[b]Hyvinkään suunnalta odottavat mammat[/b]

harmis: ukkio luikkii kahdeksi töihin ma-to , onneksi sil on sit perjantai vapaa (ellei nyt sattumoisin saa päähänsä tehdä miinuksia pois) mää voisin vuorostaan tulla teille retkuumaan ens viikolla kahville :kieh: ja voijaan sinne puistoilemaanki luikkia iltapäivästä.


NR75: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: voi video!!!! kirkoltahan minä. tai siis joskus ihan 1-5luokka asuttiin Ämmän puolella Hakataloilla ja sit kun menin 6.luokalle niin rakennettiin kirkolle oma talo ja siellä on sit pökötettu nuoruus. ihan siel Siwan takana rahtarilla asuttiin Heikki Kovalaisen naapurissa. Sieltä se heikkiki on lähtösin :LOL: naapurin pikku Heikki :LOL:
Siellä se porukat asuu edelleen, tai siis isä asuu uuven akkasa kanssa ja nuorimmat pikku veljet myös.
ite käyvään kans pari kertaa vuodessa sumppiksella pyörimässä :LOL:
 
Millukka, oon Iistä kotoisin. Se on Oulun ja Kemin välissä.. :)

Mä kävin tänään likan kans Jumbossa. Eipä siellä ollu oikein mitään mielenkiintoista. Syötiin yhdessä ravintolassa, enkä tykänny yhtään siitä annoksestani. Vähän otti päähän, ku meni rahaa semmoseen turhuuteen.
 
Millukka: mun isovanhemmat asu siinä vanhan pappilan takana, Pyytien alussa, eka valkonen tiilitalo siinä vasemmalla. ;) Ukki kuoli -93 ja mummi muutti sit muutaman vuoden kuluttua hetkeks emäntäkoululle (tai mikä nykyään nyt sit onkaan) vuokralle ja nyt on asunu muutaman vuoden Ämmässä kirkon vieressä uusissa kerrostaloissa. En tiiä miten paljon siellä ihmiset tuns toisiaan, kun serkku on mun kans saman ikänen 34v ja muistelen, että sä taisit just täyttää 30v. Että olikohan siihen aikaan vähän liian suuri ikäero, että olisit serkun tuntenu... :whistle:
 
kyl se maalima on pieni :LOL: saattaa kyl olla ett en serkkuus tiedä jos meillä on ollu 4vuotta ikäeroo, ei olla oltu ylä-asteellakaan samaan aikaan ku mä oon menny seiskalle niin hääpä on päässy just ysiltä pois :xmas: mut kysäseppä joskus ett tunteeko Huotareita sumppikselta ja varsinkin sieltä rahtimiehentieltä ;O)
 
Serkkupoika on Rinne sukunimeltään ja samoin isovanhemmat. Että jos satut tuntemaan. ;) Mä just ajattelin, että ite vietin 80-luvun kesät siellä ja aika vähän enää 90-luvulla, jollon te sinne ootte muuttanu, joten tuskin mekään edes tiedetään toisiamme. Tosin, enemmän me siellä poikien kans pyörittiin siihen aikaan ja sen ikäsinä... ;)

Mua stressaa, että tämä Ylläri päättää jymähtää peppu alaspäin masuun. Esikko oli siis perätilassa ja jouduin sektioon. Siitä toipuminen kolmen muksun kans ei vaan yhtään houkuta. Tässä vaiheessa toki on paljonkin aikaa vielä pyöriä masussa (vk 22 menossa), mutta kun edelliset ei oo pyöriny... Ja tästä kolmosesta kun piti tulla maailman rauhallisin tapaus. :whistle:
 
MASUAAN KASVATTAA:




chilitin .....23v.......LA 30.10 ......pikku nelonen

NirppaII...27v.....LA 1/2010.....toinen odotuksessa

luckystare....23v...LA 24.1.2010.... esikoista odotellaan

Riikkis75...33v..........LA 26.1.10 ...toinen odotuksessa

Develly..29V...LA 9.2.2010...kolmas tulossa ( tyttö )

NR75....34v........LA 23.2.2010...tulossa kolmas

Annien.....25v...... LA 25.2.2010............toinen tuloillaan

marcelina...33v...12.3.2010...toinen odotuksessa (poika)

Tiude....21v.......LA 26.4.2010....esikoista odotellaan

emv.....25v......LA 15.5.2010...esikoinen odotuksessa

Pienokainen....23v.....LA 23.5.2010...esikoista odotellen




NYYTTINSÄ SAANEET:


PIKKU PRINSESSA:

Nuppu09...15.9.2009, mitat: 3878g ja 51 cm
Millukka...21.9.2009, mitat: 3772g ja 50 cm.

PIKKU PRINSSI:

ssihinä...5.8.2009, mitat: 4170g ja 53cm
onnijuuli...6.8.2009, rv 41+4 mitat: 3084g ja 50cm
HarmaaHarakka...19.9.2009, mitat: 4225g ja 52cm


 
heippis :wave:
Meilläki neiti täytti sitten eilen illalla 4viikkoa, JO!!!! :eek: vastahan sitä lähettiin pökäämään ja jo siitä on neljä viikkoa, hui kun aika menee sukkelaan :heart: Meillä on pikkuinen rytmi tullu jo elämään mutta neiti on hiukan sellainen joka ei viihdy itsekseen juurikaan :headwall: vaikka olisi juuri syönyt ja laitetaan sitteriin niin huuto alkaa. Oon sitä imetystä yrittänyt tuon lisämaidon rinnalla harrastaa mutta viimeisiä viedään ja siirryn kokonaan pulloon. maitoa ei juurikaan enää tule ja tissit ei kipeydy ja kovetu ollenkaan vaikka olisi olisi keran vaan tissiä päivässä antanu....pullosta neiti kuitenkin juo n.150ml kerralla B)
Iltaisin meinaa olla vähän huutamista ja kitinää ja nukkumaan ei rupea millään konstilla kuin vasta puolen yön aikaan. sitten on nukuttu yleensä se 4-5tuntia joten periaatteessa yhdellä syötöllä menty!
TOSIN NYT KAHTENA YÖNÄ KUN NUKKUMAAN ON MENTY N.12AIKAAN NIIN LIKKA ON HERÄNNY VASTA 7-8TUNNIN JÄLKEEN SYÖMÄÄN. :eek: TÄNÄÄN NOUSI VASTA 8 SYÖMÄÄN JOTEN 8 TUNTIA NUKKUI :eek: LISÄÄ KIITOS TÄMMÖSIÄ ÖITÄ!

Likalla on ihme vinkuvaa hengitystä ollu nyt viikon ajan jo.luulin ett räkis iskee mut ei oo räkää näkyny eikä kuumetta :eek: ainoastaan toi hengitys vinkuu ja korisee aina välillä,mikä ihme lie!!!toivottavasti ei oo mitään astmaa tms.???? tänään onkin neuvola neitillä joten mainitaan siitä. tosin mies menee sinne kun mulla on muuta menoa sillo :headwall: toivottavasti ois lekuri paikalla siel niin sais katsoo samalla ett kuuluuko se keuhkoista vai mistä :/

tässä viel' kuva neitistä jolla ilme WTF!!!! :LOL: :LOL:


 
Hyvää huomenta kaikille :wave:

Täällä ollaan edelleen hengissä, vaikka vähän koittaa väsymys alkaakkin painamaan.
Meillä poitsu täytti eilen 1kk ja sen kunniaksi lyötiin nimi lukkoon :) Huomenna on neukkula ja sillä reissulla kävästään maistraatissa rekisteröimässä nimi :heart:

Meillä on illat muuttuneet vähän levottomiksi täällä. Esikon kun saa nukkumaan niin ei mee ku hetki niin vauveli alkaa kitisemään ja rutismaan ja parkumaan, eikä oikein mikään auta... Ei auta maito, ei vaipan vaihto ei sylissä pitäminen, ei mikään.. En sitte tiiä mitä tuo oikein rutisee. Eilen laitoin vauvelin sitte unille jo joskus puol ysin aikaan, että saatais edes hetki hiljasta aikaa täällä kotona ja oikeestaan aika hyvin sain tuon kitisijän unille - puolisen tuntia meni ku sain ravata viemään tuttia ja keiuttelemaan kehtoa, mutta sitte se sammu :D . Tänään aattelin koittaa samaa juttua :whistle:

Ihanan hämmästyny muuten tuo Millukan vauvan kuva :heart: Ihan mahtava!
 
emv
Millukka: ihana kuva sun neidistä, ja kuvateksti NIIN sopiva! :LOL:

Harmis: jaksamista levottomiin iltoihin!

Meille ei erityistä, ens viikolla se np-ultra, sen jälkeen tuun varmaan enemmän kertoilee. Kamalasti mietityttää toi sikaflu-rokote, ottaa vai ei?

-emv ja james jessenpoika 10+3
 
marcelina, onnea poikalupauksesta! :heart:

Millukka, ihana neitokainen! :heart:

emv, täällä kans pähkäillään ton possutautirokotteen kans. :/ Toisaalta ajattelin, että vois ottaa sen, kun sit olis jonkun näkönen pieni suoja myös sille pikkuselle ens kevääks, jollon ennustetaan toisen, pahemman, tautiaallon tulevan. Tosin, eipä se ekakaan oo vieläkään kunnolla iskeny. Mutta sitten toisaalta, kun koko ajan lukee joka paikasta kaikkia kauhujuttuja siitä rokotteestakin. Että kumpi pahempi tai parempi... Mulla on viikon kuluttua neuvola ja ajattelin siellä kysästä, että mitä mieltä terkka on. Mun oma terkka on mun kans suurin piirtein saman ikänen ja mun mielestä oikein jalat maassa tyyppi, että luotan häneen aikalailla.

Nyt pitäis lähtee muksujen kans ulos. Vaikka onkin kiva ilma, niin ei yhtään jaksais ahtautua tän mahan (vaikka onkin vielä pieni) kans mihinkään ulkovaatteisiin. Taitaa kunnon pakkasilla meillä jäädä ulkoilut aika vähiin. :headwall:

NR75 + Ylläri 22+0
 
Hewou. Pitkästä aikaa. En oo saanu aikaseks kauheesti kirjotella. Saamattomuus iskeny ;)

rv22 poksuupi huomenna ja tyyppi muljuilee mahassa ihan kiitettävästi. Tars saadä ittee nyt otettua niskasta kiinni ja käytyä ees kerran pvässä pihalla mutta ku se nukkuminen houkuttaa enemmän varsinkin sillon ku tytsykin nukkuu tai mies on kotona.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millukka:
heippis :wave:
Meilläki neiti täytti sitten eilen illalla 4viikkoa, JO!!!! :eek: vastahan sitä lähettiin pökäämään ja jo siitä on neljä viikkoa, hui kun aika menee sukkelaan :heart: Meillä on pikkuinen rytmi tullu jo elämään mutta neiti on hiukan sellainen joka ei viihdy itsekseen juurikaan :headwall: vaikka olisi juuri syönyt ja laitetaan sitteriin niin huuto alkaa. Oon sitä imetystä yrittänyt tuon lisämaidon rinnalla harrastaa mutta viimeisiä viedään ja siirryn kokonaan pulloon. maitoa ei juurikaan enää tule ja tissit ei kipeydy ja kovetu ollenkaan vaikka olisi olisi keran vaan tissiä päivässä antanu....pullosta neiti kuitenkin juo n.150ml kerralla B)
Iltaisin meinaa olla vähän huutamista ja kitinää ja nukkumaan ei rupea millään konstilla kuin vasta puolen yön aikaan. sitten on nukuttu yleensä se 4-5tuntia joten periaatteessa yhdellä syötöllä menty!
TOSIN NYT KAHTENA YÖNÄ KUN NUKKUMAAN ON MENTY N.12AIKAAN NIIN LIKKA ON HERÄNNY VASTA 7-8TUNNIN JÄLKEEN SYÖMÄÄN. :eek: TÄNÄÄN NOUSI VASTA 8 SYÖMÄÄN JOTEN 8 TUNTIA NUKKUI :eek: LISÄÄ KIITOS TÄMMÖSIÄ ÖITÄ!

Likalla on ihme vinkuvaa hengitystä ollu nyt viikon ajan jo.luulin ett räkis iskee mut ei oo räkää näkyny eikä kuumetta :eek: ainoastaan toi hengitys vinkuu ja korisee aina välillä,mikä ihme lie!!!toivottavasti ei oo mitään astmaa tms.???? tänään onkin neuvola neitillä joten mainitaan siitä. tosin mies menee sinne kun mulla on muuta menoa sillo :headwall: toivottavasti ois lekuri paikalla siel niin sais katsoo samalla ett kuuluuko se keuhkoista vai mistä :/

tässä viel' kuva neitistä jolla ilme WTF!!!! :LOL: :LOL:
SIIS TÄH..TEILLÄ NUKUTTU JO JOPA 8H UNIA..MITÄS SÄ OIKEIN MILLUKKA SILLE VAUVELILLE OIKEIN SYÖTÄT?? :LOL: :LOL: ETTET VAAN OLE JO SIIRTYNYT VELLIIN?? :LOL: :LOL:

Ei leikki leikkinä..hienoa kun on tajunut noinkin nuorena että nuinhan sitä nukkua pitää..!! :wave:

ja ihana ilme pikkuisella.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja HarmaaHarakka:
Hyvää huomenta kaikille :wave:

Täällä ollaan edelleen hengissä, vaikka vähän koittaa väsymys alkaakkin painamaan.
Meillä poitsu täytti eilen 1kk ja sen kunniaksi lyötiin nimi lukkoon :) Huomenna on neukkula ja sillä reissulla kävästään maistraatissa rekisteröimässä nimi :heart:

Meillä on illat muuttuneet vähän levottomiksi täällä. Esikon kun saa nukkumaan niin ei mee ku hetki niin vauveli alkaa kitisemään ja rutismaan ja parkumaan, eikä oikein mikään auta... Ei auta maito, ei vaipan vaihto ei sylissä pitäminen, ei mikään.. En sitte tiiä mitä tuo oikein rutisee. Eilen laitoin vauvelin sitte unille jo joskus puol ysin aikaan, että saatais edes hetki hiljasta aikaa täällä kotona ja oikeestaan aika hyvin sain tuon kitisijän unille - puolisen tuntia meni ku sain ravata viemään tuttia ja keiuttelemaan kehtoa, mutta sitte se sammu :D . Tänään aattelin koittaa samaa juttua :whistle:

Ihanan hämmästyny muuten tuo Millukan vauvan kuva :heart: Ihan mahtava!
meilläkin samaa iltakitinää havaittavissa nyt noin viikon verran. Elikkäs tyttö heräilee tossa noin 17-19 ja syö ja räyhtäisee ja nukahtaa mutta vain toviksi ja sen jlk mikään ei ole hyvin
Sylittämistä, kylvettämistä. kanniskelua, hytkyttämistä, syöttämistä...jne on kokeiltu ja kaikista rauhoittuu vain toviksi ja sitten taas alkaa kiukku.. Luinkin sitten netistä että se kuuluu joidenkin vauvojen kohdalla ihan asiaan..vauvat kuulemma tavallaan ekoista viikoista heräilee elämään ja latailee akkujaa yötä varten..yms ja että tämä vaihe menee ohitse viim. 3kk kohdilla ja on pahimmillaan kuulemma iässä 6vkoa..että minua ainakin huojensi tuo tieto ettei vauva kipeä välttämättä ole ja että muillakin samanlaista Ekat viikothan on sitä vaan että vauva syö ja nukkuu eikä jaksa olla hereillä juuri ollenkaan..tavallaan niinkuin pimennossa vielä.. toivottavasti tästä oli apua joillekin
ja viime yönä nukkui sitten ekan 5h pätkän..


Tässä vielä iltakitinöistä juttua


Eli on olemassa kahden hollantilaistutkijan kirjoittama kirja, jonka mukaan vauvoilla on 7 ns. kehityskriisiä ekan vuoden aikana. Nämä kriisit tulee vauvoille suunnilleen samaan aikaan parin viikon heitoilla ja riippuu vauvan luonteesta, että kauanko kriisi kestää.

Eli kolme ekaa kriisiä olisivat 5. viikon, 8. viikon ja 12. viikon tienoilla. Nämä kriisit tulevat, kun vauva menee kehityksessä eteenpäin, vauvalle kun on kauheasti sulateltavaa tässä maailmassa, kun esim. aistihavainnot terävöityvät "yhtäkkiä". Jos sitten tarkkailet vauvaa, huomaat usein kriisin jälkeen tai aikanakin, että vauva on mennyt kehityksessä eteenpäin. Monesti näiden viikkojen aikana esim. päänympäryskin kasvaa mahdottomasti ja vauvan aivot kehittyvät ikään kuin liian nopeassa tahdissa, vauva ei aina pysy omassa kehityksessään perässä.

Oireina kaikissa kriiseissä on kuulemma itkuisuus, ärtyisyys, levottomuus, huono nukkuminen, imeskelyn tarve ja yleinen tarve "palata kohtuun", jossa oli sentään turvallista. Esim. sylittely ja kantoliinassa kantaminen saattavatkin nopeuttaa kriiseistä selviämistä. Ns: helpot vauvat saattavat selvitä kriiseistä parissa päivässä (8. viikon kriisi on kuulemma se kovin), mutta joillakin vauvoilla saattaa olla yhtä kriisiä 5. viikosta 13. viikkoon, tosiaan riippuu vauvan luonteesta.
Sitten kun vauva tuntee olonsa "mukavaksi" tässä maailmassa, joka aina vain tuntuu muuttuvan ja vaihtuvan (kun kaikki aistit kehittyvät) niin vauvakin rauhoittuu, ja tosiaan huomaat, että vauva on tod. näk. ottanut isoja harppauksia eteenpäin, on alkanut hymyillä jne.

Toivottavasti jelppaa ja voimia tuhannesti..niitä tarvitaan todella..

Äippä ja ajoittain kitinää harrastava Nuppuliini 1kk ja 7pv :heart: :heart:

 
nuppu: ihan NANilla mennään, vielä :whistle: imetystouhun lopetin kokonaan pari päivää sit ja siirryn kokonaan pulloon.koko ajan on saanut lisämaitoo ja juo kerralla nykysin sen reiska 160ml. harmittaa kyllä että maitoa ei tullut tälläkään kertaa yhtään sen enempää kuin muittenkaan kohdalla mutta sai neiti nyt kuukauden päivät kuitenkin tissitellä :)
kyl tos parin kk iässä rupeen lellukkaa antamaan. viime yönä neiti nukkui n.7tuntia putkeen. kyl toi nyt on useempana yönä nukkunu ton 6-8tuntia putkeen. illat tosiaan täälläki samanlaisii ku teillä ja harmiksella :headwall: tai siis päivälläki ku ei viihdy itekseen juuri ollenkaan ku lasket sitteriin tms. kainalossa sais kanniskella päivät pitkät.

mutta täytyy kohta lähteä kaupan maille ostamaan kakku ym. tarpeita ja leipasta hiukan tänään voikkukakkuu ja täytekakkuu, onneksi kaveri tulee auttamaan. huomenna on kastajaiset meillä.
 
Heippis :wave:

Meillä joku ihme tapahtu ja eilinen ilta meni ilman mitään iltarutkuja ton vauvan kanssa :)
Siinä se lutkutteli pulloa pitkin iltaa ihan tyytyväisenä ja hymyili kun sille rupatteli :heart: , eli oikein hyvällä tuulella oli. Ysin jälkeen sitte meni unille ja heräs sitte kolmen jälkeen syömään. Siitä sitte jatko uniposottelua aamu ysiin saakka!! Ihan uskomatonta! Muutaman kerran jouduin yöllä viemään tuttia, mutta siis näin pääpiirteittäin ihan MAHTAVA yö takana :D Näitä öitä lisää, kiitos! Jaksaa sitten mammaki paremmin :whistle:


Oi että, ei sitä muistanukkaan miten ihana se vauvan hampaaton hymy voi olla. Meillä tossa reilu viikko sitte tuli ekat pienet hymyt, mutta nyt hymyillään jo suu levällään :D :heart: Hyvä, että ei ite tirauta itkuja ku toinen on niin herttanen hymyillessään...


Nuppu09: Liekkö meillä sitten tuollainen "kausi" menoillaan ja nyt eilis ilta sitte anto vähän toivoa, että tuo kausi vois olla menossa ohi :) Toivotaan ainakin niin... Ja toivotaan, että teilläki lähtis illat rauhottumaan. Jotenki se on niin turhauttavaa ku toinen vaan huutaa eikä ite voi tehä mitään parantaakseen pienen oloa :'(


Jepsan... Mutta pääpiirteissään meillä menee täällä oikein kivasti. Nyt mulla on taas luxushetki ku kumpiki poitsu on unilla ja ukko on pihalla omissa puuhissaan... Saan siis juoda kahviani täällä ihan rauhassa ;)


Mutta mitäs muille kuuluupi? Hiukan on ollu hiljasemman puoleista tällä palstalla viime päivinä..
 
Mä mielelläni kuulisin, mitä mieltä te muut odottajat olette tuosta sikainfluenssarokotteesta?
Itse olen kallistunut sille kannalle että otan sen. Tosin vähän pelottaa, että ehtiikö sitä enää saada ennenkuin paha epidemia iskee. Lähinnä mun päätökseen vaikutti juttelu lääkärin kanssa. Itse tauti on kuitenkin suurempi riski kuin rokote. Ja jos tautiin sairastuu, niin turvalliset lääkkeet on ilmeisesti aika vähissä. Lääkäri oli myös sitä mieltä, ettei THL uskaltaisi suosittaa vaarallista rokotetta, mutta tiedä sitä sitten. Mutten mä aio ketää syyllistää, ottaa tai on ottamatta, on tämä päättäminen itselle ollut niin vaikeea...

Huomenna piti juhlia esikoisen 2v synttäreitä, mutta neiti sairastui. On ollut nuhaa ja lämpöä. Onneks tänään leipomani tuotteet sai aika hyvin pakkaseen ja yhdet sukulaiset tulevat kuitenkin, niin saa hyvän syyn tehdä kakkua, niin ei mene kakkutarpeet hukkaan. Mies ois kyllä muutkin herkut syönyt, mutta piti lykätä ne äkkiä pakkaseen.

No tulee kahdeksi viikonlopuksi sitten vieraita...
 
En olekaan kirjoitellut piiiiitkään aikaan...

Tää odotus jatkuu ja kaikki on ihan ok.
Ultran mukaan meille on tulossa tyttö :heart:

Tiistaina on lääkäri näistä supistuksista ja sitten varmaan selviää pitääkö jäädä sairauslomalle vai voinko jatkaa töitä. En kyllä yhtään haluais jäädä kotiin, mutta pakkohan se on, jos tilanne sitä vaattii :D

Tuosta rokotteesta sen verran, että itse aion sen kyllä ottaa. Olen sitä pitkään miettinyt ja olen nyt tullut siihen päätökseen, että on parempi ottaa se rokote. Kyllä mua silti pelottaa se ajatus, mutta aion nyt vaan voittaa sen pelon jollain keinolla... :whistle:


Develly ja Vauva 24+4 :heart: :heart:
 
Develly, tuu sitte heti kertoon, saitko saikkua vai käskikö lääkäri ottaa vaan töissä rauhallisemmin. Mulla itsellä nimittäin on nyt samoja "onkkelmia", enkä oikein tiedä, mitä pitäisi tehdä. Haluaisin tietysti olla töissä ja viihdyn muutenkin siellä, mutta mua rassaa se, että mulla alkaa supisteleen tosi helposti kaikkien työtehtävien aikana. Ku kerran olen kaupassa, niin sehän olis yhtä tyhjän kans, jos mä vaan seisoisin siellä tumput suorana tekemättä yhtään mitään. Mä kävin viikko sitten Naistenklinikalla ja siellä lääkärin kans vähän juteltiin yleisesti ottaen työnteosta ja se sano, että olis hyvä, jos jaksaisin olla mahdollisimman pitkään töissä, mielellään äitiysloman alkuun asti. Itse oon sitä mieltä, että kyllä se maksimiraja työnteon kans menee jouluun asti enimmillään. Oikeastihan mulla alkais se äitiysloma vasta helmikuun alussa.
 
:heart: Lotta Liisa Matleena tuli eilen meijän neitistä :heart:
Pitihän se Liisukka laittaa johonkin väliin kun tuo 4,5v. oli niin saletti että vauva on Liisa ja mikään muu nimi ei kelpaa, ett se on Liisa vaan :LOL:
 
Meidän likan lempipaikkoja



Ristiäisviikko edessä ja kaikenlaista hulinaa tiedossa.. :attn:
Meidän kylän paras leipoja lupasi tehdä ristiäistarjottavat (noin 40 hölölle) eli niiden kanssa ei tarvitse stressata, mutta koristelu ym sellainen on sitten minun vastuulla..pidetään tilaisuus kaikkine krumeluuksineen päivineen ridasjärven päivölässä..missä mm. oli meidän häävastaanotto noin vuosi sitten..se on sellainen vanha puinen kartano..mielestäni tosi kaunis.. :heart: Pappina tietysti vihkipappi..tänään kampaajalle ja jtn vaatteita sovittelemaan.. =)

Develly tyttökupauksesta onnittelut :hug:

Olen paljon netistä googlettanut tuosta vellin juottamisesta jo noinkin pienelle kuin meidän tytteli..(6vkoa) kun tuota maitoa saa olla antamassa joka käänteessä..paljon sitä tekstiä onkin puolesta ja vastaan..riisivelliä sitten päädyttiin pikkuhiljaa ruveta antamaan kun se kuulemma kaikista miedoin noista velleistä ja vähän kerrallaan..yks mitä mietin on myös tuon kotimaisen perunan antoa..tekis itse sitä tuhdimpaa sekoitettuna tutteliin..katsellaan tilannetta.. ;)

Ihanaa kun miehellä taas loppui noi yövuorot, niin saadaan taas olla koko perhe kotona kun on vapaat ja mä saan nukkua taasen ens yönä putkeen ilman mtn heräämisiä..pienet on ilot.. :wave:

Mitkä vaipat on in?? Meillä on kokeiltu nyt kaikkia jopa halpismerkkejä..ja täytyy sanoa että noi liberot on ihan must..hyvän niistä tekee mielestäni se vyötärön joustavuus ja hyvä imuteho..mites muilla??

Lopetettin muuten toi cuplaton ja ei ole ollut nyt noita iltarutinoita läheskään niin kuin ennen..johtuneekos sitten tuosta vai ei..mene ja tiedä..
:$

Kauan teillä jaksetaan olla yhtäputkeen hereillä? Meillä ihan max se 2h ja sitten alkaa kiukku kun väsyttää..mitenhän sais pidennettyä tuota aikaa..jotta sais yöllä nukuttua sitten pidempään kuin se 3-4h kerrallaan..pisimmät yöunethan on ollut sellaise 5,5h x 2 yötä ja loppuivat kuin seinään.. :headwall: :ashamed:

Näillä mennään ja saa tulla kaupungilla jutskailemaan jos tunnistaa tuosta kuvasta.. :wave:

Äippä ja Nuppuliini just 6 vkoa :heart: :heart:
 
emv
Huomenta naiset!

Kaunis nimi teijän tytölle tuli, Millukka!

Sikarokotteesta
...olen kans päätynyt siihen et ottaisin kyllä rokotteen. Jotenki kun on sekä raskaana että diabeetikko niin kuuluu kahteen riskiryhmään. Sit teen töitä talossa, jossa pyörii paljon eri perheitä 24/7, joten meille tulee muutenki kaikki taudit kun vähän väliä muuttuu tautikanta ja lähes aina jossain perheessä sairastetaan jotakin tarttuvaa tautia. Ja tosiaan kun ton diabeteksen takia on vastustuskyky olennaisesti alentunut verrattuna sellaisiin, joilla ei perussairauksia ole.

Muuten? No, eipä tässä, töitä, töitä. (Voi miks työaikana ei voi vetästä päikkäreitä?) Just työputki päällä, torstaina oli viimeks vapaa ja seuraava torstai on seuraava vapaapäivä. Tekee toi raskaus sen verran väsyneeks ettei millään meinaa jaksaa työtahtia. :kieh: Varsinkin jos osa työajasta menee wc-pöntön halailuun. No kohta taas töihinlähtö edessä.

Keskiviikkona np-ultra, jännää! :D Yhessä miehen kans mennään. Ai nii ja käytiin varaamassa vanha kirkko, tahdotaan toisemme 13.2.2010. Tai no sithän sen näkee...mitä kumpikin vastaa ;) Heh hee!

Hei hauskaa tätä viikkoa! Ultran jälkeen viimeistään tuun sit kertoo et siellä oli joku ja se liikkui (toivottavasti? vähä sekin jännittää et onhan oikeesti siellä elämää...)

-emv ja james jessenpoika 11+2
 

Yhteistyössä