ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Outiko : Soita ihmeessä!! Ei siitä haittaakaan ole jos soitat! Saat sitten mielenrauhan eikä tarvitse asiaa jahkailla :hug:

Noniin...sainpas kerrankin heti jotain aikaiseksi...eli otin kuvat pojan kotiintulovaatteista =) Tässäpä siis nämä...ensin koko 50 H&M:stä...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4590900.jpg

Ja sitten koko 56 (Lindexiltä muistaakseni): http://www.aijaa.com/v.php?i=4590911.jpg

Ja vielä vähän lämpöä, eli H&M:n pöllöpuku ja pupukuvioinen peitto jos esim autossa tarvii...
http://www.aijaa.com/v.php?i=4590916.jpg

Ja tässä vielä ihana hoitotasomme kylppärissä jonka saimme seinälle olikos se nyt eilen tai edellispäivänä...tää on niin kätevä pieniin kylppäritiloihin koska sen saa helposti kiinni ja auki. Ja tää on muistaakseni Brio Wall...http://www.aijaa.com/v.php?i=4590918.jpg

Että tällaisia...toivottavasti onnistuin noi kuvat oikein tänne liittämään kun oon vähän huono näissä tietokonehommissa... :ashamed:

Elokuuvauva09 ja masukki 38+0
 
Hei voisiko joku kertoa mulle että miten toi vadelmanlehti tee homma toimii ?
Siis kun tässä pari päivää sitten huomasin että tossa ihan lähellä mistä kävelen melkein joka päivä koiran kanssa on kauheasti vadelmapensaita ja siitähän voisin niitä lehtiä ottaa.
Siis että otanko vaan puskasta lehtiä ja sitten kattilaan, vai mitä ?

En kyllä oikein usko noihin tollaisiin keinoihin, enkä halua lähteä sitä teetä mistään ostamaan, mutta ajattelin että kun ilmaiseksi lehtiä voin siitä ottaa niin kaikkea olen valmis kokeilemaan että tämä pikkuine tuolta suostuisi ulos tulemaan.
Kolmea S:ää kun en voi kokeilla kun saunassa en pysty käymään ja seksiä emme tosiaan voi harrastaa kun kuulemma vauvalle tulee kolo päähän.
Ajattelin jo sanoa miehelle että seksi voisi auttaa siihen että synnytys käynnistyy, mutta sitten ei ainakaan haluaisi koska " vauva kuulemma syntyy sitten kun itse haluaa ja on valmis ja ihan turhaa sitä on hoputtaa "
 
Murokeksi, Pekunalle, BB, Heili ja Misu ONNEA KÄÄRÖISTÄ!

Aniit :hug:

Äitiyspolilla käyty... Paikat ihan epäkypsät. Täys kanava edelleen eikä edes pehmentynyt... Kontrolliaika tasan kahden viikon päähän polille (41+5) sitten katsotaan mitä tehdään. Voivat päästää kuulemma 16 päivääkin lasketun ajan yli ellei mitään hämminkiä ole. Sitten on vaan lopun ajan kontrollit kahden päivän välein polilla... Kurjuuksien kurjuus. Eipä auta kun odotella. Kyllä nyt alkoi tuntua siltä, että ei tätäkään synnytystä taideta saada käynnistymään. Se oli positiivinen uutinen, että vauvelin painoarvio tällä hetkellä hitusen alle 3,4 kg -> paljon pienempi kuin isoveljensä!


Maud 39+5
 
:heart: Heilille ja misulle onnittelut vauvoista! :flower: Heili aivan todella söötti poikavauveli! :heart: Laittakaa muutkin niitä kuvia tänne meidän "kateellisten"ihailtaviksi!Sanon nyt kateellisien siksi,että mulle aina näitä vauvauutisia lukiessa tulee kauhea kaipuu saada toi meidän rakkautenhetelmä sylkkyyn pussattavaksi :heart: :D Ja noita kuvia ku katsoo,tuleepi tippa linssiin.Niin on ihania!

Outiko Luuri käteen ja heti,ellet oo jo tehnyt sitä!!Mä en ainakaan näin viikonloppua vasten pysyis housuissani kotona kelaten onko kaikki hyvin!!Mikään soitto EI OLE TURHA!

Elokuussa09,sulla oli kivat vaatteet pojalle kuvissa!Toi hoitopöytä on varmaan kätevä,ku saa sen pois taas tilaa viemästä!

Nyt päikkäreille ku syötiin äsken kidneypapusoosia pottujen kera+tom.sipulisalaattia.Huh huh ku mä en jaksa enää syödä niin paljon kuin ennen:4 pientä uutta pottua ja siihen pari kauhallista kastiketta.Loput lautasesta kasvista.Mut eihän tuolla mitään tilaa mahalaukulle enää ookaan!

Heippa taas kaikille!
 
Huh huh kun oli hiostava ilma ulkona. Kävin äsken kaupungilla ja ostin pari imetyspaitaa H&M:ltä...

RangaTanga mulla on tällä hetkellä kahden kissan "kotiäitinä" aikaa. :D Ja tuntuu muutenki, että oon viimeisen viikon melkein asunu tässä koneen ääressä. :LOL:

Teen sen elokuun pinon tässä illan aikana.

Mandy laitoin sulle yv:tä, niiden värien laittamisesta mulla ei tosiaan oo hajuakaan. :|

Nyt meen välillä vähän touhuamaan jotain, kun oon vihdoin yksin kotona...! :) (ja vielä iloinen siitä, huomenna voi olla että poden jo yksinäisyyttä...)

Onnea vauvoista Misu ja Heili!

Illusia & Emppu 38+0
 
Onneksi olkoon jälleen kaikille vauvaantuneille! :heart:


outiko, soita pois (synnärille). Se ei oo koskaan turhaa, kun et lettutaikinan ohjeita ala kyseleen.


Mä en sit edes soittanutkaan sinne äpolille. Tää jatkuva vuoto on joko pissii (kyllä se vauvan pää turruttaa jo tässä vaiheessa paikat ), hikeä tai vesivalkkaria. Vessajuttuja jatkaakseni kerron myös että rakas suolenikin tyhjeni pitkästä aikaa luomusti, ja vielä silleen ihan "ennakoivasti", you know ;) :LOL:

Heikosta ja nuukahtaneesta olosta huolimatta vetäsin Pollo Mexicanan (en mä kyllä koskaan muuta pizzaa syökään ), jonka mies joutui kyllä kahteen kertaan hakemaan kun ryssivät ekalla kerralla väärällä pizzalla Kotipizzassa :kieh: Tulinen ruokakin VOI käynnistää synnytyksen, mutta en suosittele kokeilemaan sitä, sillä vatsankouristukset raskaana ei oo suositeltavia (vrt. vaaralliseen risiiniöljyyn).


-iinaZ & The PötZi Kolmonen 38+0 kera kestoväsymyksen

-------------------------------------------------

muoks:

[img=http://2.bp.blogspot.com/_FJkKGeS1OVw/SnMH7Uar_-I/AAAAAAAAAK0/Ii2xZrK5fn8/s320/P7300002.JPG][/img]
 
Onnea teille ketkä ovat saaneet vauvelin :heart: :flower: :heart:

Tää vaan nopee merkkaus, ja tuuletusta kun supistelee :D :D :D
Tosin ei semmoisia synnytyssupistuksia vielä, mutta aika napakoita jo... Mahasta kuuluu napsahduksiakin, vissiin "kohdun kannattimet" paukkuu... Vai mitä ne nyt olikaan...

Minerva
 
Onnittelut kaikille leijonanpennun jo syliin saaneille! :)

Heili, voi voi, miten söpö poitsu.. :heart: :heart:

Painonnoususta Mulle ei myöskään ole huomauteltu painosta (tullu n.20kg), kai mä olin jo alunperin sen verta toivoton tapaus.. :LOL: Suuri osa mun kiloista kun tuli ekalla kolmanneksella eli ei siis tosiaan oo vauvan aiheuttamaa.. :/ Yksityisellä käydessä tosin lääkäri sanoi että toi kilomäärä ei varmaan ihan itsestää pois lähde, mutta että pitäis rauhassa odotella imetysajan loppuun ennen kuin alkaa kilojen kanssa taistelemaan.Vaikuttaa muuten maidon koostumukseen..

Rangatanga Täällä kanssa möyritään todella paljon, mutta luulisin että vauva kääntää vaan takapuoltaan puolelta toiselle. Alapäähän tulee myös välillä inhan tuntusia muksauksia, mutta oon aatellu että se on nyrkkeilyä.. Neuvolassa kun vauva on aina ollu pää alaspäin..

Omasta olosta Täällä on kauhee flunssa päällä ja voimat ihan pois. Kuumetta ei tosin ole, joten ei pitäisi olla huolta sikainfluenssasta..Nenä vuotaa ja kurkku ja pää on ihan tulessa enkä saa öisin nukuttua.. |O Piti tääkin kokea näillä viikoilla, kun en oo ainakaan vuoteen sairastanut.. :eek:

Aurora 38+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja aurora81:
Rangatanga Täällä kanssa möyritään todella paljon, mutta luulisin että vauva kääntää vaan takapuoltaan puolelta toiselle. Alapäähän tulee myös välillä inhan tuntusia muksauksia, mutta oon aatellu että se on nyrkkeilyä.. Neuvolassa kun vauva on aina ollu pää alaspäin..
Tota ne on mulle yrittänyt neuvolassa kans sanoa, mutta kun mä ihan selvästi välillä tunnen kuinka vauva on esim. poikittain vatsassa ja selkä on ylöspäin. Mun mieskin on tunnustellut vatsan päältä niitä liikkeitä ja asentoja ja sekin oli sitä mieltä ettei pää voinut mitenkään olla alhaalla:/
Tänään kyllä on nyt tuntunut, että vatsa olis oikein valahtanut alaspäin ja nyt on pää alhaalla. Toivottavasti se jäis kans näin, eikä ala taas illalla riehumaan :whistle:
 
Neuvolassa käyty.
Painoa yli 3kg edelliseen kertaan nähden. Yht tullu 11.1kg. Neuvolan täti totes nyt että selkeesti paino on tullu turvotuksen takia (kaikki raajat aivan turpeena) ja kehotti vaan juomaan. Oonki ollu nyt vesipullon kans parasta frendiä kokopvän.
RR 105/72
sf 36
Syke 127. Kysy että tiedänkö kumpi on tulossa, ku sanoin että poika niin vastas että niin hänkin olis veikannu :)

Isovanhemmista
kyllä mun vanhemmat on intona (heille siis eka lapsenlapsi). Ristiäiset ollaan jo suunnilleen suunniteltu. :D ja äiti on tosiaan tulossa vaikka synnytykseen tarvittaessa. Miehen vanhemmille tulokas on jo neljäs joten ei suuria tunteita herätä, mut iloisia ovat kyllä.

Mulla on yöunet selkeesti huonontunu. Tai sit se johtuu siitä et mies on ollu pois ja kuuntelen kaikkia ääniä.

Onnea vauvautuneille!!
:heart:

Mahtokohan outiko soittaa, toivottavasti.

Aniit 37+0
 
kikka89 mä löysin tälläsen keskustelun missä on juttua http://kaksplus.fi/keskustelu/t512603 siellä joku syönyt puolukoita niin on auttanut.. Mutta laitappa googleen hakuun vadelmalehtitee niin tulee paljon eri keskusteluita..

Sitten löysin tälläisen ohjeen maidon nousuun:

Imettäjän ihmeyrtit

Maitohorsmanlehti Blad av duntrav
Nokkonen Blad av nässla
Anis Anis
Kumina Kummin
Tilli Dill

Hovissa oli hätätila! Prinsessa oli syntynyt, mutta kuningattaren maidontulo oli hiipunut alkuunsa. Kuningattaren kunnia-asia oli imettää itse kaikki piiperöisensä, eikä hän halunnut turvautua imettäjään, joka kuitenkin tuli avuksi salaperäisen yrttipussukkansa kanssa. Hunajalla makeutetun höyryävän lämpimän yrttijuoman ansiosta kuningatar saattoi antaa prinsessalle mikä prinsessalle kuuluu. 1 tl mukilliseen kuumaa vettä riittää. Hauduta 5-10 min.
 
Oi että, ihanaa kun oli tullut taas paljon hyviä uutisia!!!

Tosi isot onnitteluhalit kaikille vauvaantuneille!!! :flower: :heart:

Miehellä alko tänään vihdosta viimein kesis ja käytiin sit noukkimassa vattuja mummulan mäestä, mä en ole koskaan nähnyt niin paljon vattuja kun siellä oli! :LOL: Nyt kun saatais ne vielä kunnialla pakkaseen niin hyvä...Mietin jo siinä noukkiessani että tarvisko ottaa vähän lehtiä mukaan ja keitellä teetä mutta en sit ottanut =)

Jaksuhaleja kaikille jotka ovat niiden tarpeessa :hug:

Jeppis & PIkku-papu 38+6
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rimprenssa:
Onko kukaan (muu) hankkimassa kätkythälytintä? Ja jos jollain on kokemuksia laitteesta niin olis kiva kuulla.

Googlasin kanssa: tässä olisi aika edullinen ja pitkällä takuulla: www.nannysuomi.info

On tuo varmaan aika "rauhoittava" kapistus olla olemassa :)
 

Yhteistyössä