Eikö kukaan ole kyllästynyt näihin helteisiin?

"noh"
Jos toi ilmalämpöpumppu ei olis hajonnu, niin ei haittais yhtään. Mutta joo, tukalaa alkaa olla sisällä ja nukkuminen hankalaa.
Alkuviikosti ehkä saadaan taas pumppu toimimaan.
 
toivotaan että jatkuvat
Kyllästyny? Vastahan nuo alkoi ja toivottavasti kestää vielä monta viikkoa. Eihän se kiva ole huhkia tuolla heinäpellolla 30 asteen helteessä mutta ainakin heinät on kuivia. :D Toisilla kun se tulevan talven leipä on ilmoista kiinni.
 
"mutsi"
Olen t.o.d.e.l.l.a kyllästynyt näihin on-off-ilmoihin.
Joko on sikakylmää ja sateista tai sitten meganeekerihellettä. (anteeksi ruma sana)

Miksi ei voisi olla vain ihan tavallinen kesä?
 
O/ Mä en kestä tätä kuumuutta. Tämmösessä betoniviidakossa kun asuu niin meinaa pieni ihminen sulaa. Asia erikseen jos pääsis johonkin järven äärelle ja sais uida ja saunoa. Sit ehkä kestäis. Kämpässäkin varmaan yli 30 astetta. Koita siinä sit nukkua.

Tänään lähdettiin uimaan puol kasin aikaan aamulla. Mä olin ihan onnessani ku palelin :)
 
"vieras"
Ihana kun aurinko paistaa ja on lämmintä, tässä meren rannalla aina käy pieni tuulen vire, joten tukalaa ei ole. Ainoastaa tuosta 4 kk ikäisestä tytöstäni olen huolissani, että miten jaksaa kuumuutta, mutta ainakin toistaiseksi kaikki hyvin.
 
"lakana"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24093274:
Nyt on pakko peesata sotaherraa. Viime kesänä kärsin helteistä, kunnes sain hyviä vinkkejä siitä, miten elämänsä voi tehdä miellyttävämmäksi säästä huolimatta.
ja ne vinkit oli? saisko mini tuulettimen tuohon kipsin alle? ja sellainen raaputin olis kans kiva mikä ei sitten repis noita leikkaus haavoja. Kiitos
 
"mutsi"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24093274:
Nyt on pakko peesata sotaherraa. Viime kesänä kärsin helteistä, kunnes sain hyviä vinkkejä siitä, miten elämänsä voi tehdä miellyttävämmäksi säästä huolimatta.
Kerro, kerro meillekin!! :)
 
Keittiönoita
[QUOTE="mutsi";24093295]Kerro, kerro meillekin!! :)[/QUOTE]
Millähän hakusanalla löytyisi edellisen hellejakson ajalta mun pitkä kirjoitukseni? Mulla on nyt piffit grillissä, joten en kerkeä alkaa uudestaan kaikkea naputtelemaan.
 

Yhteistyössä