ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - heinäkuussa

Onnea poksuista, vauvoista ja hyvistä kuulumisista! Raskassarjalaisille jaksuja ja halimukZia :heart:

Jo toinen tajuttoman hyvin nukuttu yö takana! Eilenkin illalla olin niin rättipoikkiväsy jo iltakasilta, ettei jaksanut juuri ysiä pidempään valvoa. Ilmeisesti kiitos korvapuustien, joita väsäsin 4 pellillistä selkä NIIN kipeänä ettei juuri hengittää pystynyt! :eek: :p

Olo normaali 38+0 (!). Oireita on, muttei synnytystä/synnytykseen edistäviä. Mieli edelleen rauhallinen, kyllästyneisyys vaan vaivaa.

Tänään neukkulaan klo 10.30. Oman vaakan mukaan kuukaudessa -200g ja pulssi taivaissa (iltapaineet kuitenkin vaan 113/69 ).


-iinaZ & The PötZi Kolmonen 38+0 (!)
 
Huomenta!

Baby butterflyltä:ltä alkuun terveisiä että eilen klo 17:59 on syntynyt kiireellisellä sektiolla pikkuinen tyttö, 2770g ja 49cm :heart:

Täällä ei mitään uutta auringon alla. En muista olenko täällä kertonut, mutta meidän esikoisen Leevin ollessa ihan parikuinen (jos sitäkään) laitoin huvikseni tällaiselle ilmaiselle ennustajaeukolle sähköpostia liittyen tulevaan lapsilukuun. Muutaman päivän päästä tuli viestiä takaisin että saat vielä tytön heinäkuussa 2009 ja pojan toukokuussa 2013. Minä tietysti pienen vastasyntyneen äitinä nauraa rätkätin että no joo, ihan varmasti... :LOL:

Noh, tässä sitä nyt ollaan. Vielä olisi aikaa ennustuksen käydä toteen... :whistle:

Zinnielle (ja oli muuten joku toinenkin tälle päivälle, en muista nikkiä ) onnittelut täysipäisyydestä, eh, ei kun aikaisuudesta :D

Ja kaikille tuoreille äideille onnittelut pikkuruisista nyyteistä :flower:

kielletty 38+5
 
pekunallelle onnittelut täältäkin :flower:

Mullakin taas oikein hyvin nukuttu yö takana. Eilen kävin päivällä rannalla, uimassakin kävin kylmässä merivedessä :D Illalla siivosin koko kämpän, vaihtelin lakanat, pesin lattiat ja vessan, sit vielä käytiin koko perheen voimin saunassa, mutta ei mulla tullut supistuksia kuin muutama vaivainen. Taitaa tää pieni viihtyä hyvin tuolla massussa :D

4v tyttö alkas jo suunnitteleen, että me voitas lähteä tulivuoripaikkaan, jossa käytiin kun hän oli pieni (=Teneriffalle), että ehditään vielä käydä ennen kun äiti synnyttää :LOL:
Mä sanoin että mua ei enää päästetä lentokoneeseen, kun on niin iso maha, ettei vauva vaan syntyis lentokoneeseen. No, vastaus oli heti valmiina: Jää sä äiti tänne synnytteleen, niin me muut lähetään, siinähän olis sulle täällä hyvää tekemistä kuitenkin...
Ihania juttuja noilla pienillä liikkuu päässä :whistle:

Mä taidan tästä pian lähteä neuvolaan, tuun sitten myöhemmin kertomaan kuulumiset.

RangaTanga 37+5 :heart:
 
Huomenta!

Onnea vauvan saaneille, niitähän alkaa tulla oikein urakalla! :) :heart:

Kiitos teille jotka vastasitte tohon mun isyysvapaa kyselyyn.. Tietysti sekotin siis isyysvapaan ja isäkuukauden.. En ollut ajatelllut yhtään et jos mies pitää isyysvapaan heti kun vauva syntyy niin milläs ihmeellä me toi syyskuu eletään, mun äitiyspäiväraha kun ei oo mikään hurja kun opiskelen vielä pääsääntöisesti..:( Mies vois tietty kysyä et voiko saada rahat työnantajalta ennen kun kela maksaa heille, mutta en tiedä miten suostuvat.. Mies jo sanoi et jos hän menee sit kuitenkin töihin ennen kun kelalta tulee päätös, mut ei se ole sama asia kun pitää se vapaa heti kun vauva on syntynyt..PRKL.. Vähänkö nyt ärsyttää :headwall:

Tänne ei mitään uutta.. Huonosti nukuttu yö takana.. Aamulla heräsin 6 aikaan, kun luulin että joku poraa (ja kirosin tietysti naapurit SINNE ja syvälle...) Vähän aikaa meni ennen kun tajusin et se olikin meidän koira joka kuorsas.. :whistle:
Illalla ja yöllä en saanut unta ja Minttukin on ollut jotenkin tavallista vilkkaampi.. En oikein tiedä mitä se tuolla touhuaa kun tuntuu että kyljet kramppaa, eikä sellaista tavallista myörimistä, vatsakin on kipeä.. Eilen mittailin verenpaineita ja alapaineet oli 87-105..En nyt oikein tiedä et pitäskö noista soitella neuvolaan vai ei..

Ääh.. Onpas nyt jotenkin totaalisen huono aamu.. Miehellekkin oon räjähtänyt nyt pari kertaa tässä muutaman päivän sisällä..Ensin raivoon ja sit itken.. Ja mieshän tietää mistä narusta vetää ja sanoo kaiken johtuvan raskaushormoneista josta mä hermmostun vielä enemmän, koska kai hän ihan oikeesti kuvittelee ettei hänellä oo ollu osaa eikä arpaa mun kilareihin.. Nyt toi raha asia kyllä aiheuttaa oikein urakalla päänvaivaa, varsinkin kun ollaan sitä uuttaa autoakin ostamassa.. Joku on sanonut että raha ei tuo onnea, mutta kyllä se pirun paljon helpommaksi asiat tekee, kun ei tarvii miettiä.. :headwall:

Pahoittelen tätä valitus virttä.. Onhan tää elämä ihan kivaakin.. Mintulla mahassa kaikki hyvin ja ulkonakin näyttäis aurinko pilkistävän pilviverhon takaa..

Sadepäivän ilo ja Minttu 37+3
 
Huomenta täältäkin!

Alkuun heti isot onnittelut Bb:lle tyttövauvasta =)

Mä oon sitä mieltä, että tänään ois hyvä päivä synnyttää :saint:
Yöllä, kun heräilin vessaan niin mies joka kerta kysy että" joko supistelee"
No ei sitten yhtään *mur*!
Sitten aamulla mies oli sitä mieltä, että "eihän siitä seksistä mitään hyötä ollut" :D

Täytyy nyt vaan oikeesti alkaa asennoitua että ens viikon puolelle menee. Jos sillonkaan.

outiko 40+2
 
pekunalle ja bb onnittelut vauvoista! :) :heart:

outiko samaa mennään.. ollaan varmaan sitten molemmat täällä vielä kaksi viikkoa yli lasketun ajan ;D tosin oon jo ollut kauan siihen varautunut. Mitkään vippaskonstit ei tunnu auttavan. Eilen tein oikein tehosiivouksen, mutta pah. Kävin myös lenkillä ja raahasin tavaroita.. pruut.. turhauttavaa..

kielletty, kuten olet huomannut, en ole kovin täyspäinen ollut enää aikoihin :D mutta tänään tosissaan täysaikainen, kiitoksia :D

Zinnie 40+0
 
Heido!

Ja onnea vauvan jo kainaloon saaneille!

Tällä hetkellä toivon, että beibe ei syntyis vielä tällä viikolla. Koska miehen lapset on meillä vielä tiistaihin asti ja mummolla on toiset lapsenlapset hoidossa koko viikonlopun. Eli jos synnytys tulee, tulee meille ongelma minne laittaa nuo miehen lapset hoitoon. Mummolle heitä EI voi viedä, koska mummo on jo 70 v ja hänellä on ihan tekemistä niitten 2 ja 4 vuotiaitten kanssa.
Eli vauvani pieni, odottelisitko ensi viikkoon kiitos :D

Meidän äitin kaa muuten puhuin eilen puhelimessa ja hää sanoi, että kun oli meidän pikkusiskoa saamassa niin ei osannut oikein lähteä sairaalaan, tunnusteli vaan supistuksia "onko täänyt sitä, jokohan pitäis vai ei..." ja kerkeskin olla sairaalassa vaan 1 h ennen kuin pikkusisko oli jo maailmassa. Ei kerennyt kipulääkitystä saada ja sanoi, että kyllä sen kesti, ei se niin kauheeta ollut. Voikun miullakin olisi noin!

Miä muuten painoin syntyessäni 3200 g ja kaksoisiskoni 2500 g :LOL: Oon vetänyt kaikki sapuskat mahassa...No näin aikuisena ero on toisin perin! :)

OnSiisKevät ja beibe 38+4
 
Vauvaonnittelut Murokeksi, Pekunalle ja BB! :flower: :heart:

Onnittelut poksuttelijoille! =)

Ajatar toi hepatoosi kuulostaa kyllä tosi inhottavalle. Toivottavasti pääset käynnistykseen. :hug:

Piritta voi harmi! :hug:

Kohta taitaa olla Citildakin lähdössä. Kiva kuulla että tämänkertaisesta poli käynnistä jäi hyvä mieli. =)

Mä nukun varmaan varastoon. Viime yönäkin nukuin yli kymmenen tuntia. Tänään on miehellä vapaapäivä ja taas olisi shoppailukierros edessä. Mies aina kysyy töistä tullessaan että mitä kaikkea olen suunnitellut illaksi. Mä yritän olla illoiksi suunnittelematta mitään kun mies tekee niin pitkää päivää. Sitten vapaapäivinä onkin aina hommaa. =)

Hyvinkäällä on muuten kanssa yliaikaiskontrolli vasta 41+5.

Päksäkkä 38+3 :heart:
 
Onnittelut ainakin BB, Pekunalle!!

Vaavitar, Omppuli mulla on se että en millään halua synnyttää yksin. Ja pelkään että oon ihan surkee siellä laitoksella sittenki ku vauva on jo syntyny. Meillä ongelmana on se että mies on työtön ja sillä verukkeella katsoo että voi "lomailla" koko kesän. Äsken soitin sille ja annoin ukaasin siitä että jollei tuu kotiin ni hommaa ees uuden osotteen niin voin keskittyä olennaiseen. Rasittaa tällänen ja välillä taas itkettää.

Ajatar ole kovana ja vaadi käynnistystä. :hug:

Piritta en osaa tuohon tilanteesees mitään sanoa, mut en kyllä hirveesti lähtis netistä lukeen mitään. Yleensä saa vaan turhaan pahan mielen. :/

Pinnasängyn patjasta multa puuttuu se edelleen, oon kytänny ikeasta sitä, mut raision ikeassa näyttää tilanne olevan se ettei sitä tule ollenkaan, joten ostan sitte varmaan jostain muualta. Ikean patjaa oon kattellu siks ku sitä tarvii muokata aika paljo ku on niin vanha sänky ettei tosiaan ole mitään standardimitoitusta nähnytkää. :)

Outiko sun mies on ihana ku on niin innostunu. :)

Mulla on neuvola yhdeltätoista ja tänään ollaan täysaikasia. :D

Aniit ja Taneli 37+0 :heart:
 
pekunallelle onnittelut!

BB:lle
myös!

Mä oon nyt just niin hukassa etten välttämättä muista kaikkia onnitella kaikesta :( Luen kuitenkin jokaisen kuulumiset aina tarkkaan että muistaisin tässä kommentointivaiheessa tsempittää ja lähettää virtuaalivoimia, sekä onnitella... Ja oon kuitenkin ihan varma että aina joku unohtuu :(

Voi miten ihana pikku vauvapupu meidän pihalla on... Tai no rusakko, mutta ihan on pikkuruinen :heart: Mulla on kone ikkunan edessä niin näen suoraan tohon pihaan... Men kestä kun toi on niin söpö!

Omaa napaa: Meillähän ei oo oikein vielä laiteltu tätä päivää aiemmin mitään vaaville valmiiksi, nyt on sitten turvaistuimen suojat pesty ja mummi sai eilen vauvan korin valmiiksi :) Näätte kuvia sitten kun saan sen tänne kotia, mutta voin kertoa että se on ihan niin äklösöpöihana kuin voi olla. Vaaleanpunainen, jotta jos tuleekin poika niin *virn* Saa sitten enivei nukkua siinä, mummi on kuitenkin käsin laskostanut (onkohan toi oikee sana) helmat ja ommellut pitsejä ja... Tehnyt kuitenkin ison työn.

Öö.. Niin joo, ne eiliset säryt olivatkin siis tehneet jotain (en tiedä mitä), yhtäkkiä vaan kun lähdettiin illalla kauppaan niin huomasin että kävely teki tosi kipeää. Tässä kotona ollessa ei huomaa silleen, kun sitten kun piti pitkin markettia kipsutella niin vihlo ja supisti niin hemmetisti ja jouduin pysähtelemään jatkuvasti. Olin ihan varma että lähtö tulee viimeistään yöllä, no ei tullut. Nyt oon vaan sitten ihan virallisesti tosi romuna. Aamulla yritin pestä pojan kasvoja ja käsiä puurosta, niin ei tarvinnut kuin sen että pidin poitsua hetken tossa lavuaarin reunalla roikkumassa yhden käden varassa (koska toisellahan mä luonnollisesti pesen sitä) niin saatu mahaan niin että olisin voinut oksentaa. Vitsi mä odotan innolla pyllynpesua |O

Moni on mua neuvonut että "pese kakkapylly vaikka suihkussa"( Tajuaako ne oikeesti mitä ne kehottaa..???) , sehän sitten helpottaa kun kyyryssä joudun olemaan ja yritän pitää poikaa aisoissa kun se iskee sen kakkapyllynsä kymmeneen kohtaan tuolla kylppärin lattialla.... Miten pestään lattialla istuvan taaperon pylly? Kysyn vaan... Sitten tietty sen suihkutuksen jälkeen puetaan taas kaikki vaipasta vaatteisiin päälle (kun lavuaaripesulla joutuu riisumaan vaan housut..), maanitellaan poitsua tulemaan luokse kun se on päässyt karkuun ja itse istun lattialla jumissa(kuten meistä moni varmaan tietää kuinka helppoa lattialta nousu on tässä vaiheessa). Maanittelu ei kuitenkaan auta ja nousen lattialta ja saan pojan kiinni, pistän taas persauksen maahan niin eikö se ole se sekunti kun poju jo juoksee nauraen jonnekin.. Sitten tietysti pukemisproggiksen jälkeen menen kylppäriin pesemään sen kaiken kakan pois minkä pikkutermiinaattori sinne ehti levittää... Tää on niiin tätä :D Onneks on kohta ohi ja liikkuminen helpottaa. Tai no joo... sitten toinen roikkuu tississä kun toinen työntää tikkua pistorasiaan tai uittaa leluja vessanpöntössä :LOL: Ja mä juoksen perässä minkä kerkeän.

Eipä taas kait muuta.. ?

Kimalle rv 36+3 ja PikkuDuud 11,5 kk
 
Huh, olipahan taas tekstiä tullut.. 10 sivua kahlattu läpi..

Nyt on pakko tunnustaa, että en edes yritä muistaa ketkä emot on ehtineet leijonanpentunsa jo syliin saamaan, koska teitähän on kertynyt jo melkoinen "lauma" :D

Mutta silti tahdon kaikille lähettää ISOT HALIT JA ONNITTELUT

*täällä kateellisena koneen ääressä istuu* Minäkin haluun jo tän vauvelin ulos....

Mulla ei niin mitään oireita, että olisi synnytys lähestymässä.. Koko raskauden on joutunut pikkuhousunsuojaa käyttämään kun on tullut valkovuotoa suht paljon, ja nyt sekin loppui.. Ei supistelekaan yhtään, vaikka sitäkin oli havaittavissa pari viikkoa :headwall:

Neuvolantäti yritti lohduttaa että jos tää on vaan tyyntä myrskyn edellä.. Tiedä siitä, toivottavasti..
Alan olla kohta vaaraksi ympäristölleni kun olen niin kiukkuinen koko ajan, ja luulen sen johtuvan ihan vaan tästä raskaudesta..
Eräskin päivä lähdin ovet paukkuen pihalle raivoamaan&itkemään (noloa koska asumme kerrostalossa).. Mies ja lapset jäi haavi auki ihmettelemään mikä mulle tuli.. Ja tuommoinen käytös ei todellakaan ole mun tapaista :eek: Taisi olla eka kerta kun tuolleen tulistuin tänä aikana kun ollaan miehen kanssa yhdessä oltu (6v)..

Vauva on kyllä jo laskeutunut asemiin, ja välillä sentään painaa tonne kohdunsuulle päin, mutta ei vaan mitään tapahdu :(

Kaikki oli neuvolassa ok, vauvan asento jäi vaan mietityttämään.. Oli oma selkäranka vasten mun selkärankaa eli kasvot mun mahaan päin.. Käsittääkseni parempi asento syntyä olisi kasvot mun selkään päin.. Tai niin päin nuo kaksi edellistä ovat tulleet..
Kellään tästä tietoa??? En tajunnut neuvolassa kysyä.. Vaikka ehtiihän tuo vielä kääntyä...

Anteeksi omanapaisuuteni, mutta oli pakko purkautua johonkin...

(kärsimätön) Minerva

 
Onnittelut vauvaantuneille! :heart: Otetaan näin yleisesti ettei kukaan unohdu, surkea tämä mun pää nykyään... :ashamed:

Kyllä nyt on tää rouva romuna. Yöllä heräilin tunnin välein kun kädet puutuu. Inhottavaa kun yrittää heilutella kahta puupökkelöä, että veri edes hiukan kiertäisi. Tässä koneella kun istuu niin kädet ja jalat puutuu. tää on niin syvältä |O Sitten bonuksena vielä tyttö kävi vessassa j a vähän myöhemmin käväi sanomassa:"Äiti, ole hiljaa minä en saa nukuttua" Äiti sitten vähän kuorsas, kun nukutaan eri huoneessa :D Tämä on sama ongelma raskauksien aikana ollut aina, meikä kuorsaa kun paraskin tukkijätkä :LOL:

Tuota valkovuoto/lapsivesi/pissaongelmaa on täälläkin pähkäilty. Jotakin valahtaa housuihin aina kun nousee ylös, ei haise ihmeemmin juuri miltään eikä jätä jälkiä. Täytyy varmaan kysästä tänään neuvolatätiltä josko kävisin tsekkaamassa onko se lapsivettä vai ihan vaan vetistä valkkaria. Pääsee sitten siitäkin ongelmasta. Tänään täytyy kuitenkin soittaa neuvolaan noista sokeriarvoista. Päätä särkee huonosti nukutun yön jälkeen ja nyt tarttis alottaa marjojen mehustus. Onpa taas omaa napaa....

:hug: niitä tarvitseville ja jännityksellä jään taas odottelemaan vauvauutisia! :wave:

Ritsanampuja rv36+3
 
Ainaskin Pekunalle ja bb Onnittelut! Olikohan muitakin, mutta kaikille nyytin saaneille siis! :heart: :flower:

Täällä ei sitten muutamaa supistusta kummallisempaa, kummasti ne hävis kun alkoi LA lähenemään... :kieh:
Tänään olis sitten se alkuperänen LA. Tuskin syntyy tässä kuussa.

Nyt jäi kaikki jutut tonne edelliselle sivulle ja muistihan pelaa näillä viikoilla...

Neuvola kutsuu.

Treelo 40+5 :wave:
 
Onnea vauvaantuneille! Ja synnytys-tarinoita odotellessa, näin ainakin ensimmäistä odottavalle ne on mielenkiintoisia, kun voi sitten ittestään miettiä, että mitkä on oikeasti oikeita synnytysoireita.. :)

Multa palaa käämit täällä kans kaikkeen, tietokoneeseen, koiraankin meni hermot ku se on tiellä koko ajan (uros-koira, yllätys). Samanlainen kuin kaikki miehet. Pyörii kuin puolukka pillus. Kauniisti sanottuna. :D Koira on muutenki ollu taas outo, jos mies ei oo kotona, se seuraa mua koko ajan ja vahtii. Eikä nukukaan oikein. Sitten kun mies on kotona, se nukkuu hyvin, eikä vahdi normaalia enempää. Kai siitä tuntuu, että jonku pitäis pitää edes musta huolta. :) Ihana koira, aina välillä.

Ja taas on nälkä. Kyllä oon syöny hyvän ja tukevan aamupalan, niin taas pitäis syödä. Ihmekään, kun paino nousee. Ja jalat on jo nyt turvoksissa, kun kävin pienellä lenkillä. Eikä meinaa kipujen takia päästä sohvalta ylös. Mutta supistuksia tms. ei tietenkään ole näkyvillä. :D Viime yönä oli pari kivuliasta, mutta vain pari. Vaikka kävin uimassa järvessä, ja saunomassa, siivosin yms. :)

Tuli omaa napaa, anteeksi. Nyt vain ottaa päähän. :D Tätä pitäis vielä jaksaa kuukausi, jos menee yliaikaa. Sääliksi käy, käyn kohta naapureidenki päälle kuin yleinen syyttäjä..

Vaavitar + tintta 37+6
 
outiko: meilläkin mieheltä tuli samanlaiset kommentit ku seksistä ei ollutkaan apua...mitä nyt muutamia supistuksia ja siihen ne jäi sitten. Eilenkin se apeana ettei se varmaan tuu ikinä...voi toista :) Ihania nuo meidän miehet =)

Onnittelut pekunalle ja bb ja kaikille jotka unohdin mainita.

Saa nähdä milloin minä saan vauvani syliin asti :heart:

nasu + rakkauspakkaus 39+3 :heart:
 
Ja oon vaihtanu pikkuhousuja ainaki 2-3 kertaa päivässä, kun tuntuu että valkkaria tulee aikalailla.. En halua käyttää housunsuojia, kun ne ahdistaa ja mulle on tullut noiden rautatablettien takia peräpukamia.. Eli osa vois toisaalta olla limatulppaakin tai jotain..

Sellaisen neuvon sain raskausmyrkytyksen saaneelta, että jos lapsivesi on vihreää/vihertävää, pitää soittaa ambulanssi, ja olla makuuasennossa. Silloin on jotain vialla. En tiedä kirjoitinkokin siitä jo tänne aiemmin..
 
pippuri81, pekunalle & baby butterfly: Onnea pienistä tytöistä! :heart: Murokeksille onnittelut pikku pojasta! :heart:

Täällä käytiin kärryttelemässä eilen eka kertaa. Mummut ja pappa kävivät myös eilen katsomassa vauvaa eka kertaa. Ovat kaikki ekaa kertaa isovanhempia...ja tapasivat toisensa myös eka kertaa. Eihän me olla miehen kans oltu yhessä vasta ku 6 vuotta. :LOL: Tulipas paljon "ekaa kertaa"... =)

Nyt aamusuihkuun!

Mandy ja Aksu 8 vrk
 
unikuu108
eilen illalla poika ja mies pelleilivät jotain ja pojalta meni käsi kipeäksi. ei uskalla liikuttaa sitä. ei ole turvonnut eikä ihossa ole värimuunnoksia.yö meni tosi huonosti kun väsynyt poika vaihtoi asentoa ja kitisi ja valitti joka liikkeestä..
sitten oli itse kääntynyt mahalleen nukkumaan ja nukkui loppuyön(n klo3 eteenpäin) suht hiljaa..
me siis nukuimme kaikki samassa sängyssä kun en jaksanut hypätä pojan sängyllä kokoaikaa joten kannoin hänet väliin nukkumaan.
nyt varaa kädelle vähän mutta on edelleen kipeä. ei edelleen turvotusta tai värimuunnoksia.sormet liikkuu ja kipein kohta on kyynärpäässä.
mietin pitäiskö meidän mennä vaiko eikö, näytille siis.

meiltä puuttuu 50-60 koon vaatteet.
meillä on kaveripiirissä säkkitolkulla pieniä kollektiivisia vauvan vaatteita mutta lokakuussa vauvan saava kaverimme oli ne jo varannut kaappiinsa ja ei ilmeisesti raski luopua niistä.. [ol]
sillon ekan kohdalla meillä oli ne pikkuvaatteet joten en ostanut kovin montaa vaatetta pojalle. niitä siis oli varmaan kolmen vauvan tarpeisiin,mutta nyt ei olekaan yhtäkkiä.
ne on kerääntynyt kaveripiirissämme vuosien varrella syntyneiden vauvojen tarpeista. eli eivät ole ns kenenkään vaan kaikkien. siinä on noin 70-74 asti kaikki mitä voi vauva vaatteita tarvita. kollektiivisia vaippojakin oli mutta mä otin ne pois ja mietin miten ne voisi kierrättää, kun ne oli jo ihan karmeessa kunnossa.
jotain reikäsiä kushies classickeja vuosien takaa kuolleiden kumppareiden kera ja imsen tarrallisia sisävaippoja joista kans kumpparit kuolleet ja imut ohentuneet vuosien pesujen jälkeen ihan olemattomiksi. ja ne pilalle pestyt bumbyt..

mietin että löytäisinköhän huutiksesta vaatepaketin 50-60 koon vaatteita.. tosin en halua kuin neutraaleja bodeja ja puolipotkareita terällä. en farkkuja tai paitoja tai muuta minusta tarpeetonta.
huoh.

mahassa ei mitään uutta.liikkeet on mielestäni rauhoittuneet selvästi. ehkä tila alkaa jo loppua kesken.

unikuu ja käsiroikottaja poika sekä hiljainen maha-asukas..viikot taitaa olla 37 +jotain
 
Onnittelut babybutterfly! :heart:

Vaavitar Jos lapsivesi on vihreää/vihertävää, niin vauva on ulostanut lapsiveteen. Meille vain sanottiin valmennuksessa, että silloin pitää tulla heti (niin ku muutenki jos tulee vesi) ja siitä pitää mainita, että tietävät sairaalassa toimia sen mukaan. (puhdistaa vauvan hengitystiet tai jotain?) Se aiheuttaa tulehdusriskin.

Viime yönä meni kolmeen asti töitä viimeistellessä, mutta valmista tuli! Nyt jään viikonlopuksi yksin kotiin ja saan keskittyä vihdoinkin olennaiseen. :D Eli lepäilyyn, itseni hemmotteluun, siivoukseen ja järjestämiseen! Keittiön kaapit ja vaatehuone onkin odottannu mua jo kauan... ! :D Mieskin saa viikonlopun rauhassa tehdä omia juttujaan kun jään kotiin...

Mulla on laskettu aika 14.8. mutta heitän arvauksen, että vauva syntyy torstaina 20.8. ja on poika... :p

Arg! mulla ei oo vieläkään niitä masukuvia, että voisitte arvailla sukupuolta..! Vauva ehtii varmaan syntyä ennen ku saan niitä otettua!!

Illusia & Emppu 38+0
 
Tuhannesti onnea kaikille vauvaantuneille! :flower: Ihania vauvauutisia on tullut jo useita ja tahti niiden suhteen taitaa vaan kiihtyä. Ihanaa! :heart:

Kirjoittelin eilen oikein pitkät pätkät ja sitten sähkökatkos sammutti koneen ja hävitti tekstin. :/

Täällä kaikki ok, perää pidetään ja ehkä vasta syksyn pimeinä päivinä saan lapseni maailmaan. Tai siis sellainen on olo, kun vielä ei mitään merkkejä ole siitä, että tämä aikoisi syntyä. Tosin ei kai vielä ole tarvekaan, kun viikkoja on kasassa vasta 35+4 ja la elokuun viimeinen päivä. Tällä viikolla on kuitenkin alkanut olemaan tuskainen olo: maha on tiellä, hiki virtaa, olo on kärsimätön, mitään en saa aikaiseksi jne. mutta supistuksia tai muuta sellaista ei ole. Maanantaina on neuvolalääkäri, joten sitten tiedän varmaan edes, onko mitään edistystä tapahtunut. Yksi kaveri oli sitä mieltä, että mahani olisi laskenut paljon viime näkemästä, joten voihan se olla niinkin, että pieniä edistysaskelia otetaan.

Onnea vielä kaikille leijonanpentunsa saaneille ja kirjoitelkaa kuulumisia ja synnytyskertomuksia jos vain aikaa jossakin välissä sellaiseen on.
:wave:

Vuokko 35+4, perässä tullaan!
 

Yhteistyössä