Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

Heippa! Arkeen palattu ja ensimmäistä työvuoroa joulun jälkeen tekemässä. Kevyt paluu arkeen kun tämä päivä töitä ja viikonloppu vapaa.

Meillä olisi edessä auton vaihto, miehellä on pakettiauto johon olisi yksi lapsi mahtunut mutta kun niitä tuleekin kaksi niin täytyy mun pikkuauto vaihtaa johonkin farmariin. Meilläkin kaksi koiraa joita täytyy myös saada välillä mukaan ja ne kaksosrattaat ja istuimet molemmille..

Vielä ei olla mitään hankintoja tehty, miehen mummo tosin osti kahdet tuttipullot ja tutit..

Mmaria ja pienet 9+1
 
  • Tykkää
Reactions: althema
Heipä hei vaan kaikki uudet!
Jospa minäkin kaivaudun esiin sohvan pohjalta... en ole ollut oikein aktiivinen missään... Pahaolo on alati läsnä, yökkäilen ja nieleskelen. Syödä pitää säännöllisesti, vaan kun mikään ei oikeen maistuisi. Kaikki hajut tekee pahaa.. mulla on normistikin tosi tarkka nenä, mutta nyt se on jo ihan naurettavalla asteella.

Joulu meni niin, että omille vanhemmille kerrottiin, koska joulukalat on niin isossa roolissa niiden joulupöydässä. Muille ei kerrottu, eikä kerrota, jos vaan mitenkään saadaan pidettyä salassa... maha tosin on nyt jo saman kokoinen kuin viimeksi puolivälissä että salaile tätä nyt sitten. Töitten puolesta sen on PAKKO pysyä salassa ja toisaalta kun edelliset kaks on mennyt kesken puolivälissä niin ei mielellään huutelis tästä kun ei tiedä miten käy.

En muista kuka kyseli ultraamisesta tyhjällä/täydellä rakolla. Meillä ainakin tuolla sairaalalla tehdään tyhjästä rakosta, mikä on ihan hyvä kun koko ajan juoksuttaa vessassa niin millä sitä sais ees pidäteltyä :)

Yksi syy miksi olen ollut hiljoksiin on se, että käytiin viikko sitten VU:ssa ja siellä löydös oli vain raskauspussukka, muttei ketään sisällä... Tänään käytiin uudelleen ja siellä oli nyt joku pieni pallero... ei lääkäri antanut vieläkään mitään aika-arviota, ei raskausviikkoja eikä laskettua aikaa... uusinta ultra kahden viikon päästä! Edelliset menkat tosiaan oli ja meni 22.10. että pikkusen on paha sanoa milloin olen ovuloinut... ilmeisen myöhään. Onneksi nyt kuitenkin oli jotain edistystä tapahtunut kun viikko sitten jo lääkäri väläytteli tuulimunaa.
 
Milla3 Onko/oliko teil kolmosrattaat käytössä? myydäänkö sellaisia edes? :D On varmaan ollu hieman hektistä kolmen kanssa.. kahden kanssa varmaan jotenkin pärjäisi yksinkin, mut kolmen kanssa loppuu jo kädet :D

Me kans kerrottii jouluna molempien vanhemmille ja olivat iloisia :) tyttö ei viel tiedä, mut kai se kohta alkaa ihmettelemään miks äidillä on niin usein huono olo :p

Oltiin eilen Hoplopissa mun veljen perheen kanssa ja sitä ennen käytii juoksuttamassa koiria. Veljen vaimo oli sit nähnyt et olin juonut vesipullosta ja kun Hoplopissa tilasin ruokaa niin arvasi, et oon raskaana :D mutta oltaisiin kyllä muutenkin kerrottu silloin.
Illalla tuli sit noi hoplop ruuat pihalle, hyvä et kotiin päästiin :/

Mitäs siel ekassa neuvolassa olikaan?
pitikö antaa pissanäyte? Mä en enää muista ja olisi ihan kiva, et ettei olisi just käyny vessassa jos/kun näyte pitää antaa.. :D

reirei ja hilirimpsi 8+0
 
Kovin kuullostaa Elovaavin kirjoitus mun omalta :D
Mulla oli esikoisesta pahoivointia johonkin 25 rv asti. Silloin kyllä mietin, että hullu pitää olla jotta jaksaa monta samanlaista raskausaikaa :D
Noh, tässä sitä taas ollaan. Tänään on oikeastaan pahoinvointi alkanut kunnolla nostaa taas päätään :/ Ja mulla myös ihan järkyttäviä sydämentykytyksiä ruvennut tulemaan. Niitä ei kyllä esikoisen odotuksessa ei ollut.
Salmiakin imeskely auttaa myös mulla vähän ällötykseen.
Sekä rannekkeista ja B6-vitamiinista sain esikoisen aikaan ainakin jonkun verran apua :)

Jouluna kerrottiin mun ja perheelle ja miehen äidille, että on tulossa perheenlisäystä :) Olin jo ihan varma, että mun porukat oli arvannut, kun en muutamaan kertaan ole viiniä juonut ruoan kanssa, kun on ollut tarjolla. Mutta eivät kuulemma olleet arvanneet mitään!

Muoks. ja sen verran piti vielä laittaa, että pelottaa jo valmiiksi, kun 7.pvä palaan takaisin töihin hoitovapaalta, niin miten töissä onnistuu olla tuon pahoinvoinnin kanssa. Nyt onn vielä suht helppoa, kun voi ottaa vähän happea välillä sohvanpohalla ja ei tarvitse herätä niin jumalattoman aikaisin. Vaan voi rauhassa heräillä ! Viime raskaudessa taisin olla yhteensä jotain kuusi viikkoa poissa pahoinvoinnin takia. Ei vaan nyt heti kehtaisi jäädä saikulle, kun palaan takaisin töihin. Vaan jospa se pahoinvointi et tulisikaan niin kovana/kestäisi niin pitään tällä kertaa! (Toivossa on hyvä elää :D )
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elovaavi
MARIET, onpa nopea ollut sulla esikoisen syntymä! Mulla ei oikein voi verrata synnytyksiä, kun ekan raskauden aikana puhkesi kilpirauhasen vajaatoiminta (mikä kyllä diagnosoitiin vasta lapsen ollessa jo noin puolivuotias). Ja vissiin tuon sairuden takia ensimmäinen synnytys pitkittyi. Virallista kestoa en muista, mutta sen muistan, että yli 2 vrk valvoin melkein putkeen niiden saamarin supistusten kanssa. Olikin sitten hieman ylläri se, että toinen tulikin syöksymällä!

LUMIHIUTALE, kävin samassa paikassa silloin toista odottaessani :) tykkäsin kyllä, mutta en minä sitä mielenrauhaa raskauden jatkumisen kannalta saanut sen kummemmin... En siis tarkoita, että pelkäisin koko ajan hulluna, mutta tiedostan, että vaikka kaikki on hyvin just nyt, niin mikätahansa voi mennä pieleen seuraavalla sekunnilla, niinku elämässä yleensäkin, ja siksi pitää osata aina nauttia juuri tästä hetkestä... Ja se luotto siihen, että asiat on hyvin niin kauan kuin toisin todistetaan, on synnyttävä sisältäpäin... en tiiä osaanko väsyneenä selittää ajatuksiani kovin selvästi, mutta yritin :)

Shuri rv 5+1
 
reirei: tänä keväänä hankittiin sellaset kolmosten sateenvarjorattaat jotka siis ihan samallai toimii kuin yksöstenkin, kolme vain rinnakkain. muuten ollaan menty ihan tavallisilla tupla ja yksös yhdistelmävaunuilla. nyt noi on jo niin painavia ettei paljoo huvita niitä yksinään lykkiä niin ollaan yleensä vaan pihalla ja puuhaillaan sielä kaikkee,leikkimökki,hiekkalaatikko ja kiikut on jees ;) monesti sitä on jompi kumpi yksinäänkin noiden kaikkien kanssa,kaikkeen tottuu ja selviää,hiukka enempi vaan tekemistä jos yksin on. isoveli on onneks jo sen verran iso ja reipas että se tekee mielellään pieniä apuhommia,kattoo pienten perään jos ite käy veskis,hakee/vie vaippoja tms.paljon myös leikkii ja muuten touhuaa niiden kanssa. alkuun meillä kävi muutaman kerran viikossa perhetyöntekijä(t) 4 tuntia kerrallaan ja mummut auttoivat sen minkä jaksoivat.eipä siinä sillon paljoo muuta ehtinyt tekemään kuin syöttämään ja vaippaa vaihtamaan :) eka vuorokautena nukuin vain tunnin.. mut rutiinit muodostu onneksi aika pian ja saatiin hommat toimimaan. keskosina heillä oli vaikeuksia syömisessä ja pullosta juotettaessa piti pitää tauko muutaman imun jälkeen jotta huomaisivat hengittää,oli reipasta refluksia ja yhdellä myös nielemisvaikeus.syötöt kesti n.pari tuntia per naama.no tähän asti ollaan selvitty ja nyt viime unikoulun pitämisen jälkeen tyypit nukkuvat yönsäkin suht hyvin.saadaan itekkin koisia paremmin nuo yöt niin ei oo enään niin hirvee väsymys päällä. tätä uutta pientä ajatellen ihan hyvä tilanne nyt,oman jaksamisenkin kannalta :)

kyllä mua kieltämättä vähän hirvittää jos on sit jotai koliikkia tms.et joutuis sit yöt ja päivätki valvomaan.mut ei passaa alkaa panikoimaan tollasia turhaan,kaikki voi ihan yhtä hyvin mennä tosi hienosti :)

tuntuu että tänään on joutunut käydä pissalla paljon tiheemmin kuin eilen ja alamahaa vihlonut ja tuikkinut enemmän.tein eilen sen kolmannen testin ja plussaa se näytti edelleen et enköhän mä jo usko ;) uuden vuoden jälkeen vasta pystyy soittelemaan neuvolaan. täällä on tk kiinni tammikuuhun asti.täällä on myös toi eka ultra vasta se np.ultra.harmi kyllä.tai siis tuokin tehdään eri paikkakunnalla äippäpolilla kun meidän tk:ssa ei ees oo ultralaitteita.pitää vaan jaksaa oottaa :)
 
reirei Meillä ainakin pissattiin purkkiin ekassa neuvolassa, sekä esikoisen, että tän kanssa. Lisäksi otettiin verenpaine, hemoglobiini, paino ja sitten vaan juteltiin hirveän paljon. Ja meillä sit vielä terveydenhoitaja/kätilö ultrasi.

Milla3 kolmoset kuulostaa tosiaan aika hurjalta, mutta hienosti kuulostatte pärjänneen! Hatunnosto sille :)

Just meinasin tulla valittelemaan/panikoimaan siitä, kun aamulla ei ole ikinä mitään oloja. On vähän kuin olisin flunssassa, kun aamulla olo on yleensä aina vähän parempi. No nythän mulle tässä kirjoittaessa iski semmonen pikkunen pahoinvointi tuonne kurkkuun :D En oo syönyt vielä mitään.

Kyllä tää on sitten vähän semmosta stressaavaa aikaa. Tai kokoajan saa olla varpaillaan, enkä mä ainakaan oikein uskalla heittäytyä siihen ajatukseen, että kaikki menisi hyvin. Mutta eikai tässä tilanteessa oikein muutakaan voi, se ylitsepääsemätön stressaaminen kun ei ole kenellekään hyväksi.

Mekään ei olla vielä tehty mitään hankintoja, ehkä sitten rakenneultran jälkeen jos sinne asti päästään :) Turvakaukalo hankitaan tällä kertaa uutena, mutta sisarusrattaat on varmaan hankittava käytettyinä, kun yhdistelmävaunutkin on uutena jo niin helkkarin kalliita… :S

Pinsuli ja himpula 9+2 <3
 
Minulle voisi muuttaa iäksi 32v.

Meinasi eilen alkaa naurattaman, kun äitini kysyi mitä aion tehdä ensi syksynä. Puhuimme alasta, jolla olen ollut töissä ja jonne minulla ei ole enää mitään halua palata, koska en kaipaa ilta- ja viikonloppuvuoroja. Vastasin sitten, että en tiedä ja tottahan mie puhuin, koska eihän tässä tiedä miten käy. Alunperin olin miettinyt opiskelemaan lähtöä ja lapselle hoitopaikan hakua, mutta nyt ne jää vielä auki.

Peppi1981 6+5
 
pahoinvointi yltynyt infernaaliseksi :/ Eilen vietin koko päivän sängyssä ja oksensin kuusi kertaa, myös kaikki nesteet.. onko normaalia? Pahoinvointiranneketta en vielä saanut, kun kauppa oli kiinni. Puoli kuuden aikaan mies toi mulle sitten b6- vitamiinia (200mg) ja nappasin sen sitten. Tuli kyllä ulos kahden tunnin päästä, mutta olisko jotain kuitenkin vaikuttanut, kun sen jälkeen syömäni lämmin kuppi kana"keitto" pysyikin sisällä?

Eli pahoinvointi todella kovaa, ihan tässä itku tulee. kohtalotovereita?

Candy&Napoleon 7+0 *poks*
 
candyqueen, kaikentasoinen, jopa voimakas pahoinvointi on hyvin normaalia ja jopa yleistä raskaudessa. Ainakin yli puolet kärsii pahoinvoinnista raskauden aikana. Olen myös kuullut monta tapausta, jossa on oksennettu koko raskausaika, koko ajan ja joka päivä. Jopa 40 kertaa päivässä. Siinä on kyse sitten hyperemeesistä. Mun korvaan toi kuulostaa tavalliselta alkuraskauden pahoinvoinnilta. Tsemppiä silti sen kanssa :/ <3 Toivottavasti et joudu missään vaiheessa tiputukseen.

Mulla alkaa loppumaan huumori loppumaan tän ummetuksen kanssa. Mahan saa toimimaan vaan vedellä, ja jos juon sitä koko ajan niin ramppaan viiden minsan välein pissalla. Ääääääh!
 
Viimeksi muokattu:
-j-
Milla3 kuulostaa aikamoiselta menolta kolmosten kanssa!

Hankintoja. Huh. Pitääkö niitäkin alkaa jossain vaiheessa miettimään ja ostamaan? :) Oikeastaan vasta nyt alan tajuta, että kaikenlaista sitä sitten tarvitsee ja että nehän pitää suurin osa hankkia ennen lapsen syntymää. Kääk :D Mun hankinnat ovat rajoittuneet tähän mennessä yhteen raskauskirjaan ja housuihin, joissa on vyötärö kuminauhaa.

Pinsuli, tiedän mistä puhut. Mulla on auttanut veden lisäksi vehnäleseet, joita sekoitan veteen, annan hetken lillua ja juon sitten ja kevyt liikunta kuten kävely. Kuulin myös että apteekista saa jotain runsaaseen kuidun määrään perustuvaa piharatamosta tehtyä lääkettä, joka ystävääni auttoi vastaavassa tilanteessa raskauden aikana. Ja sittenhän on tietysti ne luumut. Olisko luumukeitosta apua? Tässä linkki, jossa juttua aiheesta: Ummetuksen ravitsemushoito – TherapiaFennica
 
  • Tykkää
Reactions: Pinsuli
Huh, onpa kulunut aikaa siitä, kun viime kerran kirjoitin tänne :whistle:
Olen kyllä käynyt tasaisin väliajoin lukemassa teidän viestejä puhelimella, mutta en oikeen saa aikaiseksi sillä kirjoitella....onneksi nyt pääsin koneelle.

Joulu tuli ja meni, Suomessa ollaan edelleen joululomalla :heart: Lennot meni hyvin, joten turhaan lääkäri peloitteli sillä, että alkuraskauden aikana lentämistä olisi jotenkin vältettävä.. Omille vanhemmille ja mummilleni sekä miehen perheelle tuli kerrottua jo ennen Joulua ja nyt joululoman aikana myös muutamille kavereille. Siihen voi olla niin pitkä aika, kun seuraavan kerran nähdään, niin ajattelin saman tien paljastaa kaikille.

En pysy enää kärryillä ketä kaikkia uusia tänne on tullut, mutta tervetuloa kaikille :wave:

Ja jaksamisia kaikille, jotka ovat joutuneet ryhmän jättämään! :(

Puccola ja kyytiläinen 8+6
 
Apua, kun on paljon tarinaa tullut, vaikka vaan pari päivää ollut joulurumban ja töiden takia pois palstalta!

Eilen soitin neuvolaan, ensimmäisen ajan sain 17.1.. Kerrottin myös, että tuo Naistenklinikka kun on rempassa, niin synnyttämään joutunen Jorviin, joten senkin voi vaihtaa etusivun listaan. Omien laskujen mukaan tulis LA olemaan 27.8. mutta katsoo sitten joskus kun ultraan pääsee, muuttuuko tuo johonkin suuntaan, kun kp 29/30 sain vielä negan testistä ja vasta kp 32 hailakan plussan.

Meillä ois kanssa asunnon vaihto edessä. Asutaan nyt kaksiossa, niin ettei meinata kolminkaan mahtua :D Mies on opiskelija, joten eiköhän vuokrakämppää täydy vielä haeskella. Yrittää tässä nyt vaan miettiä taas hyvää sijaintia ja ajankohtaa muutolle, ettei esikoisen tartteis muutaman kk:den takia vaihtaa tarhaa, jos muutetaankin pidemmälle.

Kuunneltiinko ekassa neuvolassa jo doplerilla niitä sydänääniä? Ei niin mitään muistikuvia. Täällä Espoossa ainakin otetaan tuo pissanäyte jo ekalla käynnillä, kun joku sitä ihmetteli aiemmin, mutta käytännyt taitaa vaihdella paikkakunnittain.

Mä olen kertonut raskaudesta työkaverille ja mies yhdelle kaverilleen. Pihistellään suvulta vielä tietoa edes sinne ekaan neuvolaan asti. Esikoisesta taisin kertoa heti, kun plussasin, mutta nyt jotenkin jännittää enempi, että jos ei siellä olekaan mitään :eek:

helke ja tyyppi 5+5
 
Viimeksi muokattu:
Heippa elovauvaa odottavat! :) Minulla olisi kaksi kappaletta bolakoruja, jotka ovat käyneet tarpeettomiksi nyt kun oma vauvani on jo yli vuoden :) toinen koruista on käyttämätön, molemmat hopeisia sileitä palloja kuten kuvassa jos saan tähän liitettyä semmoisen :) pyytäisin niistä 12€/kpl + postikulut jos joku haluaisi semmoisen vauvaansa varten ostaa. BOLA -perusriipus 26mm - Raskauskeiju
Laitapa yksityisviesti jos kiinnostuit :)
 
Joulu tuli ja meni. Kivasti menikin, vaikkei tullutkaan possuttua ruokaa niin kuin normaalisti :D Kiitos etomisen! Nyt molempien vanhemmat tietävät asiasta, ja molemmat ottivat asian ilolla vastaan. Tätinikin sai kuulla siinä samassa ja onneksi kuulikin, sillä hän kertoi kärsineensä samanlaisista mahakivuista esikoistaan odottaessa kuin minä pari viikkoa sitten ja terve tyttö sieltä tuli :)

Fb-ryhmästä Täytyy sanoa että itsekin kokenut helpommaksi sinne kirjoitella. Kiva kun ihmisillä on kasvot ja niitä juttuja ei ainakaan ulkopuoliset pääse lukemaan. Yritän silti tännekin kirjoitella :)

Ekasta neuvolasta Meillä ei ainakaan kuunneltu sydänääniä. Sanoi että viikkoja pitäisi olla jo yhdeksän että heidän laitteillaan sydänäänet saisi :)

Hankinnoista Olin hieman ajoissa ja ostin eilen alennusmyynneistä kahdet raskaushousut :D Farkut hintaan 20 euroa (ovh 40,-) ja sellaiset kangashousut hintaan 10 euroa (ovh 30 ,-). Onpahan yhdet valmiina kun alkaa omat housut ahistamaan :)
 
Heippa kaikille!

Ensin pahoittelut kaikille surun kohdanneille! Tervetuloa kaikille uusille!

Meillä ainakin ekaa neuvolaa varten täytyy olla 4 h pissimättä. Ja joka kerralla annetaan näyte. Ekalle kerralla täytyy myös täyttää kaikenlaisia papereita. Sydänääniä ei kuunnella eikä ultrata.

Oma vointi on karmea. Yrjö lentää ja pahaaoloa on lähes koko ajan. Tämä on kyllä ihan tuttua edellisistä raskauksista. Väsyttää ????. Sen takia nämä kirjoittamiset on jäänny vähemmälle, kun ei vaan jaksa. Onko kellään muulla makuaisti muuttunut? Ruuat maistuu ihan erilaiselta kuin ennen ja myös hammastahna.

Mukavia vuoden viimeisiä päiviä kaikille!

Sammi 7+ 3
 
Sammi: On muuttunut mulla ainakin. Esim kerma tai pehmis maistuvat mun suussa aivan oksennukselle joten vältän niitä kuin myös oikein rasvaiset juustot. Verilätyt joita rakastan maistuu aivan pahville. Eli tosi paljon outoja sivumakuja havaitsen. Mieheltäkin joutunu monta kertaa kysymään, että maista ny et onko normaalin makusta.
Täälä kans käski neuvolatäti olemaan 4 h virtsaamatta kun ensimmäiseen neuvola käynnille meen. Joka on helpommin sanottu kuin tehty. Joudun käymään jatkuvalla syötöllä vessassa. Pahoinvointi on lieventyny tai helppohan se on kotona kun saa vähä puhaltaa välillä.Menen 3.1 töihin lomalta, niin tietysti tuloo takapakkia pahoinvoinnin kans. :( ei oikeen tahtois jäädä heti kiinni raskaudestaan kumminkaan.
Onko kellään muuten tietoa saako mozarellaa syödä tai fetaa surutta??

althema & rutku 8+1
 
miun mielestä pastöroidusta maidosta tehtyjä juustoja voi syödä huoletta. itsekin tätä miettinyt, kun uudenvuoden aatto vietetään siskon luona juustotarjottimen äärellä. :p

mulle ei sanottu et pitäs olla pissaamatta 4h ennen neuvolaa. Enkä kyllä pystyis siihen vaikken olis raskaanakaan, paitsi yöaikaan. :D äh vielä reilu 3vk ekaan neuvolaan!

Mie oon herkutellut usein nescafen vaniljakahvilla, mut tässä pari päivää sitten join sitä taas, niin se maistui ihan kummalle. Ei ollu enää niin hyvää kun ennen. juon sit teetä sitäkin enemmän.

hankintoja on ressattu ihan tarpeeksi. Tänään just mietin, et paljonko mitäkin vaatekappaletta/koko tarvii ja sänkyjä ja vaunuja on selattu tori.fistä. ja joo oon aikasessa, en kyl vielä aio ostaa mitään (mies anto luvan et kun 12viikkoa tulee täyteen niin saa tehdä ekat hankinnat..) mut olis niin ihanaa kun vois hommata kaikki heti nyt, niin ei tarviis enää niitä miettiä. oon vähän tämmönen joka asiasta stressaaja. :ashamed:
 
zpp
Sammi Mulla ei makuaisti oo muuttunut niinkään, mutta hajuaisti on. Nyt kun oon raskaana, niin mun mielestä kaikki hajuvedet, mitä oon ennen tätä raskautta käyttänyt, haisee ihan kamalalta. Ja sitten taas kun mulla on yks sellanen hajuvesi josta en ennen oo tykännyt, niin nyt se tuoksuu ihan taivaalliselta :D

Kummasti muuttuu nuo mieltymykset.

Täällä on nyt myös pahoinvointi alkanut :$ ällöttää ja etoo, oksentanut en vielä oo..onneks. Mutta eiköhän sekin sieltä vielä eteen tuu, alkaa iltasin olemaan aika heikko happi välillä.

Muita oireita on jatkuva nälkä ja tissit kipuilee enemmän tai vähemmän joka päivä, ne on myös kasvaneet sen verran, että näyttää kun olis silarit käyty virossa laitattamassa. Normaalisti pienirintaisena oon vaan tyytyväinen :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Heissan kaikki!

Kerrottiin lapsille aatonaattona tulevasta vauvasta, ja ne oli ihan et häh oikeestikko!?
Ja kaikki oottaa nyt vauvaa innolla! Vauva lehtiä (vanhoja) luettu ahkerasti.

Itsellä rinnat ovat turvonneet yhden kuppikoon ja mahassa on kans turvotusta jonku verran. Yökötys hetkiä tulee monesti päiväassa ja moni asia ja tuoksu etoo, mutta itse oksennus on vielä jäänyt tulematta, onneksi.

Nyt jännäillään kaiketi tammikuussa tapahtuvaa ekaa ultraa, että montako siellä on.
Mulle kans neuvolatäti sanoi, että jos vain pystyy pitäisi olla pissaamatta se 4h. Tuskin onnistuu. Ja mulla on se eka neuvola 3.1.2014
 
Oireista; mulla kans nyt alkanut pahoinvointi. Tämä päivä on ollut hankala. Oksentanut en ole, mutta melkein jo toivoo sitä oksennusta, jos se olo sillä helpottuisi?! Väsymys on kans aika häiritsevää.
Repäisykipuja on myös nopeissa liikkeissä. Maha turpoo iltaa kohti ihan älyttömästi...
Eipä sitä oikein muuta. Tisseissä ei edelleenkään tunnu yhtään mitään!

Auto ja asunto; Asuntoa ei tarvii vaihtaa. Asutaan maalla rintamamiestalossa, johon mahtuu isompikin katras. :) Mutta auto vähän mietityttää...Nyt meillä on Volvo v40, enkä oo ihan varma sopiiko takapenkille kolmas turvaistuin! Sitten ehkä jos tuon esikoisen uskaltaa siirtää pelkälle istuinkorokkeelle.. Kesällä toi typy olis vajaa 4v..

Pink ja tirriäinen 6+5
 
candyqueen: täällä kohtalotoveri. Oksu lentää ja pahoinvoitiin ei auta mikään :( aamulla kävin vaa'alla ja paino vaan tippuu tämän pahan olon myötä :( kolme viikkoa pahoinvointia takana, toivotravasti ei enää kovin paljoa edessä...
 
Mulla synnäri on luultavasti Naistenklinikka (NKL), jos en sinne pääse niin kättäri (KOS) :) Väsymys on valtavaa, joka ilta(päivä) pitää ottaa 2-3h päiväunet... Ihan erilainen raskaus kuin aiemmat :D Neuvolaan mennessä mulla onkin viikkoja kasassa jo 8+3, jännää... Aika vaan kuluu niin pirun hitaasti.

Ei olla mitään hankittu vielä, Mies on miettinyt nimiä ;) Asunnonvaihto on ajankohtainen...
 
Moi!

Ilmoittaudun mukaan elokuisten ketjuun :) eli olen 30-vuotias, kolmas lapsi tuloillaan, tyks ja la on 16.8. Mitäköhän vielä? Hiukan on ollut huono olo mutta onneksi se on ollut toistaiseksi tosi pientä. Perjantaina olin varhaisultrassa ja sielä kaikki oli kunnossa ?

Hupu07, 7+0
 

Yhteistyössä