En enää jaksa...

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tibikselllä on luetun ymmärtäminen ollut aina vähän hakusessa. :D No, meitä on moneen junaan, eikä kaikki tietenkään voi mitään Einsteineja olla. Komiikka on kyllä usein taattua, kun tibis heittää oman, hieman eri sfääreissä liikkuvan ymmärryksensä pohjalta, kommenttinsa kehäään. :LOL:
Kyllä tuossa oli lainaajalla luetun ymmärtäminen hukassa kuten sullakin. Eksästä puhutaan silloin kun se on entinen eikä nykyinen. Jos ap lähtisi, nykyinen olisi silloin eksä ja puhutaan eksästä.
 
vierailija
Lähde ja niin pian kuin mahdollista!

Itse olen ollut vastaavanlaisessa suhteessa, ja se hajotti ja latisti henkisesti aivan totaalisesti . Kohta olet siinä pisteessä, että olet henkisesti niin loppu, ettet jaksa lähteä. Avokkiasi sen paremmin tuntematta voin sanoa hänen olevan persoonallisuushäiriöinen. En sano, että olisi narsisti, voi olla sitäkin, mutta normaali hän EI ole.

Itse jouduin vastaavanlaisen suhteen loppuaikana ja sen loputtua käymään terapiassa. Voimia! Ajattele tässä myös lastasi, ja sitä että hän saa täysin vääristyneen kuvan parisuhteesta niin kauan kun olet avokkisi kanssa yhdessä.
 
vierailija
Mitä sä ap olet ajatellut tehdä? Minusta olet saanut tässä ketjussa aika hyviä ohjeita.
Luuletko että voisit näyttää tätä ketjua emännälle?
Tsemppiä!
Joo hyviä ohjeita on tullut kyllä. Mulla on asumispaikka kyllä heti kun vaan muuttais kamat sinne. Ja apulaisia muuttoon saisin yllä heti. Ja oma tukiverkosto on olemassa. Näkevät ettei oo kaikki hyvin mutta ei oo voinu oikein kellekkään avautua ku sen paljastuttua olis taas ääntä maailmassa. Oon sitäkin miettinyt että tän ketjun näytän sopivan tilanteen tullen. Akka vaan uhkaa aina kaikilla muksun huoltajuuden menettämisillä ym asioilla jos sanon lähteväni. Väkisinkin miettii mitä se oikeasti vois saada aikaan jos sille polulle lähtis. Joka kerta oon kyllä vastannut että anna mennä, otan vastaan kaiken mahdollisuuden kunhan pääsen hänestä eroon. Sit tulee: en mä viitti tahallani ketään satuttaa. Jep. On vaan sen verran hyvänluontoinen ettei viittis oikein olla vaikka mahdollisuudet olis ku hää esim ajaa mun autolla ym.
-AP
 
vierailija
Joo hyviä ohjeita on tullut kyllä. Mulla on asumispaikka kyllä heti kun vaan muuttais kamat sinne. Ja apulaisia muuttoon saisin yllä heti. Ja oma tukiverkosto on olemassa. Näkevät ettei oo kaikki hyvin mutta ei oo voinu oikein kellekkään avautua ku sen paljastuttua olis taas ääntä maailmassa. Oon sitäkin miettinyt että tän ketjun näytän sopivan tilanteen tullen. Akka vaan uhkaa aina kaikilla muksun huoltajuuden menettämisillä ym asioilla jos sanon lähteväni. Väkisinkin miettii mitä se oikeasti vois saada aikaan jos sille polulle lähtis. Joka kerta oon kyllä vastannut että anna mennä, otan vastaan kaiken mahdollisuuden kunhan pääsen hänestä eroon. Sit tulee: en mä viitti tahallani ketään satuttaa. Jep. On vaan sen verran hyvänluontoinen ettei viittis oikein olla vaikka mahdollisuudet olis ku hää esim ajaa mun autolla ym.
-AP
Eihän sun avopuoliso liity millään tavalla sinun ja sinun exäsi lapsen asioihin? Hänellä ei ole mitään oikeuksia lapseesi, vai onko hän saanut huoltaja oikeuden lapseesi? Mikäli teillä on lapsen äidin kanssa yhteishuoltajuus, lapsenne asioiden päätösvalta ei kuulu nykyiselle ( toivottavasti tulevalle ex puolisolle ) avopuolisolle. Lain mukaan vain lapsen huoltajat voivat päättää lasta koskevista asioista.

Kirjoituksesi on todella ahdistava, lähde ja niin pian kuin vain mahdollista. Totta kai avokkisi kiristää ja uhkailee sinua, mutta tuskin oikeasti pystyy kovinkaan moneen asiaan vaikuttamaan. Sä alat olla jo henkisesti niin latistettu, että alat jo uskomaan sairaan mieleen omaavan puolisosi puheita. LÄHDE!
 
vierailija
Oli tilanne mikä tahansa siihen tarvitaan aina kaksi. Mistä kukaan meistä voi tietää paljonko värikynää sinä mies-rukka käytät tämän tarinan kirjoittamiseen? Mitäs jos se onkin avopuoliso, jota vaikka petetään? Mistä me tiedämme oletko vaikka lomillasi etsimässä seuraa milloin mistäkin? Vietätkö tosiaan yösi yksin siellä autossasi vai löytyykö sinne pitkän vonkauksen jälkeen seuraa kavereiden naisista tai vaikkapa nyt maksullisista naisista?

Miten avopuolisosi muka liittyisi mitenkään sinun ja ex-vaimosi huoltajuuskiistoihin, lue vähän vaikka lakia ennenkuin itket raukka-parka ääneen.

En jaksa sääliä tuntematonta luuseria en sitten tippaakaan, ovi on auki lähde vittuun jos et kestä - ole mies älä luuseri. Jos osaat. Epäilen.
 
vierailija
Akka vaan uhkaa aina kaikilla muksun huoltajuuden menettämisillä ym asioilla jos sanon lähteväni. Väkisinkin miettii mitä se oikeasti vois saada aikaan jos sille polulle lähtis.
Ei lapsen huoltajuus tähän kuulu mitenkään. Kai ap tajuat että tuo on ihan tyhjää uhkailua.

Mutta lapsen äitinä alkaisin kyllä harkita voiko lasta päästää tuonne sinun ja nykyisen akkasi luo kun meno on mitä on.
 
vierailija
Oli tilanne mikä tahansa siihen tarvitaan aina kaksi. Mistä kukaan meistä voi tietää paljonko värikynää sinä mies-rukka käytät tämän tarinan kirjoittamiseen? Mitäs jos se onkin avopuoliso, jota vaikka petetään? Mistä me tiedämme oletko vaikka lomillasi etsimässä seuraa milloin mistäkin? Vietätkö tosiaan yösi yksin siellä autossasi vai löytyykö sinne pitkän vonkauksen jälkeen seuraa kavereiden naisista tai vaikkapa nyt maksullisista naisista?

Miten avopuolisosi muka liittyisi mitenkään sinun ja ex-vaimosi huoltajuuskiistoihin, lue vähän vaikka lakia ennenkuin itket raukka-parka ääneen.

En jaksa sääliä tuntematonta luuseria en sitten tippaakaan, ovi on auki lähde vittuun jos et kestä - ole mies älä luuseri. Jos osaat. Epäilen.

9990
 
vierailija
Nyt lähdet ja ÄKKIÄ.!! Etkä näytä tätä ketjua ennen lähtöäsi sille paskalle jota avokiksi kutsut. Etkä kerro lähdöstä ennen kuin olet lähtenyt. Ja lähdet salaa ja mielummin muutama ystävä kaveriksi lähtöön! Mutta et mieti enää päivääkään. Lähtö on vaikea mutta elämäsi tulee olemaan iha järkyttävää tuollasen ihmisen kanssa jos sinne jäät. Ja jossakin välissä tulet olemaan tuollasen hullun kanssa niin pohjalla että luulet kaiken olevan sinun vika. Ja jossakin vaiheessa tuskin enään lapsiasi saat tuollaseen helvettiin. Lähde nyt heti tänään salaa tai muutaman ystävän avulla! Etkä kerro avokille mihin olet muuttanut etkä anna muidenkaan kertoa! Ja vaikka kuinka itkisi takaisin, et mene. Mielummin heti uusi numero ja se salaiseksi.
 
vierailija
Mitens ap:lla?
Pari vuotta erosta ja salaa pois muuttamisesta sekä pari uutta parisuhteen pätkää takana ja elämä jokseenkin hymyilee taas. Kaikki meni lopulta ihan suht hyvin. Mitä nyt e x koitti asioita hankaloittaa mut eipä hän kaikkeen pysty vaikuttaan vaikka haluais. Ikuisesti tuun muistaan sen paskan mitä kävin läpi mutta nykyään jo osaa osalle asioita nauraa. Ja tuos katselin pirunnpeltoa ni siinä sanna saarijärven esittämä piiku on ihan ku tää mun ex. Ihan yhtä hirveä Mutta kyllä tämä tästä

-AP
 

Yhteistyössä