BB alkaa, joko on 24/7 tilattu?

"vieras"
:) Ei oo tilauksessa, ei oo koskaan tullu tilattua. Ensimmäisiä kausia katsoin, nyt pari jäänyt välistä. Jotenkin toisaalta tekis mieli katsoa, mutta on niin orjuuttavaa, että jättäiskö taas katsomatta?! Ajattelin kun nyt vähän vanhempaa porukkaa, jos olis vähän fiksumpaa se meno (sisältö muutakin kuin bileitä ja kännäämistä!) ja jaksais katsoakin..
 
"äiti86"
Ei oo vielä tilattu mut tiistaihin mennessä pitäis.
Viime vuonna oli kaapelissa ja se ketutti kun ei pystynyt vaihtamaan kameraa tai katsomaan päiväkirjahuoneklippejä, että jos palais taas vanhaan tuttuun katsomoon.

Kaikesta ryöpytyksestä huolimatta viime kausi on mun mielestä loistava,
ja tälle kaudelle on odotukset taas isot.
Harmi vaan että viikon päästä alkaa yötyöt klo 21.00-01.00 joka ilta,
niin jää parhaat palat aina näkemättä...
Mut luojan kiitos katsomossa on tää uusi kahdentunnin kelaussysteemi joka pelastaa edes vähän!!! :D

(joo olen "säälittävä" BB intoilija ja fanitan rohkeasti ;) )
 
"vieras"
[QUOTE="äiti86";26999759]Ei oo vielä tilattu mut tiistaihin mennessä pitäis.
Viime vuonna oli kaapelissa ja se ketutti kun ei pystynyt vaihtamaan kameraa tai katsomaan päiväkirjahuoneklippejä, että jos palais taas vanhaan tuttuun katsomoon.

Kaikesta ryöpytyksestä huolimatta viime kausi on mun mielestä loistava,
ja tälle kaudelle on odotukset taas isot.
Harmi vaan että viikon päästä alkaa yötyöt klo 21.00-01.00 joka ilta,
niin jää parhaat palat aina näkemättä...
Mut luojan kiitos katsomossa on tää uusi kahdentunnin kelaussysteemi joka pelastaa edes vähän!!! :D

(joo olen "säälittävä" BB intoilija ja fanitan rohkeasti ;) )[/QUOTE]

Asukkaat menee taloon jo huomenna, joten miksi vasta tiistaina?
 
"äiti86"
[QUOTE="vieras";26999837]Asukkaat menee taloon jo huomenna, joten miksi vasta tiistaina?[/QUOTE]

Äh, aivopöhö kun mainokset hehkuttaa kokajan kickoffia tiistaiksi, niin siis huomisen aikana pitää tilata! :)
 
"äiti86"
[QUOTE="vieras";26999837]Asukkaat menee taloon jo huomenna, joten miksi vasta tiistaina?[/QUOTE]

Äh, aivopöhö, siis huomisen aikana pitää tilata..
Kokoajan mainoksissa hihkutaan sitä tiistaista KickOffia niin puhuu itekkin ihan höpöjä :)
 
Vastaan, vaikken tykkää. En tilannut ja pyrin pysymään mahdollisimman kaukana tv-vastaanottimista kyseisen paskan aikana.
Mäkin paskannan tähän ketjuun vaikka sitä pyydettiin välttämään. Siis ei vittu mitä paskaa, oikeasti ja ihmiset vielä maksavat tästä. Oikeasti en voi käsittää ikinä miten aivokuolleita elävät, lisääntymis- ja yhteiskuntakelpoiset ihmiset voivat olla. Mäkin diggaan jos jonkinlaisesta vitun tyhmästä mutta tää big brother vetää pohjat ihan kaikesta kuviteltavissa olevasta skeidasta. Ei mulla muuta.
 
Viimeksi muokattu:
fera
Mäkin paskannan tähän ketjuun vaikka sitä pyydettiin välttämään. Siis ei vittu mitä paskaa, oikeasti ja ihmiset vielä maksavat tästä. Oikeasti en voi käsittää ikinä miten aivokuolleita elävät, lisääntymis- ja yhteiskuntakelpoiset ihmiset voivat olla. Mäkin diggaan jos jonkinlaisesta vitun tyhmästä mutta tää big brother vetää pohjat ihan kaikesta kuviteltavissa olevasta skeidasta. Ei mulla muuta.
Mäkämäkä. Ihan pakko tulla, jonkun, jokaiseen BB-ketjuun mäkättämään siitä kuinka paskaa tämä ohjelma on.

Siis ei vittu oikeesti; etkö osaa tehdä jotain virallista anti BB-ketjua vai etkö jaksa ymmärtää, että tuo teidän angsti kys. ohjelmaa kohtaan on jo ylinähty ja -kuultu näissä BB-KETJUISSA (missä tarkoitus jakaa bb:n katsomista tai jopa sitä fanitusta).

Jotkut maksaa kaljasta, toiset tupakasta, yhdet HK:n sinisestä, osa sukkahousuista, tietyt vitun rumista äijäkalsareista, jotkut jopa huorista ja uudesta maksasta, niin kyllä; onhan ihan vitun hirveen kamalan kauheeta kun BB tulee teeveestä, eikä oo ees pakko katsoa.

Ja kato vittu, hauska vitsiäijä oot, niinku lainausmerkeissä "hassu".
Kannattas miettiä sitäkin, ettei kaikki voi lisääntyä ja susta se on varmaan vittu tosi jotain vitun öö, mageeta? Hirveetä olis jos BB katsovat lisääntyisi.

Arghh. Ihana läppä <3
 
Mäkämäkä. Ihan pakko tulla, jonkun, jokaiseen BB-ketjuun mäkättämään siitä kuinka paskaa tämä ohjelma on.

Siis ei vittu oikeesti; etkö osaa tehdä jotain virallista anti BB-ketjua vai etkö jaksa ymmärtää, että tuo teidän angsti kys. ohjelmaa kohtaan on jo ylinähty ja -kuultu näissä BB-KETJUISSA (missä tarkoitus jakaa bb:n katsomista tai jopa sitä fanitusta).

Jotkut maksaa kaljasta, toiset tupakasta, yhdet HK:n sinisestä, osa sukkahousuista, tietyt vitun rumista äijäkalsareista, jotkut jopa huorista ja uudesta maksasta, niin kyllä; onhan ihan vitun hirveen kamalan kauheeta kun BB tulee teeveestä, eikä oo ees pakko katsoa.

Ja kato vittu, hauska vitsiäijä oot, niinku lainausmerkeissä "hassu".
Kannattas miettiä sitäkin, ettei kaikki voi lisääntyä ja susta se on varmaan vittu tosi jotain vitun öö, mageeta? Hirveetä olis jos BB katsovat lisääntyisi.

Arghh. Ihana läppä <3
Mä rakastan vittua niinkuin näköjään sinäkin. Ehkä me voidaan tulla toimeen?
 

Yhteistyössä