Ei paljon tarvittu, kun makkarin ilme muuttui :) *kuvia*

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Mitä jos ostaisit päiväpeiton väriset verhot kanssa ja laittaisit noiden ruskeiden viereen niin, että niistä näkyy kaistale? Mutta ihan totta, kyllä ilme muuttui :D Eikä yhtään huonoon suuntaan vaikken itse violetista sisustuksessa tykkääkään :xmas:
Tota mä mietin otsekin viime yönä :)

Ja joku sanoi, ettei tarvi mattoa ollenkaan... Pakko olla, kun on niin kylmä lattia.
Ja mun mielestä näyttää siltä, että siivous on pahasti vaiheessa, jos matto puuttuu.
Mutta makuasia tämäkin :)

Mä oon ihan tarpeeks pitkään miettinyt mitä muut tykkää ja hävennyt mun sisustusta kun se ei ole viimeisimmän muodin mukaista jne, mutta nyt olen tajunnut, että mulla saa olla vaikka jätesäkit verhoina,jos itse tykkään, ja se on yks hailee mitä muut siitä ajattelee :)
 
oma koti
Kumpi onkaan tärkeämpää sisustaa sisustuslehtien mukaan vai niin että itse tykkää ja viihtyy? =) Kummasti niillä jotka, jotka sisustavat lehtien mukaan vaihtuu maku aina sen myötä, kun sisustuslehtiinkin tulee taas uudet suuntaukset. Eikö heillä ole siis omaa makua ollenkaan, kun se aina "sattumalta" muuttuu samanlaiseksi kuin lehtien sivuilla? Sama pätee vaatteiden kanssa.

Harvalla oma koti on mikään edustusasunto ja silloin kannattaa varmasti satsata niin, että itse ja oma perhe viihtyvät ja koti on omalle perheelle toimiva. Siihen taas ei kukaan toinen voi puuttua mistä kukakin tykkää ja minkälaisessa ympäristössä viihtyy. Ei ole olemassa mitään oikeaa makua, jonka mukaan kaikkien pitäisi sisustaa (tai olla sisustamatta ) .
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Mä oon ihan tarpeeks pitkään miettinyt mitä muut tykkää ja hävennyt mun sisustusta kun se ei ole viimeisimmän muodin mukaista jne, mutta nyt olen tajunnut, että mulla saa olla vaikka jätesäkit verhoina,jos itse tykkään, ja se on yks hailee mitä muut siitä ajattelee :)
Minusta tuo tekemäsi muutos on oikein hyvä :)

Mun kotini ovat olleet viimeistä 2,5 vuotta lukuunottamatta perinteisiä hillityillä väreillä sisustettuja koteja. Kunnes esikoisen muutettua omaan huusholliin aloin miettiä, mitä minä loppujen lopuksi haluan. Ja sitten alkoikin pensseli heilumaan niin, että vieraille pitää ruveta varmaan varaamaan nitroja kahvipöytään :LOL:

Eilen mulla oli päivä, jolloin yli vuoden kestäneen harkinnan jälkeen tein erään koko loppuelämääni koskevan merkittävän päätöksen. Päätöstä tehdessäni tarvitsin aivoilleni ajattelemisrauhaa ja käsilleni tekemistä. Tuloksena lampun ja muovisen seinälokerikon tuunaus:





 
Divaani
Ihan hyvinhän värit natsaa nyt uudistuksen jälkeen yhteen. Ainut on, että valkoinen seinä huutaa taustalla nyt kaivaten joko uutta väriä tai tai lisää ripustettavia yksityiskohtia. Sitten noille leluilla voisit keksiä jonkun asiallisen säilytystilan. :p
 
Vinha
No joooh..ihan menettelee. Ei kyllä missään määrin sykähdyttävä sisustus mutta kuten tiedämme -jokainen tavallaan. Itse en laittais mitään nuista mitä sulla on, ihan erilainen maku.
 
vieras
Jadal. Mahtavaa. Kiva makuuhuone. Älä välitä haukkujista. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee... Minäkin rakastan tummaa. Meillä on kaikki huonekalut tummiaja seinissäkin tummaa väriä, samoin lattiassa.
 

Yhteistyössä