eilen aamulla ja päivällä testit näytti plussaa, tänää illalla negaa??

Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti..:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
mä oon kanssa sellanen joka testaa montakertaa..tein samanapäivänä kolme testiä. kaks näytti plussaa mutta predictor negaa. ja samanlailla ressasin ku sä nyt. vauva tuli kuitenkin! positiivinen tulos ei oo koskaan väärä,mutta negatulos voi olla.
Mä tein kans noin :D Eka tein apteekin oman -> haamu, predictorin -> nega :| ja sitten vielä paniikissa apteekin oman -> selkeempi haamu..

Ja jotta ois ollu ihan varmanvarma niin vein vielä näytteen tk:hon.. :ashamed: :D
Terrrrve kaveri!! Arvaa kuka...?! ;)
Juu.. systeri.. :whistle: :D

Muoks. jaa et ookkaan.. No en mä tiiä! Kerro! :D
 
eräs äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs äiti..:
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
mä oon kanssa sellanen joka testaa montakertaa..tein samanapäivänä kolme testiä. kaks näytti plussaa mutta predictor negaa. ja samanlailla ressasin ku sä nyt. vauva tuli kuitenkin! positiivinen tulos ei oo koskaan väärä,mutta negatulos voi olla.
Mä tein kans noin :D Eka tein apteekin oman -> haamu, predictorin -> nega :| ja sitten vielä paniikissa apteekin oman -> selkeempi haamu..

Ja jotta ois ollu ihan varmanvarma niin vein vielä näytteen tk:hon.. :ashamed: :D
Terrrrve kaveri!! Arvaa kuka...?! ;)
Juu.. systeri.. :whistle: :D

Muoks. jaa et ookkaan.. No en mä tiiä! Kerro! :D
No se pieni... tiiät heti! :)
 
Maamikki
Alkuperäinen kirjoittaja katalin:
kp 1/28-35 :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Voi ei =(
Mut jos plussia välissä sait, niin sinä oli hetken raskaana, elikkäs se tosiaan se alkio on jo ollut olemassa mut sit ei kestänykään kyydissä. Testistä ei voi plussaa tulla ilman sitä raskaushormonia.
Mutta, nyt vaan koitahan piristyä ja uutta yritystä vaan.
Tsemppiä!
 
Ei kannata tehä liian aikasin testiä.Tosi usein käy niin että ns.on raskaana ja se vaan menee kesken.Sitähän ei nainen aina tiiä,paitti jos testaa kovin innokkaana....
Eli tee testiä seuraavaks vasta kun menkat on päivän taikka pari ainakin myöhässä.
 
Jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli yks kemiallinen raskaus ja HETI seuraavassa kierrossa tärppäs uudestaan. Joten onnea yritykseen. :)
Meillä kans oli pitkä yritys takana, sitten kemiallinen raskaus (näkyi hetken plussana), ja seuraavasta kierrosta tärppäs oikeesti.

 

Yhteistyössä