Cambridgekuurilaiset pinoon!!

Alkuperäinen kirjoittaja Miranda:
Tervetuloa mukaan vaan!! :hug:
Ihan vaihtelevasti tippuu kun on puhtaalla kuurilla, jotkut 2kg/vk ja jotkut jopa 5-6kg/vk.
Riippuu niin monesta, lihasmassasta ja paljonko on ylipainoa.

5-6viikossa saisit varmasti tiputettua tuon 13kg.

TipTop, sama täällä, ei ole ollenkaa nälkä aamuisin, syön ekan pussin vasta 11.30 töissä ruokkiksella ja seuraavan kun tulen kotiin. sitten syön joko kalaa, broileria kasviksia tai salaattia tms ja illalla viela JOS jaksan sen kolmannen pussin...

Viikonloppuisin tulee fuskattua, pakko myöntää mutta ei voi mitään.

Olen sitten puhtaalla aina maa-ke tai to, ja sitten "syöpöttelen" viikonlopun yli.

=)
Ei silti painoa ole vielä ainakaan tullut sen takia, enkä mä ny mitään herkkuja tms syö vaan joskus jonkun leivän, tai ihan ruokaa tms. :ashamed:
Sitten jaksaa taas puhtaalla olla viikolla.

Vaaka näytti aamulla 91kg joten alaspäin täälläkin mennään. :D
 
Moi pitkästä aikaa =)

Mulla alkoi maanantaina koulu, jotenkin vaan on toi kuurilla olo jäänyt vähän paitsioon.. Paino pysyttelee kuitenkin siinä 70kg paikkeilla. Syön siis koulussa tavallisen ruoan perunoineen ja leipineen, koitan jossain välissä patukan ottaa välipalaksi ja kotiin tullessa oon taas syönyt tavallisen ruoan. Katotaan nyt miten alkaa sujumaan, jotenkin toi koulu stressaa niin kauheesti etten jaksa keskittyä tähän kuuriin oikein...

Niin joku kyseli lapsista, mulla on 2 tyttöä 03 ja 06 syntyneet.

Tsemppiä vain kaikille!!!
 
Täällä on siten lipsahtanut paino ylämäkeen. :( :kieh: :ashamed:
Mut aivan on omaa syytäni, kun olen päästänyt kuurin rempaleen. :whistle:
Elikäs alkuun paino putos hyvällä vauhdilla kahdes viikossa lähemäs neljä kiloa, mut nyt olen siten jostain kuman syystä antanut itselleni "luvan" syödä jopa pullaa. :kieh:
Mut nyt meinasin kyl huomenna ottaa taasen tiukennetun linjan ja yrittää olla puhdistuskuurilla mahdollisimman tarkkaan. Tosin niin kuin tuolla aikaisemmin kirjoitin on opintoni tuoneet tietyt käytänön ongelmat mukaan kuurin pitoon ja niiden kanssa on taiteilu melkoinen haaste. :p Vaan silti vielä yritän, kun näytti tuo vaaka jo jokin aika sitten mulle taas selaista aivan uutta lukemaa, joka kyl antoi kannustusta jatkamaan. Sillä sen lukeman kun näin vaa`alla niin jo oli kumallinen tunne -> mä nään varmaan unta <- joten piti oikeen tarkistaa et en nukkunut. :LOL:

Aloitu painoni: 89kg (aamupaino)
kuurilla olo aika: (huomenna) 3vko
paino nyt: (eilen illalla) 86kg Mun "virallinen" punnitus pv on maanantai.
kokonais pudotus: - 3kg

Vaakani kyllä näytti mulle jo lukeman 84.6kg ja tuota en ollut uskoa todeksi. Jotenka nyt olisikin tarkoitus päästä tuohon minkä jo vaa`alla näin ja siitä vielä reilusti alaspäin, tavoite olis siis n. 64kg.

Vaan nyt on kyl hiukan seliteltävä, eikös se kuulu asiaan kun paino ei laske. :LOL:
- Juominen on muutamana päivänä jäänyt luvatoman vähäiseksi joten oletan et se osin syynä kohoneeseen painoon. :headwall:

Mulla muuten on lapsia viisi ;)

:wave: :wave: :wave:
 
Heips taas!
Sunnuntaina pidin ensimmäisen herkuttelupäivän :p Kaksi pussia,kolme siivua pizzaa ja illalla puoli pussia sipsejä ja puolikas dippi! Tänä aamuna puntari näytti 84,9kg!! Että alaspäin taas.
Muuten en ole ratkennut mitään kiellettyä syömään,vain pusseja,kasviksia ja lihaa. Niin ja maitoa käytän vain kahvissa 2xpäivässä. Joinain päivinä syön vain sen kolme pussia ja joinain päivinä jotain lisäksi,esim. eilen söin yhden pussin aamulla,päivällä kolmen aikaan 2 kanafilettä,kukkakaalimuusia ja tomaatin. Illalla ei enään ollut nälkä joten jäi pussi väliin. Vettä juon paljon,en tiedä jääkö välillä alle kolmen litran ja välillä yli.
Aamuisin yleensä huomaa jos on juonut liian vähän,on sellainen huippaava olo..yleensä yösyötöillä yritän sitten juoda vettä taas. Niin ja sen olen huomannut että jos saan hyvin nukuttua yöt niin paino tippuu enemmän,ja jos lapset herää monta kertaa yössä ja tulee valvottua niin painokin junnaa paikallaan. Jännä juttu.
 
:wave:

Maa oli punnituspvä, oli 500g tippunut eli paino oli 91.5
nyt ollut puhtaalla ma-to ja kotivaaka näytti 90.5 eli vielä jos sais 1kg pois niin olis eka tavoite saavutettu. :D

Seuraava on 85kg ja sitten 80kg jos jouluksi saisi tiputettua

siihen. :whistle:

Eli...perässä tullaan edelleen!!!! :attn: :attn:
 
.... |O |O |O

Huuuuuu........... tällä ollaan miranda, et siis aivan yksin ole jäänyt "pussittelemaan". Vaikkakin minulla on kuuri päin sitä jotakin, kun ukko on nykyään päivät kotosalla niin hälle on ruokaa laiteltava ja siin sivussa tulee sitten itsekin syödyksi. Niin et ei pelkillä kuurin pusseilla tahdo pysyä millään. :kieh: Juu ja onhan tässä toinenkin "syy" siihen et en kuurilla ole pysynyt; elikkä kun en ole ukolle moisesta "pussitelusta" mitään hiiskunut niin kovin on vaikeaa siten niit ukon nähden "syödä".
Meinaan kun tuo ukko ei taatusti ymmärtäisi sitä miks pitäs jollain kumman "pussi-kuurilla" painoaan alas saada, kun vois vaan jättää pois ruokavaliosta herkut ja vaaleen leivän + syödä pienempiä anoksia. :/ :( :kieh:
No, toisaalta oikeassahan hän on jotta ruokavaliolla kyllä panoaan voi pienennellä. Mut mullakun se ei oikeen ota toimiakseen, mut kuuri näytti kyl toimivan. :snotty:
Joten tässä nyt kovin odottelen et ukko jälleen olis päivät poissa niin päässin jälleen kunnolla pussittelemaan. :snotty: Tosin olen kyllä nytkin yritänyt parhaani mukaan olla syömättä viljaa=leipää, pastaa, perunaa, riisiä jne. muita mis on paljon hiilareita.
Ja tällä olen kyllä saanut painoni aika hyvin pysymään tuossa 86kg:ssa johon kuurilla ollessa pääsin, niin et nyt kun vaan pääsis täydelliselle puhdistus-kuurille niin varmaan sais taas tuon n.3kg pudoteluksi. :headwall: :headwall: :headwall: Vaikkakin saattaa kyl nuo opintoni olla hiukan haittana aivan täydelliselle puhdistus-kuurille. Mut eikähän tuo kuuri niin onnistuisi et aamulla ja päivällä "pussittelisin" ja siten luento-iltoina söisin vaik patukan.

Mut mut kahtellaan kuin jatkan..........vaan kyl todellakin on halu/tarkoitus jatkaa mahdollisiman pian. Sillä oloni oli huomatavasti kevyempi ja vireämpi kuurilla ollessa. ;)

:wave: Joten mukana ollaan vaik hiukan taustailen/taukoillen tällä hetkellä. :wave:
 
Helou helou!! :wave:

Tänä aamuna näytti puntari 83,6kg! Eli enää 13,6kg lopulliseen tavoitteeseen!!
Pusseja jää ylimääräseks joka viikolta mutta eipä tarvi punnituksessa sitten ottaa täyttä määrää. Syön noin 2 pussia päivässä ja yhden "oikean aterian". Kukkakaalimuusi on muuten tosi hyvää,kannattaa kokeilla. :p
Jaa a jos menis taas jatkamaan siivousta. Tsemppiä!!
 
-700g oli viim viikolla tippunut.
Nyt aion yrittää olla ens viikon puhtaalla, maa-pe jos lähtis pari kg sillä.

Olis bileet tulossa 2vk päästä ja olisi kiva saada jotain uutta ja "pienempää" päälle. :D

Mites muilla?
 
Pitää vain tulla pikapikaa kertomaan kun vaaka vihdoinkin näytti tänä aamuna 88kg.
Eilisestä tippunut 3kg... :eek:

Oliskohan menkkojen takia vähän junnannut viikon paikoillaan ja nyt sitten lähti menkka turvotukst yms ja toiv. vähän läskiäkin palanut. ;)

Miten teillä muilla??

Yksinkö täällä C-bridgailen?? :/

Viikonloppuja!!
 
.......Täällä kuurin pito mättäääääääääääää ja pahasti. ukko edelleen päivällä kotosalla ja hälle en halua edes vihjaista et kuuria yritän pitää, meinaan tulis kuitenkin täys tyrmäys. :(
Vaan aisoissa olen painon edelleen saanut pidetyksi eikä ole ne kolme jo pudotettua kiloa takaisin tuleet. :saint:
Joten täällä nyt odottelen et olis ukko jossain päivät niin pääsisin rauhassa kuuria jatkamaan. Tosin tää opiskeluni edelleen tuo hiukan vaikeusastetta lisää, kun on taiteiltava pussien, patukoiden, juomisen, oikean ruuan ja wc-rallin kanssa.

Mut mut silti on edelleen tarkoitus kuuria jatkaa..........vaan ajankohta on nyt hiukan hakusessa. :eek:

Jouluun mennessä olis kuitenkin tarkoitus saada n. 10 kg urakoitua pois joko kuurilla tai ilman. :p

-touhis-
 
Moi kaikille pitkästä aikaa!
Oletteko vielä mukana??? :D

Tänään kävin punnituksessa ja nyt olisi 85kg tasan.
Vielä 5kg ennen joulua...

Välillä olen yrittäny ilman pusseja ja välillä taas pusseilla.
Ensi viikko on puhdistus viikko joten toivotaan että siinä lähtis 5kg :whistle:
 
Ajattelin nostaa tätä aihetta sen sijaan että aloittaisin uuden..
Eli oon nyt parisen viikkoa ollu kuurilla, pientä alkukankeutta on ollut.
Mut kiloja on lähtenyt 3.5... :D

Onko täällä enää muita, jotka on kuurilla? Olisi kiva kuulla kuinka muilla menee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva nokkonen:
Onko kallista tuollanen juttu? ei vaikuta kovin terveelliseltä...kun pelkkiä pussijuttuja. vai miten te ootte tuon ottanu?

(haluun tietää enemmän) =)
Täällä on kans cambridgaaja joka on tiputtanut painoa -10kg elokuu-marraskuu 2007, nyt olen ollut tauolla (lue; ilman inspistä) ja ajattelin kohtapuolin otta viikon pudistuskuurin taas.

55eur maksaa viikon puhdaskuuri, eli tark. 3pss/pvä ja 3L vettä EI MITÄÄN MUUTA. =)
Pussit sisältää kaikki vitamiinit ja muut mitä kroppa tarvitsee joten terveellistä on, lääkäreiden kehittämä.

Ja lisäys vielä että kaikki kilot pysyneet vaikka ihan normisti syönyt marraskuun jälkeen ja myös herkutellut.

www.cambridgekuuri.fi (tai com)

Suosittelen, tää on helppo ja nopea ja ainut millä olen itse pystynyt laihtumaan. =)

Tervetuloa mukaan jewelska ja muitakin saa tulla.

Tulen ilmoittamaan kun aloitan kuurin tässä kuukauden sisällä kuitenkin...
 

Yhteistyössä