Edullinen eläinlääkäri Turun alueella hakusessa !

  • Viestiketjun aloittaja kisu sairastaa
  • Ensimmäinen viesti
kisu sairastaa
Kertokaahan mulle minne mun kannattaa kissamme kanssa suunnata? Epäilen kisulla virtsakiviä tai jotain muuta vastaavaa kun on alkanut pissaileen ympäriinsä (ei ole _koskaan_ ennen pissaillu muualle ku laatikkoonsa). Olisin kiitollinen suosituksista, et minne kannattaa mennä? :)
Kiitos jo etukäteen!
 
voi kisua
[QUOTE="a.p";28760906]Eikö kukaan osaa suositella mitään paikkaa? :([/QUOTE]

Eikö muka ole kaupungin eläinlääkäriä enää, täytyyhän sellainen olla. Monta kertaa käyty ja aina ollut hyvää hoitoa. Hinta-laatusuhde hyvä myös. Viime käynnistä on kyllä aikaa jo vuosia.

Onhan noita paikkoja, mene Tuhatjalkaan vaikkapa, pääasia kun kisu pääse lääkäriin.
 
"a.p"
Kaupungin sivuilla sanotaan:"Turun kaupungin pieneläinklinikan toiminta on päättynyt 1.4.2012."
Tottakai mä nyt kisun jonnekin vien! Ajattelinpa vaan kysellä jos saisin suosituksia jostain tietystä paikasta, eikä tarvis maksaa itteensä ihan kipeeks kuitenkaan :)
 
voi kisua
Ei tosiaankaan ole enää kaupungin eläinlääkäriä, katsoin itsekin, höh. No, sitten tosiaan yksityiselle jonnekin. Tuhatjalka ihan hyvä, siellä käyty koiran kanssa pari kertaa.
 
"a.p"
Ku tietäis vaan paljonko sellanen käynti suunnilleen maksaa! Just nyt vähän huono rahatilanne - jää lasten särkkis-reissu väliin jos kisun tutkimukset maksaa satoja euroja :/ (ja juu, kisu edelleenkin viedään ja hoidetaan kuntoon! Mun mielestä vaan yksit. el hinnat on _törkeitä_ )
 
voi kisua
Vähän vaikea se on sanoa mitä maksaa, mutta totta että maksaahan se aina kun eläinlääkärillä käy vähänkin kääntymässä. Tuhatjalalla on nuo nettisivut, ja siellä joitain hintoja mainittu. Mutta tosiaan kun ei tiedä mitä tutkivat tuossa tapauksessa kun niin moni asia voi aiheuttaa tuota pissimistä.

Yksi on sitten tuo Raision kaupungin eläinlääkäri, mutta vähän epävarmaa voiko sinne turkulainen mennä, vai käännyttävätkö ovella takas. Tietääkö kukaan?
 
"a.p"
Vähän vaikea se on sanoa mitä maksaa, mutta totta että maksaahan se aina kun eläinlääkärillä käy vähänkin kääntymässä. Tuhatjalalla on nuo nettisivut, ja siellä joitain hintoja mainittu. Mutta tosiaan kun ei tiedä mitä tutkivat tuossa tapauksessa kun niin moni asia voi aiheuttaa tuota pissimistä.

Yksi on sitten tuo Raision kaupungin eläinlääkäri, mutta vähän epävarmaa voiko sinne turkulainen mennä, vai käännyttävätkö ovella takas. Tietääkö kukaan?
Soitin Raisioon ja vastaaja sanoi heidän olevan lomalla..harmi. Ois voinu edes kysyä saako sinne tulla.
 
"jenni"
Tuolla Tuhatjalalla on vaan tosi huono maine!!En tiiä,mutta Tampereen Tuhatjalkaan en astu jalallanikaan!Ennemmin maksan enempi ku sinne veisin.Tosin Turunhan voi olla eri,mutta olen kuullut yleisesti haukuttavan Tuhatjalka joka paikkakunnalta!Itsellä kokemus vain tuosta Tampereen toimipisteestä siis.
 
"vieras"
Tuhatjalka, se toimii turussa vähän niinkuin kaupungin eläinlääkärinä, siellä on siis kaupungin eläinlääkärin taksat. Ei niitäkään tosin halvoiksi voi sanoa, mutta huomattavasti halvemmat kuin muualla. Petvet on törkykallis, samaten eläinsairaala. Vettori ja kissa/koiraklinikka on myös kalliimpia. Hyvää hoitoa saa oikeastaan kaikissa, tai me on saatu (5 koiran kokemuksella). Huonointa hoito on ollut Rasilla silloin muinoin (kaupungineläinlääkäri).

Nykyään käytän kaikki elukat tuhatjalassa, palvelu on ollut hyvää ja monet ajat saa varattua netin kautta. Viimeksi sain varattua koiralle lopetusajankin netin kautta vappupäiväksi, vaikka oli pyhä. Ja silloin eivät edes ottaneet mitään pyhätaksoja siihen päälle...
 
voi kisua
[QUOTE="vieras";28761068]Pissanäytteestä selvittävät vikaa ja voi olla että lääkekuurilla selviää, joten ei välttämättä kallista.[/QUOTE]

Tuhatjalassa oli hyvä kun sai lääkkeet mukaansa heti, ei tarttenut apteekkiin enää lähteä erikseen. Moni moittii, mutta itse ihan tyytyväinen heidän palveluunsa. Tosin meillä aika helpot tapaukset olleet, rokotukset koiralle ja kerran korvatulehdus.
 
"a.p"
Nostellaas vielä, kun ajan tilaaminen meni kuitenkin huomisaamuun (eikä tää ole päivystysasia kuitenkaan). Thatjalkaiseen soitin ja pelkkä pissatutkimus maksaa noin 150-250€, kyllä hiukan on hintaa sillä. Että jos joku vaan tietäis edullisemman paikan?
 

Yhteistyössä