Elatusmaksuista tietävät.


Kysyn tätä ystäväni puolesta. Heillä on kaksi pientä lasta (2v ja 3v) ja jos he nyt eroavat niin paljonko suurinpiirtein nuo elatusmaksut ovat.? Nainen vielä opiskelee ja mies tienaa noin 70000-100000 ? vuodessa.

Siis jos joku osaisi sanoa edea noin niinkuin sinnepäin suurinpiirtein niin olisin kiitollinen =)
 
En tiä miks, mut tuli sellanen olo että oltas ihan isoja summia isältä karhuamassa? Kun kerran tulotkin kohtuulliset ja ihmetellään että 300 euroako maximi? :D No, en mä pahalla. Kukin tyylillään. Mutta kait se on kuitenkin sen minimin, eli 136?? Mä oon aina luullut että se on vähin mitä maksetaan :whistle:
 
esimerkkinä noihin mies maksaa kun tienaa-puheisiin. meillä ex:llä lähes tonnin paremmat tulot kuussa ku mulla ja oikeus päätti elarisummaksi 73?/kk loppu tulee kaupungilta. siis se minimi on se 130?kuussa
 
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
No entä jos mies heittäytyy hankalaksi niin onko siinä olemassa jotain minimiä mikä on pakko maksaa? Tämä mieshän on aika hyvätuloinen....
about 130? on minimi..minkä maksaa kaupunki ( kohta kela ),jos mies heittäytyy niin hankalaksi ettei maksa mitään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
No entä jos mies heittäytyy hankalaksi niin onko siinä olemassa jotain minimiä mikä on pakko maksaa? Tämä mieshän on aika hyvätuloinen....
about 130? on minimi..minkä maksaa kaupunki ( kohta kela ),jos mies heittäytyy niin hankalaksi ettei maksa mitään..
ei se voi olla maksamatta mitään. ulosotto on kimpussa jos ei vapaaehtosesti maksa

Muoks: jos isällä ei ole tuloja tai ne on todella pienet niin sillon kaupunki maksaa eikä peri isältä takaisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
Alkuperäinen kirjoittaja TiiaNooraMarjaLeena:
No entä jos mies heittäytyy hankalaksi niin onko siinä olemassa jotain minimiä mikä on pakko maksaa? Tämä mieshän on aika hyvätuloinen....
about 130? on minimi..minkä maksaa kaupunki ( kohta kela ),jos mies heittäytyy niin hankalaksi ettei maksa mitään..
ei se voi olla maksamatta mitään. ulosotto on kimpussa jos ei vapaaehtosesti maksa

Muoks: jos isällä ei ole tuloja tai ne on todella pienet niin sillon kaupunki maksaa eikä peri isältä takaisin
joo,jos on Suomen maankamaralla..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
ei se voi olla maksamatta mitään. ulosotto on kimpussa jos ei vapaaehtosesti maksa

Muoks: jos isällä ei ole tuloja tai ne on todella pienet niin sillon kaupunki maksaa eikä peri isältä takaisin
voi olla maksamatta niin kauan ku venkuilee eikä laita nimeä papereihin
 

Yhteistyössä