Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

LUKEKAA!! Faceen hätähousuisimmille perustettu salainen ryhmä. Kerro yv:llä nimesi ja kuvaile profiilikuvaasi niin lisään sinut kaveriksi jotta saan pyydettyä mukaan ryhmään. Monia varmasti arveluttaa lähteä mukaan ryhmään omalla nimellään näin varhaisessa vaiheessa, mutta kaikki ollaan samassa tilanteessa. Fb on vaan itselleen helpompi käyttää :) !
 
Viimeksi muokattu:
Facebook ryhmään liityn mielelläni jos tämä raskaus tästä jatkuu, odottelen vielä muutaman viikon. Tää beigen värinen valkovuoto nyt piinaa mua, jos menee samanlailla kun viimeksi niin illalla tulee jo ruskeaa tuhrua ja huomenna verta :( Oon ihan varma ettei meille nyt elokuun vauvaa tulekkaan.. vatsaakin särkee mutta sitä se on jo pitkään tehnyt. Ei kai se auta kuin odotella ja toivoa parasta!

Kertoaajateltiin vasta ultran jälkeen, jos sinne asti taaskaan päästään.

muoks. nyt rupes jo vuotamaan verta. Ärsyttää kun pitää olla niin hätähousu noitten testien kanssa, jos ei ois niitä tehnyt niin luulis vaan että menkat alkaa.
 
Viimeksi muokattu:
Varovaisesti tänne puolelle jo hipsuttelen... Eilen plussasin aamupissasta. Menkkojen mukaan laskien olis rv. 5+4. Rinnat kipeät, vihlontaa alavatsassa, vessahätä ja nälkä koko ajan. Kolmatta yritetään, ei keskenmenoja. Esikoinen 8/2006, toinen 3/2010. Ikää itsellä 31. Tays olisi synnäri, jos sinne asti päästään.

Ostan varmaan tänään vielä pari testiä ja seuraan tilannetta. Jos vaikka varhaisraskauden ultraan parin kolmen viikon päästä ja neuvolaan sitten alkuvuodesta..?

Onnea kaikille, toivottavasti kaikki pysyy matkassa mukana!
 
Maarille tsempitykset. Toivottavasti on vaan jotain vaaratonta alkuraskauden vuotoa - jotkut kun saattaa vuotaa aika rankastikin läpi raskauden!

Mmaria, se on salainen ryhmä, eli sun kaverit ei näe että oot sellaisessa. Ainoa kuka näkee sut siinä ryhmässä on ryhmäläiset itse :)
Minäkin olen tuolla ryhmässä kaikesta skeptisyydestä ja edellisen raskauden epäonnistumisesta huolimatta :)
 
Kiitos tiedosta Ambrosia85 :) Meillä kun ei vielä kukaan tiedä niin kovin varovainen olen näissä asioissa, ettei vaan tule julki vielä. Itse asun sen verran pienessä paikassa, että kun yksi saa tietää niin sitten tietää koko kylä.. Sen tähden vasta töissäkin kerron sitten kun on ns. riskiaika ohi :)
 
Maarii voi ei :hug: toivotaan parasta, että kaikki jatkuisi kuitenkin hyvin!

Mulla kyllä kans kiinnostaisi se face-ryhmä, olis jotenkin helpompi :) Ehkä katson vielä pari päivää eteenpäin. Käyn varmaan tänään kauppareissulla ostamassa vielä pregcheckejä, vaikka sainkin digiin toissapäivänä raskaana 2-3. Haluan vaan saada tasavahvat viivat liuskatestiin :p
 
Mulla on myös sen verta erikoinen nimi, että jos joku tuttu tonne pamahtaa niin kyllä osaa yhdistää :LOL:

Mä olin viime vuoden elokuisissa ja lähdin pois kun tuli keskeytystieto. Palasin kuitenkin jo viikon sisällä takaisin enkä oo katunut. Niin pitkään toki siinä vaiheessa oltiin raskaustapailetta yhdessä kuljettu että oli oppinut porukkaa tuntemaan vaikka kyllähän välillä olin pitkiä aikoja poissa kun teki niin kipeää seurata muiden raskauksia.
 
hihiiii tännehän on tullut paljon uusia! tervetuloa vaan minunkin puolesta! :) Maarii, paljon tarrasukkia <3 kauheaa tuollainen.:( itselläni on ollut yksi keskenmeno keväällä 2012, ja todennäköisesti yksi kiinnittymisyritys(olin varma raskaudesta ja plussasin haamun mutta menkathan sieltä tuli kuitenkin). täällä mennään 5+1, oireita tissit, ajoittainen mieletön palelu. nälkää ei niinkään, mutta kokoajan täytyis olla kuitenkin puputtamassa jotakin:D olen viikon aikana lihonut varmasti muutaman kilon. lupaava alku. ja mitkä mielialan vaihtelut! joskus on niiin euforista, joskus masentaa kaikki ja olen ruma, epäonnistunut yksilö:D
 
oletteko pohtineet kuinka uusi tulokas muuttaa elämää, kuinka mahdolliset esikot ottavat tulokkaan?:) Minua mietityttää moni asia. 3,5-vuotiaallani varmasti ottaa koville yhtäkkiä jakaa äiti ja huomio. Toisaalta ihan hyvä koulu, ettei jää mikään ainoan lapsen prinsessasyndrooma päälle:D Sitten mietin, tuleeko vanhemmuudesta suorittamista? yhden lapsen kanssa on niin helppoa kuitenkin. hän on aloittanut päiväkodin, minä työt, elämä rullaa mallillaan. Nyt edessä on uudet kotivuodet, valvomiset, itsensä jakaminen kahdelle. Pelkään myös itseni kadottamista. Tarvitsen omaa aikaa ja omiakin juttuja ollakseni hyvä äiti. Jääkö sitä aikaa? Onneksi mies on hyvin vahvasti läsnä. Ja lopulta, nehän ovat vain nuo ensimmäiset vuodet kun on lapsessa paljon kiinni.. sitten tasoittuu taas. Kuinka muilla? Mietittekö tällaisia asioita vai onko kaikki jo selvää? Minä olen ihan tunnettu siitä että ajattelen liikaakin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elovaavi
Tervetuloa taas uusille :wave: Ja Sinadrius :wave: Ihanaa, paljon onnea!

Voi Maarii :hug: Toivotaan vielä parasta. Jospa pieni pitäisi kovasti kiinni.

Facebookista. Tavallaan mielelläni liittyisin eikä omalla nimellä keskustelukaan niin haittaisi, mutta no. Jotenkin mielummin täällä pyörin päivisin (töissä ;) ) kuin facebookissa. Pitää nyt mietiskellä, voisihan siellä illalla sitten käydä lukemassa ja kirjoittelemassa ja näin viikonloppuisin. Onko teillä muilla noissa facebook-ryhmissä olleilla kokemusta kuinka massiivisiksi ne ryhmät paisuvat?

Ainiin, Mussukka82, minä kanssa meinasin pitkittää sitä neuvolaan soittamista, mutta onneksi soitin. Sain ajan jo ennen joulua (16.12) ja sieltä sanottiin, että tulee kiire saada aikaa np-ultraan, jos menee neuvola joulun jälkeisiin aikoihin.
 
mariet Kokemusta sen verran tuon ryhmän massiivisuudesta että vanhassa ryhmässä muistaakseni oli tammikuu viimeinen mahdollisuus liittyä joukkoon ? En nyt oo ihan varma, meitä siellä on tällä hetkellä 50 ja ryhmähenki on aivan mahtava :) <3 !
 
:D Joo no kun mä katsoin eka et "Ei hitto, lähettikö se viestin... Hm, kokeilen uudelleen... Eikö vieläkään :D..." Sit jo huutelin sua täällä et lagiiko mun kone vai onko tää kaksplussan yv niin surkea :D !
 
Jaahas, minut saa poistella listasta...

Eilen alkoi vähäinen vuoto, ajattelin vielä, että samanlaista tuhruttelua kuin esikoisestakin oli alussa, mutta tänään on tullut ihan jotain isompia "klönttejäkin" :( Oliko sitten kemiallinen raskaus vai vaan tosi varhainen km, mutta kuitenkin. Noh, ehkä mä pääsen mukaan lokakuisiin sitten!
 
Kkamilla :hug: Paljon tsemppiä ja tarrasukkia ens kierrolle <3

FB ryhmästä. Olen syvästi sitä vastaan :( Olen kyllä FBssä ja esikoisen vertaistukiryhmä on siellä (meitä on vaan 14), mutta mä niin tykkään fiilistellä täällä kaksplussassa :/ Pliis älkää kaikki hävitkö sinne. Siinä käy sitten niin, että päivitellään vaan sillä puolella ja tänne ei jää ketään. Niin siinä kävi esikoisellakin, että siihen ensimmäiseen isompaan ryhmään hävis yli puolet, ja sitten me loput perustettiin tammikuussa semmonen pikkuryhmä, kun suurin osa oli jo syntynyt.

Maarii tsemppiä <3 toivottavasti on vaaratonta vuotoa :/

Heipähei Mussukka82, vihdoinkin toinen taysilainen ;)

) . ( Mää oon selkeästi tämmönen iltapahoinvoija. Neljän-viiden aikaan alkaa heikotus, suu kuivuu ja muutenkin tulee tosi äklö olo ja vatsakipu. Hyih. Kävin tänään esikoisen kanssa katsomassa äidin lentopallopeliä ja itkuthan sielläkin piti jostain syystä päästää... :D Mitkä hormoonit? Mietin muuten että viime raskaudessa oli kyllä raudan maku suussa, missä se on nyt? D: tiedän kyllä ettei pitäis vertailla, mutta jostain syystä vertailen silti...

Pinsuli ja himpula 5+1 <3 (edelleen ;D)
 
Viimeksi muokattu:
Mä täällä taas huutelen vieraisiin pöytiin!

Kkamilla, kannattaa käydä vielä tarkistuttamassa lääkärissä, mikä on tilanne. Mulla tuli rv 6-8 verta ja isojakin klönttejä välillä, mutta ultrassa kaikki ok ja nyt mennään jo rv 12+5! :)

Tsemppiä kaikille!

Miikku ja vauva 12+5
 
  • Tykkää
Reactions: Hemutus

Yhteistyössä