ei olla ees käyty ulkona, lapsi kattonu jo kolme leffaa

  • Viestiketjun aloittaja lorvipäivä
  • Ensimmäinen viesti
lorvipäivä
Mä en JAKSA leikkiä ja viihdyttää tota ja ulkona ei voi olla kun on niin kuuma ja paljon hyttysiä.
Matkaa uimarannalle 10km ja ei ole edes pyörää. PErkele.
Ollan oltu koko päivä sisällä. Mä oon netissä ja tyttö 2,5v. kattoo leffoja ja leikkii samalla.
Voi jeesus miten huono äiti mä oon :( Ei vaan jaksa huvittaa tänään yhtään mikään.
 
lorvipäivä
[QUOTE="mä";24245442]toi on jo liikaa tvn kattomista ton ikäselle. nyt tsemppaat ja alat touhuu jotain. häpeä. vaikka välillä lorvipvät ok ni toi menee jo liiaks.[/QUOTE]

Ei täällä ole mitään tekemistä. Piirtää se ei halua, ei askarrella, ei leipoa, ei lukea, ei leikkiä mun kans. Mitä hittoa sen kans teen? Jos leffa pyörii niin leikkii siinä samalla, mutta jos ei pyöri niin alkaa perkeleellinen kitinä ja jaloissa pyöriminen ja huuto ja itku ja valitus.
Alkais jo työt niin pääsis lapsikin hoitoon jossa olis tekemistä ja kavereita.
 
"vieras"
Me käytiin aamulla kaupassa ja loppupäivä oltu sisällä...ei kylläkään telkkaria katsottu koko aikaa, mutta ei ole huvittanu pihalle lähteä kun lämpötila parhaimmillaan ollu 31+
 
"vieras"
No laita lapsi vaikka kylppäriin leikkimään, ammeeseen vettä ja kylpyleluja. Voit myös laittaa paperia kylppärin seinille ja antaa maalailla sormiväreillä. Ei sotkut haittaa kun voi suihkuttaa kaiken nopeasti puhtaaksi.

Kyllä tuo määrä leffoja on turhan paljon noin pienelle. Kyllä meilläkin lapset 1,5v ja 3,5v ovat pitkin päivää katsoneet lyhyitä lastenvideopätkiä, jotta malttavat aina hetkeksi tulla sisään tuolta paahtavan kuumalta takapihalta. Kirjastossa kävimme aamupäivällä ja siellä oli jopa mukavan vilpoista.
 
"vieras"
Lapset on isällään ja mie en jaksa mitään vaikka kerrankin ois tilaisuus tehdä ihan mitä lystää! suorastaan vi**ttaa että just nyt on näin lorvi olo.. aamupäivä töissä vei mehut aika tehokkaasti tällä kelillä.. ei vois vähempää kiinnostaa mennä ulos vaikka tavallisesti nautin helteestä, vaan nyt tuli stoppi..en kehtaa lähteä edes rannalle kun autokin on kuin hornankattila..valivali:D
 
bääd
Mulla kans energiat jossain kadoksissa niin pahasti että ällöttää kun mitään ei jaksa. Jos jatkuu vielä kauan niin meen kyllä lääkäriin. Soita apua jostain, niin mä teen. Kämppä kärsii, mut ainakin lapsella olis mielekästä tekemistä...tai sovin reffit jonkun kanssa puistoon, niin on pakko mennä.
 
"mhm"
Ei joka päivä tarvitse olla supermamma! :)

Me ollaan tänään käyty ulkona, muttei kyllä mennä heti uudestaan. Tukehduttavan kuuma, minä sekä tyttö oltiin molemmat pää märkänä kun tultiin sisälle.

Eikä se ulkoilu ole mikään hyvän äidin kriteeri.
 
Täällä kans niin hiostavaa, etten jaksa alkaa tappelee ekana vaipan laitoista. Sen jälkeen vaatteiden laitoista. Sitten siitä lippiksestä pihalla. Sit kuunnella valitusta kun on kuuma ja ja ja.

Sisällä ollaan oltu suihkuttelemassa ja tuulettimien edessä. Lapsetkin tyytyväisiä.
Ollaan kyllä leikitty ja tehty muutakin. Välillä laitetaan posti-pate ja käyn ite istahtamassa tässä. Ei koko aikaa tarvikkaan jaksaa. :D
 
Otahan ap huomioon että lapselle voi tulla päänsärkyä noin pitkästä tv:n vahtaamisesta.

Ei sillä, meilläkin vahdattu tänään pienissä erissä pitkin päivää piirrettyjä. Ulkona +31, sisällä vain 29 mutta onneks ees tuulettimet... ootellaan sitä viileämpää iltaa jotta ulkona pystyy muutakin tekemään kuin kärvistelemään portailla tuskaisena.
 
Täällä on myös puoliksi löhöpäivä. Aamulla oli vauvan neuvola ja samalla käytiin kaupan kautta ostamassa lauri kilpa-auto DVD ja karkkia. Leffailtaa ajattelin vietellä ton 2,5v:n kanssa. Nyt ollaan oltu takapihalla uimassa ja poika saa hetken leikkiä itsekseen. Vauva nukkuu, vihdoinkin!
Mies on tänään kaverin luona grillaamassa ja jää sinne yötä. Sisko onneks tulee meille tänne seuraa pitämään :)
Eli huono, huono mamma täälläkin! Ja ihan hyvällä omallatunnolla :D
 
"shihtzu"
No en minäkään tuolla pihalla viihdy, kun on niin turkasen kuuma, etenkin tässä kaupungissa, kun ei ole mitään vettä lähelläkään. Telkkari meillä on normistikin päivisin auki ja aika usein siellä pyörii just Lauri Kilpa-autoa, Elias-laivaa tai jotain vastaavaa. Lapsi 3v sitä välillä katselee pätkän ja sitten leikkii jotain muuta ja taas palaa takaisin katselemaan telkkaria.
 

Yhteistyössä