Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

Hellouuu! Mulla on huomenna 7.4 varhaisultra :) jänskää..

moonstars älä haluu pahaa oloo, mä oikeesti itken itteni uneen joka ilta ku kärsin niin pahoista oloista YMPÄRI vorokauden:( en pysty tekemään mitää muuta kun olemaa neljän seinän sisällä:/ toki ymmärrään, itsekki haluisin oireita jos niitä ei olisi ;)

melody eiköhän siellä ole kaikki hyvin jos oireetkin vahvistunut=) toivotaan ainakin niin.
 
6.4.2014 :

Nimi___________LA_______plussaushoito&muuta

Pumppeli...........14.4.2014..........2.c.,pco,2.lapsi,31v
Mimmuskainen...17.4.2014..........1.le, 1.lapsi, selittämätön
Muruli................1.5.14................1.ivf, 31v, 1.lapsi
hiulu..................19.5.14..............3. c+pr+ins, 2.lapsi, selitm.sekund.
Poca..................21.5.2014......... .3.c+cf
Monsuliino..?
jadelyn84.............17.7.2014........2.le+g+pr, 1.lapsi, 29v
luna_82.............18.8.2014..........a+pu+pr+lu, pco, 32v
Seemi..................7.9.2014............1.lapsi, ½pco
Miyaka.................30.10.2014.........c jälkeisellä tauolla, pcos, 1.lapsi
Amrosia85...............3.11.2014.........
Melody89............20.11.2014........5.c, 1. lapsi, ovulaatiohäiriö
Kaathy...................21.11.2014......lz+mp...27v. pcos 1.lapsi
moon stars..........27.11.2014........6.c, 1. lapsi

:heart::heart::heart:

Seuraavaksi:

8.4 jadelyn NL
14.4 jadelyn SR
14.4 moon stars VU
14.4 kaathy VU
15.4 Melody89 VU
16.4 Melody89 N
22.4 luna_82 N
22.4 ambrosia NPU
24.4 moon stars N
22.5 ambrosia N

:heart::heart::heart:

Syntyneet
Tikkerituu.............10.7.2013........tyttö
PikkuJellona..........10.8.2013........poika
titiuu85................14.10.2013.......tyttö
Hyy2....................15.11.2013.......tyttö
Hempukkainen......30.11.2013......tyttö
Neppu.................24.1.2014........tyttö
NiQ.................... 25.1.2014.........poika
miss_piggy..........10.2.2014.........poika
takkuapina..........22.2.2014.........tyttö

Kadoksissa?
fenixlintu


 
Viimeksi muokattu:
siel on ihana ilma ulkona. tääl ainakin jossain vaihees vettä satanut ja niin raikas ilma.. oli ihana kissan kanssa kävellä metsässä ja nuuhkia ilmaa.. ja kissakin tyytyväisenä nyt pesee itseään. :D meillä siis kissaa ulkoilutetaan valjaissa, välillä oikein ihmettelen kun löytyy enemmän koiran piirteitä :)

Mielessä on käynyt kun kissa osaa kyllä morunalla ilmoittaa kun haluaa ulos ja jollei heti pääse mouruu niin kauan et pääsee et miten sit kun ei vauvan kanssa voi niin vaan painella ulos kun kissan tekee mieli.. sit ei hätää jos mies kotona mut jos sil alkaa syksyllä kuntoutus niin oon vauvan kanssa yksin sitten..


moon stars ja ihme 6+3
 
Hei.

Ilmottaudun mukaan. Eka lapsi syntyi kesällä-12 clomeilla ensimmäistä kierrosta ja nyt pitäs ma alottaa clomit. Toivotaan, että nytkin tärppää eka kierrosta :). Jännittää pikkasen kuinka käy.


Oi voi tulikohan oikeaan ketjuun? Onko muita clomeihin liittyvää ketjua vai saanko pysyä tässä ketjussa?? :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää plussaushoidoksi: 2. letrozol+gonal-f+pregnyl. 1. lapsi, ikä 29 Ennen tätä coktailia söin muutamia kiertoja clomeja tuloksetta. Ja seuraavaksi mulla on 8.4 neuvolalääkäri ja sokerirasitus 14.4.
Tänään vauva on koko ajan liikkeellä, potkuja ja lyöntejä tuntuu aina kun istuu tai makoilee. Lähinnä kun itse olen rento ja rauhallinen, vauva potkii. Joskus jopa seistessä tuntuu. Ja vatsa oikeesti menee hassun malliseksi, kun vauva siellä kääntyilee ja voi tuntea kaksi möykkyä, pään ja jalat.

Moon stars: Mulla oli myös suht vähän oireita niin mä käytin ylijääneitä ovistestejä raskauden alussa ennen nt-ultraa. Ne näytti raskauden heti. Oon kuullut toisistakin koiramaisista kissoista.
Lunalle paljon onnea ihanista ultrakuulumisista.

Nyt on liikunta jäänyt vähemmälle. Olen ollut paljon ylitöissä ja sitten me oltiin kaks viikkoa matkoilla. Siellä tuli kylläkin paljon käveltyä ja uitua, kerran pyöräiltiin. Mahdoin olla aika näky vatsani kanssa fillarin selässä! Kolmen viikon tauon jälkeen olin kahvakuulassa. Muuten meni hyvin, mut kauhee närästys heti jos täytyi kumartuu eteenpäin. Närästys jatkui koko illan. Luulen et menin liian täydellä vatsalla treenaamaan.

Mulle on kyllä maistunut kaikki ruoat, ei oikeestaan mikään tietty ole etonut, jopa kahvi maistuu, eikä mitään tiettyjä mielitekojaan ole ollut. Kilot pysyy paremmin kurissa, kun ei ole erityisiä ruoan himoja!

jadelyn ja ensio 25+3
 
Varhaisultrassa käyty jännitys suuri että onko kaikki ok
ja onko siellä Yks vai kaks (kun sekin mahdollisuus oli)
no yksi siellä vaan oli ja syränki sykki <3 koko vastasi hyvin
viikkoja ( hurjat 1,16cm toukka :) onneks sain kuvan mukaan
ni voi sitä kattoo samalla kun pätee pahaa oloo :-o

neuvola onki ens maanantaina 14.4
kaathy ja toukka 7+2
 
Viimeksi muokattu:
Terveisiä täältä listan kärkipäästä, tänään POKS 34+0 eli ei estellä enää, jos haluaa syntyä, mutta todennäköisesti ei kyllä aio kuin vasta yliaikaisena...

välillä tuli jo harkkasupistuksiakin jonkun lenkin jälkeen, mutta nytten ei sitten mitään taas ole ollut moneen päivään. Potkii, ei oo miksikään möyryämiseksi muuttunut, mutta tila alkaa loppua niin potkut SATTUU. Köllöttelee hieman vinottain, ei mun mielestä ole rt, neuvolatätien mielestä on... Minusta rt on silloin jos pää on keskellä alhaalla, tällä on pää tuossa oikeaa lonkkaluuta vasten ja yrittää siitä puskea itseään jonnekin :S
 
hiulu toivottavasti syntyy sopivan aikaan :) tsemppiä loppuun :)

kaathy onnea hyvisä ultrakuulumisista :heart: itsellä viel viikko odottelua edessä :)


mul on tullut ruokahimoa :D sitruunavesi ja sitten kurkku ja tomaatti. ja kanasalatin takia oisin eilen voinut tehä mitä vaan


moon stars ja ihme 6+4
 
täällä tuli aamulla vähän rusehtavaa vuotoa ja alaselkää juilii ikävästi.. olikohan tää nyt tässä :( ei kai auta kun seurailla ja oottaa ens viikon ultraa.

anteeksi omanapa, vaikea vaan keskittyä nyt mihinkään.
 
Melody lähetän kovasti tsemppiä ja toivottavasti tuo on jotain vaaratonta! Hyvin monella tulee jotain pieniä vuotoja (ja joskus suurempiakin) ilman että se tarkoittaa mitään ikävää. Mutta ymmärrän täysin huolesi :( Ehkä kun vuoto on rusehtavaa niin se olisi jotain limakalvoilta tulevaa kuivunutta. Voimia ultran odotteluun!

moon stars sun ruokahimot kuulostaa ihanan terveellisiltä:D

hiulu tsemppiä viikkoihin, kohta pikkuinen on sieltä sun sylissä potkimassa:)

kaathy ja ambro ihania ultrauutisia :heart:

jadelyn mullakin joskus masu on ihan toispuoleinen, vauveli kai siellä jumppailee toisella puolella mahaa tms:D Se on hassu näky kun maha näyttää ihan oudolta:)
 
luna no juu.. tänäään on mennyt iso kasa tomaattia,kurkkua ja paprikkaa.. ja kun ohjeen vaan löytäisin tekisin sitruunavettä :D


melody miten siellä menee :) onko vuotoja? kipuja? vai onko pysynyt poissa?


Tämä väsymys on ihan kamalaa... en saa mitään aikaseksi :D


moon stars ja ihme 7+0 POKS
 
Suru-uutisia täältä päin.. Meidän pikkuinen ei jaksanut enää pitää kiinni ja tiistaina alkanut tuhruttelu muuttui runsaammaksi vuodoksi, ja tänään pönttöön tipahti isompi pallo, joka oletettavasti oli meidän pikkuinen :( kivut ovat olleet menkkakipumaisia mutta ainakin vielä toistaiseksi siedettäviä. Töissä sinnittelin itkukurkussa koko viikon, mutta nyt alkuviikosta pidän luultavasti pienen suruloman yhdessä miehen kanssa.

Olihan tähän merkit nähtävissä, hidas kiinnittyminen, liian pieni alkio, oireiden vähäisyys ja heittely.. Mutta tottakai sitä yritti toivoa parasta. Kiitos teille jokaiselle tuesta ja uskosta siihen hyvään<3

Suru on tällä hetkellä suuri, mutta elämä jatkuu ja kovasti uskomme että vielä jonain päivänä saamme pienen ihan syliin asti.

Vilpittömästi toivon teille kaikille parempaa onnea raskauksiinne <3

Minä vetäydyn hetkeksi hengähtämään, ja toivomaan että pääsen pian tänne takaisin.

<3:llä Melody
 
mimmuskainen oiii onnea :heart: mahdatko synnytyskertomusta jaksaa laittaa jossain vaiheessa`? onnea koko perheelle..

ON:
Ultra takana <3 syke nähty ja oli oikeassa paikassa, ja yksi vauvan alku siel majaili. oli kyllä ihana <3 ainoastaan oli viikoon pienempi kuin kuukautisista laskettuna joissa siis ollaan samaa mieltä tyksin kanssa, joten ens viikolla keskiviikkona varmistellaan et pieni kasvaa.. <3 ja sitten saan neuvolakortin ja toivottavasti ultra kuvatkin mukaan :) nyt olen onnellinen enkä ees osaa olla huolissani et olis viikon pienempi



mon stars ja ihme 7+4 (6+4)

Eli ultra 23.4
 
Tänään oli kauan pelätty sokerirasitus. Hyvin selvisin, äklö makea litku pysyi sisällä vaikka ekan tunnin aikana tulikin välillä tosi oksettava olo. Verta otettiin kolme putkiloa, yksi ilmeisesti kilpirauhasarvojen kontrolliin.

Viime viikolla neuvolassa oli taas sijainen ja vakkari jääkin jo pitkille lomille, tuskin nähdään enää. Kuulin myös perhevalmennuksesta. Neljä eri "luentoa" ja kaikki osuu peräkkäisille viikoille toukokuussa, koska muut päivät oli jo pidetty ja seuraavat luennot ois vasta synnytyksen jälkeen. Olis ollu kiva tietää näistäkin jo talvella, ettei jäis näin viime tippaan.
ONKO MUILLA SYNNYTYS/PERHEVALMENNUSTA?

Huomenna on ylimääräinen ultra, kerron siitä sitten myöhemmin. Eilen ostettiin vauvalle mm. makuupussi, lakanat, tyyny ja peitto, sängyn reunapehmusteet ja vaatteita. Lähes kaikki oli puoleen hintaan. Hulluilta päiviltä tilattiin myös vauvanvaatteita.

Onnea MIMMUSKAINEN vauvasta! Ilmeisesti synnytys sujui ilman suurempia ongelmia kun pääsitte niin pian jo pois laitokselta.
Ja onnea MOON STARS sykkeen löytymisestä!

Jadelyn 26+4
 

Yhteistyössä