Ei paljon tarvittu, kun makkarin ilme muuttui :) *kuvia*

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
Silitän kyllä vielä verhot, piti vaan heti suoraan paketista silittämättä sovittaa ja iskeä verhot, päiväpeite ja koristetyynyt paikalleen, että näkee miten ne sopii :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kauniin värinen päiväpeite.
Ja oli muuten halpa ;) 12? :D
Mistäs ostit? :)
Jyskissä oli :)
Mä olin jo ihan toista peitettä raahamassa kassalle, kun huomasin ton, ja ilonen yllätys oli tuo hinta :)
Kiitti tiedosta! :) Taidan käydä huomenna tsekkaan tuo meidän jyskin.

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Kauniin värinen päiväpeite.
Ja oli muuten halpa ;) 12? :D
:eek: :D Ei paha. On muuten hieman saman tyylinen sänky, kuin meillä.

Meilläkin makkari sai uutta ilmettä, kun käänsin sängyn sojottamaan pääty nurkasta. Siis äärettömän epäloogisen näköisesti: ei seinän suuntaisesti, vaan viistossa.

Hermo meni siihen, että kumpikin, minä ja äijä, käännyimme joka ainoa yö nukkumaan melkein poikittain, että saimme jalat "oikeaan" suuntaan. Nyt sänky on melkein "oikeassa" suunnassa, eikä yöllä tarvitse kääntyillä niin paljoa. Ja on levollisempi olo.

Mutta makkari on hassun näköinen :D
 
jadal
itseasiassa mä oon vasta nuo ikkunat pessyt, salama saa ne näyttämään tosi sameilta :/

Mutta otan kyllä vielä pois nuo verhot ja silitän, ja jonkun suuren sisustus taulun haluaisin tonne sängyn päädyn yläpuolelle :)

Ihan huippu tyylikästä tosta ei saa, kun se toimii samanaikaisesti lasten leikkihuoneena. (ja mä en ole kovin huipputyylikäs sisustaja :D)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joillain ei ole sisustussilmää sitten yhtään. Hirvee matto, ei paljoo parempi päiväpeitto ja verhot paskanväriset ja liian pitkät ja ohuet.
Mut eiks se oo pääasia, että mä itse viihdyn ;)
Ajattele sulla on makkarissa kaunis lattia ja kiva sänky. Saisit siitä tosi mahtavan sisustamalla oikein.

Seuraavaksi mieti sisustusta enemmän. Katsele netistä, lehdistä ja kysele sisustussilmän omaavilta mielipiteitä.

Ei mitään tuollaisia kiiltäviä päiväpeittoja. Ja kaikki niin tummaa. Sun lattiat ja sänky on jo tosi tummat. Eli tekstiilit kannattais valita vaaleista väreistä. Se muutenkin isontaa huonetta, puhumattakaan siitä miten se tekee kokonaisuudesta raikkaan ja hienostuneen.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joillain ei ole sisustussilmää sitten yhtään. Hirvee matto, ei paljoo parempi päiväpeitto ja verhot paskanväriset ja liian pitkät ja ohuet.
Mut eiks se oo pääasia, että mä itse viihdyn ;)
Ajattele sulla on makkarissa kaunis lattia ja kiva sänky. Saisit siitä tosi mahtavan sisustamalla oikein.

Seuraavaksi mieti sisustusta enemmän. Katsele netistä, lehdistä ja kysele sisustussilmän omaavilta mielipiteitä.

Ei mitään tuollaisia kiiltäviä päiväpeittoja. Ja kaikki niin tummaa. Sun lattiat ja sänky on jo tosi tummat. Eli tekstiilit kannattais valita vaaleista väreistä. Se muutenkin isontaa huonetta, puhumattakaan siitä miten se tekee kokonaisuudesta raikkaan ja hienostuneen.
mä viihdyn tummassa, vaalea ei ole vaan mun juttu.
Ja onhan tuo huomattavasti vaaleampaa kuin se, mitä alun perin lähdin hakemaan. Eli kaikki tekstiilit mustaa, ja vähän viininpunaista piristeenä ;)

Se kaatui siihen, kun en löytänyt mustaa mattoa, mikä sopii mun kukkarolle.

Ja mä nimenomaan haluan kiiltävän päiväpeitteen, oon halunnut jo pitkään janyt vasta sain :D
 

Yhteistyössä