"Caritan, Tuulan ja Riikan elämän piti olla Espanjassa täynnä aurinkoa, mutta nyt tuli karu käänne – ”On itketty ja kiroiltu”"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Totta tosi menestyjäthän käyttää aikaansa muiden sättimiseen luusereiks keskustelu palstoil. 😂
Ehkä konkurssin kokeneet tuulettavat tunteitaan. Kovaa kyytiä tällä palstalla jatkuvasti saavat elämäänsä tyytyväiset eläkeläiset. Lemmenkipeät miesoletetut etsivät 18 v naisia treffeille, ja kohtaavat palstalla elämän koko kirjon nähneet ja kokeneet tervaskannot.
 
  • Haha
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Ehkä konkurssin kokeneet tuulettavat tunteitaan. Kovaa kyytiä tällä palstalla jatkuvasti saavat elämäänsä tyytyväiset eläkeläiset. Lemmenkipeät miesoletetut etsivät 18 v naisia treffeille, ja kohtaavat palstalla elämän koko kirjon nähneet ja kokeneet tervaskannot.
Niin tarkotatko et nuorille tyttösille on helpompi lirkutella ja ne tyttöset menevät lankaan? Ja tätä sitten käyttävät hyväksi et saavat pildee. Hitto oon mäkin kyl nuorena sanonu naisille mitä ne haluu kuulla. Esim oltiin parikymppisiä ja näin kauniin saman ikäsen misun ja sit me suudeltiin. Ni mentiin mun luo kännissä ja se tyttönen kysyi et rakastatko mua ja mä sit valhtelin et joo. Enään en niin tekisi. Mul on sitä miellyttämisen halua ollu liikaa.
Joo te vanhemmat naiset varmempia mut onko liika hyväksikäyttö sit nuorena miesten kaa saanut teidät pelkäämään rakastumista? Ku me ollaan oltu kusipäitä kun olitte nuoria ja teille monesti valhdeltu ja haluttu vain seksiä ja nyt epäilette jokaisen miehen motiivia?
Mitä sä haluisit tehdä mitä et ole tehnyt tai kokenut? Uskaltaisitko hypätä laskuvarjo hypyn.
 
Niin tarkotatko et nuorille tyttösille on helpompi lirkutella ja ne tyttöset menevät lankaan? Ja tätä sitten käyttävät hyväksi et saavat pildee. Hitto oon mäkin kyl nuorena sanonu naisille mitä ne haluu kuulla. Esim oltiin parikymppisiä ja näin kauniin saman ikäsen misun ja sit me suudeltiin. Ni mentiin mun luo kännissä ja se tyttönen kysyi et rakastatko mua ja mä sit valhtelin et joo. Enään en niin tekisi. Mul on sitä miellyttämisen halua ollu liikaa.
Joo te vanhemmat naiset varmempia mut onko liika hyväksikäyttö sit nuorena miesten kaa saanut teidät pelkäämään rakastumista? Ku me ollaan oltu kusipäitä kun olitte nuoria ja teille monesti valhdeltu ja haluttu vain seksiä ja nyt epäilette jokaisen miehen motiivia?
Mitä sä haluisit tehdä mitä et ole tehnyt tai kokenut? Uskaltaisitko hypätä laskuvarjo hypyn.
9mm, en halua hypätä laskuvarjon varaan
 
Mikäs siinä pelottaa? Sut kuitenkin on koulutettu armeijassa jossa tulee yllättäviä retkiä mitä jos sut pyydettäisiin sissi joukkoeseen ku teijät pitäisi saada vihollisen selustaan ja joutuisit hyppää laskuvarjolla? Hitto mua kyl jännittäis sikana hyppää tulis kunnon adrenaliini syöksyt
oon ihan liian vanha laskuvarjohyppyyn, nuorena olisin voinut ehkä koittaa

tykkipuolen alikessua ei pyydetä tuommosiin extreen hommiin
 

Oman elämänsä luuserit valittavat kun Suomen valtio ei enää suostu elättämään heitä ulkomailla.
Tämä on kyllä äärimmäisen outoa. Eikö ole laskettu paljonko terveydenhuollossa säästetään kun he asuvat muualla, jos siis ihan vain raha edellä mennään.

Eikö ole vähän ristiriitaista, että koulutamme täällä väkeä isolla rahalla ja sitten jopa ihan työnnämme valmistuneet ulkomaille?

Mitäs muita tällaisia samankaltaisia? Noh, otamme maahamme vieraita ihmisiä ja maksamme turvapaikkahakemukset oikeudenkäynteineen ja valituksineen ja ohjaamme heidät sosiaalihuollon pariin. Harva musliminainen käy palkkatyössä. Kyllä he ovat keinot jo keksineet täällä miten nostaa sosiaalitukia jonkun muun pyörittäessä hämäriä bisneksiä.

Nyt ikänsä töitä Suomessa tehneet eivät saa muuttaa Espanjaan aurinkoon nauttimaan loppuajasta, vaikka siellä heillä olisi varaa asua ja mahd. elää terveempänä auringossa! Tänne Suomeenko heidät tulisi lennättää vanhainkoteihin neljän seinän sisälle jossa ulkoiluun ei ole varaa, ja vaipat vaihdetaan kerran päivässä?! Lääkkeillä pidetään vanhukset aloillaan. Kuulostaapa tosiaan hyvältä tavalta viettää elämää!? Täällä on jo vuosia kauhisteltu vanhusten oloja ja sitä kuinka kovilla eläkeläiset ovat: joko syöt tai sitten ostat lääkkeet, mutta kumpaankin ei ole varaa!
 
Suomen valtio kuitenkin suostuu elättämään muista maista tulevat. Eikö olekin loogista.
No tottahan toki se on loogista.🙄

Ja miettikääpä mihin kaikkeen muualle meidän rahoja tungetaan.

Tulipa tuossa eteeni skaalan, vielä suht. edullisia juttuja, kuntien ostoksia. Puolen miltsin koiratarha/kuusijärven parkkifiasko ym infra/jumppakepit/pukkari tais olla lähellä miltsiä vai oliko yli?! Espoossakin pukukoppi n. miljoonan!

Miten ihmeessä ihmiset eivät nosta älämölöä?! Sinne ne massit menee koska ihmiset eivät kyseenalaista! Kukaan ei näemmä ole priorisoimassa yhtään mitään. Leipä viedään monelta pöydästä mutta miljoonalla voi laittaa pukukopin.😦
 
Siis lukekaa nyt tämä tuosta ap:n jutusta:

” – Minulla todettiin reuma alle kaksikymppisenä. Olin hevostyttö ja menossa perustamaan omaa tallia Helsingin Ruskeasuolle. Sitten reuma iski. Lääkäri sanoi, että nyt eläkkeelle. Olin silloin, että en varmasti mene eläkkeelle sen ikäisenä!

– Suomessa en pystynyt talvella kävelemään ollenkaan ulkona. Täällä on pystynyt liikkumaan hyvin. Olemme viihtyneet ihan älyttömän hyvin, Riikka kehuu.”


Ovatko ihmiset niin kateellisia että muutaman satasen vuoksi raahavat hänet tänne kärsimään ja sairastamaan!!!! Äly hoi älä jätä!

Eurot vilisee silmissä kun mietin niitä lääkärikäyntejä ja kelakorvattavia lääkevuoria!
 
Nautin elämästäni omilla rahoillani. Sinä taidat elää muiden piikkiin.
Nääh, kyllä sä kuljet meidän kaikkien maksamalla tiellä ja käytät meidän kaikkien maksamia palveluja.

Sinua paremmin tienaavat pitävät sinua loisena koska sinä olet osallistunut vähemmän! Olisit tehnyt kovemmin töitä! Vaikka kolmea duunia, jotta olisit saanut maksettua kunniavelkasi!
 
vierailija
Siis lukekaa nyt tämä tuosta ap:n jutusta:

” – Minulla todettiin reuma alle kaksikymppisenä. Olin hevostyttö ja menossa perustamaan omaa tallia Helsingin Ruskeasuolle. Sitten reuma iski. Lääkäri sanoi, että nyt eläkkeelle. Olin silloin, että en varmasti mene eläkkeelle sen ikäisenä!

– Suomessa en pystynyt talvella kävelemään ollenkaan ulkona. Täällä on pystynyt liikkumaan hyvin. Olemme viihtyneet ihan älyttömän hyvin, Riikka kehuu.”


Ovatko ihmiset niin kateellisia että muutaman satasen vuoksi raahavat hänet tänne kärsimään ja sairastamaan!!!! Äly hoi älä jätä!

Eurot vilisee silmissä kun mietin niitä lääkärikäyntejä ja kelakorvattavia lääkevuoria!
Yksittäistapaus. Ei saa yleistää.
 
oon ihan liian vanha laskuvarjohyppyyn, nuorena olisin voinut ehkä koittaa

tykkipuolen alikessua ei pyydetä tuommosiin extreen hommiin
Eikös tässä vuosia sitten jaettu hassuja sodanajan sijoituspaikkoja.🤔
Täällä lasten iskä sai paikaks pääesikunnan it-johto tms.

Hän on kessu ja loukkauksena otti tuon ehdotuksen toimistosedän paikasta.😁
 
vierailija
Nyt ikänsä töitä Suomessa tehneet eivät saa muuttaa Espanjaan aurinkoon nauttimaan loppuajasta, vaikka siellä heillä olisi varaa asua ja mahd. elää terveempänä auringossa!
Ikänsä töitä tehneet saavat työeläkettä, jota maksetaan edelleen normaalisti ja myös ulkomaille. Tässä on kyse kansaneläkkeestä, joka on sosiaaliturvaa ja jota maksetaan sellaiselle vanhuuseläkeiän saavuttaneelle, jolla ei ole tarpeeksi työhistoriaa riittävän työeläkkeen saamiseksi. Se on ikään kuin eläkkeiden toimeentulotuki, jolla tulotaso nostetaan minimitasolle.
 
  • Tykkää
Reactions: Johnny Appleseed
vierailija
Siis lukekaa nyt tämä tuosta ap:n jutusta:

” – Minulla todettiin reuma alle kaksikymppisenä. Olin hevostyttö ja menossa perustamaan omaa tallia Helsingin Ruskeasuolle. Sitten reuma iski. Lääkäri sanoi, että nyt eläkkeelle. Olin silloin, että en varmasti mene eläkkeelle sen ikäisenä!

– Suomessa en pystynyt talvella kävelemään ollenkaan ulkona. Täällä on pystynyt liikkumaan hyvin. Olemme viihtyneet ihan älyttömän hyvin, Riikka kehuu.”
Oisko hän sitten voinut työskennellä tuolla etelän lämmössä....?
 
Ikänsä töitä tehneet saavat työeläkettä, jota maksetaan edelleen normaalisti ja myös ulkomaille. Tässä on kyse kansaneläkkeestä, joka on sosiaaliturvaa ja jota maksetaan sellaiselle vanhuuseläkeiän saavuttaneelle, jolla ei ole tarpeeksi työhistoriaa riittävän työeläkkeen saamiseksi. Se on ikään kuin eläkkeiden toimeentulotuki, jolla tulotaso nostetaan minimitasolle.
Muutamista satkuista kyse. Onhan heillä työeläkekin.🤷‍♀️
 

Yhteistyössä