Ei kai toista voi rakastaa oikeasti jos pettää

narsku
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Yks mies ehdotti mulle jos oisin alkanut suhteeseen hänen kanssaan ( ties etten pysty välttis oleen yhden miehen nainen) et saisin olla toisen miehen kans jos häneltä lupa....muute ei...en tiedä sit mitä ajatella....
Hämärää.
Vapaa suhde on ok, kunhan ollaan avoimia ja rehellisiä.
jos ruvetaan juonimaan selän takana, kaikki kusee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Yks mies ehdotti mulle jos oisin alkanut suhteeseen hänen kanssaan ( ties etten pysty välttis oleen yhden miehen nainen) et saisin olla toisen miehen kans jos häneltä lupa....muute ei...en tiedä sit mitä ajatella....
Oudolta jarjestelylta kuulosta etta oikein lupa pitaisi pyytaa hanelta. Vahan kinkya suorastaan. Miksette vain voisi olla intiimeja ystavia ja tahoillanne kumpikin tehda mita lystaatte.Ois jotenkin terveempaa viela kuin tuo luvan pyytaminen. Minun mielipide.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsku:
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Yks mies ehdotti mulle jos oisin alkanut suhteeseen hänen kanssaan ( ties etten pysty välttis oleen yhden miehen nainen) et saisin olla toisen miehen kans jos häneltä lupa....muute ei...en tiedä sit mitä ajatella....
Hämärää.
Vapaa suhde on ok, kunhan ollaan avoimia ja rehellisiä.
jos ruvetaan juonimaan selän takana, kaikki kusee.
Niinpä...selvät säännöt...mut tuskin oikeassa parisuhtees pystyisin tähän...jos oikeasti rakastaisin...
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja uloskirjauduin :
Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:
Yks mies ehdotti mulle jos oisin alkanut suhteeseen hänen kanssaan ( ties etten pysty välttis oleen yhden miehen nainen) et saisin olla toisen miehen kans jos häneltä lupa....muute ei...en tiedä sit mitä ajatella....
Entä sitten kun tulet vanhaksi, etkä kelpaa enää kelleen. Alatko sitten kelailla, miten mukavaa olisi, jos olisi edes yksi kumppani siinä saatavilla?
Kyllä mä ryppysenä olen mielummin ihan itekseni ku niin et olen vampannu
vangikseni nuoren ja nättin ja siks se heppu siinä vieressä hyörii. Ei se oo kumppani ellei se haluu olla siinä ihan sen kokonaisen ihmisen kans jopa vanhana ja ryppysenäki.
 

Yhteistyössä