Elätkö kotikuri-suhteessa

  • Viestiketjun aloittaja kjkjk
  • Ensimmäinen viesti
oikke
Äkkiseltään aika oudolta tuntuva ajatus joutua aikuisena kuritetuksi. Toisaalta rangaistusten uhka on muutenkin (muodossa tai toisessa) läsnä vähän joka puolella ihmisten käyttäytymistä ohjaamassa, joten miksipä tuo ei voisi toimia... Kunhan rangaistusten antaja on tarpeeksi vastuullinen eikä väärinkäytä oikeuttaan.
 
"Hämmentynyt"
Millä tavalla teillä piiskataan? Niinkö että se sattuu tosissaan vaiko enemmän rituaalisesti?
Meillä piiskattiiin niin että sattui kunnolla, pelkästään kämmenellä mutta kyllä sekin tuntui.

Äkkiseltään aika oudolta tuntuva ajatus joutua aikuisena kuritetuksi. Toisaalta rangaistusten uhka on muutenkin (muodossa tai toisessa) läsnä vähän joka puolella ihmisten käyttäytymistä ohjaamassa, joten miksipä tuo ei voisi toimia... Kunhan rangaistusten antaja on tarpeeksi vastuullinen eikä väärinkäytä oikeuttaan.
Kyllä tosiaan vaatii vastuullisen kurittajan ja roppakaupalla luottamusta
 
vasta vähän aikaa
Hei!

Kanssasisaret kotikurin saralla. Kysymys: Jos teitä piiskataan muualla kuin miehen sylissä, niin kuinka saatte pidettyä itsenne paikoillanne vai sidotaanko teidät ennen piiskaamista? Itse erityisesti heilutan käsiäni ja liikun puolelta toiselle niin paljon, että mieheni on pakko sitoa minut ennen piiskaamista, jos hän ei anna sylissä kämmentä tai hiusharjaa (remmiä, paju/koivupiiskaa ja rottinkikeppiä saan pöytää vasten).
 
Aviomies X
Meillä on tästä aiheesta vähän puhutu, mutta toteutus on jäänyt puolitiehen monestakin syystä. Haluaisin asiaa edistää ja tiedän kyllä, että vaimoanikin asia kiinostaa, ainakin jonkin verran. Mietin, että veisikö asiaa eteenpäin vaatehankinta, jos jostain onnistuisi löytämään sellaisen pyjaman, jossa pepun kohdalla on avattava läppä, miksi niitä nyt stten kutsutaankaan. Olisiko tyhmä ostos vaimolle? Voisiko tuollaisen käyttämistä ehdottaa tai voiko tuollaista käyttää lasten nähden?
 
vierailija
Meillä on tästä aiheesta vähän puhutu, mutta toteutus on jäänyt puolitiehen monestakin syystä. Haluaisin asiaa edistää ja tiedän kyllä, että vaimoanikin asia kiinostaa, ainakin jonkin verran. Mietin, että veisikö asiaa eteenpäin vaatehankinta, jos jostain onnistuisi löytämään sellaisen pyjaman, jossa pepun kohdalla on avattava läppä, miksi niitä nyt stten kutsutaankaan. Olisiko tyhmä ostos vaimolle? Voisiko tuollaisen käyttämistä ehdottaa tai voiko tuollaista käyttää lasten nähden?
Onnea yritykseen. Tuollaisen yöasun löytöminen on yhtä helppoa kuin neulan etsiminen heinäsuovasta silmät sidottuna. Tiedän, koska olen itsekin yrittänyt etsiä sellaista.

Paljon parempi on vain, kun otat asian puheeksi ja sovitte kerralla säännöt asiasta; mistä rikkeistä rangaistaan ja miten, tuleeko pelkkää piiskaa ja millä välineellä ja kuinka paljon, vai myös joutuuko esim. nurkkaan miettimään ja jos joutuu, kuinka kauaksi aikaa. Entä voiko rangaistuksena olla kirjoitustehtäviä tai sänkyyn joutumista tai vaippojen käyttämistä?
 
vierailija
Onnea yritykseen. Tuollaisen yöasun löytöminen on yhtä helppoa kuin neulan etsiminen heinäsuovasta silmät sidottuna. Tiedän, koska olen itsekin yrittänyt etsiä sellaista.

Paljon parempi on vain, kun otat asian puheeksi ja sovitte kerralla säännöt asiasta; mistä rikkeistä rangaistaan ja miten, tuleeko pelkkää piiskaa ja millä välineellä ja kuinka paljon, vai myös joutuuko esim. nurkkaan miettimään ja jos joutuu, kuinka kauaksi aikaa. Entä voiko rangaistuksena olla kirjoitustehtäviä tai sänkyyn joutumista tai vaippojen käyttämistä?
Kyllä noita löytyy. Ovat samanlaisia, kuin ne one-piece asut, joita myytin hurjasti jokin aika sitten.Lisänä vaan napitettu läppä takapuolen kohdalla. Hyvin tuollaista voisi käyttää lasten tai miksi ei koko suvun edessä, kun jokin aika sitten niissä painettiin kaduillakin.
 
vierailija
Jos olette saaneet rangaistuksen ja miehenne on määrännyt teidät arestiin, onko teillä mitään merkkiä, jota kannatte arestiaikana? Itselläni on sääntö, että täytyy käyttää nilkkarautoja 24/7. Ulos mennessä laitan vain pitkän hameen, niin eivät näy sen alta minnekään.
 
vierailija
Oudosti alkoi kiehtomaan tuollainen parisuhde. Itselleni voisi sopia jonkinlainen kevyt versio. Monien kuvaukset tuntuivat liian hurjilta mutta esimerkiksi kämmenellä saatuna tuntuvakin kuritus voisi olla sitä mäkin toisnaan tarvitsisin. Kuinkahan tuon vaan miehelle esittäisi...

Samoja ajatuksia heräsi ketjua lukiessani. Mutta ajatustasolle taitaapi jäädä.
 
vierailija
No ei tuo kotikorikonsepti tunnu musta ihan täyspäiseltä. Arjen tulee pyöriä omillaan. Kyllä mahd. kumppanilla tai hänen ystävillään on oikeus vaikka kampittaa mut yllättäen tai läimäyttää naamalle masokisti kun olen. Mutta kotiaskareet ei kuulu seksiin mun mielestäni.
 
vierailija
Ei tarvitsekaan kuulua, koska kotikurin idea on paljolti muu kuin se seksi. Eli ihan vaan ei-toivotusta käytöksestä (kuten kotiaskareiden tekemättä jättämisestä) eroon pääseminen.
Juurikin näin. Itse kirjoitan tätä takamus hellänä, sillä sain juuri piiskaa ja nurkka-arestia kotitöiden laiminlyönnistä. Minulla on ollut kohta 3 päivää pyykkikone tyhjentämättä. Tämä toimii hyvin. Ei tule riitoja, jos jätän kotityöt tekemättä, mies antaa piiskaa ja komentaa sitten puoleksi tunniksi nurkkaan miettimään laiminlyöntiä ja sen jälkeen määrää hommat tehtäväksi sekä valvoo, että ne tehdään.
 
Juurikin näin. Itse kirjoitan tätä takamus hellänä, sillä sain juuri piiskaa ja nurkka-arestia kotitöiden laiminlyönnistä. Minulla on ollut kohta 3 päivää pyykkikone tyhjentämättä. Tämä toimii hyvin. Ei tule riitoja, jos jätän kotityöt tekemättä, mies antaa piiskaa ja komentaa sitten puoleksi tunniksi nurkkaan miettimään laiminlyöntiä ja sen jälkeen määrää hommat tehtäväksi sekä valvoo, että ne tehdään.

Kyl pitää olla turtunut hajuaisti ellei älyä piiskattakin että pyykit laitetaan kuivumaan pesupäivänä.

Ja kyllä mulla miehen housuissakin alkaisi vituttaa, jos pitää piiskata ja vahtia ennenko kotityöt hoituvat.
 
vierailija
Kyl pitää olla turtunut hajuaisti ellei älyä piiskattakin että pyykit laitetaan kuivumaan pesupäivänä.

Ja kyllä mulla miehen housuissakin alkaisi vituttaa, jos pitää piiskata ja vahtia ennenko kotityöt hoituvat.
Oletko kuullut huonosta itsekurista? Kyllä itsekin periaatteen tasolla tiedän, että vaikka tenttiin lukemisen aloittaminen vasta tenttiä edeltävänä iltana on huono ajatus, mutta niin se vaan menee jos piiskan uhkaa ei ole tuomassa motivaatiota järkevään käytökseen.
 
Katri88
Oletko kuullut huonosta itsekurista? Kyllä itsekin periaatteen tasolla tiedän, että vaikka tenttiin lukemisen aloittaminen vasta tenttiä edeltävänä iltana on huono ajatus, mutta niin se vaan menee jos piiskan uhkaa ei ole tuomassa motivaatiota järkevään käytökseen.
itsellenikin toimii tuolla tavalla. Piiskauksen uhka saa toimimaan järkevämmin.
 

Yhteistyössä