Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Hyy2 Onneksi kaikki hyvin, se on pääasia <3 Ja onnea paljon :)

Mulla on hirveet turvotukset tullu ja painoa miljoona kiloa lisää. Jalkoja ja sormia särkee ihan kamalasti. Onneks pissa edelleen puhdas ettei toivottavasti alkais mitää myrkytystä kehittelemään =/ Huomenna meidän pikkunen olis täysaikanen jos päättäis syntyä eikä enää kohdeltais keskosena <3
Meillä on huomenna myös kokoarvio, saa nähdä mitä lupailevat siellä.

Mimmuskainen ja mini 36+6 <3
 
Täällä iski joku pesänrakennus vietin tynkä tai jotain.. eilen työpäivän jälkeen aloin siivoilee. PEsin pyykkii monta koneellista, astianpesukone lauloi iloisesti, vaihdoin lakanat ja käänsin patjan. ja tänään jatkuu ja jo nyt suunnittelen järjestystä uusiksi ja helpommaksi niin ja leivon sämpylöi ison kasan :)

Moon stars ja ihme 5+0 POKS :) (eka poks) jeee
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82 ja Melody89
Heipä hei.

Täälläkin saatu vähän asioita eteenpäin!

7.4 eli rv7+4 ois varhaisultra yksityisellä
Ja 16.4 eli rv8+6 ois eka neuvola :)

Voi kumpa sinne asti pääsisi<3 täyttelin just ihan into piukeana jo noita neuvolasta tulleita papereita :D mulle on tullut niin vahva tunne tässä parin päivän aikana, että tän pikkuisen on tarkoitus tulla meille<3 toivottavasti tunne kestäisi....

Tsemppiä myös muille, varsinkin meille alkutaipaleissa oleville ;)

<3 Melody ja Toukka 6+0 (varovainen *poks*) <3

Muoks. Poksuttaan moonstars näköjään samana päivänä :)) tuokoon se meille onnea!
 
Viimeksi muokattu:
Melody näköjään poksutaa n.. jotenkin itelläkin tunne et tämä kestää loppuun asti.. en jotenkin osaa pelätä keskenmenoa ja tiedän etten ite voi siihen vaikuttaa mut ajattelen itse et tää tulee marraskuun lopussa ja sen mukaan jo kotia suunnittelen ja ideoita pyörii päässä ym... minullakin on 7+4 varhaisultra tyks mut päivä on 14.4 ja eka neuvola 24.4 ja 20.4 minä täytän vuosia joten tämän vuoden huhtikuun minä tulen muistaa ja jos ultras on kaikki hyvin se on maailman paras lahja ja muuta en kaipaakkaan :) ( ja sit tääl tulee itku jo pelkäst ajatuksesta) menis aika äkkiä.

hyy2 onnea täältäkin ja onneks kaikki on nyt hyvin :D

ON: soittoa tyksist tänään hcg oli 653 joten edelleen raskaana ja hyvin nousee arvot.. eikä kulema tarvii enää sitä ottaa ja toivotti tervetulleeksi varhaisultraan.. :D

moon stars ja ihme 5+0
 
Viimeksi muokattu:
Mimmuskainen onnea täysiaikaisuuden johdosta:) Jännää!!

Hyy2
Mukavaa kun tulit kertomaan kuulumiset ja onnea pikkuisesta :heart:
Varmasti säikäyttäviä hetkiä:/


Tikkerituu
Kivaa kun kävit täällä moikkaileen:)

moon stars tarttuspa mullekin tommonen energia:D

Melody nyt on kivoja etappeja sulla tulossa, ja juu niitä neuvolapapereita on jännää täytellä ja se on ihanaa neuvolassa saada neuvolakortti :heart:

luna ja palleroinen 18+3
 
Melody: Mulla samana päivänä varhaisultra kun sulla..niin lähellä mutta silti niin kaukana :D

Moonstar: ei tiedä vaikka oltaisiin samoihin aikoihin synnärillä tyksissä kun niin lähekkäin LA molemmilla ;)
 
kaathy Vähäks siistii.. mennään siel käytävil ja etitään toisiamme :D noh kummin tehään meetkö sä vähän yli vai synnytänkö mä vähän aikasemmin :D


tylsää miks meil ei voi tulla neuvolast lappui kotiin :D

mun energiat loppuu aina siin 5-6 aikaan illalla ja viimeistään näin 8 korvilla oisin valmista kauraa nukkumaan.
 
Nyt vois hyvin kompata mainosta "en haluisi valittaa mutta" hitoksee on ollu huono olo!!:D ja ku se on ollu jokapvä aamusta iltaan, ei pääse eroon siitä lainkaan. No kyl se siitä sitten taas...(en oo oksentanu kuitenkaan) vielä!:)

Moonstar: Juu kumminpäin vaan kunhan vaavi on kypsän kokoinen ;)
 
huhhuh täällä on ollutkin tapahtumarikkaita nämä muutamat päivät!

mulle soitettiin siis perjantaina takaisin tuolta lapsettomuuspolilta, kun olin sieltä tiedutellut pääsenkö varhaisultraan, vaikka en ollut siellä ehtinyt hoitoja aloittaa, jonossa olin kuitenkin. niin he eivät silloin tienneet siis kun soitin, että miten on ja ehdin varata yksityiselle ajan, MUTTA sainkin polilta ajan jo tälle aamulle! ja kyllä jännitti.....

noh ultrakuulumisia riittää sitten sekä hyviä että vähän huonompiakin.. hyvä asia oli että raskaus on mitä todennäköisimmin kohdussa, eikä ulkopuolella.. mutta huonoa sitten se ettei vastannut lähellekkään viikkoja 6+4 :( lääkäri sitten sanoi minulle että vastaa jotai viidettä viikkoa, mutta että ei voi kuitenkaan tarkkaan sanoa kun näyttää olevan niin alussa, mutta näin hänen kirjoittavan johonkin paperiin että 5+5... sykettä tai mitään sellaista ei siis löytynyt myöskään, mutta selvä pieni alkio-möykky.. ja kahden viikon päähän tarkastusaika, että onko siellä mitään kasvanut.. on kuulemma kuitenkin edellytykset kehittyä vielä normaaliksi raskaudeksi.

en tiedä vaan yhtään mitenpäin tässä pitäisi olla.. toisaalta yritän ajatella, että kun mun ovis oli 100% varmasti vasta kp18-20, joten siihenhän noi viikot vielä just ja just menis, mutta jotenkin on kuitenkin niin pessimistinen olo, tän mun oireettomuudenkin takia :( tänään kyllä on muutaman kerran itkeskelty... mutta ei kai se auta kun odottaa... tulee olemaan elämäni pisimmät kaks viikkoa, ja nää kaks edellistäkin viikkoa on ollut jo toooodellla hitaita..

toivottavasti teillä parempia uutisia :heart:
 
Mulla oli tänään rakenneultra ja pikkuisella on kaikki hyvin ja rakenteet on kaikki niinkuin pitää!!! On niin onnellinen olo että pikkuinen voi hyvin :heart:
Hassu olo, oon pelännyt ja odottanut tätä päivää niin paljon ja nyt ultra on takanapäin ja kaikki on hyvin! Nyt yhtäkkiä voisi ajatella kaikkea sitä mitä en ole oikein uskaltanut ennen rakenneultraa. Pari viime päivää oli tosi raskaita, jännitti niin kovasti.
Voi että, pikkuinen oli oikein suloinen ja vilkas tapaus :heart:

Ultraava lääkäri oli ihana, tosi sympaattinen ja selitti kaiken tarkkaan. Saatiin 20 kuvaa mukaan! Ja poikavauva sieltä siis on tulossa edelleen, varmistui edelleen:)

Melody mä kävin ultrassa 5+4 ja silloin näkyi sellainen 2mm pitkä viiva vain mutta sieltä se pikkuinen kasvoi:) Toivon todella että parin viikon päästä saat hyviä uutisia!
 
Melody: tsempit et kasvais siitä nyt normaalisti:), ja uuuskon et on pitkät kaksviikkoo ettei varmaan tiijä mitenpäin olisi:/

Luna: Hienoa että kaikki oli hyvin, edellisen keskeytyksesi jälkeen ei varmaan ole ollut helppo relata. Nyt on toivottavasti sen aika:flower:
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Onnea luna hyvistä ultrakuulumisista!! Upeaa, että kaikki on hyvin! Onneen heittäytyminen ei ole helppoa, mutta yritä nauttia raskaudesta, onhan tämä aika ainutlaatuista aikaa :)

Voimia melody pitkiin viikkoihin! Toivottavasti saat hyviä uutisia parin viikon päästä!
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
luna onnea hyvistä ultra kuulumisista :heart: nyt sit nauttimaan täysin rinnoin ja ostamaan tavaroita ym :D

melody toivottavasti pikkuinen kasvaa siellä edelleen ja normaalisti.. uskon niin :) mikä päivä sulla on se varmistus ultra ollaanko kenties ultra kaverei omani on 14.4
toivottavasti voit olla oikein päin tän kaks viikkoa :)

kaathy juu toivotaan että vauvat on tervei tulee ne kummin päin vaan :D sen näkee siis marraskuussa.. mul kyl sellainen kutina et joulukuulle menee :) oon niin loppu kuust et varmasti menee sinne saakka. :D
 
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Ihana kuulla luna:heart: varmasti todella helpottunut olo.:)

Ja kiitos kaikille tsempistä. Eilinen meni melkein kokonaan itkiessä, ja mahdolliseen keskenmenoon valmistautuen... :/ mutta tänään ollut vähän parempi fiilis, on vaan pakko yrittää olla vähän positiivisempi jos meinaa nää pari viikkoo jaksaa.. Ja kun ei sieltä nyt vielä mitään km tuomioo tullut, joten kai pitäs vaan ajatella että vielä on toivoa.. Ja moonstars mul on 15.4 eli melkein samaan aikaan ;)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: luna_82
Mä vähän mietin että alkaisinko kerään listaa siitä mitä kaikilla on seuraavana (ultrat jne). Sitä joskus listailinkin mutta sitten se jäi.
Vai mitä ootte mieltä? Muuten meinaa unohtua kellä on mitäkin millonkin.
Ja että päivittelisinkö sitä clomittarien tapaan tänne aina niin että joka sivulla näkyy.

Melody olikkos sä testannu jo digillä 3+? Mä ainakin uskon että kaikki on hyvässä mielessä vielä mahdollista, ja pidän kovasti peukkuja sen puolesta!
Jo haluut niin voin yrittää ottaa kuvaa siitä meidän 5+4 ultrakuvasta, jos sait ultrasta kuvaa, että mitä siinä näkyy. Toki näkymät voi olla hyvin henkilökohtaisia. Mullakaan ei silloin vielä sykettä näkynyt kun se alkaa näkyä sit joskus 6+-7+.
 
Melody esikoisesta meillä muuttu la ekassa ultrassa (siis nt-ultra) 1,5viikkoa! Digi ei meinannu millään antaa mulle 3+, ainoo mahdollinen syy oli, että kiinnittyminen ois kestänyt pidempään, sillä muuten en tiedä koska tuo lapsonen on siitetty, pyhä henki varmaan asialla. Tiesin ennen plussaa varmaksi, että oon raskaana, mutta testi ei vaan näyttänyt viikkoon sitä mitä halusin. Älä vielä sure, huoletimatta oleminen on varmaan mahdotonta, mutta toivoa on :)
 
luna jos jaksat väsätä listaan ultrat ja muut niin minulle sopii.. :)

Täällä tänään tehty digi ja antoi sen 3+ joten iloinen ja onnellinen olen. toistaiseksi kaikki hyvin kai :) olotkaan ei ihan mahdottomia ole.. :D

moon stars ja ihme 6+0 POKS
 
minä täällä nostelen meitä ylöspäin :D

uni maittaa oikein urakalla.. nyt vapailla nukkunut 11h yöunet ja viel päikkärit päälle.. :D miten mahan huomenna herätä töihin... :D ja kovasti harkitsen otanko fillarin alle... vähän laiskistuin ton liikunnan suhteen.. :Draskauden mytä.. mites täällä muilla menee?


moon stars ja ihme 6+3
 
6.4.2014 :

Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta

Pumppeli...........14.4.2014..........2.c.,pco,2.lapsi,31v
Mimmuskainen...17.4.2014..........1.le, 1.lapsi, selittämätön
Muruli................1.5.14................1.ivf, 31v, 1.lapsi
hiulu..................19.5.14..............3. c+pr+ins, 2.lapsi, selitm.sekund.
Poca..................21.5.2014......... .3.c+cf
Monsuliino..?
jadelyn84.............17.7.2014............
luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v
Seemi..................7.9.2014............1.lapsi, ½pco
Miyaka.................30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi
Amrosia85...............3.11.2014.........
Melody89............20.11.2014........5.c, 1. lapsi, ovulaatiohäiriö
Kaathy...................21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi
moon stars..........27.11.2014........6.c, 1. lapsi

:heart::heart::heart:

Seuraavaksi:

14.4 moon stars VU
15.4 Melody89 VU
16.4 Melody89 N
22.4 luna_82 N
24.4 moon stars N

:heart::heart::heart:

Syntyneet
Tikkerituu.............10.7.2013........tyttö
PikkuJellona..........10.8.2013........poika
titiuu85................14.10.2013.......tyttö
Hyy2....................15.11.2013.......tyttö
Hempukkainen......30.11.2013......tyttö
Neppu.................24.1.2014........tyttö
NiQ.................... 25.1.2014.........poika
miss_piggy..........10.2.2014.........poika
takkuapina..........22.2.2014.........tyttö

Kadoksissa?
fenixlintu


 
Viimeksi muokattu:
Tein nyt tuon Seuraavaksi-listan, ilmoitelkaa jos siinä on virheitä ja kun tiedätte uusia omia tapahtumia:)

Pumppeli ja Mimmuskainen on kärjessä, mitä fiiliksiä siellä:)

moon stars mä en urheillu oikeastaan yhtään ekoina 14 viikkona väsymyksen ja höntin olon vuoksi, plus toki osa oli laiskuuttakin ja sitä että piti oloja hyvänä syynä ettei tarvinnu:) Oon kyllä edelleen laiska, käyn vain kerran viikossa äitiysjoogassa. Salilla oon yrittäny mennä jo monta viikkoa. Pitäs pakottaa ittensä, vaikka töitten jälkeen on ihan väsy.
Mä nukun välillä kans tosi hyvin yön, mutta esim. eilen aamulla heräsin 6.30 ja pyörähin selälleen niin mahassa alkoi semmoiset aamujumpat että ei siinä enää osannu nukkua:D
Tunnen palleroisen liikkeet parhaiten kun makaan selälläni, muuten vain satunnaisesti. Mutta sen ihan jo näkee kun maha heiluu kun pikkuinen siellä heiluu :heart:

Oon katellut nyt tällä viikolla jo vähän pinnasänkyä, vaunuja ja vierashuoneen järjestystä. Kauheen vaikeeta tietää mitä sitä oikein hankkis ja vaihtoehtoja niin paljon:)
Mutta ihanaa noita on kyllä katella.

luna 20+6
 
  • Tykkää
Reactions: Melody89
Heippa :) täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena onneksi :)

Enää reilu viikko tarkistus ultraan, jee:heart:

Ja tosiaan digejä en siis raaskinut tässä ostaa kun sen yhden ja tein sen jo alussa ja sain sen raskaana 1-2. Ja siitä noin 1,5 viikon päästä sain apteekin testiin tasavahvat viivat, siihen luotin ja se jäi viimeiseksi testiksi. Eli mulla meni ekasta haaleesta plussasta kaks viikkoa tohon että viivat oli tasavahvat, voi olla siis että kiinnittyminen on ollut vähän normaalia hitaampi, en tiedä..?

Ja nyt on tullut taas takaisin vahva olo tästä raskaudesta. Oireetkin on ollut kovasti vahvistumaan päin ja paha olo lisääntynyt kuluneen viikon aikana reippaasti, joten tällä hetkellä olo on aika hyvä ja luottavainen tulevaan.

Iso kiitos kaikille rohkaisevasta kommenteista:heart: ne on parantanut tosi paljon mun mieltä! :)

ja mulla on se seuraava VU vasta siis 15.4 ja neuvola 16.4 niinkun tossa lukeekin :)

Viikoista en enää pidä kirjaa enkä niistä stressaa, koska olen tosiaan aika varma että ne saattaa mulla muuttua. Kuukautitista laskettuna nyt ois kuitenkin jo 7+3.

Mites muilla menee?

<3 Melody + Toukka <3
 
Viimeksi muokattu:
viikot luulen et minulla ne pitää aika hyvin paikkansa kun laskureilla kattoo niin sekä menkkoista ja oviksesta laskettuna saan ihan saman lasketun ajan.. jaja menkoista laskettuna niin ovis oli juurikin siinä missä se sen näytti olevan :D mut voihan se minullakin muuttua viellä..

Hitsi mäkin haluan pahanolon tai jotain.. joka tekis täst oikein konkreetista.. siis on mul mieli haluja just näin mainoksen kanasalaatista ja arvaa tekeekö mieli :) aamupalaks omatekemää sämpylää ja kahvia ja kahvi tökkis heti vastaan kun ekan hörpyn sain suuhun ja kun minä sen keitiin niin perhana sen myös juon.. :)

päätä särkenyt kahtena aamuna- lievästi mut minulla taipumus migreeniin niin miten minä siitä nyt sit tokenen :/ jos iskee?

luna ihana toi lisäys listaan.. ja minun oli ainakin oikein :D hitsi menis aika äkkiä.. mieskin pyysi ultrapäivälle ja neuvolle vapaaks päivät ja saadaan ssit fiilistellä yhdessä niit jos fiilisteltävää on :D
 

Yhteistyössä