuja kaventaan kun malli muuttuu.
jos mää toivon sit vaan noita suomesta joululahjaks :)
 
"sunrise"
Käy sovittamassa niitä samoja farkkuja Suomessa jossain kaupassa ja kato mahtuuko se 25 sulle? :) Jos niitä siis saa Suomesta.
tässäkin on vaan pienehkö ongelma, tai hidaste se, että asun itte pirkanmaalla ja näitä myyvä liike on helsingissä :D tampereella koskikeskuksessa on aukia, joka myy merkkifarkkuja mutta viimeksi kun siellä kävin ni tätä mallia ei ollu.
tietty sitä vois helsinkiin tehdä pienen shoppailureissun, sit mullei oo enää varaa tilata niitä housuja :D
 
"sunrise"
vähän niinkun nämä, mutta taskut on erilaiset ja väri tummempi.
http://www.guess.eu/Guess/EN/Woman/Denim/Jeans/Foxy~Flare~Shiny~Stretch~Denim/W93131EN1A0-4YD?categoryID=140

mallinimikin on eri, mutta näiltä ne näyttää, tuolla nettikaupassa ei oo tuota mallia. suomessa ne lienee vähän kalliimmat, mutta mun kaveri on jenkeissä ja se tois ne mulle sieltä matkalla. siellon joku kauppa mistä saa puoli ilmaseks merrkivaatetta :)
 

Yhteistyössä