~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

Sunnuntaita!

Onnea tytön tylleröstä SK06!! :heart:

Eilen käytiin siellä asuntomessuilla ja voitte kuvitella kuinka on pohkeet jumissa!! Ei meinaa kävelystä tulla mitään kun ihan tönköt jalat!! Suurimman osan kiersin, ihan muutamasta jätin yläkerran käymättä jos oli paljon väkeä jonottaas portaisiin ja kerrostalojen yläkerrosten asunnot. Ihana ilma oli kun suurimmaks osaks paistoi aurinko mutta kuuma ei ollut ja ihan pikkasen ripsi välillä vettä muttei niin että olis kastunut. Mielettömän upea merenranta alue!! Ja järettömiä luxustaloja.

Sattu huvittava juttukin: istuin oottelees että äiti tuo kahvia mulle niin siihen vastapäätä tuli mieskaksikko istumaan, vähän luulen että saattoi olla homopari mutta kuitenkin se toinen kohta kumartui pöydän yli ja silmät pitkällä katto mun mahaa ja sano "anteeksi, pakko kysyä että kuinka pitkällä oot?" , mä siihen että kolme viikkoa olis vielä niin se jatkoi "no sulla ei oo varmaan grammaakaan tullut ylimääräästä muutakuin tuohon eteen." ei meinannu uskoa kun sanoin että reilu 15kg on tullut. :D Käännyin sit poispäin kun siltä meinas ihan silmät tippua päästä kun mun mahaa tuijotti.

Tänään pitäis illalla mennä kattoos yhen kaverin tyttövauvaa ja käydä ostamassa sille jotain viemistä, sais vaan ittensä puettua ja kaupungille. Jospa lähtis pukemaan, hillunut yöppärissä ja aamutakissa koko aamun.. ei jaksa oikein tehä mitään eilisen jälkeen.

 
SKO6 isot onnittelut pienestä prinsessasta :flower: :wave:

Heitsu86, voi että kun menit mainitsemaan että H&M:lle tullut uusia vauvanvaatteita..eihän sitä raaski olla tilaamatta, vaikka päätinkin että nyt nettiostokset saa loppua vähäksi aikaa :D
 
neitiperho
Oi ihanaa, vauva uutisia!!!!! Onnea hirmuisesti SK06 :flower: :heart: :heart:

Toivoa siis on että ne nyytit alkaa tosiaan ilmestymään :LOL:

Eilen oltiin miehen kanssa Mikkelissä ja vietiin mun kummipoika Visulahteen. Yllättävän hyvin siellä jaksoin, vaikka illalla olin kyllä ihan naatti. Fiksua siis jättää näin viime tippaan tollanen reissu. No ei saa valittaa. Ensi viikonloppuna sitten Tallinnaan, mutta se nyt sentään onkin kylpyläreissu ja oleskelua ja nauttimista......vähän odotan sitä jo innolla.

HooÄs on joo tosiaan mökkeilemässä eikä toinenkaan meidän yhteinen kaveri mitään ole ilmoittanut, että sairaalaan olisi joutunut. Joten siksi ei ole kirjoitellut.

Pitäis varmaan ihan omasta ilosta kaivaa jostakin mittanauha ja mittailla myös omaa vyötärön (mikä se on) ympärystä. Ylihuomenna olisi kuitenkin lekuri ja saisi painoarviota niin voisi vertailla vähän :D En ollut myös ennen tuosta jutusta kuullut tai siitä että koska liikkeet on tuntenut niin siitä 5kk kun lapsi syntyy. No noita juttuja tuntuu olevan ja paljon. Ihan hauskoja ja leikkimielisiä juttujahan ne on.

Niin vielä yläpaineesta joku kyseli. Niin nimenomaan siitä alapaineesta ollaan huolissaan. Yläpaine saattaa nousta niin herkästi ihan missä tilanteessa vaan ja kertoo siis sydämen supistumisesta. Suomeksi = ylösnousu pelkästään nostaa/laskee yläpainetta. Alapaine taas reagoi enemmän kropan omaan tilaan, eli kertoo sydämen lepovaiheesta. Jos lepovaihe eli alapaine korkea, silloin merkki että jokin ei täysin normaalia. Näin siis myös esim. verenpainetta kärsivillä ihmisillä, joille aloitetaan alapaineen korkean tilan takia lääkitys. Oliko tarpeeksi sekavaa :D

Mutta nyt tää mamma lähtee lenkille koirien kanssa. Saisi ilma vähän piristyä niin voisi lähteä anoppilaan rantasaunaan...täällä siis paksu kerros pilviä taivaalla ollu koko päivän.
Mutta jaksuja taas kaikille!!!!


 
Paljon Onnea prinsessasta SK06 :flower: :heart:

Pitäähän minunkin tästä käydä vilaisemassa siellä h&m nettikaupassa, vaikka hetki sitten ajattelinkin pikkuista taukoa pitää. Tuntuu, että sieltä ja ellokselta jne. on tullut paketteja katkeamattomana ketjuna tuolta huhtikuulta saakka ;) Ei olis ikinä uskonut, kuinka koukkuun sitä voikin jäädä nettishoppailuun :D

Lämmintä sunnuntain jatkoa elokuiset B)

kaneliomena ja Elmeri 37+5
 
Paljon onnea SKO6 pikku prinsessasta. Ja onnea muillekkin jotka ovat nyytin jo saaneet syliinsä.

Lukemassa käyn juttuja täällä vähän väliä mutta ei vaan ole tullut kirjoitettua. Raskaus on sujunut niin kuin muutkin raskauteni ja taas ollaan siinä vaiheessa että epäillään raskaus myrkytystä vaihteeksi...... no suuri epäily on että ensi to kun on neuvola niin varmaan laittavat taas minut lepäilemään. Eilinen päivä ei ollut mitenkään kiva, koko päivän vatsa oli todella kiristävä ja joka askel tuntui inhottavalta. Supistuksia oli kanssa jonkin verran mutta niitä on ollut jo pitkään pitkin päivää. Saapi nähdä kuinka kauan meidän tyllerö jaksaa vielä olla masussa kasvamassa. Kaikki valmistelut on melkein tehty, pe kävin ostelemassa vähän tarvikkeita jotta isännän ei tarvitse heti rynnätä kauppaan kun aika tulee ja saan sitten rauhassa tulla kotiin kun aika on.

Hyvää jatkoa kaikille ja ei kestä kauaa enää kun meillä kaikilla on nyytit vihdoin sylissä.

kotiäiti32 ja tyllerö 35+1
 
Onnea SK06!

Täällä on moni puhunut noista unista, niin minä en ole vielä kertaakaan nähnyt vauvaunia, en sitten minkäänlaisia, muunlaisia unia kylläkin.

Eilen illalla oli cruisingit ja minäkin lähdin mukaan, tosin oltiin vain pari tuntia, kun mies oli ollut hereillä noin 30 tuntia yhteen putkeen ja kaiken lisäksi auton ratissa, ison auton, joten oltiin vain sen ajomatkan ajan ja kuvauksen. Oikein odotan sitä kuvaa, sillä reilut 20 jenkkiä oli paikalla.

shihtzu + pikku apina 36+6
 
Päivää masuliinit..

Porin jazzeilla tuli käytyä..Tosin vaan jazzkadulla..Saaliiksi sain metrilakua.. :ashamed:
Useampi oli niin mauton.. :/

Omaan napaa ei ihmeitä, välillä supistaa pirusti ja välillä ei ollenka..Huomenna olis neuvola, verenpaineet nousee pelkästä ajatuksesta.. :kieh:
Mää en tykkää siitä muijasta siellä :ashamed:


Onnea vauvaantuneille..

salamatkustaja +aapeli-anneli rv tasan 35 kai..
 
Hellurei!!

Ja paljon onnea Pikku nyytistä!!!!

meiän vauva meinas eilen illalla porautuu tosta kylestä läpi.. ja sit alko jo pelottaa et mitä jos se kääntyykin ympäri..oli meinaa peppu niin alhaalla, oletan et se oli peppu.. mut ei se sit kääntyny, lauleskelin ja heijasin itteeni, ni hänkin sitten rauhottui :heart:

Aika vaikeeta ollu taas kävely tänään.. viime yönä sain onnex nukuttua hyvin!! Eilen illalla tuli inhottavia tuikkivia kipuja tonne alas, mut en tiiä johtuuku vauvan pään liikkeistä..??

Mut nyt syömää!!

Äiti lpr 37+5
 
Paljon Onnea SK06 pienestä prinsessasta!!!! :flower: :heart:

Ja Jyffe, pikaista paranemista sille teidän pojallenne ja voimia!!! :hug: Toivottavasti ei kuitenkaan mitään kovin vakavaa käynyt? Jos saan udella, niin minkäs ikäinen poika oli kyseessä ja miten hänelle kävi? Ei oo todellakaan pakko kertoa ellet halua!?

Meillä leppoinen sunnuntai-päivä.. aamulla nukuttiin pitkään ja äsken herkuteltiin ja tehtiin tortilloja ruuaksi... :p Ilma on kyllä kurja, vettä tulee ja on tosi harmaata.. ei siis oikein mitään erikoista tekemistä, mut saapahan ottaa rennosti... sitähän sitä välillä kaipaa tän ison masun kanssa.. :whistle:

Annilia & Nuppu 36+6
 
Paljon Onnea SK06, niin niittä pikkuisia alkaa tulemaan, koskaan ei tiedä milloin on kenenkin vuoro =)

Mitkä olivat SK06 prinsessan strategiset mitat?

Hurja ajatella, että enää tasan 2 viikkoa LA:n ja sitten pitäisi olla valmis äidiksi. Miehellä alkaa loma nyt tulevana torstaina, joten sitten saisi syntyä vaikka heti, niin ehtisi hänkin olemaan koko kesäloman + isyysloman pikkuisen kanssa.

Mekin käytiin viime viikolla asuntomessuilla, kivoja merenrantataloja, jotka sopii ko. miljööseen, mutta ei ihan mihin tontille tahansa. Sisustustrendinä näytti olevan valkoinen tai hyvin hyvin vaalea. Jotenkin vierastan täysin valkoista sisustusta lapsi- ja koiraperheessä, ei jaksaisi puunata ja varoa koko ajan.

Huomenna taas neuvolaan, nyt onkin aika joka viikko loppuun saakka.

Lauren-78 + pikkuinen tasan 38
 
Lauren-78 Se Marko Paanasen sisustama talo oli aika upea, olkkarin lattia ei tosin ollut mun makuun mutta tunnelma oli hieno ja se flyygeli joka siellä soitteli (messujen ajan) itekseen niitä upeita kappaleita! Sellasen voisin ottaa meillekkin! :LOL: Siis joka soittelis itekseen, ite kun en osaa mutta tykkään!

Nyt lähös kattoon sitä pientä nyyttiä kaverille..
 
Meillä ollu ongelmia netin kanssa niin ei ole tullut kirjoteltua.
Hirmusesti Onnea kaikille nyyttinsä saaneille, ompa kiva että kaikki on mennyt hyvin =)

Mulla onkin todettu raskausajan diabetes, johon pitäisi tehota dieetti. En ole kyllä pahemmin panostanut tuohon diettiin argh :headwall:
Nyt on ruvennut vihlomaan alapäähän ja nouseminen sen takia kestää aina kauemmin. Myös vauveli puskee itseänsä kyljistä läpi.

Hankinnoista: ollaan hankittu vaunut (uudet, kun anoppi makso
:LOL: ) hoitopöytä ammeella ja pinnasänky laitettu valmiiksi. Olen etsinyt tytölle sopivaa sitteriä, mutta en ole löytänyt :( osaisko joku antaa vinkkejä mistä löytyis kiva jotain vaaleanpunaista ;) olen käynyt vertailemassa sittereitä ja yllätyin kuinka vähän ne saakaan keinumaan. Aika töksähtävästi keinuu?
Olen katsellut käytettyjäkin, mutta kaikki myytävät on aina poikaväreissä :headwall:

Että näin meillä rv 35
 
Onnea SK06! :flower:

Me oltiin äsken puuhommissa... En mä kauheesti mitään siellä tehny, vähän nostelin niitä pikkupöllejä kärryyn. Mutta riittävästi näköjään kun alko tollanen menkkakipujen tyylinen jomotus... tie supisteliko välillä tossa automatkalla kun kotio tultiin, en oikein oo vielä perillä noista supistuksista... :whistle:

Omaan napaan ei siis mitään kummallista. Tässähän tämä menee päivä kerrallaan. Miehellä alko loma, seuraavat 3vkoa lomaa, jippii! Vaikka ei me mitään ihmeellistä ajateltu tehdä, pistää tätä taloa kuntoon eli tehdä noita tekemättömiä hommia kuten varastoo ja autokatosta, maalta kodinhoitohuone uudestaan jne. Mutta ihanaa silti kun saa aamusin yhdessä syödä aamupalaa. :heart:

Huomenna olis kampaaja. Sitä odotellessa...
 
ONNEA SK06 ja muutkin vauvautuneet!

Loma-aikaisen ahkeran taustailun jälkeen pieni aktivoitumishetki on kai paikallaan kirjoittelun merkiksi.

Melkoisia vihlontoja on ruvennut tuntumaan viime päivinä. Onko muilla? En muista, että esikosta olisi vastaavia ollut. Erityisesti yöllä tuntuu tuolla tosi alhaalla.
Viimeksi lääkäri sanoi, ettei kohdunsuun tilanne enää heitä kiinnosta, kun viikkoja on jo näin paljon, eikä käynnistys ole ajankohtainen. Olisin kyllä mielelläni uteliaisuuttani sen tsekannut:)

Olisi varmaan paljonkin kommentoitavaa juttuihinne, mutta pää lyö nyt aivan tyhjää....

Story 36+5
 
Annilia
http://verkkokauppa.babystyle.fi/vk_pages/view/11#vk_page_view/11?&p=2
tuolta löytyy. tuleehan niille hintaa, mut sit toimivat yhden lapsen rattaina, ku toinen kasvaa ja ei erikseen tarvi matkarattaita ku menevät pieneen tilaan. meillä on emman kantokoppa ja se sopii hyvin.
niin ja ei tarvi ulkomailta tilata, ku tuo baby style ainaki myy.
 
SK06 Onnea prinsessasta :flower:

shihtzu teillä hyvä harrastus

:wave: samaa jenkkiauto kansaa.

Meillä on tuolle 1.2 veelle tullu hirvee uhma :eek: apua, jos tuo jatkuu niin oikeesti kusessa ollaan muutaman viikon päästä!! sille ei kelpaa mikään, heti heittäytyy maahan mahalleen huutaan, potkii ja sätkii. masu kaveri saanu jo ihan kunnolla monoa :/ ei tunnu kivalta. ei auta ku antaa riehua, periksi en kyllä sille anna :kieh:

toivottavasti jyffen lapsi paranee pian :heart:

nyt sohvalle jalat pystyyn ja karkkipussin kimppuun :p

Triine 35
 
SK06 Paljon onnea.

Jyffe Toivottavasti lapsi toipuu nopeasti ja jaksamista sinulle :hug:

Nyt rupeaa oikeasti ärsyttämään kun ihmiset kattoo mun mahaa ja sanoo : ootko varma että siellä on vain yksi :kieh: siis kohta mä varmaan lyön jos jonkun :ashamed: No ei nyt sentään mutta ärsyttää niin paljon...
 
Mulle on alkanut tuleen sellasii viiltävii kipuja selkään yhä enemmän. Oon ajatellut et noidannuoli se vihloo tai jos vauva kääntyy ja osuu sopivaan paikkaan. Mut nyt tuli mieleen et joku kirjotti, että supistukset voi tuntuu selkään myös? Mimmosia ne on sitten selän puolella...
 

Yhteistyössä