Cambridgekuurilaiset pinoon!!

Elikkäs olen nyt ollut kuurilla vähän yli 5vkoa ja painoa tähän asti tippunut 10,5kg! Ensimmäiset 2vkoa olin puhtaalla kuurilla ja sitten aloin syödä jo muuta sallittua,eli Ei hiilihydraatteja. Aamulla syön makean pirtelön ja juon kahvia (maitoa käytän vähän edelleen),päivällä yleensä syön kanaa,kukkakaalia,tonnikalaa,kananmunaa,kurkkua,tomaattia tai paprikaa. Kaapissa on lisäksi Polar 15% juustoa ja pippurinen kinkku leikkelettä,kummassakaan ei ole hiilihydraatteja,niitä sitten napsin jos tekee mieli pureskella. Illalla taas yksi makea pirtelö. Joinain päivinä syön 3 pirtelöa ja joinain vain 2,riippuu onko muuta tullut syötyä ja onko edes nälkä.

Se kauhea väsymys ruuan jälkeen on jäänyt pois ja tilalla on reipas ja hyvin jaksava äiti joka ei ole enään ollut ähkyssä! Ja mieliala nousee kun kaikki tarvittavat vitamiinit sun muut saa tästä kuurista. Makean himoa ei enää ole ja pitkästä aikaa tulee oikein näläntunne kun nälkä!!!

Alkupaino oli 98kg,pituus 174cm
Nyt 87,5kg
Tavoitepaino 70kg
 
Tässä toinen Cambridgekuurilainen :wave:
Aloitin kuurin maa. 7.8 ja nyt on 2kg tippunut. :)
Ekat 2 pvää oli tuskaa, kolmas oli jo paljn helpompi ja tänään vielä helpompi.
Tämän jälkeen vielä toinen puhdistus viikko ja sitten rupean syömään yhden aterian ja 2 camb. pussipirtelöä. (makea)
En voi sietää "ruokaisat" pussiateriat :x
 
Minkälainen olo sulla ollut kuurin aikana? Mulla on tosi hyvä kun pysyy verensokeri tasaisena kokoajan. Eilen en juonut tarpeeksi vettä ja oli tosi kuuma,huomasi heti olosta kun meinasi tulla pää kipeäksi. Yleensä kyllä varmasti juon ylikin sen 3 litraa. Mulla on nyt lempipirtelöinä Minttu-suklaa,cappuccino ja kaakao,muista en oikeen enää välitä mutta nuo on tosi hyviä!
 
Olo on vaihteleva. Ekat pvät tietty oli väsynyt ja nälkäinen, mutta eilinen oli tosi hyvä.
Pirteä ja huomasin 20.30 aikaan että on vielä yksi pussi "syömättä", otin sen vaikkei ollut yhtään nälkäkään tuli melkein ähky olo vain.
Päivittäin olen juonut 3-4L vettä.

Suolaiset juomat tulee korvista ulos joten kävinkin eilen vaihtamassa ne Minttu suklaaseen. Suolaisista ainoastaan kana ja kasvis menee alas.
Cappuccinoa en ole maistanutkaan koska en muutenkaan juo kahvia. =)

Mansikka oli ihan ookoo mut siihen kyllästyn varmaan aika nopsaa.

Tänä aamuna paino oli pysynyt samassa joten en tiedä missä "vika".
Mutta tsempataan tää viikko loppuun ja katotaan maa mitä punnituksessa sanotaan. :)

Mitä viikkovauhtia sulla nykyään tippuu paino??

 
Kyllä se alkaa tippumaan taas,välillä tulee taukoja,joskus mulla ei pariin päivään tipu mitään ja sitten taas yhtäkkiä menee hujauksessa alaspäin.
Viime punnituksesta oli tippunut tasan kilo ja sitä edellisestä 1,5kg. Nyt mulla onkin seuraava punnitus vasta ensi perjantaina kun yleensä on tiistaisin.
Tänään oon syönyt lisäksi 2 keitettyä kananmunaa ja vähän polaria ja pippurikinkkua. Ja purkkaa menee paljon!! Kun tuo palamisvaihe alkaa niin asetoni palaa ja aiheuttaa pahan hajuisen hengityksen..ja muutenkin pitää olla pureskeltavaa.
 
Juu käyn 2-3kertaa viikossa bodypump tai spinning tunneilla.
Nälkä on helpottanut sen verran että iltaisinku otan viimeisen pussin (minttu-suklaa :p ) niin ei enää ole niin nälkä kuin alkuviikosta että piti mennä nukkumaan puol 8 ettei vaan sortuis syömään.

Äsken oltin kaupungilla niin lapset söi jätskin muttei mulla tehnyt mielikään jädee.

Huomenna eka puhd. viikko tehty. B)
Sitten olisi vielä toinen viikko, mut ehkä se menee helpommin kun on taas töissä ja vain 1pussi mukana niin ei pääse lipsumaan. :D
 
Kun rupesit syömään, niin millä aloitit ja kui vähän/paljon? Joka pvä vai jokatoinen tai miten?? Montako pussia/pvä silloin? Mulla nää suolaiset tökkii nyt todella paljon, seuraava kuuri on vain minttu-kaakaota, se on ainut mikä on [i][b]hyvää! :D

Tekee mieli [/b]LEIPÄÄ tai ihan mitä vaan.

Tää viikoloppu on vaikeampi ku muut pvät.
just kasviskeiton ja tökki niin hirveesti että lisäsin siihen persiljaa, haittaakohan tuo?? :eek:

Nyt on taas vatsa täynnä, jaksaa muutaman tunnin. :)

Odottaa jo maanantain punnitusta!!

 
Ei se persilja mitään haittaa. Mä aloitin niin että söin vihreetä salaattia vähän ja broilerileikkeen tai kananmunaa. Syön kerran päivässä aterian jossa jotain noita sallittuja ruokia ja aamulla ja illalla pussin. Mulle ainakin ollut tosi tärkeetä että syön säännöllisesti,muuten ei tipu paino kun menee kroppa paastolle. Leipä on aina ollut mun heikkous,nyt en enää edes aloita sen syömistä kuurin jälkeen.
Nuo tytöt kyllä pitää koko päivän mut liikkeessä mutta olis kiva joku jumppa alottaa kans sitten kun on joskus aikaa. Oon koko ikäni ratsastanut mutta kas kummaa sekin jäi lasten jälkeen,oma hevonenkin on mutta toisella hoidossa.
Se on jännä juttu tässä kuurissa että vaikka tekee kuinka mieli kaikkea "ei sallittua ruokaa" niin ei siltikään lipsahda syömään niitä kun tietää että menee taas kolme päivää että kroppa pääsee takaisin ketoosivaiheeseen.
Mä söin vaan ekalla viikolla suolasia ja sitten oli pakko ottaa pelkkiä makeita,kaakao on muuten kans tosi hyvä.

Tsemppiä taas!!
 
Tässä nämä kuinka tippunut viikoittain!
Alkupaino 98kg
1.95
2.94,3
3.92,7
4.91,1
5.90,8
6.88,8
7.87,0
Eli tiputusta nyt 11kg!! Nämä oman puntarin mukaan aamupainosta joka maanantai.
Eilen söin vaan yhden pussin aamupalaksi,päivällä kanaa,kukkakaalia,kananmunaa. Illalla yksi kananmuna. Mahalaukku huomattavasti pienentynyt,äkkiä täynnä.
 
Huomenta!
Tänään olisi punnitus, jännää!! B)

Piti vaan tulla kysymään, saako k-munaa syödä kui monta ja usein?
*tekee mieli munaa* ;)

Mut viel pitäis 1vk sinnitellä tällä puhdistuksella, tulen ilm. sit paljonko oli tädin vaa'alla tippunut. Sekun näyttää 2kg enemmän kuin oma vaaka. :D

 
Heh heh,meidän konsultilla näyttää kans vaaka 2kg enemmän!! Miksiköhän? En tiedä montako saa syödä mutta syön melkein joka päivä. Varmaan kolesteroli huipussaan :) No sitten kun kuuri loppuu niin ei tule niin paljon sitä syötyä.
 
En viitsi ostaa uusia vaatteita ennenku olen päässyt tavoitepainoon! Mutta vaatteisiin ennen raskautta alkaan nyt mahtua,farkut vähän puristaa vielä. Kattelin ja koittelin vanhoja vaatteita joku aika sitten ja tsemppaa tosi paljon kun ajattelee että pian mahdun noihin! Aah,kaikkea ihanaa odottaa kaapin perällä käyttäjäänsä.. :D
Ja yhdet kivat caprit ostin juhannuksen aikana ja nyt pitää vyöllä kirstää että pysyy päällä...pitää pienentää pian..
 
Mun veli tiputti tällä 7kg kymmenessä päivässä!! Miehillä tippuu nopeampaa kun enemmän lihasmassaa.
Nyt olis vielä 17kg jäljellä,huh huh!! Sitten saakin uudistaa melkein koko vaatekaapin! Jotenkin odottaa että tippuisi vielä nopeampaa paino,mutta onhan tämäkin vauhti hyvä,pysyy edes vähän nahka mukana. Saa nähdä minkälainen ruttumaha jää jäljelle,vatsalihaksia pitäisi nyt paljon treenata että vähän edes kiinteytyisi.
 
Niin muuten, miten sulla nahka pysynyt vaudissa mukana??
Lähinnä vatsaa ajatellen :whistle:

Olin sit punnituksessa, olin 2L jo juonut ja pussilounaan syönyt, ja paino näytti tietenkin 1kg enemmän ku aamulla koti vaa'alla.
Oman vaa'an mukaan siis 3kg tippunut, ja konsulenttin vaa'an mukaan 2kg.

No hyvä näinkin..

Nyt otin vain makeita "keittoja" tulee nuo suolaset korvista ulos.
 
Joo mulla nousee päivän aikana kaksikin kiloa paino jos paljon jaloillaan.
Mun vatsan suhteen on toivo menetetty.. :D Se venyi ja paukkui niin pahasti raskausaikana,tummia arpia koko maha täynnä. Mutta vieläkin se on semmonen pömppö,onhan sekin toki pienentynyt ja kai se sitten vähän roikkuvaksi jääkin. Muuten ei vielä nahka roiku mistään,enkä usko että pahoin jää roikkumaankaan.

Tuli just mieleen että alussa ajattelin että olen 3vkoa kuurilla ja sitten pidän herkuttelupäivän,edelleenkin se päivä on pitämättä! Ei halua pilata painonlaskua kun niin hyvin tippuu! Hyvä niin.
 
Moikka taas!
Eka työpvä kesäloman jälkeen takana, helpompaa se on töissä olla lipsumatta kun ei ole muuta kuin 1pussi mukana, vaakakin näytti vaatteet päällä kun tulin kotiin, saman ku eilen aamulla. :D

Vaaka on nykyään mun paras ystävä, aamulla vaa'an kautta noustaan ja illalla vaa'an kaytta nukkumaan :LOL:
---|>sairasta!!! :D

Niin tämä mun konsulenttini ei suosittellu munaa, :( mutta muuta proteiinipitoista kyllä.
Suositteli että alottaisin kombikuuri siis sen seuraavan ja ottaisin 3pussia ja lisäksi kanaa, kalaa, salaattia tms mutt ei munaa.

Vähän eri tavalla vissiin suosittelevat. :)
 

Yhteistyössä