Clomittaret 2012

Voi hitsi toivounelma. :( ikävää.

Mä vaan odottelen et josko ne menkat joskus alkais. Päätin että helatorstain jälkeen soitan klinikalle ja pyydän terolut kuurin siihen jollei homma sitä ennen etene. Mieli on aika matalalla. Kova isku oli vanhan luokkakaverin ilmotus fb:ssa että saavat vauvan juuri silloin kun meilläkin olis ollut aika. Miks ihmisen täytyy kaikki ottaa itteensä?

Onnittelut P12! Toivotaan nyt parasta.

DjaP mulla ei ole mitään kiinnittymisvuotoa ollut.
 
DjaP ei mullakaan ollu mitään kiinnittymisvuotoa ja niinku joku jo aiemmin mainitsikin, kiinnittymisvuoto on hyvin yksilöllistä.

Ikäviä uutisia olet saanut toivounelma, toivottavasti kaikki kuitenkin menee jatkossa hyvin!

Toivottavasti Kassiopeialla tärppäis, kun meni niin nappiin ajoituksen kanssa! Tsemppiä piinailupäiviin!

Hurjasti onnea P12, nyt toivotaan paljon tarrasukkia pikkuiselle ja onnea matkaan! Toivottavasti kyseessä olisi ihan oikea raskaus, eikä vain sitä, että hcg on koholla km:n jälkeen. Itsellä ne oli aika pitkään koholla vielä lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen, mutta toivon todellakin, että teillä tällä kertaa raskaus onnistuisi!

Aniit tsemppiä kovasti menkkojen odotteluun, toivottavasti alkavat pian. Itsekin pyysin gyneltä tero-reseptin varmuuden vuoksi, jos menkat eivät olisikaan alkaneet. Ne kuitenkin alkoivat noin kaksi viikkoa jälkivuodon loppumisesta. Tiedän ton tunteen, kun on sellaisessa välitilassa, että tuskin siinä tärppääkään (ei ainakaan meillä käyny niin) ja sit toivoo niin kovasti, et menkat alkais.

).( kierron puoliväliä mennään ja ollaan ahkerasti kyl heilutettu peittoja, toivottavasti tärppäis. Ovisoireita en oo tuntenu kyl yhtään, ehkä hiukan jomottaa oikealla puolella, jos oikein kovasti ajattelee, mut varmaan vaan mun kuvitelmaa. Ja toisekseen en usko tärppiin, kun aloitin tänään kesätyön, joten kyllähän se aina tuo lisää stressiä ja jännitystä, kun menee uuteen paikkaan.
 
P12
Kyllä mulla ihan uusi kierto oli jo käynnissä , nega tullut r-testiin jo pari viikkoa sitten. Tai onhan tää kierto edelleen käynnissä, km-kierto nro. 5 ja vuotoa odotellessa. Ultrassa tyhjä kohtu, hcg 15 ja mut saa poistaa listoilta , clomeja en tuu enää syömään. Syksyllä alkaa näillä näkymin astetta kovemmat hoidot, luomusti tai OI-hoidoilla ei olla saamassa raskautta alulle. Häikkää on gynen mukaan enemmänkin, ei tullut yllätyksenä tuo uutinen..

Plussaonnea kaikille tänne!! :)
 
Tsemppiä p12, toivottasti pieni pysyis matkassa loppuun asti. Tutulla oli paljon keskemenoja ja sai lugesteronia ja siihen loppui keskenmenot ja sai terveen pojan :)

Mulla oli tänään seurantaultra, 1 kpl 24 mm rakkula löytyi, puhkeaa varmasti pian. Vielä ei ovistesti näyttänyt positiivista, mutta mahdollisesti perjantaina tehdään sitten inseminaatio jos testi on huomenna positiivinen. Kirjoittelin tossa aikasemmin et mulla on uusi kierto menossa mutta ilmeisesti se ei päivittynyt listalle. Eli uudestaan:
magda, kp 13/28-30, 2. letrozol.
 


perjantai 4.5.





Nimi__________kp________YA/YK/YV__________hoitokerta


JeNski91............kp92/??..............yk8.............................2.clomi
Nyrpee-81.........kp86/32-33..........ya1/10...........................
tinksu...............kp50/28-31...........yk3..............................tauko
minttu_89..........kp34/26-28..........yk4................................tauko
toiveuni83.........kp30/28?...............ya9/10..........................1.clomi
DjaP..................kp28/??...............ya2007.........................1. clomi
Katrina86............kp25/29-?............ya10/2010....................2. clomi
Inkeri84.............kp22/??..............yk7................................4.clomi
Ambrosia85.........kp22/26-32.........ya10/10/yk16...................2.clomi
Kassiopeia..........kp22/??...............ya8/2010.......................3.clomi
Sanzu...............kp21/34................yv1.............................1.femar
Raita12..............kp17/??...................ya8/10.......................5. clomi
undercovergirl.....kp17/30..............ya6/10/yv2.....................tauko
rimpatti...............kp17/28.............yv2..............................1.clomi
Pettunia..............kp17/28-36..............yk18......................2.lezorol
magda................kp15/28-30..............ya6/10...................2.letrozol
toivounelma.....kp13/29-48...ya 5/2009/ yk29... 3.clomi+GonalF+Pregnyl
another.............kp10/32-?.........yk6/ya1/11.......................2.clomi
skorppari82.........kp9/??..............yv1,5.............................2.clomi
Ansku83............kp5/30-31..........yk15/ya11/10..................tauko
PikkuJellona........kp3/??...............ya9/10...............terot/clomitauko
Ranskismopsi.......kp??....................yk?.............................3.clomi


Tauolla/taustalla
Lumihiutale92, Calliope, AamuTorkku


Piinailijat
Kassiopeia dpo5
Pettunia dpo3


Ghostbusters





PLUSSANNEET

huhtikuu:
Vauvaton..5.4........kp26/??.........ya12/08......8.clomi
Kiri..........19.4.......kp33/25-30....ya10/10.....2.clomi
Nana2012...21.4....kp34/??........ya6/2011....4.clomi
10kaks.......26.4....kp32/42..........yk2..........2.clomi

maaliskuu:
Kuume82..11.3...kp30/~30..ya1/11...2.clomi
toiveajatus..12.3...kp 31/??....yk11....2.clomi
Aniit.........19.3....kp 30/?....ya10/10...5.clomi (km :()


helmikuu:
Micaela..22.02....kp29/33.....yk5....3.clomi
Idylli......24.02....kp27/28.....yv3.....2.clomi
Marsiina..26.02...kp47/??...............clomit






Clomittaret 2011 -pinoon linkki: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/lapsettomuus/1896220-clomittaret-vuonna-2011-a/

Clomittarien plussapinkka: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2079283-clomifem-hoidosta-plussanneet/


Päivittäjä: another (ja Ansku83)

 
Viimeksi muokattu:
Mulle saa päivittää nyt torstaille kp3/30 ja yk15! Kiitos! =) Tauko edelleen tää kierto! Josko sit ens kuussa lähetään sillä 3tbl/vrk menemään! =) Katsotaan mitä se lääkäri sanoo tuosta pilonidaalin leikkaussuunnitelmasta...vai leikataanko lain! =) Lääkäri on 25.5.....................ja polttarit 19.5. IIIIIIIK!!!!!!!! :D :heart:
 
Ansku83 ei kai kyseessä ole sun polttarit? eihän niistä kuuluis tietää etukäteen? :D
Mulla tosin kaveri meni vahvistamaan mun epäilykset mun polttareista kertomalla että on pahoillaan ettei pääse "huomenna" paikalle.. aavistuksen alko kyrsimään :kieh:
Onskat uudesta kierrosta! Eihän sitä tiedä vaikka taukokierrossakin kroppa pelittäis?


).( Täällä lämmöt noussu yli 37:n pari päivää sitten ja nyt alkanut vatsan kutina. Alko eilen ja nyt tekis kokoajan mieli rapsutaa? muniksien kohdalla pahin kutina :O
Rinnat on myös aikasta arat, mutta ei mitään mahrottomia :)

Huomenna lähdetään miehen kanssa tallinnaan kylpylöimään :heart: pieni irti-otto arjesta!=)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille vastauksista mun pohdintaan kiinnittymisvuodosta! Eli toivoa on vielä, vaikkei vuotoa ole ollut :)

Tilasin netistä CB:n digitaalisia raskaustestejä, niin ei tarvii sitte arpoa haamujen tai kuviteltujen viivojen olemassa oloa... Miljoonia testejä tehtynä elämän varrella ja jos oikeen tarkkaa katsoo, niin sen viivan alkaa jo näkemään ( =kuvittelemaan) siinä. Nyt ei auta ittensä huijaukset tässä testissä :D Ne tulee varmaan tänää postissa, mut yritän malttaa odottaa ainakin lauantaille, niin ei sitte tule turhaan tietoon mahdolliset varhaiset km:t...
Tänään siis kp 26... Pitäkee peukkuja! :)

Onko täällä muuten muita yrittäjiä? Siis työkseen yrittäjiä? Täältä tuntuu saavan vastauksen lähes kaikkeen, niin kokeillaan nyt tätäkin :)
Eli minkä mukaan yrittäjä saa rahaa äitiyslomalla? Onko pelkän YEL:in mukaan? Yritin Kelan ym. sivuilta saada jotain käsitystä, mutta turhaan... Ei menny jakeluun :O
Vaikka se nyt on yks hailee, vaikkei sais penniäkää mistään, kunhan sais sen nyytin vihdoin syliin :)
 
DjaP Täällä kans yks yrittäjä :wave: (tosin tällä hetkellä vain sivutoimisesti) Yrittäjän äitiysraha määräytyy juuri YEL:in mukaan ja YEL:in suuruuden voit itse määritellä (vain minimiä on pakko maksaa) Tämän kanssa voi myös kikkailla; maksa maksimiYEL:iä 6 kk ennen laskettua aikaa niin saat hyvä äitiysrahat ;) Ja vaikka hetken maksaisitkin isoa YEL:liä niin itsehän siitä hyödyt kun kerrytät enemmän eläkettä...

).(Menee sitten inseminaatio ohi tässä kierrossa... Ei vieläkään ovisplussaa, mutta viiva on sen verran tummentunut että ovis osuu viikonlopulle. No, toivottavasti koti-inseminaatio riittäisi :D
 
magda harmi jos menee inssi ohi, jospa kuitenkin koti-inssistä olisi hyötyä :)

DjaP miekii kyllä luottaisin juuri noihin digi testeihin ;) sitten jos tarvetta tulisi niitä testejä lueskella!

ansku83 pidetään peukkuja siun lääkäriajalle, että kaikki menee leikkauksen suhteen niinkuin toivoisit :)
voi ihanaa, polttarit :D!!! jos ne on siun omat, niin ihmettelen samaa kuin ambro et miten sie jo niistä tiiät sitten ;)
voi että, miekii haluun suunnitella häitä :heart:

useamman kierron clomeja käyttäneet:
onko teillä seuraavissa clomikierroissa pysyneet kp-päivät samoina kuin ensimmäisessä, eli ovis aina samana päivänä?

kun mietin tässä että jos ovis aikaistuukin, kun ekalla kerralla oli ne järkyttävät kivut kp16, nyt tänään kp9 on alkanut selkä vähän kipeytymään ja valkkariakin tulemaan, että jos se ovis tuleekin nyt jo esim kp15! en ole siis vielä tikuttelua aloittanut tälle kierrolle!
 
Another, mulla tuli ovis ekassa lääkkeellisessä kierrossa vasta kp18 tai jotain, mutta nyt tässä toisessa jo kp13. Eli voi tosiaan näköjään aikaistua huomattavastikin.

Voi harmi P12. Kaikkea hyvää teille jatkossa. Kävit ilmeisesti gynellä ja sait uusia tutkimustuloksia?

(.) Huomenna vielä varmistellaan ja sitten täälläkin jäädään jälleen odottamaan kierron tuloksia. Toivottavasti pysyis ajatukset poissa tästä projektista mahdollisimman pitkälle. Onkos täällä muita höyrypäitä, jotka laskee jo hyvissä ajoin ennen plussaa, milloin mahdollinen pahoinvointi alkaa (6+) tai missä vaiheessa töissä olisi kertomisen paikka (12+)?
 
Viimeksi muokattu:
Ambro ja another Kiitoksia toivotuksista! :) Juu, omat polttarit on! Eikä mun niistä
pitäis tietääkkää, mut rakas pomoni (joka on myös veljeni pomo) ei osannu pitää suutaan
kiinni! Veli oli kaason pyynnöstä pyytäny pomolta mulle ko. viikonlopun vapaaks ja painottanut
vielä useaan kertaan ettei sitä saa missään nimessä mulle kertoa! No, pomopa ajattelematta
väläyttämään mulle viime viikolla: Muistin laittaa sulle vapaaks sen 18.-20. viikonlopun ku
veljes pyys! .....ei siinä ehtiny tekee mitää ku se sen väläytti! Mut tärkeintä mulle on se
mitä siellä tapahtuu ku se päivämäärä! Vaik olishan seki ollu kiva ylläri, mut aina ei voi voittaa! :D
Eli ei ole (onneks) mitään käsitystä mitä siellä tapahtu...et mielummi näin päin! :)

Asiasta sadanteen...täs alkaa olla nyt viime syksystä lähtien käyny sillee et aina ku mulle hyökkää
tätsy kimppuu ni jollai tapaa kuulen tai joku kertoo mulle olevansa raskaana! Tämänkään
kierron alku ei tehny poikkeusta! Entinen työkaveri ilmoitti raskaudestaan tänään...tai no, eilen,
mut kuitenkii! Alkaa hajottaa!!! :( Ja tää venttaa viel kaksosia! Rupee pelipöksyt repee, mulla
kun on kellarissa tulva ni miks aina ja just sillon jonku pitää ilmottaa raskaudestaa! Tässäki
pätee varmaa taas se Murphyn laki: Jos joku menee pieleen ni se menee! x(
Anteeksi avautuminen! :ashamed: ja myös tuo ihme rivijako...tää puhelimella kirjottamine on vähä hanurista! :)
 
Another, ei ollut varsinaista folliultraa tässä kierrossa, koska oli se Taysin lääkäriaika kp8 ja silloin sitten jo katsottiin, että mikä on tilanne...

Pettunia kyseli siitä viikkojen laskeskelusta... Pakko myöntää, että syyllistyn siihen. Muutenkin olen armoton suunnittelija. Mihin vaan oon menossa tai jotain järjestämässä, niin kaikki on vimpan päälle suunniteltu valmiiks. :whistle: Noista polttareista tuli mieleen... siskoni kosaisi avokkiaan tuossa vappuna, joten ilmoitin hänelle, että meikäläinen sitten osallistuu hääsuunnitteluun. :D

Täällä menossa kp 24... ärsyttävää odottelua. Jotenkin vaan sellainen olo, että ei edes ollut koko ovulaatiota, mut tiedä sitä sit. Enpä oikeastaan huomaa/tunne sitä onko vaiko ei. Ukko-kulta tuossa yhtenä iltana sanoi, että kumpa siellä vatsassa olisi joku. Hauskaa, kun oon tartuttanu häneenkin vauvakuumetta. :kiss:
 
Mulle saa päivittää tänään kp2/28.
En edes tiedä otanko huomenna Clomia kuten lääkäri määräsi. On ollut niin ihana luomukierto ilman mitään sivuoireita.. Paitsi menkat tuli nyt sitten oikein kunnon oireilla, mutta välissä ehti olla niin monta ihanan rauhallista viikkoa.

Polttareista... Mä oon ainaki järjestäny omat polttarini elokuulle :D Saan ainaki mitä haluan :D
Varasin mökin koko viikonlopuksi ja kutsuin paikalle kaikki tyttökavereista tulevaan anoppiin asti.
 
Enhän mä sit malttanut odottaa viikonloppuun, kun nuo testit tuli eilen postissa... Tänään aamulla oli pakko tehdä ja kyllä siinä taas niin selkeesti lukee, että
EI RASKAANA :'( Testipakkauksen mukaan, Jos testin tekee 2 päivää ennen menkkoja, on tulos 97% varma... Eli ei paljoa mahiksii.

Pitikin taas jo innostua ja toivoa, että joko nyt tärppäis :headwall:
Odottelen siis tätiä kylään lähipäivinä ja jos nyt tulis tänää tai huomenna, niin voisimpa nauttia tädin kanssa pullon punkkua tähän ketutukseen!!! Taidampa korkata vielä skumppapullonkin, koska tajusin just, et meillä on viisvuotispäivä siitä kun ollaan alettu yrittää lasta! Kait sitä täytyy jo juhlia!?! :mad:
Masentavaa... Ja taas tuli eilen raskausuutisia lähipiiristä... Se oli sitten viho viimenen lapseton ystävä!

PS. Kiitokset YEL vastauksesta :)
 
PikkuJellona, voi että, älä nyt masennu sentäs :(
ei tää maailman lopun asiana saa olla, vaikka se välillä sille tuntuukin :(
*halauksia sinulle* :hug:
....ja sitä paitsi eihän 29v ole vielä asian suhteen edes vanha ;) toivoa on siis vielä kymmenenkin vuotta :D

DjaP harmi että negan testasit. joo ehkä tuo on paljon karumpi tapa saada selville että ei ole raskaana kun oikein tekstikin ilmestyy. kun se että tutkii onko haamuja vai ei! pidetään kuitenkin vielä toivoo yllä, että kiinnittyminen yms ois tapahtunu siulla myöhempään kuin mitä ootit!

Pettunia myönnettäköön että miekin noita vauvasivustoja ja laskureita aika ahkeraan oon käyttänny :D heh, ehkä pitäis vähentää kun ei tuota onnee raskautumisen suhteen oo ollut niin jos mie piruja seinille vain maalailen tuolla toiminnalla ;)

ansku heh okei, harmi että se pomosi sen möläytti :D joskus ihmiset on vain niin ajattelemattomia :D mutta se on kyllä totta että yllärinä jos säilyy vain se mitä teette, niin on jotain odottamatonta eessä vaikka päivämäärän tietäisikin ;)
kerroitko sie sitten veljelles että tiiät polttareista vai aiotko esittää täysin yllättynyttä päivän koittaessa?

niin ja harmi tuo raskausuutisten kuuleminen juuri menkkojen aikaan :( voin vain kuvitella miten se sattuu sydämeen kun itse vuotaa kuin seula toisen iloitessa raskaudestaan!

ai niin pettunia, haluatko dpo-listalle?
(oon kyllä ollut aika onneton muistamaan noita dpopäivityksiä, anteeksi asianomaisille!)

on:
joo todella outoa jos nyt jo ovis tulis niinkin aikaisin, mulla on siis selkä oireillut enenemässä määrin ja mahakin jo vähän :/ ei kuitenkaan semmoisii jättiläiskipuja, joita viime kierrossa kp16 oli!
 
PikkuJellonaa minäkin tsemppaan. Älä luovuta. Voihan sitä tarvittaessa ottaa etäisyyttä palstoihin ja jopa pitää taukokuukauden. Mä täytän tänä vuonna 35 ja esikoista yritän saada alulle. Ja sen jälkeen vielä toivoisin saavani ainakin toisen lapsen. Joten älä sinä nyt itseäsi liian vanhaksi kuvittele!

Petunia, kyllä minäkin käytän kaikki mahdolliset laskurit tietääkseni milloin mitäkin tapahtuu jos nyt raskaudun. Jopa äitiysloman alkupäivän lasketan :) Hullua, mutta hauskaa.

Another, ei mulla ainakaan ole ovis pysynyt samalla paikalla. Pelkillä Clomeilla pysyi paremmin siinä kp 18 huiteissa, mutta plussa kierto clomien jälkeen ovis oli jo kp 16. Nyt kun mulla on clomit+Gonal yhdistelmä niin ekassa kierrossa ovis oli vasta kp 19 ja viime kierrossa kaiketi kp 15 ja nyt todennäköisesti jo kp14. Lääkäri sanoi mulle että hormoneilla oviksen kohta voi vaihdella paljonkin, riippuu siitä miten kroppa reagoi milloinkin niihin.

magdalle onnea kotisiemennykseen!

Minä itse: tänään oli folliultra ja näytti siltä että ovis olisi aivan juuri. Tällä kertaa vain yksi follikeli ja kokoa 19 mm. Clomeista tuli yöhikoilua, muuten oireetonta. Sitä olen miettinyt että mulla ei ole hoitojen aikana tullut ovisvuotoa ollenkaan. Silloin kun oli luomukierrot niin ovislimat oli tosi selkeät. Tämä mua vähän häiritsee. Mutta eihän ovis aina anna mitään oireita ja ehkä hormonit voi heilauttaa kaikkea toimintaa kropassa. Endo diagnoosi ei muuta meidän hoitosuunnitelmia. OI:ta tehdään vielä ensi kierto, jos nyt ei plussata ja sitten elo-syyskuulla IVF tai ainakin jonossa jo silloin.
 
Voi harmi sun negaa DjaP. Se on aina kova pudotus.

PikkuJellona, meilläkin on lapset puhuneet siitä, että miksi ei äidin mahassa kasva vauvaa. Ja ei todellakaan ole puhuttu aiheesta mitään lasten kuullen. Aina vähän kirpaisee. :hug: sulle.

Hei Toivounelma, mistä löytyy laskuri äitiysloman alun laskua varten? Mitä muita kivoja laskureita olet käyttänyt? Itse osaan käyttää vain lasketun ajan laskuria. Noi muut viikot lasken ihan summittaisesti päässä.

Laita vaan another mulle dpo2, vaikka en yhtään ole varma, pitääkö paikkansa. Voi olla vasta nolla tai ykkönenkin. Tai sit ei ollut ovista ollenkaan.
 

Yhteistyössä